Hellas Transalp Forum

Περίεργο κόμπιασμα σε tranalp 650

georgetziker · 20193

Offline georgetziker

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 50
on: Κυριακή 26 Οκτώβριος 2014, 16:39:36 μμ
Γειά σας παιδιά εδώ και κανα μήνα κάτοχος 650
Πρίν καμιά βδομάδα άρχησε να στάζει βενζίνα από την υπερχείλιση βρώμικη βενζίνα σαν βενζίνα με σκουριά το χρώμα της!
Παράλληλα έκανε κάποια κομπιάζματα στα απότομα γκάζια ειδικά στις μεγάλες ταχύτητες (3-4-5 η) σαν να υπάρχει μια μικρή χρονική υστέρηση στο άνοιγμα του γκαζιού!
Οπως κάναν τα παπάκια όταν τους βάζαμε μεγαλύτερα καρμπιρατέρ για όσους θυμούνται.
Περισσότερο  για την υπερχείλιση που το πήγα συνεργείο μου είπε πως θέλουν καθάρισμα τα καρμπιρατέρ και όπως και έγινε!
Η υπερχείλιση σταμάτησε τα κομπιάσματα όμως συνεχίζουν
Ο μάστορας μου είπε ότι η μηχανή είχε μείνει καιρό σταματημένη πράγμα που το γνώριζα βέβαια και πως το καρμπιρατέρ ήταν μέσα γεμάτο σκουριές και ότι απλά το καθάρησε.
Το στάξιμο σταμάτηε βέβαια αλλά τα κομπιάσματα επιμένουν!
Βέβαια φοβάμαι πως δεν πρόλαβε να το καθαρίσει και τόσο καλά μιας και η μηχανή έμεινε συνεργείο 2-3 ώρες το πολύ!
Τι λέτε εσείς ? 


Spritmonitor.de" border="0


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9976
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #1 on: Κυριακή 26 Οκτώβριος 2014, 19:20:23 μμ
Απορία, που είναι η υπερχείλιση στα καρμπς? απο που ετρεχε η βενζίνη?

Διάβασε εδώ:  http://motocikleta.gr/distribution/topic10711.html  ενα θέμα σχετικό με τα καρμπς.

Αφού ο μηχανικός σου τα βρήκε όλα οκ στα κάρμπς , ισως έχεις θέμα σε κάποια ρύθμιση.
Τα μπουζί σου πώς είναι? Μπορείς να βγάλεις τα δύο εύκολα να τα ελέγξεις?



Offline Aerios

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3379
  • Όλα Τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν...
Reply #2 on: Κυριακή 26 Οκτώβριος 2014, 22:00:20 μμ
Κοίτα όλα τα σωληνάκια από το φιλτροκούτι και το ρεζερβουάρ. Πιθανόν κάποιο να είναι τσαλακωμένο. Κοίτα ειδικά αυτό που είναι η αναπνοή των κάρμπς.



Offline georgetziker

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 50
Reply #3 on: Κυριακή 26 Οκτώβριος 2014, 23:21:44 μμ
Ετρεχε από το πιο χοντρο σωληνάκι χαμηλά στην μηχανή!


Spritmonitor.de" border="0


Offline georgetziker

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 50
Reply #4 on: Κυριακή 26 Οκτώβριος 2014, 23:22:32 μμ
μπουζί από ότι μου είπε και αυτός είναι μια χαρά σαν καινούργια


Spritmonitor.de" border="0


Offline georgetziker

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 50
Reply #5 on: Κυριακή 26 Οκτώβριος 2014, 23:23:26 μμ
για να δω τα σωληνάκια πρέπει να σηκώσω το τεπόζιτο?
Υπάρχει κάπου ρε παιδιά ο τρόπος που βγάζουμε το τεπόζιτο αναλυτικά για να ελέγξω όλα αυτά?
« Last Edit: Κυριακή 26 Οκτώβριος 2014, 23:31:37 μμ by georgetziker »


Spritmonitor.de" border="0


Offline Aerios

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3379
  • Όλα Τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν...
Reply #6 on: Κυριακή 26 Οκτώβριος 2014, 23:30:38 μμ
για να δω τα σωληνάκια πρέπει να σηκώσω το τεπόζιτο?
Ναί.
Τα λεγόμενα του μάστορα είναι περίεργα. Τον γνωρίζεις?
Στο άνοιξε το καρμπιρατέρ ή απλά άνοιξε την αποστράγγιση?
Το χοντρό διάφανο λάστιχο είναι η αποχέτευση των συμπυκνωμάτων του φίλτρου



Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #7 on: Κυριακή 26 Οκτώβριος 2014, 23:32:07 μμ
Ετρεχε από το πιο χοντρο σωληνάκι χαμηλά στην μηχανή!


το πιο χοντρο δεν ειναι οι αναθυμιασεις?
αυτο που κανονικα εχει και μια ταπα στο τελος του?


σε 2-3 ωρες εβγαλε και καθαρισε τα καρμπς? πολυ γρηγορος μου φαινεται.μπορει να κανω και λαθος βεβαια.




Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9976
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #8 on: Δευτέρα 27 Οκτώβριος 2014, 09:42:21 πμ
για να δω τα σωληνάκια πρέπει να σηκώσω το τεπόζιτο?
Υπάρχει κάπου ρε παιδιά ο τρόπος που βγάζουμε το τεπόζιτο αναλυτικά για να ελέγξω όλα αυτά?



α)  Πώς να βγάλετε το φέριγκ, with Stoneman way  (δεν χρειάζεται στην περίπτωσή σου να βγάλεις το φεριγκ αλλά για να δείς μερικές φωτό απο τα πλαστικά)
 http://www.transalpforum.gr/index.php/topic,20075.0.html

β)  Ρύθμιση βαλβίδων, και οχι μόνον. στην XL650V  (έχει στην αρχή τρόπο για βγεί το τεπόζιτο)
http://www.transalpforum.gr/index.php/topic,20087.0.html

Να ελέγξεις εκτός απο αυτά  που αυτό με το πράσινο βέλος είναι η αναπνοή του τεπόζιτου, κ αυτό με το κόκκινο βέλος η υπερχείλιση:



και αυτά που είναι η αναπνοή των διαφραγμάτων:



Δεν χρειάζεται όμως να βγάλεις τεπόζιτο με την μια, βγάλε την τάπα και δες αν συνεχίζει να κομπιάζει , αν συνεχίζει τότε ισως είναι θέμα στα άλλα σωληνάκια.

Απο μηχανολογικά πώς τα πάς? το κατέχεις το άθλημα ?  ;D  δλδ αν σου ζητήσω να ελέγξεις τις βίδες του μίγματος  θα μπορέσεις να κάνεις την διαδικασία?
Σκασίματα απο την εξάτμιση σου κάνει?

Ετρεχε από το πιο χοντρο σωληνάκι χαμηλά στην μηχανή!

Βενζίνη μπορεί να τρέχει απο δύο σωλήνες, απο την υπερχείλιση του τεπόζιτου αν πχ πέσει το μηχανάκι, η απο την αναπνοή του τεπόζιτου , αυτό λοιπόν δεν μπορώ να το καταλάβω.

Σκέφτομαι οτι ίσως δεν έχει τοποθετηθεί σωστά η ντίζα του τσοκ. Σε αυτό το σημείο , ανάμεσα σκελετό και αριστερό ψυγείο (Υποθέσεις κάνω, αφού αυτό   επηρεάζει τον κινητήρα κυρίως στις χαμηλές στροφές, δεν ξέρω ψηλά αν τον επηρεάζει. )



σφηνώνει και δεν φωλιάζει σωστά στο σημείο που απο μονή γίνεται διπλή , πρόσεξε στο παρακάτω σχέδιο την ντίζα Νο4 που απο μονή γίνεται διπλή σε κάποιο σημείο με ένα σύνδεσμο



αν δεν έχει τοποθετηθεί σωστά οδηγείς μόνιμα με τσοκ και πλούσιο μίγμα.

σε 2-3 ωρες εβγαλε και καθαρισε τα καρμπς? πολυ γρηγορος μου φαινεται.μπορει να κανω και λαθος βεβαια.

Μ' αρέσει ο τρόπος που σκέφτεσαι  :eusa_clap:

μπουζί από ότι μου είπε και αυτός είναι μια χαρά σαν καινούργια

Εσύ δεν τα είδες όμως... τέλος πάντων ας υποθέσουμε οτι έχει δίκιο κ ασχολήθηκε.


Τα λεγόμενα του μάστορα είναι περίεργα. Τον γνωρίζεις?
Στο άνοιξε το καρμπιρατέρ ή απλά άνοιξε την αποστράγγιση?


Εσύ ψοφάς για μάθηση, εχεις πολύ θετικές απορίες.  :2hysterical:
 
« Last Edit: Δευτέρα 27 Οκτώβριος 2014, 09:45:37 πμ by Stoneman »



Offline georgetziker

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 50
Reply #9 on: Δευτέρα 27 Οκτώβριος 2014, 10:32:08 πμ
Βενζίνη έτρεχε από την υπερχείλιση του τεποζίτου και όχι από το σωληνάκι που είναι ταπωμένο το διάφανο!
Από το χοντρο δηλ που δεν είναι ταπωμένο
¨οταν λές ρύθμιση μείγματος εννοείς αυτό? (τέρμα δεξιά και τρεις στροφές αριστερά ??)screws?

Μου είπε ότι τα άνοιξε και τα καθάρισε και μου έδειξε και τον πάγκο του που ήταν χάλια από τις δικές μου τις σκουριές
Σκασίματα δεν κάνει τρελά απλά ελαφρα και υπόκωφα!

Πάντως όταν είναι κρύα το δουλεύω το τσοκ για να πάρει μπροστά και μετά το κλείνω

Τέλος μου είπε ότι επειδή ήταν τόσο βρώμικα τα καρμπυλατέρ ότι εάν συνεχίσει να τα κάνει αυτά ίσως να χρειαστούν αλλαγή τα ζιγκλέρ που ήταν χάλια (περίεργο μου φαίνεται)

Και να του ρίξω και κανένα καθαριστικό βενζίνας στο τεπόζιτο για να καθαρίσει το σύστημα είτε να του βάλω για ένα διάστημα 100αρα βενζίνη
 


Spritmonitor.de" border="0


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9976
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #10 on: Δευτέρα 27 Οκτώβριος 2014, 14:07:15 μμ
Βενζίνη έτρεχε από την υπερχείλιση του τεποζίτου και όχι από το σωληνάκι που είναι ταπωμένο το διάφανο!
Από το χοντρο δηλ που δεν είναι ταπωμένο

Kουφόν. Αλλά ποτέ μη λές ποτέ.

¨οταν λές ρύθμιση μείγματος εννοείς αυτό? (τέρμα δεξιά και τρεις στροφές αριστερά ??)screws?

Ναι αυτό εννοώ. Λογικά τις έχει ρυθμίσει ο μάστορας αλλά αν θες κάνε ενα έλεγχο, μετρώντας φυσικά και πόσες στροφές ακριβώς θα βιδώσεις ωστε να ξέρεις πώς να τα επαναφέρεις.
Συγχρονισμό εκανε ?

Μου είπε ότι τα άνοιξε και τα καθάρισε και μου έδειξε και τον πάγκο του που ήταν χάλια από τις δικές μου τις σκουριές

Παράξενο να έχει σκουριά, το τεπόζιτο  έχει εσωτερική πλαστικοποίηση κ δεν βγάζει σκουριές.
Τι να πώ?
Οταν καθαρισα καρμπς (  http://www.transalpforum.gr/index.php/topic,20128.0.html  ) αυτή ηταν η μοναδική βρώμα που βρήκα κ μόνο στο ενα



Λογικά για να κομπιάζει στα απότομα ανοίγματα πρέπει η να κολάνε τα διαφράγματα, η να μην έχει παροχή σε καύσιμο.
 




Offline georgetziker

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 50
Reply #11 on: Δευτέρα 27 Οκτώβριος 2014, 15:04:22 μμ
Κουφό αλλά το είδα να στάζει μόνος μου ένα πράγμα σαν βενζίνη (μυρωδιά) και νερό (χρώμα σκουριάς).
Από εκεί και πέρα νομίζω πώς δεν πείραξε τίποτα ούτε μείγματα ούτε συγχρονισμό ούτε τίποτα!
Μόνο καθαρισμα και δέσιμο και αυτό δεν ξέρω εάν το έκανε κιόλλας!
Πάντως σταμάτηε να στάζει.
Δεν ξέρω τι να το κάνω και σε ποιον να το πάω!


Spritmonitor.de" border="0


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9976
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #12 on: Δευτέρα 27 Οκτώβριος 2014, 16:08:52 μμ
Η υπερχείλιση του τεπόζιτου είναι η τρύπα που έχει στο κυκλικό τμήμα που πατάει η τάπα.
Για να τρέξει απο εκεί βενζίνη πρέπει να πέσει το μηχανάκι, η να το γεμίσεις ως επάνω, η να στο κάνει κWλος ο μπεζινάς.
Ομως για να βγάλει σκουριά πάλι δύσκολο αφού η σκουριά πάει χαμηλά κοντά δλδ στο εσωτερικό φίλτρο που έχει το ρουμπινέτο της βενζίνης. :eusa_think:

Βρήκα την φωτό απο τον καθαρισμό του δικού μου τεπόζιτου, οταν το αναποδογύρισα έβγαλε σε ενα τούλι αυτά:



κάτι μικρά κομμάτια πλαστικό και λίγη μαύρη μπογιά, το φίλτρο εσωτερικά



ηταν πεντακάθαρο και δίχως ίχνος σκουριάς.
Παράξενο που το δικό σου έβγαλε σκουριές, ισως είχε κρατήσει νερό στον πάτο και έχει σκουριάσει.
Ομως για να αδειάσει αυτή η σκουριά πρέπει να ανοιξεις τις drain βίδες απο τα λεκανάκια των καρμπς για να τρεξει βενζίνη με βτυχόν βρωμιά, βάλε απο κάτω ενα μπουκαλάκι ωστε να μην λερώσεις τον κινητήρα με βενζίνες αλλά κ για να δείς τι έβγαλε.
Είναι αυτή που δείχνω εδώ:



και υπάρχει και η αντίστοιχη για το άλλο καρμπ.

Δεν ξέρω τι να το κάνω και σε ποιον να το πάω!

Πρός το παρόν:

α) Κάνε ενα τελευταίο έλεγχο, βγάλε το (χοντρό) σωλήνα που πάει απο τα καρμπς στο ρουμπινέτο με προσοχή, αρχικά τον στρεφεις με μια πένσα να ξεκολήσει και μετα με ενα πλατυ κατσαβίδι κάνε μοχλό να βγεί , βάλε εκεί ενα αλλο σωλήνα που να πηγαίνει σε ενα δοχείο μην κάνεις μπάνιο στην βενζίνη, βάλε μπροστά και παρατήρησε να έχεις καλή ροή βενζίνης ελέγχοντας το ρουμπινέτο κ το εσωτερικό φίλτρο αν έχει βουλώσει. πρόσεχε όμως με τις βενζίνες.

β) Ρίξε ενα καθαριστικό όπως σου είπε, αν και δεν είναι κ τόσο απαραίτητο, κάνε κάμποσα χιλιομετρα βάζοντας βενζίνη απο έμπιστο βενζινά, και αδειαζε απο τα λεκανάκια των καρμπς λίγη βενζίνη (ενα φλυτζάνι του καφέ αρκεί σε ποσότητα) ωστε να τρέξει τυχόν νερό η σκουρια που θα έχει μαζευτεί μέχρι να καθαρίσει το τεπόζιτο.

κ αν εξακολουθήσει τα ματαλέμε.
« Last Edit: Δευτέρα 27 Οκτώβριος 2014, 16:11:47 μμ by Stoneman »



Offline georgetziker

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 50
Reply #13 on: Δευτέρα 27 Οκτώβριος 2014, 19:07:19 μμ
Καταρχάς παιδιά όσα ευχαριστώ και να πώ δεν φτάνουν!
Από εκεί και πέρα σήμερα έπαιξα λίγο με τα μείγματα!
Μηδένησα τέρμα δεξιά την pilot και την γύρισα 3 ολόκληρες περιστροφές προς τα αριστερά το ίδιο και το δίπλα!
¨Εκανα κάποιες βόλτες δεν είδα σημαντική διαφορά την έκανα άλλη μισή περιστροφή τα ίδια τίποτα το σημαντικό και τέλος την άφησα στις 3 για λίγο καιρό και βλέπουμε!
Από περιέργεια άνοιξα πάλι τα drain και είδα ότι και σήμερα στην αρχή μου έβγαλε βρώμικη βενζίνη όπως και πριν τον υποτιθέμενο καθαρισμό των κάρμπς σαν βεζίνη με σκουριά και αφού έτρεξε λίγο βρώμικη στην συνέχεια καθάρισε!


Spritmonitor.de" border="0


Offline Aerios

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3379
  • Όλα Τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν...
Reply #14 on: Δευτέρα 27 Οκτώβριος 2014, 19:12:02 μμ
Καταρχάς παιδιά όσα ευχαριστώ και να πώ δεν φτάνουν!
Από εκεί και πέρα σήμερα έπαιξα λίγο με τα μείγματα!
Μηδένησα τέρμα δεξιά την pilot και την γύρισα 3 ολόκληρες περιστροφές προς τα αριστερά το ίδιο και το δίπλα!
¨Εκανα κάποιες βόλτες δεν είδα σημαντική διαφορά την έκανα άλλη μισή περιστροφή τα ίδια τίποτα το σημαντικό και τέλος την άφησα στις 3 για λίγο καιρό και βλέπουμε!
Από περιέργεια άνοιξα πάλι τα drain και είδα ότι και σήμερα στην αρχή μου έβγαλε βρώμικη βενζίνη όπως και πριν τον υποτιθέμενο καθαρισμό των κάρμπς σαν βεζίνη με σκουριά και αφού έτρεξε λίγο βρώμικη στην συνέχεια καθάρισε!


Τα pilots θα τα πας στις 3,5 και δε θα ασχοληθείς ποτέ ξανά! Εννοείται ότι θα το κάνεις όταν ζεσταθεί καλά ο κινητήρας (θερμοκρασία λειτουργίας)
« Last Edit: Δευτέρα 27 Οκτώβριος 2014, 19:14:38 μμ by Aerios »



Offline georgetziker

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 50
Reply #15 on: Δευτέρα 27 Οκτώβριος 2014, 19:15:42 μμ
Θα το κάνω τώρα
Επίσης όταν έβαλα τις pilots στις 3 στροφές μου ανέβασε και το ρελαντί λιγάκι και το ρελαντί που κρατάει στην πρώτη σκάλα του αέρα στις 2000 χιλ


Spritmonitor.de" border="0


Offline Aerios

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3379
  • Όλα Τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν...
Reply #16 on: Δευτέρα 27 Οκτώβριος 2014, 19:24:13 μμ
Θα το κάνω τώρα
Επίσης όταν έβαλα τις pilots στις 3 στροφές μου ανέβασε και το ρελαντί λιγάκι και το ρελαντί που κρατάει στην πρώτη σκάλα του αέρα στις 2000 χιλ
Και έτσι πρέπει να κάνει. Αφου τα ρυθμίσεις στην κανονική θερμοκρασία, ρύθμισε και το ρελαντί στις 1250+/- και είσαι οκ  ;)



Offline georgetziker

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 50
Reply #17 on: Δευτέρα 27 Οκτώβριος 2014, 20:23:02 μμ
Λοιπόν κάτι τελευταίο ανοίγω τα drail για δοκιμή σε ένα μπουκαλάκι και βρίσκω χωματάκια σαν σκουριά - χώμα στον πάτο του μπουκαλιού!
Κάνω μια βόλτα ξανά την ίδια διοαδικασία πάλι βρίσκω σκουπίδια στην βενζίνη!
θα το συνεχίσω μέχρι να δώ πότε θα σταματήσει!
Τέλος γιατί πρέπει να είναι σε θερμοκρασία λειτουργίας ο κινητήρας για τα pilots?


Spritmonitor.de" border="0


Offline Aerios

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3379
  • Όλα Τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν...
Reply #18 on: Δευτέρα 27 Οκτώβριος 2014, 20:54:46 μμ
Λοιπόν κάτι τελευταίο ανοίγω τα drail για δοκιμή σε ένα μπουκαλάκι και βρίσκω χωματάκια σαν σκουριά - χώμα στον πάτο του μπουκαλιού!
Κάνω μια βόλτα ξανά την ίδια διοαδικασία πάλι βρίσκω σκουπίδια στην βενζίνη!
θα το συνεχίσω μέχρι να δώ πότε θα σταματήσει!
Τέλος γιατί πρέπει να είναι σε θερμοκρασία λειτουργίας ο κινητήρας για τα pilots?

Αν ψάξεις λίγο παραπάνω για την διαδικασία ρύθμισης των pilots θα δεις ότι η βασική παράμετρος είναι να φτάσει η θερμοκρασία στα κανονικά όρια λειτουργίας. Η ρύθμιση των pilots γίνεται με τις διαφοροποιήσεις του ρελαντί ( παρακολουθώντας το με στροφόμετρο ακριβείας). Το ρελαντί πρέπει να διαφοροποιείται κάθε φορά μόνο από την ρύθμιση των pilots και όχι από τη μεταβολή της θερμοκρασίας. Και η θερμοκρασία όπως καταλαβαίνεις σταθεροποιείται μόνο στη τιμή κανονικής λειτουργίας. Το ίδιο ισχύει και για ρύθμιση μέσω αναλυτή καυσαερίων. Τώρα επειδή έχουν γίνει αρκετές δοκιμές από πολλούς εδώ μέσα ( μέσα σ΄ αυτούς βάλε και μένα) με τα pilots πάρε σαν κανόνα τη ρύθμιση που σου έγραψα παραπάνω. Βέβαια πέρα από την ρύθμιση των pilots απαραίτητο είναι να έχει ρυθμισμένες βαλβίδες και συγχρονισμένα carbs για να λειτουργεί ο κινητήρας όπως πρέπει. Τέλος λάβε υπόψιν σου ότι ηα ρύθμιση των pilots αφορά σε ένα φάσμα λειτουργίας του κινητήρα μέχρι τις 2500 - 3000 σαλ. Από εκεί και πάνω αναλαμβάνουν τα main jets τα οποίa δεν ρυθμίζονται. Τ



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9976
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #19 on: Τρίτη 28 Οκτώβριος 2014, 13:02:50 μμ
Λοιπόν κάτι τελευταίο ανοίγω τα drail για δοκιμή σε ένα μπουκαλάκι και βρίσκω χωματάκια σαν σκουριά - χώμα στον πάτο του μπουκαλιού!
Κάνω μια βόλτα ξανά την ίδια διοαδικασία πάλι βρίσκω σκουπίδια στην βενζίνη!
θα το συνεχίσω μέχρι να δώ πότε θα σταματήσει!

Αντί να περιμένεις να σταματήσει βγάλε τεπόζιτο και καθάρισέ το.



Offline georgetziker

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 50
Reply #20 on: Τρίτη 28 Οκτώβριος 2014, 16:24:04 μμ
Η διαδικασία καθαρίσματος?
¨Οταν θα το βγάλω θα χρειαστεί να ταπώσω οποιοδήποτε σωληνάκι?


Spritmonitor.de" border="0


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9976
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #21 on: Τρίτη 28 Οκτώβριος 2014, 17:52:56 μμ
Η διαδικασία καθαρίσματος?
¨Οταν θα το βγάλω θα χρειαστεί να ταπώσω οποιοδήποτε σωληνάκι?

- Λόγω της  πλαστικοποίησης δεν το πείραξα εσωτερικά. Και φοβήθηκα να βάλω καθαριστικά η κάτι πιό δυνατό απο βενζίνη πχ διαλυτικό.

- Εβγαλα το ρουμπινέτο και καθαρισα το εσωτερικό φίλτρο με βενζίνη, θέλει μεγαλη προσοχή επειδή είναι πολύ ευαίσθητο και σπάει.

- Δεν τάπωσα τπτ, απλά ξαναέβαλα το ρουμπινέτο πρόχειρα δίχως το εσωτερικό φίλτρο και την τάπα, για να αδειάσει καλύτερα να είναι ορθιο με την τάπα επάνω δλδ και να τρέχει απο το ρουμπινέτο αφού το βγάλεις φυσικά.

- Εριξα 2-3 λίτρα βενζίνη , κούνημα καλό με προσοχή μην σου φύγει απο τα χέρια κ άδειασμα σε ενα δοχείο περνώντας την βενζίνη μέσα απο τούλι για να μείνουν τα σκουπίδια, ξαναγέμισμα και μια απο τα ίδια.

- Το δικό μου δεν είχε ίχνος σκουριάς , και στο δεύτερο κούνημα το άφησα.

- με την ευκαιρία έλεγξα κ τους σωλήνες στο μηχανάκι κ στο τεπόζιτο.

- Ξαναέβαλα το ρουμπινέτο με προσοχή στο oring που έχει ,αφού είχα πριν σημειώσει την φορά των σωλήνων ωστε να βιδωθεί στην ίδια θέση.
ΠΡΟΣΕΧΕ θέλει πολύ λιγη δύναμη στο σφίξιμο , απο μαμά είναι τόσο λιγο σφιγμένο που κ με το χέρι το περιστρέφεις.



Offline georgetziker

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 50
Reply #22 on: Τρίτη 28 Οκτώβριος 2014, 22:32:42 μμ
Οπότε από ότι κατάλαβα για να φτάσω στο ρουμπινέτο πρεπει να βγάλω το τεπόζιτο και να κάνω διαδικασία καθαρίσματος!
Εάν υπήρχε καμία φωτοενημέρωση θα με βοηθούσε πολύ!


Spritmonitor.de" border="0


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9976
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #23 on: Τετάρτη 29 Οκτώβριος 2014, 13:53:45 μμ
Θα μπορούσες να το αδειάσεις και επάνω στο μηχανάκι, αλλά το βρίσκω κάπως παρακινδυνευμένο να βγάλεις το ρουμπινέτο ετσι όπως είναι επειδή δεν έχει χώρο.

Μπορείς βέβαια με προσοχή όπως έγραψα παραπάνω να βγαλεις το χοντρό σωλήνα που φεύγει απο το ρουμπινέτο και πάει στα καρμπς απο την μεριά του ρουμπινέτου κ να συνδέσεις εκεί εναν άλλο ωστε να μην τρεχουν βενζίνες πάνω στον κινητήρα.
Μετά βγάζεις το λεπτό σωλήνα που ξεκινάει απο το ρουμπινέτο και πάει στην εισαγωγή του πίσω κυλίνδρου από την μεριά της εισαγωγής , τον συνδέεις σε μια σύριγγα που την τραβάς σιγά σιγά ωστε να ρουφήξει αέρα απο το σωλήνα (να δημιουργήσεις δλδ υποπίεση).
Μόλις αρχίσει να τρεχει η βενζίνη σταματάς να τραβας την σύριγγα για να μην σκίσεις την μεμβράνη του ρουμπινέτου.

ετσι θα το αδειάσεις, αλλά δεν θα έχεις την δυνατότητα να το κουνήσεις, κ ισως μείνουν κατάλοιπα στον πάτο.

Φωτο ενημέρωση σου έχω δώσει στην Απάντηση #8 πιο πρίν στο ίδιο θέμα, εκτός και αν θές κάτι άλλο.



Offline georgetziker

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 50
Reply #24 on: Τετάρτη 29 Οκτώβριος 2014, 19:11:28 μμ
Συνεχίζει ανοίγοντας το drain  να βρίσκω κάτι σαν μικρους κόκκους αμμου ή κυλίδες δεν μπορώ να καταλάβω χρώματος καφέ στην βενζίνη!
Εριξα και ένα καθαριστικό τροφοδοσίας σήμερα για ψυχολογικούς λόγους!
« Last Edit: Τετάρτη 29 Οκτώβριος 2014, 19:16:13 μμ by georgetziker »


Spritmonitor.de" border="0