Γειά σας παίδες,
Είμαι ο Konstantinos, και γραμμένος στην mailing list του ΤΑ Club, απο το 2001 με το πιο πάνω Nickname..
Δυστυχώς μετά απο πολλές προσπάθειες να εγγραφώ με το πιο πάνω όνομα, δεν τα κατάφερα, διότι δεν λαμβάνω μειλ ενεργοποίησης, οπότε και δοκίμασα αυτό..(αν κάποιος μπορεί να κάνει κάτι γι αυτό , τον ευχαριστώ)
Συγχαρητήρια για το φόρουμ που δημιουργήσατε και να είστε σίγουροι οτι θα βοηθήσει πολύ κόσμο , τόσο στην επικοινωνία , όσο και στην άμμεση ανταλλαγή απόψεων και γνώσεων...
Εύχομαι καλή επιτυχία σε όλους...
Κωνσταντίνος