Hellas Transalp Forum

16 έως 24-7-2011 εκδρομή στη Ρουμανία (με λίγη Βουλγαρία και Σερβία)

redkom · 3845

Offline redkom

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 993
ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΟ 1ο μέρος

   Κάθε χρόνο, παρουσιάζονται προβλήματα, αλλά εμείς έχουμε μάθει πλέον να τα ξεπερνάμε όλα και το καθιερωμένο ταξιδάκι μας στην Ευρώπη, να το κάνουμε και να περνάμε και ωραία.
   Από το τέλος του χειμώνα ο Κώστας (Τσε Γκεβάρα), εκδήλωσε την πρόθεση να έρθει μαζί μας και φυσικά έγινε αμέσως αποδεκτός από όλους. Τα προβλήματα φέτος ήταν κυρίως οικονομικά και οικογενειακά κι έτσι μέχρι και την παραμονή που ξεκινούσαμε, αναγκαστήκαμε να κάνουμε αλλαγές στο πρόγραμμά μας, αφού ο Γιάννης δεν μπορούσε να μας ακολουθήσει από την αρχή και θα ξεκινούσε 2 μέρες αργότερα, για να μας προλάβει. Επειδή ήταν πολύ σφιχτές πλέον οι ημερομηνίες, έπρεπε οπωσδήποτε να έχουμε προνοήσει για όλα.
   Βέβαια το πρόγραμμα είχε βγει από πέρσι, που ετοιμάζαμε το ίδιο τα ταξίδι και ο φίλος ο Michai, είχε βοηθήσει πάρα πολύ. Έγιναν και οι τελευταίες αλλαγές, αναγκαστήκαμε να κάνουμε 2 διανυκτερεύσεις στη Βουλγαρία, ώστε να μπορέσει ο Γιάννης να μας φθάσει στο Βουκουρέστι, κλείστηκαν και τα ξενοδοχεία και το Σάββατο 16-7-11 το πρωί βρεθήκαμε και ξεκινήσαμε την εκδρομή μας.

Ημέρα 1η. Σάββατο 16-7-2011 Θεσσαλονίκη – BLAGOEVGRAD. 191 χιλ.

   Βρεθήκαμε στις 09.30 ο Χρήστος με το varadero, ο Κώστας με το cbf1000 και ο Κώστας (από δω και πέρα θα αποκαλείται Τσε) με το καινούργιο του bmw 1200, στο Δερβένι, αφού οι δύο Κωστάδες είχαν διανυκτερεύσει στο σπίτι του Κώστα στην Έδεσσα και μετά τις καλημέρες και τις χαιρετούρες ξεκινήσαμε. Γρήγορα περάσαμε τα σύνορα, κάναμε λίγο συνάλλαγμα, βάλαμε βενζίνη (1,20 €) και σε λίγα χιλιόμετρα φτάσαμε στο Σαντάνσκι

σχ. φωτ. : η κεντρική πλατεία στο Σαντάνσκι

για να πιούμε καφέ, αλλά τελικά δεν καθίσαμε γιατί μας την έπεσαν οι γύφτοι και δεν μπορούσαμε να έχουμε από την καφετερία άμεση επαφή με τις μηχανές και προτιμήσαμε να προχωρήσουμε λίγο πιο πάνω και να κάτσουμε για καφέ.


σχ. φωτ. : ο Κώστας


σχ. φωτ. : ο Χρήστος


σχ. φωτ. : ο Τσε

Συνεχίσαμε το δρόμο μας και σε 3 περίπου ώρες (καθαρής οδήγησης), φτάσαμε στο BLAGOEVGRAD, πρώτη στάση του ταξιδιού μας. Μέχρι εκεί η διαδρομή δεν έχει κανένα ενδιαφέρον, ο δρόμος αρκετά καλός αλλά στενός και γι’ αυτό δεν μπορείς να τρέξεις και διαδρομές που στην Ελλάδα θα τις έκανε κάποιος σε 2 ώρες, εκεί θέλεις τουλάχιστον 3 ώρες. Είχαμε ήδη κλείσει στο ξενοδοχείο FENIX
http://www.booking.com/hotel/bg/fenix-blagoevgrad.el.html?label=gog235jc;sid=aee717326e15088b19e9ff7208253441;srfid=35f1c417bedaf64a0026c9f6a790a35bX2
μικρό και οικογενειακό, περίπου 500 μέτρα από την αρχή του πεζόδρομου και της κεντρικής πλατείας της πόλης με κόστος για δύο δωμάτια ένα ΧΧ κι ένα Χ συνολική τιμή 50 ευρώ με έξτρα χρέωση πρωινού 3 ευρώ ανά άτομο, αλλά πολύ φτωχικό.
   Αφού τακτοποιηθήκαμε, βγήκαμε να κάνουμε μία βόλτα στην πόλη. Ήταν ήδη μεσημέρι και ο ήλιος χτυπούσε αλύπητα. Η πόλη μικρή και χωρίς κανένα ενδιαφέρον.








σχ. φωτ. : κινούνται ακόμα με κάρα και άλογα

Έχει πεζοδρομημένο το κέντρο με δέντρα στην αρχή και διάφορα μαγαζιά κυρίως καφετερίες και εστιατόρια, στον πεζόδρομο και σε κάποιο εστιατόριο φάγαμε και γυρίσαμε στο ξενοδοχείο. Το βράδυ βγήκαμε πάλι μία βόλτα στο κέντρο



 και μη έχοντας κάτι καλύτερο να κάνουμε καθίσαμε και πάλι σε άλλη ταβέρνα και φάγαμε (το φαγητό στη Βουλγαρία κοστίζει περίπου 5 - 7 ευρώ το άτομο μαζί με 3 μπύρες ανά άτομο και γενικά είναι καλό φαγητό) και αργά – αργά πήγαμε στο ξενοδοχείο για ύπνο.

Ημέρα 2η. Κυριακή 17-7-2011 BLAGOEVGRAD – STARA ZAGORA (μέσω Σόφιας) 327 χιλ.

   Ξεκινήσαμε κατά τις 11.00 από το BLAGOEVGRAD, με προορισμό τη STARA ZAGORA (παλιά πρωτεύουσα της Βουλγαρίας), εμπιστευόμενοι τα gps, που είχαμε. Έλα όμως που το destinator, στις χώρες αυτές, δεν έχει όλους τους δρόμους, παρά μόνο βασικές οδικές αρτηρίες (δεν είχε ούτε τον περιφερειακό της Σόφιας) κι έτσι μας πήγε μέσω Σόφιας, την οποία δεν την είχαμε στο πρόγραμμά μας. Ευτυχώς που ήταν Κυριακή κι έτσι η κίνηση ήταν περιορισμένη και γρήγορα βγήκαμε από την πρωτεύουσα και πήραμε την εθνική οδό (εδώ γελάνε). Η διαδρομή χωρίς κανένα ενδιαφέρον, ο δρόμος σε πολλά σημεία του φαρδύς με δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση, αλλά με πάρα πολλά μπαλώματα. Λίγα χιλιόμετρα πριν φτάσουμε, μάλλον από τα ταρακούνημα, χαλάρωσαν τα λάστιχα που είχα δεμένα τα σαμάρια μου, ακούμπησαν στις εξατμίσεις και κάηκαν, μαζί με 3-4 ρούχα κι έτσι τα ηρωικά μου σαμάρια που με συντρόφευσαν σε πάρα πολλά ταξίδια μου στην Ελλάδα και στην Ευρώπη, κατέληξαν σε έναν σκουπιδοτενεκέ της STARA ZAGORA!!!. Φτάσαμε γύρω στις 16.30 στο ξενοδοχείο UNIGATO
http://www.booking.com/hotel/bg/uniqato.el.html?label=gog235jc;sid=aee717326e15088b19e9ff7208253441;srfid=12d7e3bd55501c940605498e20d03f0dX1
ένα παλιό σπίτι 2ώροφο, πλήρως ανακαινισμένο και τροποποιημένο σε ξενοδοχείο, πολύ καθαρό, περίπου 500 μέτρα από την αρχή της κεντρικής πλατείας. Δύο δωμάτια ένα ΧΧ κι ένα Χ συνολική τιμή 81 ευρώ με το πρωινό, που ήταν ικανοποιητικός μπουφές.




σχ. φωτ. : το ξενοδοχείο

   Μετά από ένα ντους, πήγαμε με τον Τσε στο εμπορικό κέντρο και προμηθεύτηκα ένα σακ-βουαγιάζ (περίπου 30 €) και γυρίσαμε στο ξενοδοχείο μόλις προλαβαίνοντας την καταιγίδα που ξέσπασε. Η καταιγίδα έγινε βροχή που συνεχίστηκε μέχρι τα ξημερώματα. Έτσι αφού δεν είχαμε τη δυνατότητα να κάνουμε βόλτα στην πόλη, αναγκαστικά μείναμε στο ξενοδοχείο και φάγαμε εκεί και μάλιστα έξω, κάτω από τέντες, επειδή το εστιατόριο του ξενοδοχείου ήταν κλεισμένο με βαφτίσια.
   Το επόμενο πρωί της Δευτέρας, μετά το πρωινό, κάναμε μία βόλτα στο κέντρο της πόλης που στην ουσία είναι ένα τεράστιο πάρκο, βγάλαμε τις φωτογραφίες μας






σχ. φωτ. : περίεργο, αλλά αυτό παρέμεινε

και γυρίσαμε στο ξενοδοχείο για να ετοιμαστούμε να φύγουμε για το Βουκουρέστι, χωρίς να έχουμε δει όλη την πόλη, αλλά και χωρίς το συναίσθημα ότι θα θέλαμε να δούμε και κάτι περισσότερο.


Μη κοιτάς ποτέ πίσω. Πάντα εμπρός. Εξάλλου...είσαι πρώτος!!!!!!

Χρήστος Σιώνας
Θεσ/νίκη


Offline redkom

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 993
ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΟ 2ο μέρος

Ημέρα 3η. Δευτέρα 18-7-2011 STARA ZAGORA – ΒΟΥΚΟΥΡΕΣΤΙ 285 χιλ.

   Κατά τις 11.00 λοιπόν πήραμε τον δρόμο για το Βουκουρέστι. Στην αρχή ο δρόμος ήταν ορεινός κι είχε ενδιαφέρον, παρά τις ατελείωτες ουρές από νταλίκες,





όταν όμως πιάσαμε τα πεδινά ο δρόμος έχασε το ενδιαφέρον του και η μόνη μας έννοια ήταν να «φάμε» τα χιλιόμετρα μέχρι τα σύνορα, πράγμα που έγινε και φτάσαμε στον Δούναβη, φυσικό σύνορο Βουλγαρίας – Ρουμανίας. Στη γέφυρα γινότανε έργα κι έτσι λειτουργούσε μόνο ένα ρεύμα, αλλά ήμασταν τυχεροί, γιατί εκείνη την ώρα περνούσε το δικό μας ρεύμα. Μετά από «ακροβασίες» ανάμεσα στις νταλίκες, βγήκαμε στη γέφυρα και χαζεύοντας τα ήρεμα νερά του Δούναβη, περάσαμε χωρίς πρόβλημα στη Ρουμανία.
   Ο δρόμος από τη γέφυρα μέχρι το Βουκουρέστι ήταν σε κάποια σημεία διπλός και γενικά ήταν μια ευθεία, αλλά δεν μπορούσες να τρέξεις, γιατί εκτός από τα έργα που γινότανε σε πολλά σημεία του, περνούσε μέσα από χωριά με διαβάσεις πεζών και σε απίθανα σημεία, εκεί που ο δρόμος ήταν μια ευθεία, είχε κυκλικούς κόμβους, αναγκάζοντας τους οδηγούς να πηγαίνουν πολύ προσεκτικά (και στη Ρουμανία ισχύει ότι αν ο πεζός πατήσει τη διάβαση, όλα τα αυτοκίνητα περιμένουν και ότι σε κυκλικό κόμβο προτεραιότητα έχουν όσοι κινούνται μέσα στον κόμβο, και όχι οι εισερχόμενοι στον κόμβο που ισχύει στην Ελλάδα).
   Μετά κόπων και βασάνων φτάσαμε στο Βουκουρέστι και μέχρι να φτάσουμε στο κέντρο της πόλης, ήταν μια απογοήτευση, από την ασχήμια της πόλης με τα ατέλειωτα «μπλοκ» οικοδομών.
   Φτάσαμε στο κέντρο και μετά από λίγο ψάξιμο βρήκαμε το ξενοδοχείο ARMONIA
http://www.venere.com/hotels/bucharest/hotel-armonia/
που είχαμε κλείσει δωμάτια. Πολύ καλό ξενοδοχείο με μεγάλα και άνετα δωμάτια, πολύ καθαρό, αλλά τα γύρω κτίρια δεν είναι ωραία, σ’ αυτό όμως δεν φταίει το ξενοδοχείο. Περίπου 1000 μέτρα από το κέντρο όπου βρίσκονται τα περισσότερα εστιατόρια και καφετέριες και από την πλατεία του Πανεπιστημίου. Δύο δωμάτια ΧΧ (περιμέναμε το βράδυ να έρθει και ο Γιάννης) συνολική τιμή για 2 νύχτες 220 ευρώ (110 ευρώ το δωμάτιο για δύο νύχτες με πρωινό).
   Ντους και γρήγορα στην πρώτη εξερεύνηση της πόλης, πηγαίνοντας βέβαια στο μέρος που ήταν τα εστιατόρια και οι καφετερίες, κάτι σαν τα δικά μας λαδάδικα. Κάναμε τη βόλτα μας και καθίσαμε σε ένα εστιατόριο να φάμε.









   Εδώ να διευκρινίσω ότι οι Ρουμάνοι, προσπαθούν να σε κλέψουν. Όχι να σου πάρουν το πορτοφόλι να σε ληστέψουν κ.λ.π., αλλά να σε κλέψουν στα ρέστα, στο φαγητό και άλλα τέτοια χαζά. Έτσι λοιπόν παραγγείλαμε από τον κατάλογο φαγητό και στις φωτογραφίες του καταλόγου, το πιάτο ήταν γαρνιρισμένο με πατάτες πιπεριές κ.α. και δείτε τι μας έφεραν :







Όταν ρωτήσαμε αν το πιάτο που μας έφεραν ήταν ίδιο μ’ αυτό της φωτογραφίας του καταλόγου, μας είπαν με σχετική αμηχανία, ότι στον κατάλογο η φωτογραφία ήταν only for presentation.
   Χαλαρώνοντας με μπυρίτσα και κουβεντούλα, είχε πλέον βραδιάσει και είπαμε να πάμε προς το ξενοδοχείο να χαλαρώσουμε λίγο ακόμα. Καθώς περπατούσαμε στα πλακόστρωτα στενά (μέχρι και εκεί κάνανε έργα), το αυτί του Κώστα, έπιασε έναν γνώριμο ήχο και κατευθυνθήκαμε προς τα εκεί. Στο από κάτω σοκάκι αντικρύσαμε αυτό το μαγαζί


σχ. φωτ. : η φωτογραφία τραβήχτηκε την επόμενη ημέρα το μεσημέρι.

Έξω από τα μαγαζί ήταν κάποιος Ρουμάνος, ο οποίος μιλούσε καλά τα ελληνικά κι έπαιζε μπουζούκι, ενώ το μαγαζί το είχε ο Στέλιος και ο Ηλίας που είχανε γνωστή ταβέρνα στη Θεσσαλονίκη και οι οποίοι, αφού είδανε κι απόειδαν με τα χάλια της Ελλάδας, συνεταιρίστηκαν με έναν Ρουμάνο κι άνοιξαν το μαγαζί στο Βουκουρέστι, μόλις πριν 1 ½ μήνα κι έπαιρναν το χρήμα των Ρουμάνων. Στο μαγαζί ήταν και άλλοι Έλληνες, ήρθαν και δύο νταλικιέρηδες και στήσαμε ένα πολύ καλό ελληνικό γλέντι.
   Αποκαμωμένοι, από την κούραση της ημέρας και τις μπύρες, αποσυρθήκαμε στο ξενοδοχείο, όπου οι δύο Κωστάδες έπεσαν για ύπνο, ενώ εγώ περίμενα τον Γιάννη, που ήρθε τελικά στις 04.30 τα ξημερώματα, οδηγώντας 10 ½ ώρες, τις περισσότερες νύχτα από τους παλιόδρομους της Βουλγαρίας και της Ρουμανίας.

Ημέρα 4η. Τρίτη 19-7-2011 ΒΟΥΚΟΥΡΕΣΤΙ

   Μετά το πρωινό, βγήκαμε στους δρόμους της πόλης για να δούμε την πόλη καλύτερα.


σχ. φωτ. : και ο ο 4ος της παρέας, ο Γιάννης

Γενικά η πόλη δεν μας ενθουσίασε, αν κι έχει πολλά αξιοθέατα,






σχ.φωτ. : παλιά κτήρια


σχ.φωτ. : καινούργια κτήρια




σχ.φωτ. : αλλά πολλά καλώδια (που κρέμονταν μέχρι το έδαφος)




σχ.φωτ. : intercontinental hotel
















σχ.φωτ. : η ιατρική σχολή













με κυριότερο το κτίριο της βουλής που έκτισε ο Τσαουσέσκου και είναι το 2ο μεγαλύτερο κτίριο στον κόσμο





ενώ ακριβώς απέναντι έχει ένα τεράστιο πάρκο










σχ.φωτ : αυτόματο πότισμα



   Καταλήξαμε, κουρασμένοι από το περπάτημα και τη ζέστη και πάλι στο κέντρο, ήπιαμε το καφεδάκι μας




σχ.φωτ : Ο Τσε δεν λείπει από πουθενά

και συνεχίσαμε με μπυρίτσα και γύρο, σουτζουκάκια, τζατζίκι κλπ, στο γνωστό πλέον μαγαζί του Στέλιου.
   Αργά το απόγευμα γυρίσαμε στο ξενοδοχείο, πήραμε έναν υπνάκο και το βράδυ πάλι έξω για να δούμε το Βουκουρέστι by night, καταλήγοντας σε ένα club, όπου ήπιαμε την μπύρα μας και χαλαρώσαμε.


Μη κοιτάς ποτέ πίσω. Πάντα εμπρός. Εξάλλου...είσαι πρώτος!!!!!!

Χρήστος Σιώνας
Θεσ/νίκη


Offline redkom

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 993
ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΟ Μέρος 3ο

Ημέρα 5η. Τετάρτη 20-7-2011 ΒΟΥΚΟΥΡΕΣΤΙ – BRASOV. 177 χιλ.


   Μετά το πρωινό και ως συνήθως κατά τις 11.00, ξεκινήσαμε για το Brasov.
Η διαδρομή πολύ καλή καθώς ανεβαίνεις Τρανσυλβανία (Καρπάθια) και στα περισσότερα σημεία ο δρόμος καλός, αλλά από μία λωρίδα το κάθε ρεύμα. Ιδιαίτερη κίνηση συναντήσαμε στη SINAIA, που αποτελείται από πολλά χωριά και είναι τουριστικό μέρος.









        Φτάσαμε στο Brasov και πήγαμε στο ξενοδοχείο που είχαμε κλείσει δωμάτια, στο CLASSIC INN.
http://www.booking.com/hotel/ro/classic-inn.el.html?label=gog235jc;sid=aee717326e15088b19e9ff7208253441;srfid=f231a6a5048364e7fcc70c02e8e5c09aX12
   Πολύ καλό ξενοδοχείο με μεγάλα και άνετα δωμάτια (είχαμε κλείσει δωμάτια superior), πολύ καθαρό, χτισμένο σε ένα λόφο, αλλά μακριά από το κέντρο, στο οποίο πηγαίνεις με ταξί. Δύο δωμάτια ΧΧ συνολική τιμή 138 ευρώ (69 ευρώ το δωμάτιο), με πρωινό.
   Κατευθείαν ντους και αμέσως καλέσαμε ταξί να μας πάει στο Bran, ένα χωριό περίπου 30 χιλ. νότιο-δυτικά του Brasov, που είναι ο πύργος του Δράκουλα. Στο ταξί δώσαμε 140 LEI (περίπου 40 ευρώ) πάνε-έλα στον ταξιτζή, ο οποίος μας περίμενε να μας γυρίσει πίσω (στο τέλος πληρώθηκε). Περιήγηση στον πύργο (που ήταν ωραία, αλλά δεν μας ενθουσίασε) και στα μαγαζάκια έξω από τον χώρο του πύργου, που πουλούσαν διάφορα αναμνηστικά.























   Επιστρέψαμε στο BRASOV, που χαρακτηρίζεται μεσαιωνική πόλη κάναμε βόλτα στο κέντρο με τα παλιά σπίτια και τα μαγαζιά













κι ενώ τρώγαμε σε ένα εστιατόριο



μας έπιασε καταιγίδα, η οποία συνεχίστηκε σαν δυνατή βροχή, μέχρι αργά το βράδυ, αλλά είχαμε προλάβει να δούμε την πόλη.


Ημέρα 6η. Πέμπτη 21-7-2011 BRASOV - SIBIU 142 χιλ.


   Ξεκινήσαμε μετά το πρωινό, για τον επόμενο σταθμό του ταξιδιού μας, την 2η μεσαιωνική πόλη της Ρουμανίας το Sibiu και από την αρχή σχεδόν της διαδρομής, έκαναν την εμφάνισή τους απειλητικά σύννεφα για βροχή. Η διαδρομή είναι καλή με το συνηθισμένο δρόμο που έχει από μία λωρίδα σε κάθε ρεύμα κυκλοφορίας και που περνάει μέσα από όλα τα χωριά της διαδρομής και αυτοί το ονομάζουν εθνική οδό. Όταν γυρνούσαμε από το Bran, ο Τσε ρώτησε τον ταξιτζή, ένα νέο παιδί, αν ο δρόμος για το Sibiu είναι καλός κι αυτός απάντησε ότι ήταν πολύ καλός και γρήγορος. Στη συνέχεια ο Τσε τον ρώτησε αν ο δρόμος περνάει μέσα από χωριά και ο ταξιτζής τον κοιτούσε απορημένος, γιατί δεν του πήγαινε το μυαλό ότι υπάρχει περίπτωση δρόμος να μην περνάει μέσα από χωριά!!! Κάτι ανάλογο με μας δηλαδή, αλλά στις αρχές της δεκαετίας του ’60.
   Η διαδρομή δεν είχε να μας προσφέρει τίποτα, αφού ήταν εθνική οδός, αλλά 30 περίπου χιλιόμετρα, πριν το Sibiu, ξέσπασε η καταιγίδα και συνεχίστηκε μέχρι που φτάσαμε στον προορισμό μας. Ευτυχώς βρήκαμε γρήγορα το ξενοδοχείο IBIS (στην κυριολεξία πέσαμε επάνω του)
http://www.booking.com/hotel/ro/centru-sibiu-hermannstadt.el.html?label=gog235jc;sid=aee717326e15088b19e9ff7208253441;srfid=7a5b844a9df18636b29efd598018f800X4
Αρκετό καλό ξενοδοχείο της γνωστής αλυσίδας ξενοδοχείων, πολύ κοντά στην κεντρική πλατεία της πόλης. Δύο δωμάτια ΧΧ συνολική τιμή 70 ευρώ (35 ευρώ το δωμάτιο), με πρωινό.
   Όταν ήμασταν στο Brasov, ο Κώστας είδε την παρακάτω αφίσα :


Φανταστείτε πώς έκανε όταν διαπίστωσε ότι στο ίδιο ξενοδοχείο έμενε και η ομάδα της ΚΤΜ και τα μηχανάκια τα είχαν στο πάρκινκ που κι εμείς βάλαμε τις μηχανές μας.





   Τακτοποίηση στα δωμάτια, ντους και βόλτα στην πόλη κατά τα συνηθισμένα. Πολύ ωραία η πόλη, μεσαιωνική, με ωραία κτίρια και τουριστική, με δύο πλατείες την μεγάλη και τη μικρή, η μικρή ακριβώς κάτω από τη μεγάλη και χωρίζεται από την καινούργια πόλη από τη bridge of lies.














σχ. φωτ. bridge of lies




   Καλό φαγητό σε ελληνικό εστιατόριο που το έχει όμως Ρουμάνος και που προσπαθεί να κάνει κάποια ελληνικά φαγητά με σχετική επιτυχία και σχετικά φτηνό.
   Επιστροφή στο ξενοδοχείο, το απόγευμα, ξεκούραση και το βράδυ πήγαμε στην μικρή πλατεία για μπύρα, το μόνο μέρος που είχε λίγο κίνηση και με θερμοκρασία περίπου 10ο C, και μετά στο ξενοδοχείο για ύπνο, γιατί την άλλη μέρα είχαμε να περάσουμε το TRANSFAGARASAN κι είχαμε δύσκολα χιλιόμετρα.


Μη κοιτάς ποτέ πίσω. Πάντα εμπρός. Εξάλλου...είσαι πρώτος!!!!!!

Χρήστος Σιώνας
Θεσ/νίκη


Offline redkom

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 993
ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΟ Μέρος 4ο

Ημέρα 7η. Παρασκευή 22-7-2011 SIBIU – TRANSFAGARASAN – TARGU JIU 371 χιλ.

   Το πρωί γυρίσαμε πίσω περίπου 40 χιλ., βρήκαμε τη διασταύρωση για TRANSFAGARASAN και ορεξάτοι πήραμε το δρόμο για το φημισμένο πέρασμα. Στην αρχή μπαίνεις από πεδιάδα



 και σιγά – σιγά ανεβαίνεις το βουνό στο οποίο μέχρι τη μέση περίπου έχει πυκνό δάσος.










Μετά αρχίζει το αλπικό τοπίο και μοιάζει πάρα πολύ με το STELVIO στην Ιταλία.






Φτάνοντας στην κορυφή, σ’ αντίθεση με το STELVIO δεν έχει μαγαζάκια με αναμνηστικά και καφετερίες, αλλά μόνο μερικούς πάγκους, που πουλάνε τυριά και λουκάνικα.




Στην άλλη πλευρά του βουνού, περνάς μέσα από τούνελ και βρίσκεσαι και πάλι σ’ αλπικό τοπίο, μέχρι τη μέση του βουνού





και μετά και πάλι αρχίζει το πυκνό δάσος, ενώ μία τεχνητή λίμνη σε συντροφεύει στην κατάβασή σου (εμείς κατεβήκαμε από την ανατολική πλευρά της λίμνης, σύμφωνα με το google maps, ενώ υπάρχει δρόμος και από την δυτική πλευρά της λίμνης). Το πέρασμα καταλήγει σε ένα φράγμα στο οποίο υπάρχουν δύο τούνελ, το ένα οδηγεί προς την δυτική πλευρά της λίμνης και το άλλο νότια προς την πεδιάδα, δρόμος που ακολουθήσαμε.





σχ.φωτ. εδώ η φύση δεν αστειεύεται





 Ο δρόμος τα τελευταία χιλιόμετρα πριν το φράγμα είναι κακός, γεμάτος λακκούβες και θέλει πολύ προσοχή. Κατεβαίνοντας νότια ο δρόμος περνάει μέσα από χωριά και σύμφωνα με το προγραμματισμένο δρομολόγιο έπρεπε από το CURTEA DE ARGES να στρίψουμε δυτικά, αλλά τα GPS δεν είχαν τον δρόμο αυτό κι έτσι προσπεράσαμε την διασταύρωση αυτή και κατεβήκαμε μέχρι το PITESTI και μετά στρίψαμε δυτικά προς TARGU JIU, που ήταν ο προορισμός μας να διανυκτερεύσουμε, κάνοντας έτσι περίπου 70 χιλ. παραπάνω.
   Φτάσαμε το απόγευμα στην πόλη TARGU JIU στο ξενοδοχείο ΑΝΝΑ που είχαμε κάνει κράτηση.
http://www.booking.com/hotel/ro/anna.el.html?label=gog235jc;sid=424339c7954f4d3c3e79426538fa40d6;srfid=8441bda23452dc8e6bbad607958e6a46X3
   Πολύ καλό ξενοδοχείο , δίπλα σχεδόν στην Κεντρική πλατεία της πόλης. Δύο δωμάτια ΧΧ συνολική τιμή 80 ευρώ (40 ευρώ το δωμάτιο), με πρωινό.    Τακτοποιηθήκαμε στο ξενοδοχείο, μπάνιο και βόλτα στην πόλη για τα αξιοθέατα και για φαγητό. Η πόλη μικρή, επαρχιακή και συμπαθητική, με πανεπιστήμιο, χωρίς όμως κάποιο ενδιαφέρον.






    Καλό φαγητό και φτηνό, αλλά στην κεντρική πλατεία δεν έχει εστιατόρια και μας πήγε ταξιτζής, σε κάποιο εστιατόριο, που κατά τα λεγόμενά του ήταν το καλύτερο εστιατόριο της πόλης, αλλά από το δρόμο δεν το έβλεπες για εστιατόριο, καθώς είχε πίσω αυλή και τα τραπέζια, ήταν εκεί.
   Μετά το φαγητό επιστροφή στο ξενοδοχείο για ύπνο και ξεκούραση, γιατί και την επόμενη ημέρα είχαμε να κάνουμε αρκετά χιλιόμετρα.


Ημέρα 8η. Σάββατο 23-7-11 TARGU JIU – BAILE HERCULLANE - NIS (ΣΕΡΒΙΑ) 357 χιλ.

   Ξεκινήσαμε το πρωί για το προτελευταίο κομμάτι του ταξιδιού μας και από BAIA DI ARAMA βγήκαμε BAILE HERCULLANE, από μία πανέμορφη διαδρομή που ο δρόμος περνάει μέσα από φαράγγι δίπλα από ποτάμι το οποίο εκβάλλει στον Δούναβη. Η διαδρομή υπέροχη μέσα από δάσος, ενώ σε κάθε ξέφωτο έβλεπες οικογένειες Ρουμάνων να κάνουν πικ-νικ και να ψαρεύουν στο ποτάμι. Ο δρόμος μέχρι περίπου τα μέσα του BAILE HERCULLANE, ήταν πολύ καλός με καινούργια άσφαλτο, αλλά σε κάθε στροφή (κλειστό στροφιλίκι), λες και το είχαν κάνει επίτηδες, υπήρχαν χαλίκια με αποτέλεσμα να μην μπορείς να το ευχαριστηθείς όσο θα ήθελες και θα μπορούσες.



















Δυστυχώς, αν και είχα το νου μου δεν μπόρεσα να βρω τον βράχο αυτό


Μετά, ο δρόμος ήταν χάλια με πολλές λακκούβες, μέχρι την έξοδο, στην πόλη ORSOVA, μία πόλη λιμάνι στο Δούναβη για μεγάλα φορτηγά πλοία.




Μετά την πόλη αυτή, ο δρόμος καλός, άνοιγε, αλλά χωρίς νησίδα και με εκατοντάδες νταλίκες. Περνώντας από τις «σιδερένιες πύλες του Δούναβη», δια μέσου γέφυρας περνάς στη Σερβία. Πριν όμως περάσουμε τη γέφυρα, επισκεφτήκαμε την πόλη DROBETA TURNU SEVERIN, μόνο για έναν καφέ







και μετά από τη γέφυρα του Δούναβη περάσαμε στη Σερβία.





   Όταν βρίσκομαι στη Σερβία, πάντα αισθάνομαι σα να βρίσκομαι στην Ελλάδα, σα να βρίσκομαι στη γειτονιά μου. Η διαδρομή δεν έχει κανένα ενδιαφέρον




και μάλιστα μας έπιασε και βροχή, αλλά ευτυχώς για λίγα χιλιόμετρα, αλλά εμάς μας έτυχαν κάποια περιστατικά που θα μας κάνουν να τη θυμόμαστε με ένα μεγάλο χαμόγελο. Το πρώτο ήταν όταν σταματήσαμε, μετά τη βροχή, σε ένα χωριό, για να βγάλουμε τα αδιάβροχα και για ανασυγκρότηση. Μας πλησίασε ένας Σέρβος με ένα ΚΤΜ 125 MOTARD και αφού μας ρώτησε αν έχουμε κάποιο πρόβλημα, (από την εμπειρία μου στη Σερβία, αυτό το κάνουν όλοι οι Σέρβοι μοτοσικλετιστές), μας κάλεσε στην Πανσερβική συνάντηση μοτοσικλετιστών, που γινόταν σε μία πόλη, λίγα χιλιόμετρα πιο κάτω, πάνω στο δρόμο μας για το ΝΙΣ. Αν και το πρόγραμμά μας ήταν σφιγμένο, όπως είπα και πιο πάνω, είπαμε να πάμε για μία μπύρα, αλλά όταν περάσαμε από την πόλη δεν βρήκαμε το μέρος που γινόταν η συνάντηση, ούτε και είδαμε μαζεμένους μοτοσικλετιστές κι έτσι αποφασίσαμε να συνεχίσουμε το ταξίδι μας. Αυτό που θα μας κάνει να το θυμόμαστε το περιστατικό αυτό ήταν η αγάπη και η θέρμη που μας έδειξε ο φίλος μοτοσικλετιστής με την πρόσκλησή του.
 Το δεύτερο περιστατικό ήταν, όταν λίγα χιλιόμετρα πριν την εθνική οδό για το ΝΙΣ, σε έναν δρόμο που δεν είχε καθόλου κίνηση, στη μέση του πουθενά, ξαφνικά είδαμε ένα αυτοκίνητο σταματημένο στην άκρη του δρόμου, και στην απέναντι μεριά, ήταν μία νύφη. Ναι καλά διαβάσατε μία νύφη. Ο γαμπρός, ο κουμπάρος και η κουμπάρα, μαζί με 2-3 άλλους που είχαν στα χέρια τους βιντεοκάμερες και φωτογραφικές μηχανές, ήταν δίπλα στο αυτοκίνητο και ο γαμπρός, με το κουστούμι του, είχε βάλει τον σταυρό σε μπουλόνι της ρόδας. Κάποιο έθιμο πρέπει να ήταν, αφού το αυτοκίνητο δεν είχε κανένα πρόβλημα με το λάστιχο κι έτσι βρεθήκαμε στη στιγμή να φωτογραφιζόμαστε με το ζευγάρι.







   Μετά από αυτό συνεχίσαμε προς ΝΙΣ και όταν φτάσαμε , ψάξαμε να βρούμε το ξενοδοχείο, αλλά κανένας δεν το ήξερε και γι’ αυτό αναγκαστήκαμε να βάλουμε μπροστά μας έναν ταξιτζή και να μας οδηγήσει αυτός.
   Το ξενοδοχείο TAMY RESIDENCE ήταν καταπληκτικό
http://www.booking.com/hotel/rs/tami-residence.el.html?label=gog235jc;sid=424339c7954f4d3c3e79426538fa40d6;srfid=5135acdc3bee9e379bb7eded48ce2159X9
Με μεγάλα δωμάτια, πισίνα κλπ.




σχ. φωτ. η είσοδος του ξενοδοχείου!!!!!!!!!!!

 Χτισμένο έξω από το ΝΙΣ σε μια τοποθεσία με νεόδμητα σπίτια – μεζονέτες.




 Για να κατεβείς στο κέντρο της πόλης πληρώναμε το ταξί 200 δηνάρια (= 2 ευρώ). Δύο δωμάτια ΧΧ συνολική τιμή 140 ευρώ (70 ευρώ το δωμάτιο), με πρωινό.
   Πήγαμε στα δωμάτια, βάλαμε τα μαγιό μας και βουτήξαμε κατευθείαν στην πισίνα να δροσιστούμε. Ήπιαμε τη φραπεδιά μας και αργότερα, κατεβήκαμε στο εστιατόριο του ξενοδοχείου και αφού στην αρχή κάναμε παρέα με κάποιους Σέρβους που ήταν εκεί, ανάμεσά τους και ο ιδιοκτήτης του ξενοδοχείου, που μιλούσε σχετικά τα ελληνικά και ο οποίος απ’ ότι μας είπε είχε πέντε σπίτια στη Χανιώτη Χαλκιδικής, ήπιαμε μπύρες και φάγαμε του σκασμού ψητά κρέατα και ελληνική χωριάτικη σαλάτα, πληρώνοντας ελάχιστα χρήματα (περίπου 10 ευρώ ο καθένας) και μετά το φαγητό βόλτα στο κέντρο της πόλης.
   Πολύ ωραία πόλη, Βυζαντινή, παλιά λεγόταν Ναϊάς και είναι η γενέτειρα του Μεγάλου Κωνσταντίνου, με κάστρο που περικλείει ένα τεράστιο πάρκο. Ο κεντρικός πεζόδρομος είναι γεμάτος καφετερίες.




σχ. φωτ. έρημο κτήριο ακριβώς στο κέντρο της πόλης














   Αργά το βράδυ πήγαμε για ύπνο και το πρωί μετά το πρωινό, κάναμε και πάλι μία βόλτα στην πόλη γυρίσαμε στο ξενοδοχείο, φορτώσαμε τις μηχανές και πήραμε τον δρόμο της επιστροφής.

Ημέρα 9η. Κυριακή 24-7-11 NIS (ΣΕΡΒΙΑ) – ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ 400 χιλ.


   Ο δρόμος μέχρι την Ελλάδα, μέσω Σκοπίων, δεν έχει κανένα ενδιαφέρον, αφού είναι εθνική οδός. Στα Σκόπια , σε βενζινάδικο που είχαμε σταματήσει για ανασυγκρότηση, γνωριστήκαμε μ’ έναν Τούρκο μοτοσικλετιστή που έκανε την εκδρομή του μόνος του και γυρνούσε στην Τουρκία, με ένα GOLDWING, 1800 κ.ε. και με ένα ζευγάρι Σέρβων, με ένα VERSYS, που πηγαίνανε από το Βελιγράδι στη Θάσο για διακοπές και οι οποίοι είχαν βρεθεί με τον Τούρκο και ταξιδεύανε παρέα. Μέχρι τα σύνορα με την Ελλάδα, ταξιδέψαμε παρέα και εκεί αυτοί συνέχισαν το ταξίδι τους, γιατί οι Σέρβοι θέλανε να προλάβουν το φέρυ για Θάσο κι εμείς καθίσαμε για έναν καφέ, μαζί με τον Σπύρο, έναν Αθηναίο, ο οποίός όμως κάθεται τα τελευταία χρόνια στη Ζαγορά Πηλίου και ο οποίος επέστρεφε από το ταξίδι του με ένα BMW K1200. Ο Σπύρος θα διανυκτέρευε στη Θεσσαλονίκη, κι έτσι συνεχίσαμε παρέα το δρόμο μας, μέχρι το χωριό Γέφυρα, όπου αποχωριστήκαμε τους δύο Κωστάδες, που πήγανε στην Έδεσσα για διανυκτέρευση και οι υπόλοιποι 3 μέχρι τη Θεσσαλονίκη, όπου τελείωσε και η φετινή μας εκδρομή.


Γενικά
   Οι δρόμοι στη Βουλγαρία και στην Ρουμανία, έχουν καλύτερη πρόσφυση από την Ελλάδα, αλλά οι περισσότεροι είναι με μπαλώματα, λακκούβες και άμμο ή χαλίκια, στις στροφές και απαιτεί προσοχή, γι’ αυτό το google maps, σου δίνει π.χ. 4 ώρες για να διασχίσεις μία απόσταση 250 χιλ.
Τα ξενοδοχεία κλείστηκαν από το www.booking.com, εκτός από το ξενοδοχείο ARMONIA στο Βουκουρέστι, που κλείστηκε από το www.venere.com.

Υ.Γ. Εννοείται ότι το οδοιπορικό μπορεί να μπει στο site του συλλόγου.


Μη κοιτάς ποτέ πίσω. Πάντα εμπρός. Εξάλλου...είσαι πρώτος!!!!!!

Χρήστος Σιώνας
Θεσ/νίκη


Offline ΚΡΑΣΟΠΑΤΕΡΑΣ

  • Ο ΑΣΤΡΑΠΟΓΙΑΝΝΟΣ
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3677
  • Δεν σπάει δεν χαλάει…δεν στραβώνει δεν λυγάει !!
    • http://www.biowines.gr/
Μπράβο στα παιδιά!  :eusa_clap:
Άντε και του χρόνου να ξαναπάτε!  :)

Χρήστο η αφήγηση ήταν καταπληκτική!.....το έχεις….γράψε και κανένα οδοιπορικό μυθιστόρημα…. ;D



Μου έκανε εντύπωση ότι στο 70% περίπου από τις διαδρομές, γράφεις... "ότι οι διαδρομές ήταν χωρίς ενδιαφέρων!!"
 Γιατί ρε φίλε? Τότε γιατί να τις διαλέξει κάποιος?


Οι άνθρωποι είναι σαν το κρασί, οι καλοί βελτιώνονται με τα χρόνια, οι άχρηστοι γίνονται ξύδι…..


Offline cbfaras

  • μην πας πισω μου σταματαω αποτομα!!!!!!!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
    • FUN
Χρηστο της φωτο δεν της ανοιγει γιατι? πολυ καλα τα ειπες (η μαλον τα εγραψες) :eusa_clap: :eusa_clap:


Μην Πλησιαζεις Ταυρο Απο Εμπρος Γαιδουρι Απο Πισω Και Βλακα Απο Πουθενα           
CBF1000 06' CB900fz 79' RMZ450 K5 Και Παλιος XLV 650


Offline redkom

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 993
Χρηστο της φωτο δεν της ανοιγει γιατι? πολυ καλα τα ειπες (η μαλον τα εγραψες) :eusa_clap: :eusa_clap:

Δεν ξέρω, εγώ τις βλέπω μια χαρά.


Μη κοιτάς ποτέ πίσω. Πάντα εμπρός. Εξάλλου...είσαι πρώτος!!!!!!

Χρήστος Σιώνας
Θεσ/νίκη


Offline redkom

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 993
Μου έκανε εντύπωση ότι στο 70% περίπου από τις διαδρομές, γράφεις... "ότι οι διαδρομές ήταν χωρίς ενδιαφέρων!!"
 Γιατί ρε φίλε? Τότε γιατί να τις διαλέξει κάποιος?

Γιάννη όταν λέω διαδρομή χωρίς ενδιαφέρον, εννοώ οδηγικό ενδιαφέρον.
Τι το ενδιαφέρον μπορεί να έχει η οδήγηση σε εθνική οδό;
Τις διαδρομές αυτές όμως, τις επιλέγεις γιατί πρέπει να μετακινηθείς από ένα μέρος σ' ένα άλλο :D


Μη κοιτάς ποτέ πίσω. Πάντα εμπρός. Εξάλλου...είσαι πρώτος!!!!!!

Χρήστος Σιώνας
Θεσ/νίκη


Offline azwros

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3928
  • Ερωτας με την πρώτη ματιά!!
 :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:
δεν έχω λόγια!!!!!!!!
Αχ! ζηλεύω


Δεν   πλαλάου!!!!
γιατί νουγάου!!!! γκε γκε;;
[img]http://farm3.static.flickr.com[img]


Offline Δημήτρης Ανδρεάδης

  • Μέλος HTC
  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 223
  • The Road Less Travelled
    • http://dandreadis.blogspot.com/
Μπράβο παιδιά!


Πρώην ΤΑ600/97 - Νύν TDM900A/05 - 4.5lt/100km
http://dandreadis.blogspot.com/


Offline vasko

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 766
  • ΟΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΘΕΛΗΣΗ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΔΡΟΜΟΣ
:eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:
δεν έχω λόγια!!!!!!!!
Αχ! ζηλεύω

Ζηλιάρη!!!
Ο πιο τρελός της παρέας ήταν ο τελευταίος που το πήρε σερί μόνος του αφού ξεκίνησε σε επόμενη μέρα


Ω ρε που πάμε ρε!!!


costas

  • Guest
Eυγε!!!!!!! Μπράβο σας!!!!!!!!!!



Offline camionero

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 858
Μπράβο παίδες  :eusa_clap:!!! Πάντα τέτοια  :eusa_clap:!!!  Η περιγραφή σου Χρήστο με έκανε να  ταξιδέψω μαζί σας.


Όλα είναι διαδρομές, όλη η ζωή μας ένας δρόμος. Άλλες φορές ανοιχτός, άλλες κλειστός, άλλες μονόδρομος, μα πάντα δίνει την ελευθερία της επιλογής.


Offline Aerios

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3379
  • Όλα Τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν...
Μπράβο παιδιά πολύ όμορφο το ταξιδιωτικό. Άξιζε η αναμονή!.

 



Offline panisk

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3729
Μπράβο ρε παίδες!!! Να είστε καλά και να (μας) ταξιδεύετε!!! Με το καλό το επόμενο!!!

Νομίζω ότι λείπουν κάποιες φωτογραφίες με ...αξιοθέατα???  :goofy: :goofy: :goofy:


Αφού το φως ταξιδεύει γρηγορότερα απο τον ήχο, εγώ γιατί πρώτα ακούω τις μ@λ@κίες και μετά μου ανάβουν τα λαμπάκια;

Live to Drive - Drive to Live


Offline Βαγγέλης

  • Ζήσε με την Υγεία σου, μην παίζεις με αυτήν, θα χάσεις πολλά
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3987
Ενα μεγάλο μπράβο αξίζει σε όλους σας, αλλά να το μεγαλώσουμε λίγο (ΜΠΡΑΒΟ) για τον Γιάννη που πήρε μεγάλο κουράγιο και δύναμη να κάνει σερί ένα τόσο μεγάλο ταξιδι για να βρεθεί μαζί σας.
Και του χρόνου καλύτερα σε κάποιο άλλο μερος



Offline cbfaras

  • μην πας πισω μου σταματαω αποτομα!!!!!!!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
    • FUN
Στα προσεχως ειναι και το <<θυληκο>> θεμα του ταξιδιωτηκου υπομονη λοιπον... :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical:





υ.σ. θα σας σκασουμε αυτη τη φορα  ;D ;D


Μην Πλησιαζεις Ταυρο Απο Εμπρος Γαιδουρι Απο Πισω Και Βλακα Απο Πουθενα           
CBF1000 06' CB900fz 79' RMZ450 K5 Και Παλιος XLV 650


Offline delta

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 276
  • Κεφάλι αγύριστο...
Xρήστο η περιγραφή σου εξαίσια και οι φωτό υπέροχες.  :eusa_clap:

Γιάννη χαρά στο κουράγιο σου.  :salut:

Μπράβο σε όλους σας.


Μάστορα πόσο πάει το μέτρο?


Offline Pezos

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 579
Εξαιρετική η περιγραφή σου Χρήστο και οι φωτογραφίες.

Μας ταξιδέψατε πολύ μακρυά, σε ωραία μέρη και μας θυμήσατε πολλά.

Πάντα τέτοια...



Offline nikos 238

  • If you doubt, loose it...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3198
Μπράβο στην παρέα και στην περιγραφή από τον Χρήστο. Σαν να είμασταν και μεις εκεί. 

Και του χρόνου κύριοι με υγεία  :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:


ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΙΤΙΑ (Αριστοτέλης ο Σταγειρίτης)



Offline dimm

  • dimm!!
  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 131
  • με την Tριτη ..συζυγο.. (τρανσαλπ φυσικα..)
να `στε  καλα  ρε παιδια.. ταξιδεψαμε μαζι σας αποψε.. μια εσω-υποσχεση πως θα ζησουμε κι εμεις τετοια ταξιδια next time
και παλι να ειστε καλα και παντα τετοια..!


ME TO TRANSALP ΠΕΤΥΧΑ ΤΟ ΤΡΙΣ ΕΞΑΜΑΡΤΕΙΝ...


Offline likos69

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 671
  • ούϊ μάναμ!
    • θα έβαζα αν είχα
μπράβο παιδιά! ωραία πράματα!  :eusa_clap:




Offline georgetrips

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 535
    • www.georgetrips.gr
       Καθε ταξιδι ,ειναι ταξιδι !  Και μας αρεσουν τα ταξιδια!!!!



Offline Giorgio de Sarm

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 264
Ωραία περιγραφή!!!Μπράβο σας παιδιά!!! :eusa_clap:



Offline CheGuevara

  • Έλα μωρή οδηγάρα που έγινες και
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2063
  • Ηasta la Victoria Siempre
Ο Χρηστάρας είναι καλός στα ταξιδιωτικά γιαυτό και τον αφησαμε να ξεδιπλώσει το ταλέντο του! Μπράβο ρε Χρηστάρα!

Λίγα λόγια απο μένα για το ταξίδι. Κατ΄αρχήν η παρέα (που είναι ίσως ο βασικότερος παράγοντας επιτυχίας σε ένα ταξίδι) ήταν καταπληκτική. Παρά το γεγονός ότι έγω ταξίδευα πρώτη φορά με τα παιδιά, δέσαμε και υπήρχε άφθονος χαβαλές και καλή χημεία μεταξύ μας. Και οφείλω και απο δω ένα ευχαριστώ στους συνταξιδιώτες μου! Απρόοπτα εκτός (από τα καμμενα σαμάρια) δεν είχαμε. Τη βρόχα μας τη φάγαμε αλλά είμαστε μαθημένοι και αντέχουμε!

Τις συγκεκριμένες χώρες δεν τις είχα επισκεφτεί στο παρελθόν (με εξαίρεση ένα πέταγμα στο Svilegrad όταν είχα κάνει το ταξίδι Αθήνα Ορμένιο). Μου αρέσει να γνωρίζω νέα μέρη, νεους λαούς, νεα ήθη έτσι λοιπόν οι προορισμοί μας μπορεί να μη δεν διέθεταν τη γκλαμουριά της Ζυρίχης ή τη μαγεία της Βαρκελώνης αλλά σίγουρα έκρυβαν μυστικά που άξιζε να ανακαλύψουμε.

 Είδαμε λοιπόν τον κουτοπόνηρο τσιγγάνο στο Σαντάνσκι να προτείνει στα ελληνικά παρακαλώ να μας φυλάει τις μηχανές ή να μας φέρει πουτάνες να πηδήξουμε (εννοείται ότι έφαγε πόρτα!).
 Διδαχθήκαμε οδηγικό πολιτισμό στη Stara Zagora όπου οι βούλγαροι οδηγοί σταματούσαν στις διαβάσεις για να περάσουν οι πεζοί.
 Είδαμε τις αγροτικές οικογένειες στην Ρουμανική επαρχία να πηγαίνουν όλοι μαζί σε παράταξη στα χωράφια κουβαλώντας παρωχημένα αγροτικά εργαλεία.
 Είδαμε τις δύο όψεις του Βουκουρεστίου. Αυτήν με τα τερατώδη μπλόκ πολυκατοικιών που έχουν μείνει ίδια από την εποχή του Νικολάκη του Τσαουσέσκου αλλά και την άλλη με τα καινούργια κτηρια τους πλατιούς δρόμους με το πράσινο.
 Γνωρίσαμε τους κουτοπόνηρους Ρουμάνους ταξιτζήδες.  Κορυφαίος όλων ο ταξιτζής που καλέσαμε απο το ξενοδοχείο και που πρίν προλάβουμε να ανοίξουμε το στόμα μας και να του πούμε που θέλουμε να πάμε μας είπε σε άψογη εσπεράντο "μασάζ φίκι- φίκι" :2hysterical:
 Είδαμε το Brasov ένα μερος που θυμιζε περισσότερο Αυστρια παρά Ρουμανία.
Πήραμε άρωμα Σερβίας, η καλύτερη χώρα και από τις τρεις κατά τη γνώμη μου. Μια χώρα όμως που οι "σύμμαχοι μας" με τον πόλεμο πήγαν πολλά χρόνια πίσω. Και φυσικά πιά έχω και τη δίμετρη κουμπάρα στη Σερβία όπως είδατε και στις φωτογραφίες!
 Θυμάμαι ακόμα την πρόθυμη ρουμάνα ταβερνιάρισα στο Targu Jiu να προσπαθεί να μας εξυπηρετήσει με τα ελάχιστα Αγγλικά της και τα κατάφερε μια χαρά!
 Θυμάμαι ακόμη το στροφιλίκι στη φρεσκοστρωμένη ασφαλτο επαρχιακού δρόμου μετά το Targu Jiu όπου δοκίμασα τις αντοχές της φορτωμένης (τριβάλιτσης) μηχανάρας μου στο στριβειν (όχι δια του άρραβώνος). Κ@υλα!!!!!!
 Θυμάμαι τους Σερβους στο ξενοδοχείο που μέναμε οι οποίοι μας κάλεσαν (φορτικά) στο τραπέζι τους και μας κέρναγαν μπύρες και κρασιά και δεν μας άφηναν να φύγουμε. Ο ένας μάλιστα από αυτούς ήταν και αδελφός (Ερυθρός Αστέρας δηλαδή).
 Κλεινοντας κατά την αποψή μου τα ταξίδια είναι κυρίως στιγμές (όπως και η ζωή) γιαυτό και αν ξέρεις να τις αναζητάς πάντα θα σε αποζημιώσουν. Στα ταξίδια επίσης προβληματίζεσαι, σκέπτεσαι διαφορέτικά, εκτιμάς πράγματα που έχεις ή αποφασίζεις να αποκτήσεις πράγματα που δεν έχεις. Πάντως γυρνάς φτωχότερος μεν σε χρήματα σιγουρα όμως πλουσιότερος σε εμπειρίες, σκέψεις, συναισθήματα, σοφία. Η μηχανή σου δίνει την δυνατότητα να διαβείς μέσα απο το χωριό, το χωράφι, τη βιομηχανική ζώνη, τα βουνα, τα λιβάδια και ακόμα και αν δεν έχει κάτι το αξιοθαύμαστο σου δίνει την μυρωδιά του τόπου που επισκέπτεσαι και των ανθρώπων του. Γιαυτό και αξίζει ιδιαίτερα!

Νά μαστε καλά να ταξιδεύουμε!
 


Κι αν πτωχική την βρεις, η Ιθάκη δεν σε γέλασε.
Έτσι σοφός που έγινες, με τόση πείρα,
ήδη θα το κατάλαβες η Ιθάκες τι σημαίνουν.