καλοτάξιδο με πολλά και ασφαλή χιλιόμετρα το καινούριο σου εργαλείο (γιαπωνέζικο αλλα δεν βαριέσαι) οι καλοί οδηγοί όλα τα πάνε
καλά βρε si τώρα που δεν μπορεί να ανεβεί η ελένη το πήρες?
Nικολακη αφου δεν ειπα τι πηρα πως εισαι σιγουρος οτι ειναι γιαπωνεζικο ?
οσο για την Ελενη καλα το λες δεν θα ανεβει αν δεν το στρωσω γιατι ειναι new και θα παει μονοκαβαλο για λιγους μηνες
πρεπει να το βρει στρωμενο η μικρη μπουμπου που περιμενουμε και να το ¨¨σκισει,, μετα και η η μαμα της στις βολτες πως με βλεπεις?