Hellas Transalp Forum

ΓΙΑ ΚΑΙ ΧΑΡΑ ΣΑΣ ΜΑΓΚΕΣ!!!

billzisia · 15215

Offline billzisia

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 97
on: Τετάρτη 12 Σεπτέμβριος 2007, 01:27:27 πμ
Για σας μαγκιτες και μαγκιτισες!!(θυμιζει προεκλογικο λογο,λογω ημερων...) :P.Με λενε Βασιλη,ειμαι 33(και αυτο θυμιζει αγγελια για συνοικεσιο!!) :goofy: και ειμαι απο Αμπελοκηπους Καστοριας(εχουμε και εμεις Αμπελοκηπους,τι νομιζατε...) 8),εχω στην κατοχη μου φυσικα,τι αλλο...TRANSALP 650 του 2004,μπλε-ασημι,κ.τ.λ.Το αγορασα καινουργιο το 2004,και(ντρεπομαι που το λεω)εχω κανει ελαχιστα και πολυ κοντινα ταξιδια μονο.Μονο 10.000 km εχω μεχρι στιγμης.Ευελπιστω να κανω στην συνεχεια πολλα περισοτερα! Και οσο προγραματιζα να ερθω στην συγκεντρωση στην Χαλκιδικη,εμαθα οτι αναβληθηκε λογο πυρκαγιων.Δεν πειραζει,ελπιζω να υπαρξει καποια στιγμη καποια αλλη,εξισου κοντα,μπας και μπορεσω να ερθω (αφου πεισω και το ετερον να ερθει!!)Καλως σας βρηκα παλι ;D ;D


Πασχω απο αθεραπευτη οξεια τρανσαλπιτιδα!!


Offline memos

  • Με xlv 400 γίνομαι
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 4642
  • Πάω αργά για να φτάσω πρώτος...
Reply #1 on: Τετάρτη 12 Σεπτέμβριος 2007, 01:41:16 πμ
Καλώς  μας  ήρθες  Βασίλη.  ;D
Και  εγώ  από  Αμπελοκήπους  είμαι  (Αθηνών).   ;)
Καλά  ποσταρίσματα . . .!    :D


Γιατί ρε Μάνο; Γιατί;


Το αγαπημένο μου παραμύθι... ο Λαγός με τη Χελώνα.

Όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα………


Offline -STRATOS-

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 22
Reply #2 on: Τετάρτη 12 Σεπτέμβριος 2007, 01:51:13 πμ
 :welcome:
        Καλως ήρθες Βασίλη στο forum και στην ποιο ενημερωμένη παρέα να ξέρεις.
Καλές βόλτες και πάντα όρθιος.
« Last Edit: Τετάρτη 12 Σεπτέμβριος 2007, 02:06:20 πμ by -STRATOS- »



Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11471
Reply #3 on: Τετάρτη 12 Σεπτέμβριος 2007, 01:52:25 πμ
Καλως ηρθες στην παρεα Βασίλη!
Ολοι εχουμε στεναχωρεθει με την ακυρωση της πανελληνιας, και ακομα πιο πολυ με τις καταστροφες...

Θα βρεθει ευκαιρια να βρεθουμε (λουτρα ποζαρ ισως?)
Υγεια να εχουμε και ορεξη!
Να σαι καλα!


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline Chtech

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1378
  • Honda XL650V 2004 Black
Reply #4 on: Τετάρτη 12 Σεπτέμβριος 2007, 03:49:43 πμ
Καλώς μας βρήκε Βασίλη. Καλά χλμ και πάντα όρθιος είτε κάνεις πολλά είτε λίγα.
 :welcome:



costas

  • Guest
Reply #5 on: Τετάρτη 12 Σεπτέμβριος 2007, 04:47:32 πμ
Καλώς όρισες , βάλε και ηλικία να νιώσουμε και εμείς καλύτερα! (μη βάλεις 23)



Offline tthodor

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 243
Reply #6 on: Τετάρτη 12 Σεπτέμβριος 2007, 07:42:40 πμ
Καλώς όρισες Βασίλη...

Κώστα ηλικία δεν έχει βάλει στο προφίλ, αλλά την λέει στο post του...
33 ειναι, no prob :)


F800gs    116i


Offline junior CAESAR

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1309
  • ...¨Οποιος έχει μυαλό το προστατεύει!!
Reply #7 on: Τετάρτη 12 Σεπτέμβριος 2007, 07:53:46 πμ
Welcome Billys to the forum.......Καλες συνομιλιες :) ;) :discussion:


Salonica Iron Club

ΤΟ ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΑΞΙ
Η ΑΣΚΟΠΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΠΩΛΕΙΑ ΖΩΗΣ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟ ΜΑΣ
ΠΡΟΣΟΧΗ!
ΜΗΝ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΠΟΤΕ ΤΟ ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΟ ΓΙΑΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΣΟΒΑΡΟΥ ΑΤΥΧΗΜΑΤΟΣ


Offline Ταξιδευτής

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2067
  • Κυνηγός ηλιοφάνειας.
Reply #8 on: Τετάρτη 12 Σεπτέμβριος 2007, 08:08:07 πμ

 Καλώς όρισες Βασίλη.
 Καταπληκτική ή Καστοριά !!


Όλοι θά πεθάνουμε , λίγοι όμως θά ... ζήσουμε

ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΤΣΑΚΙΣΤΕΙΣ ΣΕ ΑΓΝΩΣΤΑ ΠΕΛΑΓΗ ΠΑΡΑ ΝΑ ΣΚΟΥΡΙΑΖΕΙΣ ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ......

Κυνηγός ηλιοφάνειας.

Η καλύτερη δουλειά.
Ούτε όπλα χρειάζεσαι, ούτε άδειες και έχεις και το θήραμα χωρίς να το σκοτώσεις.


Offline African Boy

  • Τhe Professional
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7629
    • eGeorgalas
Reply #9 on: Τετάρτη 12 Σεπτέμβριος 2007, 10:50:40 πμ
Γεια και χαρά σου Μάγκα……

Καλή διαμονή……..και καλά και περισσότερα χιλιόμετρα…… ;)


"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • mods
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #10 on: Τετάρτη 12 Σεπτέμβριος 2007, 16:04:51 μμ
Καλώς όρισες Βασίλη.
 Καταπληκτική ή Καστοριά !!

Μαγεία η Καστοριά! Λίμνη, απολιθωμένο δάσος, Νυμφαίο κλπ
Εϊχα βρεθεί εκεί Χριστούγεννα πριν μερικά χρόνια που είχε παγώσει (μετά από πολλά χρόνια) όλη η λίμνη και μπορούσες να περπατήσεις πάνω της!


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline louros

  • Μονάχος μονάχος
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 7326
  • Kαι αδιάβροχος.....!
Reply #11 on: Τετάρτη 12 Σεπτέμβριος 2007, 16:12:13 μμ
Καλώς και τον Βασίλη.
Πραγματικά όμορφος ο τόπος σου και ιδανικός γιά βόλτες γ..μώ τα μπλεξιματά μου με τη δουλειά γ..μω.
Πάλι ο Σεπτέμβριος μας έκλεισε μέσα.
 :welcome:


ΘΑΝΑΣΗΣ  
Ομορφάάά





" Μπάρμπα . απο δω βγάζ πθενά ?


Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11471
Reply #12 on: Τετάρτη 12 Σεπτέμβριος 2007, 16:31:49 μμ
Καταπληκτική περιοχή οντως...
Δυστυχως ομως κατι καηκε και εκει φετος...
Τι ηταν?


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline Παύλος

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9976
Reply #13 on: Τετάρτη 12 Σεπτέμβριος 2007, 16:33:06 μμ
Καλώς ήρθες Βασίλη και καλή αντάμωση


Παύλος Καρούμπης


Offline billzisia

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 97
Reply #14 on: Τετάρτη 12 Σεπτέμβριος 2007, 16:36:18 μμ
Δυστυχως,καηκε αρκετα μεγαλο μερος του ιστορικου Γραμμου!!


Πασχω απο αθεραπευτη οξεια τρανσαλπιτιδα!!


Offline louros

  • Μονάχος μονάχος
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 7326
  • Kαι αδιάβροχος.....!
Reply #15 on: Τετάρτη 12 Σεπτέμβριος 2007, 16:41:38 μμ
Δυστυχως,καηκε αρκετα μεγαλο μερος του ιστορικου Γραμμου!!
Το κάψανε γιά να μη τους ξαναφύγουν οι αντάρτες. ;)


ΘΑΝΑΣΗΣ  
Ομορφάάά





" Μπάρμπα . απο δω βγάζ πθενά ?


Offline Βάιος ο Βραδύπους_ΤΑ

  • Απο
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2457
  • Tie wrap friendly
Reply #16 on: Τετάρτη 12 Σεπτέμβριος 2007, 17:11:36 μμ
Καλως μας βρηκες ορε Βασιλη μακαρι να μπορουσα να εμενα στα μερη σου.

Ανεβαζε καμια φωτογραφια να μας φτιαχνεις την διαθεση.





Πάντα να αφήνεις κάποιον άλλον να οργανώνει τις εκδρομές και τα ταξίδια. Μετά θα έχεις κάποιον να βρίζεις.


Offline mihalis81

  • LindalowGX
  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 172
    • Womens In Your Town - Anonymous Sex Dating - No Selfie
Reply #17 on: Τετάρτη 12 Σεπτέμβριος 2007, 19:42:09 μμ
Welcome!


https://SecreLocal.com - Secret Chat Local Girls - No Verify - Anonymous Casual Dating -   Girls Chat Online


Offline Yianni

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7278
Reply #18 on: Τετάρτη 12 Σεπτέμβριος 2007, 20:03:57 μμ
Καλώς όρισες Βασίλη, καλή διαμονή στο φόρουμ.



Offline teo 1

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 60
  • moto....φύση....ελευθερία....
Reply #19 on: Πέμπτη 13 Σεπτέμβριος 2007, 06:42:43 πμ
Καλώς ήρθες κι από εμένα Βασίλη καλά χλμ και πάντα όρθιος...


Απόλαυσε την σημερινή μέρα και μην χαλιέσαι για τίποτα και για κανέναν.....


Offline billzisia

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 97
Reply #20 on: Δευτέρα 24 Σεπτέμβριος 2007, 18:54:44 μμ
Και 2 πανοραμικες φωτογραφιες απο την πολη μου(Καστορια)



Πασχω απο αθεραπευτη οξεια τρανσαλπιτιδα!!


Offline Βάιος ο Βραδύπους_ΤΑ

  • Απο
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2457
  • Tie wrap friendly
Reply #21 on: Δευτέρα 24 Σεπτέμβριος 2007, 18:58:54 μμ
φτιαξε μας Δευτεριατικα να τραβηξω παραιτηση.





Πάντα να αφήνεις κάποιον άλλον να οργανώνει τις εκδρομές και τα ταξίδια. Μετά θα έχεις κάποιον να βρίζεις.


costas

  • Guest
Reply #22 on: Δευτέρα 24 Σεπτέμβριος 2007, 23:31:31 μμ
ωραία!!!!!!!



Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • mods
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #23 on: Τρίτη 25 Σεπτέμβριος 2007, 00:41:11 πμ
Πανέμορφη και γραφική πόλη η Καστοριά! Και πολλά όμορφα μέρη επίσης στην ευρύτερη περιοχή της!

Καλώς ήρθες Βασίλη


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline African Boy

  • Τhe Professional
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7629
    • eGeorgalas
Reply #24 on: Τρίτη 25 Σεπτέμβριος 2007, 08:58:00 πμ
Έχω και εγώ μία πανοραμική φωτογραφία της, πολύ όμορφη……


"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"