Hellas Transalp Forum

Επισκευή σέλας

petervic · 193852

Offline vaggelis_peir

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 473
  • Το πιο όμορφο γουργουρητό
Reply #150 on: Τετάρτη 17 Απρίλιος 2013, 10:23:36 πμ
Για αυτό υπάρχουν τα forum. Για να συζητάμε αυτές τις περιπτώσεις. Δύσκολα θα μας γδάρει κάποιος, με τισ πληροφορίες που ανταλλάσουμε. Αλλά, όπως είχα γράψει, καλύτερα να δώσεις κάτι παραπάνω μία φορά



Offline nikos 238

  • If you doubt, loose it...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3198
Reply #151 on: Τετάρτη 17 Απρίλιος 2013, 10:31:35 πμ
Μεγάλη η κουβέντα για τις διαφορές τιμών.

Και δεν ξέρω πραγματικά αν πρέπει να δίνεις τα 10€ με την προοπτική ότι τα λεφτά σου μένουν - κατά κάποιον τρόπο - στον τόπο σου.

Αλλά η ευκολία διαδικτυακής παραγγελίας, είναι μεγάλη υπόθεση, που οι δικοί μας δεν την έχουνε πιάσει. Και δυστυχώς, η τοπική αγορά απευθύνεται στην αγορά του "χθες".   



ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΙΤΙΑ (Αριστοτέλης ο Σταγειρίτης)



Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9805
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #152 on: Τετάρτη 17 Απρίλιος 2013, 13:31:20 μμ
Φιλε μου Νικο,για αλλη μια φορα μιλας σωστα....Απλα με πνιγει ολο αυτο το θεμα....εχουμε μεγαλο μεριδιο ευθυνης ολοι μας για την κατασταση που εχει περιελθει η Ελλαδα...Δυστυχως φτασαμε στο σημειο να αμφιβαλλουμε οταν βρουμε ενα ανθρωπο που ζηταει λογικες τιμες ,αφου εχουμε μαθει να μας γδερνουν και να μην εχουμε και αποτελεσματα αναλογα της τιμης....

Πήρα τηλέφωνο στο moto-k, η τιμή είναι 50 ευρώ γι απλή αλλαγή καλύματος, και 15 ευρώ επιπλέον για επισκευή η πρόσθεση του αφρώδους υλικού.
Οι τιμές αφορούν τον συγκεκριμένο κωδικό για την ΤΑ650 που εχω ποστάρει φωτό .

Η θέση του οδηγού έχει μεγαλώσει(η πλάτη έχει πάει πιο πίσω) και έχει χαμηλώσει ελαφρά. Δίνει μεγαλύτερη ευκαίρια κινήσεων, μέσα στην πόλη που γερνεις λίγο μπροστά αλλά και στις μεγάλες αποστάσεις που θες να γυρεις πίσω και να ξεκουράσεις την μέση

Βασικά απο την θέση του οδηγού δεν εχω παράπονο, αλλά έχω σε ότι αφορά άνεση/σκληράδα , εχει γίνει κάτι σε σχέση με αυτό?




Offline vaggelis_peir

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 473
  • Το πιο όμορφο γουργουρητό
Reply #153 on: Τετάρτη 17 Απρίλιος 2013, 14:50:39 μμ

Βασικά απο την θέση του οδηγού δεν εχω παράπονο, αλλά έχω σε ότι αφορά άνεση/σκληράδα , εχει γίνει κάτι σε σχέση με αυτό?



Σε αυτό το θέμα υπάρχει μια παρανόηση. Η σέλα δεν πρέπει να είναι ούτε πολύ σκληρή ούτε πολύ μαλακιά. Τελικά το θέμα που είχα με την μαμά σέλα ήταν ότι είχε γίνει υπερβολικά μαλακή στην θέση του οδηγού με αποτέλεσμα να μου τσακίζει τα κόκκαλα και την οικογένεια. Φανταστείτε αντιστοιχο παράδειγμα, το στρώμα που κοιμόμαστε. Αν κοιμηθέιτε πάνω σε ένα μαλακό στρώμα θα σηκωθείτε σαν να έχετε φάει ξύλο από 30 άτομα.

Έτσι, η καινούρια σέλα του κοριτσιού δεν είναι ούτε πολύ σκληρή ούτε πολύ μαλακή, με αποτέλεσμα η θέση οδήγησης να είναι άψογη.



Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9805
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #154 on: Τετάρτη 17 Απρίλιος 2013, 14:58:24 μμ
Στο ''μαγαζί'' που ανέφερα, μου είπε οτι αν έχει πρόβλημα το παλιό (γνήσιο) αφρολέξ, έχει ίδιο να το αντικαταστήσει.
Ρώτησα για το αν μπορεί να προσθέσει 1-2 εκ υλικό πάνω απο το παλιό κ μου απαντησε οτι δεν το συνιστά, η αντικατάσταση η προχωράμε πλέον σε κατασκευή απο την αρχή ανατομικής σέλας.
Εσύ είδες τι περίπου εργασία έκανε στην δική σου?



Offline vaggelis_peir

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 473
  • Το πιο όμορφο γουργουρητό
Reply #155 on: Τετάρτη 17 Απρίλιος 2013, 15:06:45 μμ
Το αφρολεξ ηταν σχεδόν κατεστραμμενο από τον προηγούμενο "μαστορα". Το ίσιωσε και πρόσθεσε υλικό για να έρθει στα ίσια της.

(Ρε παιδιά στείλτε μου κανένα Link για μπότες,δεν μου απαντάει κανείς σε άλλο θέμα¨-))



Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9805
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #156 on: Τετάρτη 17 Απρίλιος 2013, 15:41:29 μμ
Eυχαριστώ .



Offline Goikoetxea

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1759
Reply #157 on: Πέμπτη 18 Απρίλιος 2013, 13:15:30 μμ
Χαρακτηριστικά μου ειπε: "φιλε στα varadero παίρνω κανα 80αρι....."

ισχύει αυτό, η αγορά κινείται σε μεγάλο βαθμό με τη λογική «για να έχει τέτοια μηχανή, έχει φράγκα». Και κινείται η αγορά μ' αυτή τη λογική, γιατί εμείς της το έχουμε επιτρέψει.




Offline Goikoetxea

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1759
Reply #158 on: Σάββατο 27 Απρίλιος 2013, 21:53:01 μμ
νομίζω ότι η σέλα ποδηλάτου με τζελ στο Τζάμπο είναι ακόμα φθηνότερη και διαθέσιμη επί μονίμου βάσεως (μια και το Lidl τη δικιά του τη φέρνει κατά καιρούς).

Πληροφοριακά για όποιον ενδιαφέρεται, αντίστοιχη σέλα τζελ ποδηλάτου υπάρχει διαθέσιμη επί μονίμου βάσεως και στα είδη ποδηλάτου του Πράκτικερ, δεν ξέρω τιμή δυστυχώς γιατί στου Ταύρου που πέρασα σήμερα η τιμή ήταν ξεφτισμένη στο ταμπελάκι.




Offline eni

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 59
Reply #159 on: Κυριακή 19 Μάιος 2013, 21:20:05 μμ
orιste και μια φωτό από μένα όσο αφορά την σέλα άλλαξα μονος μου το ύφασμα,πήρα το καλο αυτό με το μπιμπικακι που δεν γλιστράει από την δουλειά μου μονο 15e το metro και να το αποτέλεσμα βεβαια μου έβγαλε λίγο την πιστη μπροστά, και μου πήρε 1 ώρα περίπου με το θερμοπιστολο και το τραβα καρφίτσωνε

« Last Edit: Κυριακή 19 Μάιος 2013, 21:26:37 μμ by eni »



Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9805
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #160 on: Κυριακή 19 Μάιος 2013, 22:50:07 μμ
Γιατί θερμοπίστολο?

Οι περισσότεροι ταπετσέρηδες δεν προτείνουν μονοκόματη σέλα γιατί ανοίγει μπροστά στο σημείο που κάνει τον κύκλο του τεπόζιτου και ζορίζει και τα αυτάκια στις κάτω εμπρός γωνίες.



Offline eni

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 59
Reply #161 on: Δευτέρα 20 Μάιος 2013, 15:38:49 μμ
Γιατί θερμοπίστολο?

Οι περισσότεροι ταπετσέρηδες δεν προτείνουν μονοκόματη σέλα γιατί ανοίγει μπροστά στο σημείο που κάνει τον κύκλο του τεπόζιτου και ζορίζει και τα αυτάκια στις κάτω εμπρός γωνίες.
συγγνώμη με πιστολάκι μαλλιών γιατί μπερδεφτικα.to έκανα αυτό για να μαλακώσει η δερμάτινη και να μπορώ να το τραβάω.όσο για την δερμάτινη δεν πρόκειται να άνοιξη γιατί είναι πολύ πολύ καλή



Offline giamar4

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2025
Reply #162 on: Τρίτη 21 Μάιος 2013, 23:36:05 μμ
Για αυτό υπάρχουν τα forum. Για να συζητάμε αυτές τις περιπτώσεις. Δύσκολα θα μας γδάρει κάποιος, με τισ πληροφορίες που ανταλλάσουμε. Αλλά, όπως είχα γράψει, καλύτερα να δώσεις κάτι παραπάνω μία φορά
Για αυτόν τον "σελά" τι λέτε;
http://www.car.gr/parts/view/3459689/



Offline Padis

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1436
Reply #163 on: Τετάρτη 22 Μάιος 2013, 09:56:22 πμ
Για αυτόν τον "σελά" τι λέτε;
http://www.car.gr/parts/view/3459689/

Απο ότι τον έχω μιλήσει (επαγγελματικά) είναι άτομο που σε ''ακούει'', θα σου πεί τι θα κάνει και πως, και γενικά είναι συνεννοήσιμος.
Σχετικά οικονομικός είναι και στο μόνο που δεν με ικανοποίησε ήταν σε μία σέλα ενός παλιού R45 που λόγο σκελετού της δεν μπορούσε να κάνει θαύματα...


«H ταχύτητα δε σκότωσε ποτέ κανέναν... Tο να σταματήσεις ξαφνικά είναι αυτό που βλάπτει...»


Offline Airhead

  • Trollάρεις δεν trollαρεις ο καιρός περνάει...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2218
Reply #164 on: Τετάρτη 22 Μάιος 2013, 10:53:26 πμ
Μπας και ξέρει κανείς που πουλάνε αφρώδη υλικά σε λιανική και νορμάλ διαστάσεις;
Όχι με το τόπι αλλά με το τετραγωνικό εννοώ.
Γιατί σε νορμάλ τιμή αφρώδους μπορώ να πειραματιστώ και άκουσα για κάτι νέα υλικά που έχουν βγει σε φύλλο πάχους 1 cm που λένε ότι κάνουν παπάδες -ergo, tempur κλπ- αλλά δεν θα γίνω και σελάς να πάρω ποσότητα.


TEAM Αϊστοπαμπωλ


Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #165 on: Τετάρτη 18 Σεπτέμβριος 2013, 21:08:42 μμ
το ριχνω εδω για να μην ανοιγω νεο θεμα.


πριν καμποσο καιρο στην αθηνα ειχα παρει για λιγο την μηχανη του νικου -nikos238- και το πρωτο που διαπιστωσα ηταν οτι η σελα του ηταν διαφορετικη.εκτος απο το οτι ηταν πολυ πιο ανετη με μεγαλη διαφορα,ηταν και διαφορετικη,νομιζω οτι ειχε περισσοτερο εμβαδο για τα μαλακα μορια  :butthead: 

υπαρχει διαφορα στις σελες απο καποιο μοντελο και μετα?

αν υπαρχει αυτη η διαφορα,γνμωριζει κανεις το κοστος?


ο νικος μου ελεγε οτι εχουν διαφορα γιατι μετα το 2004,αλλαξαν και την σελα.αυτα τα λεει ο νικος ομως και ποιος τον πιστευει?!   :P

θελω απαντηση μεσα απο το φορουμ καθως αυτη θα εχει μεγαλυτερο κυρος!  8)




Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9805
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #166 on: Τρίτη 03 Ιούνιος 2014, 19:19:03 μμ
Νόμιζα πώς είναι η γνήσια, απλά οτι είναι η χαμηλή. Δεν  είχα  να συγκρίνει τιμές.
Ηθελες την πιο χαμηλή η ετυχε?
Εχει ραφες η είναι μονοκόματη?
Σαν πιό χαμηλή είναι πιό σκληρή?

Δεν με ενδειέφερε ως τώρα ,αλλά  η δική που είναι πλέον χάλια, αλλά όπως βλέπω η γνήσια 77200-MCB-610ZA   είναι απο χρυσάφι  http://www.davidsilverspares.co.uk/parts/by-part-number/hpart_77200MCB610ZA/    :goofy:

Την δική σου  http://www.davidsilverspares.co.uk/parts/by-part-number/hpart_08F82MCB800A/    την δίνει  € 57.58  αλλά με η χωρίς ΦΠΑ? αν είναι δίχως , πάει +10 € και κάπου άλλα 20€  μεταφορικά, σύνολο κάπου στα 88€.
Πως την αγόιρασες τόσο φθηνά?

Μια ανακατασκευή της παλιάς, δλδ διατήρηση του πλαστικού και ενίσχυση του αφρώδους υλικού + νέο αντιολισθητικό ύφασμα κοστίζει 50 ευρώ.
« Last Edit: Τρίτη 03 Ιούνιος 2014, 19:25:29 μμ by Stoneman »



Offline Aerios

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3378
  • Όλα Τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν...
Reply #167 on: Τρίτη 03 Ιούνιος 2014, 22:28:02 μμ
Τη συγκεκριμένη σέλα την είχα 3 χρόνια. Στον 3ο χρόνο άρχισε να φθείρεται στις γωνίες. Το κάλυμμα δεν έχει ραφές αλλά είναι λεπτό Δεν έχει καμία σχέση με την αρχική σέλα σε άνεση και ποιότητα κατασκευής. Μου είχε κοστίσει με τα μεταφορικά κάνα 75άρι αν θυμάμαι καλά ίσως και λιγότερο



Offline transaplakias

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 20
Reply #168 on: Τρίτη 03 Ιούνιος 2014, 23:35:21 μμ
Όπως σου είπα φίλε stoneman δείχνει γνήσια αλλά προφανώς δεν είναι ..... τουλάχιστον από την τιμή της και μόνο.
Την αγόρασα 57 ευρώ συμπεριλαμβανομένου του φπα και το μόνο που ήταν επιπλέον ηταν τα μεταφορικά τα οποία όμως συνδυάστηκαν και με άλλα πράγματα που πήρα από τον συγκεκριμένο.

Διάλεξα την χαμηλή και λόγω ύψους ( 1.72 ) αλλά και λόγω εμφάνισης.
Έχω και την ¨μαμά" οπότε μπορώ κάποια στιγμή να την φτιάξω μόνος μου όπως θέλω.
Τελικά το πάτημα μου στο έδαφος  δεν μεταβλήθηκε ιδιαίτερα και μιλάω για το γεγονός του ότι στο τρανσαλπ η σέλα είναι αρκετά φαρδιά οπότε δυσκολεύει έτσι κι αλλιώς το πάτημα.
 Να φανταστείς ότι το ΚΤΜ 630  το φτάνω σχεδόν με την ίδια ευκολία παρότι ονομαστικά έχουν περίπου 7 πόντους διαφορά στο ύψος αλλά σημαντική διαφορά στο πλάτος .

Το ύφασμα είναι πράγματι ψιλό και έχει μια ραφή εσωτερική εκεί που χωρίζει η διχρωμία με του συνεπιβάτη ενώ το κομμάτι του οδηγού είναι σαγρέ. Δεν ξέρω αλλά προσωπικά την βρήκα πιο άνετη από αυτή που είχα επάνω ενώ στα πλαινά καπάκια εφαρμόζει καλύτερα και δεν αφήνει κενό .
 Περί αντοχής δεν μπορώ να μιλήσω γιατί την έχω μόνο 3 μήνες αλλά πιθανολογώ ότι θα ζήσει αρκετά μιας και γενικά δεν μένει έξω ποτέ αλλά σε φυλαγμένο χώρο μακριά από φυσικές κακουχίες που πιθανότατα μειώνουν την ζωή της.



Offline Aerios

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3378
  • Όλα Τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν...
Reply #169 on: Τετάρτη 04 Ιούνιος 2014, 07:13:47 πμ
...Το ύφασμα είναι πράγματι ψιλό και έχει μια ραφή εσωτερική εκεί που χωρίζει η διχρωμία με του συνεπιβάτη
Θερμοκόληση είναι όχι ραφή

Περί αντοχής δεν μπορώ να μιλήσω γιατί την έχω μόνο 3 μήνες αλλά πιθανολογώ ότι θα ζήσει αρκετά μιας και γενικά δεν μένει έξω ποτέ αλλά σε φυλαγμένο χώρο μακριά από φυσικές κακουχίες που πιθανότατα μειώνουν την ζωή της.

Κι εγώ σε υπόγειο την είχα μόνιμα. Είναι αυθεντική αλλάχαμηλότερης ποιότητας. Στα ταξίδια πάντως με κούραζε, μούδιαζε ο στόλος



Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9805
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #170 on: Τετάρτη 04 Ιούνιος 2014, 08:16:04 πμ
Φίλιππα , Θανάση ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας.

Στην δική μου έχει σκληρύνει η επένδυση, έχει γυαλίσει (κυριολεκτικά) κ γλυστράει αλλά και έχει αρχίσει να κάνει ρωγμές και σχισίματα.
Για χαμηλότερη δεν λέει αφου θέλω και ψηλότερη (1.87μ) οπότε δεν λέει αυτή απο τον Αγγλο.
Θανάση θυμάμαι παλιά όταν εψαχνες για σέλα σου είχα δώσει το λινκ αλλά δεν είχα ασχοληθεί με τιμή ώστε να καταλάβω αν ήταν αφτερμάρκετ η γνήσιο ανταλλακτικό.

Είναι μερικά θέματα που  εκ των πραγμάτων είσαι υποχρεωμένος να ρισκάρεις.
Πληρώνεις για μια σέλα και δεν ξέρεις τι θα σου βγεί, κ φίλος να σου δώσει την δική του πάλι δεν μπορείς να την κρατήσεις μέρες , αρα γορούνι στο σακί η απλά εμπιστεύεσαι το καταστημα κ οτι βγεί.
Για παράδειγμα κοιτάξτε την φωτό στην Απάντηση #159  στο ίδιο θέμα, πόσο ανασηκώνει η σέλα στο πλάι οσο προχωράει πρός τα πισω , αλλά πόσο φουσκώνει και δείχνει ''ξένη'' στο σημείο που ακουμπά στο τεπόζιτο.
Δεν έχω δεί καινούργια σέλα και δεν ξέρω πώς είναι οπτικά, οπότε λέω τι βλέπω.

Βέβαια σήμερα με τις τιμές της κρίσης μπορείς να φτιάξεις/επισκευάσεις μια σέλα με τιμές που ξεκινάνε απο τα 30 ευρώ.

Εχω εδώ μέσα διαβασει μερικά σχετικά θέματα, και δεν βγάζω ακρη, όπως και στο θέμα με τα λάστιχα.
Εχω λοιπόν μερικά θεματάκια, πχ:

α) Η δική μου στην μέση της απόστασης στο πλάι, εκεί δλδ που καλύπτει τις βίδες απο τα πλαινά καπάκια, έχει ανασηκωθεί και πιστεύω οτι για αυτό ευθύνεται το επιπλέον τέντωμα που έχει φάει για να καλυφθεί το σκαλοπάτι οδηγού/συνοδηγου. Και δεν ξέρω αν μπορεί και να επανέλθει αν έχει ''πάρει'' το πλαστικό.

β) Εχω δεί σέλες που για να γίνουν μονοκόματες δίχως ραφές έχουν τεντώσει τόσο την δερματίνη στο σημείο που πιάνει περιμετρικά το τεπόζιτο που, η ανοίγει σε λίγο χρονικό διάστημα η ανοίγουν τα πλαινά πιαστράκια που πιάνουν στο πλάι του τεπόζιτου και στην χειρότερη σπάνε.

γ) Απο ότι έχω καταλάβει κάτω απο την δερματίνη δεν μπαίνει ενα απλό κομμάτι αφρολέξ, αλλά αφρώδες υλικό (σίκ :goofy:) με ορισμένη σκληρότητα και πρέπει να είναι γνώστης αυτός που θα το τοποθετήσει για να ξέρει κ πώς να το τοποθετήσει.

Το μόνο που με καθησυχάζει είναι οτι ,ότι και να βγεί δεν υπάρχει περίπτωση να είναι χειρότερη απο αυτο το μάρμαρο που εχω τώρα για σέλα, η μήπως υπάρχει  :2dizzy:?
« Last Edit: Τετάρτη 04 Ιούνιος 2014, 08:20:03 πμ by Stoneman »



Offline rastabill

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 92
Reply #171 on: Τετάρτη 04 Ιούνιος 2014, 08:26:16 πμ
Για αυτόν τον "σελά" τι λέτε;
http://www.car.gr/parts/view/3459689/
Μετά απο 12 χρόνια και η δικιά μου παρέδωσε το δέρμα της ,πήγα σε αυτό το μαγαζί και έμεινα πολύ ευχαριστημένος καλός άνθρωπος καλή δουλειά μου την έκανε με ραφές και πλήρωσα 40 εβρά.



Offline konkost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2116
Reply #172 on: Τετάρτη 04 Ιούνιος 2014, 09:35:33 πμ
@ Stoneman (και οχι μονο)
Η σκληεη αισθηση της σελας οφειλεται κατα  99,99% στο οτι πλεον το καλυμα εχει γινει κουτσουρο Το αφρωδες αν το καλυμα δεν εχει σκισιμο ωστε να ειναι μονιμως βρεγμενο και αρα να εχει σαπισει δεν παθαινει τιποτα! Αυτο θα φανει οταν βγει το καλυμα Αν ο ταπετσερης την ξερει την δουλεια του καλα και δεν ειναι τσαπατσουλης τοτε μετα και με μονο την αντικατασταση του καλυματος θα εχεις μια καινουρια σελα
Οι κοιλοτητες και οι γωνιες που εχει η "μαμα" σελα δεν επιτρεπουν μονοκομματο καλυμα εκτος και αν αυτο ζεσταθει τοπικα ή/και τεντωθει αρκετα αλλα τοτε μπορει να μην καθεται καλα η σελα στο πλαισιο της μοτο
Αν γινει ομως προσθηκη αφρωδους καλυτερα ειναι να εφαρμοστει σε ολη την πανω επιφανεια της σελας Αν μπει τσοντα μονο σε ενα σημειο τοτε αργα ή γρηγορα αυτο θα αρχισει να φαινεται σαν "σκαλοπατι"
Το τζελ που βαζουν πολλοι ειναι μονο για μακρυνες αποστασεις αφου αυτο αργει να παρει το σχημα απο τον κ@λο
(πληροφοριες απο σελα μοτο)

Το κενο που μενει στο κεντο περιπου της σελας με τα πλαινα πλαστικα στις περισσοτερες περιπτωσεις ειναι φυσιολογικο και υπαρχει περισσοτερο ή λιγοτερο και οπως βγαινει η μοτο απο το εργοστασιο Το ιδιο και το κενο κοντα στο ρεζερβουαρ Βεβαια αν ο ταπετσερης ειναι μ@λ@κας και παρατεντωσει το καλυμα τοτε περαν οτι η σελα θα μοιαζει με φρατζολα σιγουρα και τα κενα θα ειναι μεγαλυτερα Ειδεικα στα πλαινα
Αγορασα (σχεδον τσαμπα) μεταχειρισμενη πριν πολυ καιρο μια "μαμα" σελα ακριβως ιδια με την δικια μου με σκοπο να την μεταποιησω Ε, αν και προερχοταν απο το ιδιο χρονολογικα μοντελο (2006) με το δικο μου παρ' ολα αυτα δεν καθουταν το ιδιο καλα με την δικια μου Κουφο ε?



Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9805
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #173 on: Τετάρτη 04 Ιούνιος 2014, 14:23:48 μμ
Οπως θα καταλάβατε αγαπητοί συμφορουμίτες , εχω αποφασίσει να φτιάξω την σέλα μου, υπομονή λοιπόν αφου αυτό είναι κ το τελευταίο που θέλει φτιάξιμο  :goofy: , η μήπως δεν είναι  :eusa_think:  (  :2hysterical:)

Λοιπόν, εκανα ενα τηλ εδώ moto-k.gr  όπου είχα δεί αυτήν 



δεν είν' κι άσχημη  :thumbright: , ετσι η αλλιώς δεν πάω με τπτ τις ανατομικές που μου θυμίζουν σκούτερ, μια κατηγορία δίτροχων που δεν πάω με τπτ αλλά όσο περνάνε τα χρόνια και σητεύω την βλέπω νάρχεται και φορτώνω.

Και αφού πρώτα είχα ενημερωθεί σχετικά με το αφρώδες υλικόν (http://www.moto-k.gr/gr/index.php/2013-12-17-11-26-34/afrodes) καλά ετσι όλα ρόδινα είναι , αμα γίνει η στραβή αρχίζουν να σφίγγουν οι  :asshaking: .

Αλλά και σχετικά με το τζέλ ( http://www.moto-k.gr/gr/index.php/2013-12-17-11-26-34/seats-gel ) και δεν μου άρεσε αυτό ''Για να αποδώσει  όμως χρειάζεται περίπου 45 λεπτά με μια ώρα , και  έτσι  λέμε ότι είναι ιδανικό σε πολύωρη χρήση δηλαδή  για ταξίδι. . Επειδή λόγω ηλικίας σταματώ κάθε μια ώρα για  :pissing: σημαίνει οτι θα πιάνομαι για 45 λεπτά, θα ξεπιάνομαι για 15 λεπτά και μετά μια απο τα ίδια? Η θα βγάλω καλούπι τον στόλο μου να το ακουμπάω οσο θα είμαι εις την ύπαιθρον?  :2hysterical: Αστο καλύτερα δε λέει.

Η τιμή στο συγκεκριμένο κατάστημα είναι 50 ευρώ για αλλαγή δερματίνης, 10 ευρώ επιπλέον αν χρειαστεί και αλλαγή αφρώδους υλικου, και 10 επιπλέον για τυχόν μετατροπή που ξεφεύγει από ότι κατάλαβα απο το πατρόν που ήδη έχουν. Δλδ οταν ζήτησα λόγω ύψους να μεταφερω το σκαλοπάτι οδηγού/συνοδηγού 2-3 εκ πιο πίσω , αυτό θα σήμαινε νέο πατρόν και 10 επιπλέον ευρώ.

Θα το σκεφτώ ...  :eusa_think:  γιατί 70 ευρώ δεν δίνω για σέλα, δεν έχω σκοπό να ξεπεράσω το ψυχολογικό όριο των 50.

Μετά απο 12 χρόνια και η δικιά μου παρέδωσε το δέρμα της ,πήγα σε αυτό το μαγαζί και έμεινα πολύ ευχαριστημένος καλός άνθρωπος καλή δουλειά μου την έκανε με ραφές και πλήρωσα 40 εβρά.

Αυτό το μαγαζί είναι αυτό   http://moto-dressing.car.gr/parts/view/3309626/   το μαγαζί , που μάλλον θα επισκευτώ πρώτο, ζητώντας οτι κ στο moto-k και θα επανέλθω.

@ Stoneman (και οχι μονο)
Η σκληεη αισθηση της σελας οφειλεται κατα  99,99% στο οτι πλεον το καλυμα εχει γινει κουτσουρο Το αφρωδες αν το καλυμα δεν εχει σκισιμο ωστε να ειναι μονιμως βρεγμενο και αρα να εχει σαπισει δεν παθαινει τιποτα!

Τι να πώ? λες οτι οφείλεται στο κάλυμα, δεν το ξέρω, δεν ξέρω δλδ αν το κάλυμα είναι σκέτη δερματίνη η αν έχει απο κάτω και λίγο αφρολές (3-4 χλστά) , αυτό ας το απαντήσει κάποιος που το έχει δεί και το έχει πιάσει στα χέρια του.

Αυτο θα φανει οταν βγει το καλυμα Αν ο ταπετσερης την ξερει την δουλεια του καλα και δεν ειναι τσαπατσουλης τοτε μετα και με μονο την αντικατασταση του καλυματος θα εχεις μια καινουρια σελα

Μακάρι, για τα 70 μου κάθονται ... κάπως

Το τζελ που βαζουν πολλοι ειναι μονο για μακρυνες αποστασεις αφου αυτο αργει να παρει το σχημα απο τον κ@λο (πληροφοριες απο σελα μοτο)

Καλά στα είπε

Το κενο που μενει στο κεντο περιπου της σελας με τα πλαινα πλαστικα στις περισσοτερες περιπτωσεις ειναι φυσιολογικο και υπαρχει περισσοτερο ή λιγοτερο και οπως βγαινει η μοτο απο το εργοστασιο Το ιδιο και το κενο κοντα στο ρεζερβουαρ

Δεν το ήξερα, δεν εχω δεί το μηχανάκι κούτα όπως μερικοί μερικοί  ;D ;D





Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9805
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #174 on: Πέμπτη 05 Ιούνιος 2014, 20:16:50 μμ
Για να μην ξεχνιόμσατε ...

Πήγα σήμερα εδώ moto-dressing.car.gr  , έκανα τις σχετικές ερωτήσεις και το κόστος είναι:
αλλαγή μόνο δερματίνης 25ευρώ
αλλαγή μόνο δερματίνης με αντιολισθητική 35 ευρώ
αλλαγή δερματίνης και γεμισμα/επισκευή σφρώδους και επικάλυψη όλης της επιφανειας της σελας με 2εκ αφρολέξ (αναγκαστικά ωστε να γίνει μια ομοιογενής επιφανεια) 45 ευρώ.

και έπεται συνέχεια ...