Για σας μαγκιτες και μαγκιτισες!!(θυμιζει προεκλογικο λογο,λογω ημερων...)

.Με λενε Βασιλη,ειμαι 33(και αυτο θυμιζει αγγελια για συνοικεσιο!!)

και ειμαι απο Αμπελοκηπους Καστοριας(εχουμε και εμεις Αμπελοκηπους,τι νομιζατε...)

,εχω στην κατοχη μου φυσικα,τι αλλο...TRANSALP 650 του 2004,μπλε-ασημι,κ.τ.λ.Το αγορασα καινουργιο το 2004,και(ντρεπομαι που το λεω)εχω κανει ελαχιστα και πολυ κοντινα ταξιδια μονο.Μονο 10.000 km εχω μεχρι στιγμης.Ευελπιστω να κανω στην συνεχεια πολλα περισοτερα! Και οσο προγραματιζα να ερθω στην συγκεντρωση στην Χαλκιδικη,εμαθα οτι αναβληθηκε λογο πυρκαγιων.Δεν πειραζει,ελπιζω να υπαρξει καποια στιγμη καποια αλλη,εξισου κοντα,μπας και μπορεσω να ερθω (αφου πεισω και το ετερον να ερθει!!)Καλως σας βρηκα παλι
