Hellas Transalp Forum

Επισκευή σέλας

petervic · 195114

Offline Goikoetxea

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1759
Reply #175 on: Πέμπτη 05 Ιούνιος 2014, 20:30:13 μμ
Στον Σάκη δοκίμασες; Από όσους έχω ρωτήσει είχε τις χαμηλότερες τιμές. Σ' αυτόν άλλαξα τη σέλα του σκούτερ προς... 20 ευρώ!

Star Sel Στάθης
http://www.starsel.gr/

Σημείωση: Πρόκειται για προνομιακή περίπτωση, καθώς κι ο ίδιος έχει ΤΑ 650!!!




Offline Aerios

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3378
  • Όλα Τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν...
Reply #176 on: Πέμπτη 05 Ιούνιος 2014, 21:24:11 μμ
Για να μην ξεχνιόμσατε ...

...
αλλαγή δερματίνης και γεμισμα/επισκευή σφρώδους και επικάλυψη όλης της επιφανειας της σελας με 2εκ αφρολέξ (αναγκαστικά ωστε να γίνει μια ομοιογενής επιφανεια) 45 ευρώ.

και έπεται συνέχεια ...

Αυτό μην το δοκιμάσεις γιατί το αφρολέξ δε έχει καμία σχέση με το αφρώδες υλικό της σέλας με αποτέλεσμα να  να δημιουργήσει αργά ή γρήγορα τσακίσεις στο κάλυμμα που θα είναι μόνιμες και φυσικά αντιασθητικές



Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9810
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #177 on: Παρασκευή 06 Ιούνιος 2014, 08:49:39 πμ
Ποιό Θανάση? το να καλύψει ολόκληρη την σέλα με αφρολές 2εκ, η το να προσθέσει αφρώδες?



Offline Aerios

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3378
  • Όλα Τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν...
Reply #178 on: Παρασκευή 06 Ιούνιος 2014, 08:57:21 πμ
Ποιό Θανάση? το να καλύψει ολόκληρη την σέλα με αφρολές 2εκ, η το να προσθέσει αφρώδες?

Να καλύψει τη σέλα με αφρολέξ. Το αφρολέξ όπου κάνει καμπύλη σπάει και αυτό εξωτερικά φαίνεται.



Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9810
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #179 on: Παρασκευή 06 Ιούνιος 2014, 08:59:59 πμ
Μάλιστα, αρα να ζητήσω μόνο κάλυμα, τα υπόλοιπα να τα αφήσει ως έχουν.



Offline Aerios

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3378
  • Όλα Τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν...
Reply #180 on: Παρασκευή 06 Ιούνιος 2014, 09:08:40 πμ
Μάλιστα, αρα να ζητήσω μόνο κάλυμα, τα υπόλοιπα να τα αφήσει ως έχουν.

Το αφρώδες που έχει η σέλα απο το εργοστάσιο αν δεν το έβαλε κάποιος χέρι ή αν δεν διαβρώθηκε απο υγρασιεσ / νερά είναι μια χαρά. Προσοχή θέλει στην τοποθέτηση του καλύματος ώστε να μήν το παρατεντώσει και σε τραβήξει τη σέλα απο τα πλαινά.



Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2748
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #181 on: Παρασκευή 06 Ιούνιος 2014, 09:45:10 πμ
Μάλιστα, αρα να ζητήσω μόνο κάλυμα, τα υπόλοιπα να τα αφήσει ως έχουν.

Αν μιλάμε για τη δική σου τρανσάλπ, άστην ήσυχη είναι σε κατάσταση βιτρίνας.
Πιθανόν να μη βάζει αφρολέξ, αλλά το υλικό που βάζουν στις σέλες και σου φάνηκε κοινό αφρολέξ.
Αν έχεις παράπονα για την άνεση, διαμορφώνεται το "αφρολέξ" της σέλας σε πιό άνετο.


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9810
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #182 on: Παρασκευή 06 Ιούνιος 2014, 10:36:23 πμ
Γιάννη  η σέλα μου είναι η γνήσια, είναι δλδ 12 χρόνων.
Στην θέση του οδηγού εχει σκληρύνει και η ''οικογένεια'' περνάει δύσκολες μέρες.  :eusa_whistle:
Γλυστράει, και στην θεση του οδηγού εχει κάνει 2-3 σχισίματα , εκτός απο αυτά που εχει κάνει περιμετρικά στην κούρμπα του τεπόζιτου.

Αρα πάω για σέλα με τη μία.

Το θεμα είναι οτι δεν θέλω κ δεν μου αρέσει κάτι σαν αυτό :



οχι μόνο δεν μου αρέσει, οσο αναπαυτικό κ αν είναι, αλλά δεν θελω να μπεί χέρι στο αφρώδες της Honda δλδ σε αυτό



Εκτός και αν έχει με τον καιρό προβλήματα, οπότε αναγκαστικά ...

Καταλαβαίνω οτι αυτό



είναι λάθος, δεν βάζεις απλό αφρολέξ σε αφρώδες υλικό σέλας.

Προσωπικά μου αρέσει αυτή η δουλειά , και ενα μπράβο στον eni που την εφτιαξε μόνος μονοκόματη ...



Αλλά αν είναι να γίνουν γαζιά , να γίνουν διακριτικά και όμορφα σαν σε αυτήν



Πιστεύω οτι καταλάβατε τί ζητάω.

Απο εκεί και πέρα, είναι θέμα μάστορα και φιλότιμου που έχει, γιατί κάποιος για να δικαιολογήσει την κάπως τσιμπημένη τιμή, σου λέει οτι χρησιμοποιεί καλύτερα υλικά, μοστράρει κ ενα όνομα, κλπ.
Και ποιός είναι αυτός που θα μπορέσω να ελέγξω οτι σίγουρα δεν χρησιμοποιεί ιδιο φθηνό κάλυμα, απλά βάζει περισσότερα στην τσέπη?
Πάιζει βέβαια και η τεχνική του καθενός, ο ενας λέει θα στην καλύψω με αφρολέξ πάνω απο το αφρώδες για να στρώσει καλύτερα , ο Θανάσης απο δική του εμπειρία λέει οχι.

Αντε τώρα να βγαλεις ακρη.
« Last Edit: Παρασκευή 06 Ιούνιος 2014, 10:39:32 πμ by Stoneman »



Offline fotisalp

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3007
Reply #183 on: Παρασκευή 06 Ιούνιος 2014, 11:40:57 πμ
Πρόσφατα ανανέωσα την άριστη εντύπωση που έχω για τον Γιάννη Κακουλίδη, Λ.Αμφιθέας 91 και  Αγ.Τριαδος, τηλ 2109827008. Του πήγα την ημικατεστραμμένη  σέλα του Enfield και μου την έκανε 10 φορές αναπαυτικότερη από καινούργια. Εξαιρετική δουλειά μου είχε κάνει και στο ΤΑ 600 και στο ΚΤΜ 950.



Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2748
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #184 on: Παρασκευή 06 Ιούνιος 2014, 12:13:32 μμ

Πιστεύω οτι καταλάβατε τί ζητάω.

Ναι καταλάβαμε.
Όντως στη πρώτη φωτό η σέλα είναι πολύ βαθουλωτή, άσκημη, τσοπερέ. Το σκαλοπάτι που έχει από τη μάνα της του 650 είναι αρκετό και βοηθάει. Η άνεση βελτιώνεται αν φαρδύνει λίγο...

Απο εκεί και πέρα, είναι θέμα μάστορα ....

Εννοείται! Καλή επιτυχία!


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline Dimitri

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 357
  • I'm normal. It's everyone else that's weird.
    • Dimitri
Reply #185 on: Παρασκευή 06 Ιούνιος 2014, 20:18:45 μμ
Πρόσφατα ανανέωσα την άριστη εντύπωση που έχω για τον Γιάννη Κακουλίδη, Λ.Αμφιθέας 91 και  Αγ.Τριαδος, τηλ 2109827008. Του πήγα την ημικατεστραμμένη  σέλα του Enfield και μου την έκανε 10 φορές αναπαυτικότερη από καινούργια. Εξαιρετική δουλειά μου είχε κάνει και στο ΤΑ 600 και στο ΚΤΜ 950.

Την τελευταία φορά που πήγα στον Γιάννη, για μικροεπισκευή, μου είχε πεί ότι θα έφερνε νέο υλικό για να μπορεί να το βάζει μονοκόματο (όπως το original). Προϋπόθεση να μην έχει πειραχτεί το αφρολέξ.

Μέσα στην βδομδα θα περάσω (μια και η σέλα θέλει αμεσα επισκευή) για αν δώ τι παίζει και θα ενημερώσω.


Dimitri

Too many Chiefs, not enough Indians...


Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9810
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #186 on: Σάββατο 07 Ιούνιος 2014, 09:31:45 πμ
Γιάννη έχεις δίκιο, επειδή οι Χονταίοι θέλανε να δώσουν (πιστεύω) μια πιο Οφ/στενή  μορφή στην σέλα κυρίως στην θεση του οδηγού,  για να οδηγείται το ΤΑ σε όρθια θέση, αναγκαστικά είναι κάπως στενή.
Το θέμα είναι λοιπόν οτι δεν κάθεσαι σε μια επιφάνεια, αλλά χώνεσαι σε ένα σαμάρι .

Αρα ο μάστορης όπως σωστά είπες πρέπει να προσθέσει λογικά υλικό ωστε η σέλα να γίνει απο ετσι ....



... σαν αυτήν



και να εγγυηθεί οτι το υλικό αυτό θα διατηρήσει το σχήμα του για κάμποσο καιρό.


Δημήτρη κ εγώ στον Γιάννη λέω να πάω απο εβδομάδα.








Offline nikosr

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 810
Reply #187 on: Σάββατο 07 Ιούνιος 2014, 11:25:11 πμ
Πρόσφατα ανανέωσα την άριστη εντύπωση που έχω για τον Γιάννη Κακουλίδη, Λ.Αμφιθέας 91 και  Αγ.Τριαδος, τηλ 2109827008. Του πήγα την ημικατεστραμμένη  σέλα του Enfield και μου την έκανε 10 φορές αναπαυτικότερη από καινούργια. Εξαιρετική δουλειά μου είχε κάνει και στο ΤΑ 600 και στο ΚΤΜ 950.

Το αυτό.
Εγώ καθότι γέννημα θρέμα Καλλιθεάτης από πιτσιρικάς έχω φτιάξει σέλλες στον Κακουλίδη ο οποίος ήταν πολύ κοντά μας.
Μπορεί να σε καθυστερήσει λίγο (3 - 4 μέρες και θα σου δώσει άλλη σέλα για να κυκλοφορείς) αλλά το τελικό αποτέλεσμα θα τον δικαιώσει.

Στο africa μου την ξαναέφτιαξε πριν από 8 περίπου χρόνια. Εξαιρετική δουλειά!

Αν είναι διαφήμιση παρακαλώ τους mods για ενέργειες.



Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9810
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #188 on: Κυριακή 22 Ιούνιος 2014, 09:26:58 πμ
Τελικά την πήγα στον Γιάννη τον Κακουλίδη.
Ωραιος και της λεπτομέρειας, μου εδωσε κ άλλη να κυκλοφορώ.
Αφού θα παραλάβω απο εβδομάδα.

Του ζήτησα να την κάνει λίγο πιο αναπαυτική αλλά να μην γίνει ανατομική. Προσθέτοντας ενα αφρολέξ πάνω απο το αφρώδες της.

Μου απάντησε οτι αυτό δεν γίνεται χωρίς να ''χάσει η σέλα τις εργοστασιακές γραμμές''.
Τι να εννοεί ο καλλιτέχνης? δεν το κατάλαβα, κ δεν μπορούσα να το φανταστώ.

Θα τοποθετήσει κάτι αν το εργοστασιακό αφρώδες έχει κοψίματα η είναι γενικά ταλαιπωρημένο και θα χρειαστεί κάτι απο πάνω να καλύψει τις επισκευές που θα του γίνουν.

Επέμενε τόσο που την αφησα τελικά για αλλαγή μόνο καλύματος.

Επραξα σωστά η να τον πάρω τηλ να βάλει μια στρώση αφρολέξ?



Offline giamar4

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2025
Reply #189 on: Κυριακή 22 Ιούνιος 2014, 09:35:06 πμ
Γνώμη μου,αφού την πήγες για επισκευή,
να την κάνεις αναπαυτική.
Θα κάνεις τις βόλτες σου πιο
ξεκούραστες.
Πόσο θα πάει το ''μαλλί'' και στις
2 περιπτώσεις; :)



Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9810
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #190 on: Κυριακή 22 Ιούνιος 2014, 10:00:30 πμ
Το απλό αφρολέξ δεν ''πιάνει'' σωστά στο σκληρότερο αφρώδες αυτό είναι κατανοητό, αλλά οταν το αφρώδες είναι σε ασχημη κατάσταση είναι μια λύση να την γλυτώσεις με λίγα αλλά για λίγο.

Κόστος, 50 για κάλυμα, και 130  για ανατομική κ ετσι.

Μια λύση είναι να βρώ μια κατεστραμένη μεταχειρισμένη σέλα, δλδ να σώζεται μόνο το πλαστικό της κ να την φτιάξω ανατομική. Αν βρεθεί χρήμα.
Ετσι θα παίζει αλλαγή σε ταξίδια.
Πχ χθές πέρασε 3 υπέροχες ώρες στο κέντρο εγκλωβισμένος στην κίνηση με ντάλα ήλιο κ το βεντιλατερ να δουλεύει υπερωρίες, η απλή σέλα με βοήθησε σε επιτόπιους ελιγμούς πολύ, δεν ξέρω αν ηταν πιο πλατιά σαν την ανατομική αν θα μπορούσα να κατεβάσω πόδια τόσο ανετα..



Offline giamar4

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2025
Reply #191 on: Κυριακή 22 Ιούνιος 2014, 10:15:11 πμ
Σωστό,το καλύτερο είναι
να βρεις μια σέλα ακόμη και να την
φτιάξεις για ταξίδια.
Οπότε φτιάχνεις αυτή που έχεις με
ένα πενηντάρι και αργότερα μπορεί
και να κάτσει καμιά μεταχείρο. ;)

Αυτή που σου έδωσε να κυκλοφορείς,
τι λέει;
« Last Edit: Κυριακή 22 Ιούνιος 2014, 13:15:42 μμ by giamar4 »



Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9810
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #192 on: Κυριακή 22 Ιούνιος 2014, 15:09:10 μμ
Αυτή που σου έδωσε να κυκλοφορείς,
τι λέει;

Eίναι λογικά ποιό καινουργια αφού έχει επάνω το λογότυπο της Honda στο πλάι.
Εχει 2-3 μπαλώματα , αλλά δείχνει κάπως πιό μαλακιά /άνετη σε σχέση με την δική μου.
Θα δώ ....



Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9810
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #193 on: Τρίτη 01 Ιούλιος 2014, 11:17:37 πμ
Λοιπόν ο Γιάννης Κακουλίδης το εκανε και πάλι το θαύμα του, και για να μείνω εγώ ικανοποιημένος απο δουλειά άλλου καταλαβαίνετε τι λεπτομέρεια έχει :











Οτι ακριβώς ζήτησα, να διατηρηθούν οι γωνίες και οι γραμμές της σέλας ωστε το μηχανάκι να διατηρήσει την εργοστασιακή του εικόνα.
Μόνο το πίσω κομμάτι είναι αντιολισθητικό, όμως ο Γιάννης βρήκε ιδια σε αποχρωση υλικά , αφού δεν ήθελα διχρωμία, σαν ανεση δεν είχα σημαντική διαφορά, ενα 10-15 % και πολύ λέω, αλλά μπρός τα κάλη τι είν' ο  :asshaking:

Πάει και αυτό.
« Last Edit: Τρίτη 01 Ιούλιος 2014, 11:22:57 πμ by Stoneman »



Offline palioxaraktiras

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 25
Reply #194 on: Τρίτη 14 Ιούλιος 2015, 17:20:55 μμ
Γειά σε όλους! Γράφω εδώ για να μην ανοίγω καινούριο θέμα.

Στη σέλα μου, έσπασε το ένα από τα 2 πλαστικά "αυτάκια" που κουμπώνουν αριστερά και δεξιά μπροστά, πίσω από το ρεζερβουάρ.

Δεδομένου του οτι η σέλα μου δεν είναι σκισμένη και είναι σε σχετικά καλή κατάσταση, δεν θα ήθελα να την αλλάξω.

Υπάρχει κάποιος τρόπος να κολλήσω το σπασμένο "αυτάκι" ; Κάποια εποξική κόλλα 2 συστατικών θα έκανε δουλειά;



Offline Παύλος

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9897
Reply #195 on: Τρίτη 14 Ιούλιος 2015, 17:40:26 μμ
Γειά σε όλους! Γράφω εδώ για να μην ανοίγω καινούριο θέμα.

Στη σέλα μου, έσπασε το ένα από τα 2 πλαστικά "αυτάκια" που κουμπώνουν αριστερά και δεξιά μπροστά, πίσω από το ρεζερβουάρ.

Δεδομένου του οτι η σέλα μου δεν είναι σκισμένη και είναι σε σχετικά καλή κατάσταση, δεν θα ήθελα να την αλλάξω.

Υπάρχει κάποιος τρόπος να κολλήσω το σπασμένο "αυτάκι" ; Κάποια εποξική κόλλα 2 συστατικών θα έκανε δουλειά;

Ποια μηχανή έχεις;


Παύλος Καρούμπης


Offline palioxaraktiras

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 25
Reply #196 on: Τρίτη 14 Ιούλιος 2015, 18:00:58 μμ
TA 650!



Offline παλτακης

  • η anaconda team..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8209
  • anaconda team is back sssssssssssssss
Reply #197 on: Τρίτη 14 Ιούλιος 2015, 18:05:44 μμ
TA 650!
Αστην ετσι σε εμενα ειναι και τα δυο δεν εχει προβλημα ...αλλα αν σωνει ντε και καλα θες να την κολλήσεις τοτε αγριεψε τις ακρες προς συγκόλληση καθαρισε με οινοπνευμα να μην εχει  σκονες και αλλα και κολλα με κολλα δυο συστατικων ...ποσο θα αντεξει ομως ειναι αγνωστο .




Offline palioxaraktiras

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 25
Reply #198 on: Τρίτη 14 Ιούλιος 2015, 18:11:45 μμ
Δεν έχει πρόβλημα όντως. Το μόνο πρόβλημα είναι οτι αριστερά δεν κουμπώνει και πετάει λίγο η σέλα σε εκείνο το σημείο...



Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9810
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #199 on: Τρίτη 14 Ιούλιος 2015, 19:19:37 μμ
Το έχεις το κομμάτι? Τότε ρώτα εδώ: http://iridio.gr/#!/home-page/   αφού κολάει τα πάντα σε φέιριγκ ισως κολήσει και αυτό.

Aν δεν το έχεις μπορείς να βρείς μια πλαστική βάση με κατεστραμένο κάλυμα και να πάς σε ταπετσέρη να σου περάσει το καλό κάλυμα στην καλή βάση.
Καλή λύση αλλά ακριβή.

Μια λύση  DIY είναι να κατασκευάσεις ενα μεταλικό λαμάκι ίδιο σε μεγεθος με το ''αυτάκι'' που υπάρχει στην άλλη πλευρά αλλά σε σχήμα ''Ζ'' . Στην  πλευρά που θα εφάπτεται στο πλαστικό  ανοίγεις δύο τρύπες και το στερεώνεις με πλαστικό πιρτσίνι κ μετά κόλα δύο συστατικών.