Hellas Transalp Forum

90 και πληθαίνουμε!!!

Παύλος · 11405

Offline Παύλος

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9976
on: Τρίτη 09 Ιανουάριος 2007, 23:51:44 μμ
Με τον Γιάννη που μόλις γράφτηκε γίναμε 90  :D

Αντε να τους χιλιάσουμε...


Παύλος Καρούμπης


VARABILL

  • Guest
Reply #1 on: Τετάρτη 10 Ιανουάριος 2007, 02:02:26 πμ
Και εις ανώτερα.
Viva forum, Viva HTC



Offline georig25

  • Θα ήθελα να είμαι
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 4162
  • Η ζωή είναι ωραία . . . . . συνήθως
    • ΡΗΓΑΣ
Reply #2 on: Τρίτη 04 Δεκέμβριος 2007, 06:00:53 πμ
Τωρα Παυλο ποσοι εχουμε γινει?


Δεν γεννήθηκα με εξαρτήσεις, γιατί να τις αποκτήσω;

:moped:Γιώργος Ρήγας
click me!


Offline Sotiris

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 737
  • Χανια!!!!!
Reply #3 on: Τρίτη 04 Δεκέμβριος 2007, 06:03:37 πμ
486



Offline ΣΤΡΑΤΗΓΟΣ

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2675
  • Η τρελα δεν παει στα βουνα....καβαλαει Vara...
Reply #4 on: Τρίτη 04 Δεκέμβριος 2007, 16:07:59 μμ
Να θυμίσω σε μερικούς, ότι μια ταυτότητα που εκδόθηκε πριν από 8 μήνες περίπου, είχε τον αριθμό 1456 (αν δεν κάνω λάθος, ας μας διαφωτήσει ο κάτοχος....) Τί να τα χιλιάσουμε, δεν τα ξεπεράσαμε;;;;;  :D  :D  :D  :D



Offline Παύλος

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9976
Reply #5 on: Τρίτη 04 Δεκέμβριος 2007, 17:19:44 μμ
Να θυμίσω σε μερικούς, ότι μια ταυτότητα που εκδόθηκε πριν από 8 μήνες περίπου, είχε τον αριθμό 1456 (αν δεν κάνω λάθος, ας μας διαφωτήσει ο κάτοχος....) Τί να τα χιλιάσουμε, δεν τα ξεπεράσαμε;;;;;  :D  :D  :D  :D

Μην μπερδεύετε το φορουμ με το Σύλλογο...


Παύλος Καρούμπης


Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11471
Reply #6 on: Τρίτη 04 Δεκέμβριος 2007, 23:45:10 μμ
το νουμερο στην ταυτοτητα αυτη ηταν λαθος του "τυπογραφείου" .
Αν ηταν τοσα τα μελη του συλλογου, οι δωρεες μας σε κοινοφελη ιδρυματα θα ηταν της ταξης των 20000 ευρω, ετησιως, και οχι των 1000!  Αφηστε που θα μαζευαμε καθε εξαμηνο και καμια 300αρια φιαλες αιμα σε καθε αιμοδοσία!

Αν δεν κανω λαθος, η τελευταια ταυτοτητα μελους ηταν με αριθμο μητρωου 228

Στο φορουμ σε λιγο καιρο 500αριζουμε!
Τελειο!


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline memos

  • Με xlv 400 γίνομαι
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 4642
  • Πάω αργά για να φτάσω πρώτος...
Reply #7 on: Τρίτη 04 Δεκέμβριος 2007, 23:58:33 μμ
Αν δεν κανω λαθος, η τελευταια ταυτοτητα μελους ηταν με αριθμο μητρωου 228

Στο φορουμ σε λιγο καιρο 500αριζουμε!
Τελειο!

Σωτήρη νομίζω  (ή μπορεί να νιώθω έτσι) ότι η περσινή και η φετινή χρονιά είναι η περίοδος με τα περισσότερα ΕΝΕΡΓΑ μέλη;
(και τον περισσότερο καπνό στο Σ.Υ.ΜΟ.ΦΕ.) :goofy:


Γιατί ρε Μάνο; Γιατί;


Το αγαπημένο μου παραμύθι... ο Λαγός με τη Χελώνα.

Όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα………


Offline ΣΤΡΑΤΗΓΟΣ

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2675
  • Η τρελα δεν παει στα βουνα....καβαλαει Vara...
Reply #8 on: Τετάρτη 05 Δεκέμβριος 2007, 01:02:08 πμ
Σωτήρη νομίζω  (ή μπορεί να νιώθω έτσι) ότι η περσινή και η φετινή χρονιά είναι η περίοδος με τα περισσότερα ΕΝΕΡΓΑ μέλη;
(και τον περισσότερο καπνό στο Σ.Υ.ΜΟ.ΦΕ.) :goofy:

Ήρθα εγώ γιαυτό.......



Offline Yianni

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7278
Reply #9 on: Τετάρτη 05 Δεκέμβριος 2007, 05:26:31 πμ
Σωτήρη νομίζω  (ή μπορεί να νιώθω έτσι) ότι η περσινή και η φετινή χρονιά είναι η περίοδος με τα περισσότερα ΕΝΕΡΓΑ μέλη;
(και τον περισσότερο καπνό στο Σ.Υ.ΜΟ.ΦΕ.) :goofy:

Το φόρουμ γιά τον σύλλογο και ο σύλλογος γιά το φόρουμ είναι η καλύτερη διαφήμιση γιά αυτό Μέμο. Και με την είσοδο του νέου Transalp το μέλλον αναμένεται καλύτερο.



Offline memos

  • Με xlv 400 γίνομαι
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 4642
  • Πάω αργά για να φτάσω πρώτος...
Reply #10 on: Τετάρτη 05 Δεκέμβριος 2007, 06:54:23 πμ
Το φόρουμ γιά τον σύλλογο και ο σύλλογος γιά το φόρουμ είναι η καλύτερη διαφήμιση γιά αυτό Μέμο. Και με την είσοδο του νέου Transalp το μέλλον αναμένεται καλύτερο.
Ναι το ξέρω Γιάννη, (και καλό είναι να το μάθουν και οι καινούργιοι) αλλά τελικά δεν έμαθα . . . οι χρονιές ΄06 -΄07 είναι η περίοδος με τα πιο πολλά ΕΝΕΡΓΑ μέλη. (πληροφοριακά ρωτάω και μόνο).


Γιατί ρε Μάνο; Γιατί;


Το αγαπημένο μου παραμύθι... ο Λαγός με τη Χελώνα.

Όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα………


Offline Παύλος

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9976
Reply #11 on: Τετάρτη 05 Δεκέμβριος 2007, 17:48:48 μμ
Ναι το ξέρω Γιάννη, (και καλό είναι να το μάθουν και οι καινούργιοι) αλλά τελικά δεν έμαθα . . . οι χρονιές ΄06 -΄07 είναι η περίοδος με τα πιο πολλά ΕΝΕΡΓΑ μέλη. (πληροφοριακά ρωτάω και μόνο).

Ναι είναι


Παύλος Καρούμπης


Offline M. I. Pagalos

  • ΕΞΕΡΓΕΡΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8637
  • Όλα είναι δρόμος...Keep going!
Reply #12 on: Δευτέρα 10 Δεκέμβριος 2007, 19:29:13 μμ
  Εγώ πάλι έχω μια απορία. Γιατί τα μέλη του φόρουμ δεν γράφονται και στο σύλλογο????????




ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ 'ΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο Γ' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ! ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ?). ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!


giorgio

  • Guest
Reply #13 on: Τετάρτη 12 Δεκέμβριος 2007, 18:14:56 μμ
  Εγώ πάλι έχω μια απορία. Γιατί τα μέλη του φόρουμ δεν γράφονται και στο σύλλογο????????
Σωστή η απορία του Pagalou. ΓΙΑΤΙ?



Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11471
Reply #14 on: Τετάρτη 12 Δεκέμβριος 2007, 21:55:07 μμ
Δεν τιθεται  τετοιο θεμα  παιδια.

Με το να εισαι στο φορουμ, δεν δημιουργειται υποχρεωση να εισαι και στον συλλογο.

Αν νομιζεις οτι μπορεις να προσφερεις κατι, τοτε γραφεσαι και εκει.

Αλλιως, ολα μια χαρα.


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline M. I. Pagalos

  • ΕΞΕΡΓΕΡΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8637
  • Όλα είναι δρόμος...Keep going!
Reply #15 on: Τετάρτη 12 Δεκέμβριος 2007, 22:52:01 μμ
Δεν τιθεται  τετοιο θεμα  παιδια.

Με το να εισαι στο φορουμ, δεν δημιουργειται υποχρεωση να εισαι και στον συλλογο.

Αν νομιζεις οτι μπορεις να προσφερεις κατι, τοτε γραφεσαι και εκει.

Αλλιως, ολα μια χαρα.

  Δεν είπα ότι τίθεται θέμα, ούτε ότι υπάρχει υποχρέωση. Ελεύθερος είναι ο καθένας. Η ερώτηση ήταν προς τα μέλη. Αν σου αρέσει το φόρουμ γιατί όχι και στον επίσημο σύλλογο? Φανταστείτε ένα σύλλογο με 500 μέλη, για τί δύναμη μιλάμε. Και σιγά τα ωά, 30 € το χρόνο συνδρομή. Σε ένα βράδυ τα τρως άμα βγεις. Ειδικά τα μέλη από την επαρχία 15€ ! Πφφφ!
  Βέβαια μετά υπάρχουν άλλα προβλήματα (δυσελιξίας) αλλά όλα λύνονται.




ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ 'ΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο Γ' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ! ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ?). ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!


Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11471
Reply #16 on: Τετάρτη 12 Δεκέμβριος 2007, 23:00:11 μμ
Για κατοικους Φιλανδιας η συνδρομη ειναι 300 €
Μην βλεπεις που εσυ πληρωσες 15 και μετα εφυγες...


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


costas

  • Guest
Reply #17 on: Τετάρτη 12 Δεκέμβριος 2007, 23:09:58 μμ
30 ευρώ τον χρόνο επί 30 χρόνια είναι 900 ευρώ συν τις αυξήσεις πάει γύρω στο 2000 ευρώ , ε δεν είναι και λίγα λεφτά!
όσοι έχετε πιό νέα μοντέλα ΤΑ τα πουλάτε βάζετε και το διχίλιαρο που θα δίνατε στον σύλλογο και παίρνετε το 700!!!!
 



Offline TASOS

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 5912
  • Aν θα μπορουσα τον κοσμο να αλλαζα.....
Reply #18 on: Τετάρτη 12 Δεκέμβριος 2007, 23:50:38 μμ
30 ευρώ τον χρόνο επί 30 χρόνια είναι 900 ευρώ συν τις αυξήσεις πάει γύρω στο 2000 ευρώ , ε δεν είναι και λίγα λεφτά!
όσοι έχετε πιό νέα μοντέλα ΤΑ τα πουλάτε βάζετε και το διχίλιαρο που θα δίνατε στον σύλλογο και παίρνετε το 700!!!!

Οταν εισαι "μελος" ενος "συνολου", οπως ειναι ο Συλλογος, "κερδιζεις" πολυ
"περισσοτερα" απο 30 ευρω το χρονο.

Στη ζωη δεν "μετριωνται" ολα με το χρημα.  ΕΥΤΥΧΩΣ.



costas

  • Guest
Reply #19 on: Πέμπτη 13 Δεκέμβριος 2007, 02:19:00 πμ
Στη ζωη δεν "μετριωνται" ολα με το χρημα.  ΕΥΤΥΧΩΣ.

Με τι μετριώνται;



Offline Ταξιδευτής

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2067
  • Κυνηγός ηλιοφάνειας.
Reply #20 on: Πέμπτη 13 Δεκέμβριος 2007, 02:22:18 πμ
Με τι μετριώνται;

Υπάρχουν , ξέρεις , καί άλλες αξίες στή ζωή γενικά αλλά πού νά σού εξηγώ τώρα !  ???


Όλοι θά πεθάνουμε , λίγοι όμως θά ... ζήσουμε

ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΤΣΑΚΙΣΤΕΙΣ ΣΕ ΑΓΝΩΣΤΑ ΠΕΛΑΓΗ ΠΑΡΑ ΝΑ ΣΚΟΥΡΙΑΖΕΙΣ ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ......

Κυνηγός ηλιοφάνειας.

Η καλύτερη δουλειά.
Ούτε όπλα χρειάζεσαι, ούτε άδειες και έχεις και το θήραμα χωρίς να το σκοτώσεις.


Offline vasko

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 766
  • ΟΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΘΕΛΗΣΗ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΔΡΟΜΟΣ
Reply #21 on: Πέμπτη 13 Δεκέμβριος 2007, 02:53:42 πμ
Πάντως το Νο228 στην ταυτότητα μέλους το έχω εγώ από 27/11/2007.

Φρέσκο πράγμα!

  :moped:

Άντε του χρόνου διπλάσιοι και όλοι ενεργοί!



Ω ρε που πάμε ρε!!!


costas

  • Guest
Reply #22 on: Πέμπτη 13 Δεκέμβριος 2007, 03:59:40 πμ
Υπάρχουν , ξέρεις , καί άλλες αξίες στή ζωή γενικά αλλά πού νά σού εξηγώ τώρα !  ???

Ξέρω μωρέ , ξέρω....
αστειευόμενος τόπα, αλλά μεταξύ σοβαρού και αστείου το χρήμα είναι ένα μέτρο που με αυτό μετράμε πολλά πράγματα στην ζωή!
Για μένα δεν κυριαρχεί αυτό! Ακόμα έχω την αίσθηση της γλυκιάς ευτυχίας από την εβδομαδιαία άδεια που πέρασα στο σπίτι με την γυναίκα και τα παιδιά μου! Ειλικρινά δεν το άλλαζα με όλα τα λεφτά του κόσμου!



costas

  • Guest
Reply #23 on: Πέμπτη 13 Δεκέμβριος 2007, 04:00:41 πμ
Πάντως το Νο228 στην ταυτότητα μέλους το έχω εγώ από 27/11/2007.


Η ΔΙΚΙΑ ΜΟΥ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ;  soto.......