Hellas Transalp Forum

Χαιρετώ σας...

Κωνσταντίνος · 5812

Offline Κωνσταντίνος

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 6
on: Δευτέρα 15 Ιανουάριος 2007, 04:12:11 πμ
Γειά σας παίδες,
           Είμαι ο Konstantinos, και γραμμένος στην mailing list του ΤΑ Club, απο το 2001 με το πιο πάνω Nickname..
Δυστυχώς μετά απο πολλές προσπάθειες να εγγραφώ με το πιο πάνω όνομα, δεν τα κατάφερα, διότι δεν λαμβάνω μειλ ενεργοποίησης, οπότε και δοκίμασα αυτό..(αν κάποιος μπορεί να κάνει κάτι γι αυτό , τον ευχαριστώ)
 Συγχαρητήρια για το φόρουμ που δημιουργήσατε και να είστε σίγουροι οτι θα βοηθήσει πολύ κόσμο , τόσο στην επικοινωνία , όσο και στην άμμεση ανταλλαγή απόψεων και γνώσεων...
Εύχομαι καλή επιτυχία σε όλους...

Κωνσταντίνος



Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11471
Reply #1 on: Δευτέρα 15 Ιανουάριος 2007, 04:15:06 πμ
Γειά σας παίδες,
           Είμαι ο Konstantinos, και γραμμένος στην mailing list του ΤΑ Club, απο το 2001 με το πιο πάνω Nickname..
Δυστυχώς μετά απο πολλές προσπάθειες να εγγραφώ με το πιο πάνω όνομα, δεν τα κατάφερα, διότι δεν λαμβάνω μειλ ενεργοποίησης, οπότε και δοκίμασα αυτό..(αν κάποιος μπορεί να κάνει κάτι γι αυτό , τον ευχαριστώ)
 Συγχαρητήρια για το φόρουμ που δημιουργήσατε και να είστε σίγουροι οτι θα βοηθήσει πολύ κόσμο , τόσο στην επικοινωνία , όσο και στην άμμεση ανταλλαγή απόψεων και γνώσεων...
Εύχομαι καλή επιτυχία σε όλους...

Κωνσταντίνος

Γεια σου Κωσταντινε.
Καλώς μας ηρθες.

Δεν γνωριζω γιατι σου συνεβει αυτο στην αρχη, αλλα τωρα που γραφτηκες κανονικα, αν πας να αλλαξεις το EX-TA σε Konstantinos, δεν γινεται? το δοκίμασες?
Για πες.
Καλό βράδυ


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline M. I. Pagalos

  • ΕΞΕΡΓΕΡΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8637
  • Όλα είναι δρόμος...Keep going!
Reply #2 on: Δευτέρα 15 Ιανουάριος 2007, 04:32:52 πμ
   Σώτο, αυτό το έχv ξαναθίξει πολλάκις και μάλιστα τελυταία φορά σήμερα το απόγευμα. Είναι ακριβώς το ίδιο πρόβλημα που έχω κι εγώ: ό,τι όνομα βάλουμε στην αρχή αυτό είναι. Τέλος! Δεν ξαναλλάζει. Για δείτε το οι admin.




ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ 'ΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο Γ' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ! ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ?). ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!


Offline Yianni

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7278
Reply #3 on: Δευτέρα 15 Ιανουάριος 2007, 05:00:07 πμ
Στις ρυθμίσεις λογαριασμού στο προφιλ, το όνομα χρήστη που έχουμε εισάγει στην αρχή είναι μοναδικό και δεν αλλάζει. Αυτό που αλλάζει είναι το όνομα που φαίνεται στο φόρουμ. Απο ότι καταλαβαίνω ο μόνος τρόπος να αλλάξει κανείς το όνομα χρήστη, είναι να κάνει διαγραφή και επανεγγραφή.



Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11471
Reply #4 on: Δευτέρα 15 Ιανουάριος 2007, 05:13:43 πμ
Ακριβως.
Αυτό εννοουσα και εγώ.
Οπως στην φωτο παρακάτω

Το ονομα μπορεις να αλλαξεις. Οχι το ονομα χρηστη.

Για το ονομα χρηστη, θα πρεπει να επανεγραφεις.

Κωνσταντινε εσενα δεν σου εστελνε mail ενεργοποίησης. τωρα που το ξανακοιταω, δεν φαινεται και πολύ παραξενο, γιατι Konstantinos υπαρχει ηδη δημιουργημενος απο 3/1. Το παραξενο ειναι αν δεν σου εβγαλε καποιο μηνυμα να σε ενημερωνει οτι αυτο το account υπαρχει ηδη.
Θα μπορουσες να βαλεις καποιο παραπλησιο (πχ kostantinos, konstantinos1, Κλπ)

Ελπίζω να βοήθησα καπως.




Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #5 on: Δευτέρα 15 Ιανουάριος 2007, 18:00:48 μμ
το προβλημα μαλλον ειναι στο mailbox του Konstantinos το οποιο μαλλον εχει καποιο φιλτρο για spam, οποτε
μαλλον εκοψε και το email ενεργοποίησης.

για δες το συνονόματε


Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #6 on: Δευτέρα 15 Ιανουάριος 2007, 18:02:10 μμ
και υπάρχει και αλλος konstantinos


Offline Κωνσταντίνος

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 6
Reply #7 on: Τρίτη 16 Ιανουάριος 2007, 01:04:21 πμ
Σωτήρη, αν θυμάμαι καλά, 3/1 είναι περίπου η ημερομηνία που προσπάθησα να κάνω την εγγραφή( δεν είμαι σίγουρος όμως...μου χει πάρει τα μυαλλα ο γερμανός{ αυτός ο Αλτσχάιμερ}  ;)..
Μου είπε ότι είμαι οκ και οτι μπορώ να συνδεθώ, οπότε και δεν μου έβγαλε κάποιο μήνυμα οτι υπάρχει κι άλλος..
Κώστα , φαντάζομαι οτι ακόμα και φίλτρο για σπαμ να χει το μειλ μου , θα μου το στελνε στα σπαμ μειλς..Άλλωστε είναι και το ίδιο μειλ που χρησιμοποιώ και στη μειλινγκ λιστ..
Τέλος πάντων , όμως , ας μην το κάνουμε και θέμα, δεν τρέχει τίποτα....απλώς θα πάρει λίγο μεχρι να συνηθίσω το nick μου...

Ευχαριστώ παίδες



Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11471
Reply #8 on: Τρίτη 16 Ιανουάριος 2007, 01:26:06 πμ
Αχ αυτος ο γερμανός.... και μενα τα ιδια μου κανει...

Οχι, ο konstantinos εχει αλλη email απο εσενα. οποτε ειναι αλλο ατομο. Με καποιο τροπο σε προλαβε στην επιλογη user name.

ομως το nick σου (αυτο που βλεπουν ολοι για σενα) το αλλαζεις οποτε θες.
Πχ εγω με αλλο username Μπαινω στο φορουμ (καποιο που εχω συνηθισει) με αλλο εμφανιζομαι σε εσας.



Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline gianngeor

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 927
  • Ανοίγει νέος κύκλος ... (?)
Reply #9 on: Τρίτη 16 Ιανουάριος 2007, 07:28:42 πμ
Καλησπέρα σας,
Εγώ απ'ότι παρατηρώ πάντως Κωνσταντίνε θα μπορούσες να εγγραφείς ως Bono και έτσι θα ήσουν ένας και μοναδικός, ( σε αυτό το forum τουλάχιστον )!   :D


Γιώργος Γιαννόπουλος, ( ORIENT Status 21 ταχ...)


Offline Κωνσταντίνος

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 6
Reply #10 on: Τετάρτη 17 Ιανουάριος 2007, 01:36:05 πμ
Καλησπέρα σας,
Εγώ απ'ότι παρατηρώ πάντως Κωνσταντίνε θα μπορούσες να εγγραφείς ως Bono και έτσι θα ήσουν ένας και μοναδικός, ( σε αυτό το forum τουλάχιστον )!   :D

Απ τη μια σωστό, αλλά απ την άλλη, αν μ ακούσεις να τραγουδάω,αφ ενός θα δημιουργηθεί κακή αίσθηση για το εξαίρετο συγκρότημα και αφ ετέρου, δεν είμαστε για μηνύσεις και δικαστήρια...Είναι χαλεποί οι καιροί..!!! ;)