το νουμερο στην ταυτοτητα αυτη ηταν λαθος του "τυπογραφείου" .
Αν ηταν τοσα τα μελη του συλλογου, οι δωρεες μας σε κοινοφελη ιδρυματα θα ηταν της ταξης των 20000 ευρω, ετησιως, και οχι των 1000! Αφηστε που θα μαζευαμε καθε εξαμηνο και καμια 300αρια φιαλες αιμα σε καθε αιμοδοσία!
Αν δεν κανω λαθος, η τελευταια ταυτοτητα μελους ηταν με αριθμο μητρωου 228
Στο φορουμ σε λιγο καιρο 500αριζουμε!
Τελειο!