Hellas Transalp Forum

Πρόβλημα εκκίνησης

mveliss · 15510

Offline mveliss

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 493
  • Carpe diem...
on: Τετάρτη 12 Ιανουάριος 2011, 09:56:19 πμ
Τον τελευταίο καιρό (που έκανε αρκετό κρύο) όταν έβαζα τη μοτό μπροστά, είτε δεν έπαιρνε αμέσως, είτε η μηχανή ξεκινούσε να γυρνάει νωχελικά σα να είχε μπαταρία που έφτανε στο τέλος της.

Χθες το απόγευμα που πήγα να φύγω, προσπάθησα να την βάλω μπροστά δυο-τρεις φορές χωρίς επιτυχία κ εκ τοτε κάνει σαν ροκάνα. Δλδ φαίνεται πως η μπαταρία δίνει ενέργεια στη μίζα που γυρνάει αλλά η τελευταία φαίνεται να μην κάνει σωστά τη δουλειά της.

Από αυτά που γράφω (όπως τα γράφω) τι λέτε να είναι?

Επειδή δεν έχω κοντά μου συνεργείο θα της κάνω κακό αν την βάλω μπροστά με συμπλέκτη?


Spritmonitor.de" border="0 [/url]


Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2799
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #1 on: Τετάρτη 12 Ιανουάριος 2011, 10:07:27 πμ
Τη γυρνούσε νωχελικά η μίζα, ή γυρνούσε νωχελικά καίγοντας βενζίνη;
Οι πεσμένες μπαταρίες δείχνουν την αδυναμία τους κάποια κρύα μέρα.....


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline mveliss

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 493
  • Carpe diem...
Reply #2 on: Τετάρτη 12 Ιανουάριος 2011, 10:17:29 πμ
Γυρνούσε η μίζα νωχελικά...όπως όταν ξεψυχάει η μπαταρία


Spritmonitor.de" border="0 [/url]


Offline Παύλος

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9952
Reply #3 on: Τετάρτη 12 Ιανουάριος 2011, 10:22:53 πμ
Γυρνούσε η μίζα νωχελικά...όπως όταν ξεψυχάει η μπαταρία

Άλλαξε μπαταρία και θα είσαι ΟΚ


Παύλος Καρούμπης


Offline παλτακης

  • η anaconda team..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8209
  • anaconda team is back sssssssssssssss
Reply #4 on: Τετάρτη 12 Ιανουάριος 2011, 10:33:35 πμ
Ελα βρε Μιχαλη μπαταρια ειναι ......... ;)




Offline Hypersonic

  • Γιώργος... Mr. Anderson
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5166
  • Μπαμπάς * 2
Reply #5 on: Τετάρτη 12 Ιανουάριος 2011, 11:59:17 πμ

Επειδή δεν έχω κοντά μου συνεργείο θα της κάνω κακό αν την βάλω μπροστά με συμπλέκτη?


Δεν εχεις κανενα πολυμετρο να μετρησεις τη μπαταρια σε κατασταση ηρεμιας και τη στιγμη που μιζαρεις?

Δεν εχεις καλωδια να δοκιμασεις με εξωτερικη μπαταρια...?

Αν ειναι θεμα μπαταριας, θα παρει μπροστα με -καλο- σπρωξιμο, αλλα αν ειναι κατι αλλο (ασχετο με μπαταρια/μιξα) δε θα παρει .




Offline Yianni

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7277
Reply #6 on: Πέμπτη 13 Ιανουάριος 2011, 10:08:24 πμ
Τα ίδια μου έκανε και μένα πριν λίγες μέρες... Πρώτης τάξεως ευκαιρία να χρησιμοποιήσω τον φορτιστή που είχα πάρει πριν κάτι μήνες από γνωστό Super Market. 
Ενα βράδυ στην πρίζα και το πρωι ήταν μιά χαρά.

Εχει περάσει μιά βδομάδα και λειτουργεί σαν καινούρια!!

Φόρτισε την μπαταρία σου ή βάλε καινούρια και δεν θα έχεις άλλα προβλήματα εκκίνησης...




Offline mveliss

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 493
  • Carpe diem...
Reply #7 on: Πέμπτη 13 Ιανουάριος 2011, 17:02:08 μμ
Τελικά χρησιμοποίησα καλώδια κ πήρε μπροστά.

Πάντως, αμφέβαλλα ότι εφταιγε η μπαταρία γιατί:

1ον η μπαταρία είναι καινούργια (την άλλαξα πέρσι)
2ον η μηχανή είναι συνέχεια σε γκαράζ οπότε προφυλάσετε από τα καιρικα φαινόμενα

Υπάρχει τρόπος, κ αν ναι πως μπορώ, να ελέγξω αν ο συναγερμός καταναλώνει συνεχώς ρεύμα από την μπαταρία. Γιατί αν υπάρχει τέτοιο θέμα δε λέει να σκάω λεφτά κάθε ένα με ενάμισι χρόνο για να αλλάζω μπαταρία.

Υ.Γ. ο φορτιστής μπαταρίας τι κόστος έχει?


Spritmonitor.de" border="0 [/url]


Offline TASOS

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 5912
  • Aν θα μπορουσα τον κοσμο να αλλαζα.....
Reply #8 on: Πέμπτη 13 Ιανουάριος 2011, 17:58:25 μμ


Τι μπαταρία είχες βάλει?



Offline ΧΡΗΣΤΑΡΑΣ

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 216
Reply #9 on: Πέμπτη 13 Ιανουάριος 2011, 19:51:10 μμ
και εγω ειχα προχθες προβλημα με την μπαταρια. γυρνουσε ψοφια η μιζα και δεν επαιρνε μπροστα ο κινητηρας μεχρι που ξελιγωθηκε η μπαταρια τελειως και ουτε η μιζα γυρνουσε. τελικα το εβαλα μπρος με καλωδια απο τη μπαταρια του αυτοκινητου. εκανα βολτα καμια ωρα για να φορτισει και απο τοτε λειτουργει κανονικα.  αυτο οφειλετε στο οτι ειχα να βαλω τον κινητηρα σε λειτουργια εναμιση μηνα, αλλα και στο κρυο που επικρατει. η μπαταρια μου ειναι 3 ετων.  αν ειχες την μηχανη ακινητοποιημενη για πολυ καιρο τοτε ειναι φυσιολογικο αυτο.  ο συναγερμος ειναι ικανος να σου ξελιγωσει την μπαταρια και χωρις να ειναι ενεργοποιημενος. παλι τραβαει ενα ρευμα της ταξης των mA. ακομα και να μεινει η μπαταρια χωρις φορτιο σιγα σιγα πεφτει η αποδοση της. τελος στις 20 του μηνος το λιντλ εχει φοριστη μπαταριας αυτοκινητου με 19,99. οποιος προλαβε προλαβε.   



Offline Yianni

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7277
Reply #10 on: Πέμπτη 13 Ιανουάριος 2011, 20:33:51 μμ
τελος στις 20 του μηνος το λιντλ εχει φοριστη μπαταριας αυτοκινητου με 19,99. οποιος προλαβε προλαβε.   

Σε αυτό τον φορτιστή αναφερόμουν και γω.... Τον είχα πάρει πριν λιγους μήνες από κει και τωρα τον επαναφέρουν. Κάνει άριστα την δουλειά του!



Offline ΧΡΗΣΤΑΡΑΣ

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 216
Reply #11 on: Πέμπτη 13 Ιανουάριος 2011, 20:43:12 μμ
για οποιον αφηνει τη μηχανη πολυ καιρο εκτος λειτουργιας ας προτιμησει προπονητη και φορτιστη μπαταριας μαζι. δεν ειναι πολυ ακριβοτερος απο τον απλο φορτιστη. 



Offline Hypersonic

  • Γιώργος... Mr. Anderson
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5166
  • Μπαμπάς * 2
Reply #12 on: Πέμπτη 13 Ιανουάριος 2011, 22:41:07 μμ
...
Υπάρχει τρόπος, κ αν ναι πως μπορώ, να ελέγξω αν ο συναγερμός καταναλώνει συνεχώς ρεύμα από την μπαταρία. Γιατί αν υπάρχει τέτοιο θέμα δε λέει να σκάω λεφτά κάθε ένα με ενάμισι χρόνο για να αλλάζω μπαταρία....

Υπαρχει.... εχω εγω. πολυμετρο... κανονιζουμε να μετρησουμε ποσο τραβαει ο συνεγερμος και τι ταση παει στη μπαταρια οταν δουλευει η μηχανη..

Τι συναγερμο εχεις? Γιατι εγω που ειχα ΜΕΤΑ, 10 μερες σταματημενη η μηχανη, με μπαταρια 2-3 ετων πηρε μπροστα με τη μια...

Απο εκει και περα, αν το δουλεψεις τωρα που πηρε μπροστα και δεν ξανα παιρνει να δεις και τον ανορθωτη...
« Last Edit: Πέμπτη 13 Ιανουάριος 2011, 22:42:50 μμ by Hypersonic »




Offline mveliss

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 493
  • Carpe diem...
Reply #13 on: Παρασκευή 14 Ιανουάριος 2011, 10:09:20 πμ

Τι μπαταρία είχες βάλει?

Yuasa...ίδια με την παλιά!

Υπαρχει.... εχω εγω. πολυμετρο... κανονιζουμε να μετρησουμε ποσο τραβαει ο συνεγερμος και τι ταση παει στη μπαταρια οταν δουλευει η μηχανη..
Τι συναγερμο εχεις? Γιατι εγω που ειχα ΜΕΤΑ, 10 μερες σταματημενη η μηχανη, με μπαταρια 2-3 ετων πηρε μπροστα με τη μια...
Απο εκει και περα, αν το δουλεψεις τωρα που πηρε μπροστα και δεν ξανα παιρνει να δεις και τον ανορθωτη...

ΜΕΤΑ έχω κ εγώ. Τεσπα, μιλάμε κ αν μπορείς το τσεκάρουμε καμιά Τρίτη στο ΣΥΜΟΦΕ.

Σε αυτό τον φορτιστή αναφερόμουν και γω.... Τον είχα πάρει πριν λιγους μήνες από κει και τωρα τον επαναφέρουν. Κάνει άριστα την δουλειά του!

Δλδ δεν υπάρχει πρόβλημα που είναι για μπαταρία αυτοκινήτου, έτσι!
« Last Edit: Παρασκευή 14 Ιανουάριος 2011, 10:23:09 πμ by mveliss »


Spritmonitor.de" border="0 [/url]


Offline Hypersonic

  • Γιώργος... Mr. Anderson
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5166
  • Μπαμπάς * 2
Reply #14 on: Παρασκευή 14 Ιανουάριος 2011, 11:04:12 πμ
Οποτε θες.




Offline Yianni

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7277
Reply #15 on: Παρασκευή 14 Ιανουάριος 2011, 13:19:29 μμ
Δλδ δεν υπάρχει πρόβλημα που είναι για μπαταρία αυτοκινήτου, έτσι!

Και το αυτοκίνητο και η μηχανή 12V μπαταρία χρησιμοποιούν. Ο φορτιστής διαθέτει άλλωστε πρόγραμμα γιά μοτοσυκλέτες.  ;)



Offline trelomhxmhx

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 583
Reply #16 on: Σάββατο 05 Φεβρουάριος 2011, 18:32:52 μμ
αν και θα πρεπε να γράψω σε θέμα στα "Ηλεκτρικά" θα γράψω εδώ μιας και έχω το ίδιο θέμα

λοιπόν πήγα χθες το πρωί που είχε πολύ κρύο να ξεκινήσω την μηχανή και τελικά πήρε (σιγά μην σας έλεγα την ίδια ιστορία) έκανα κανα 15 λεπτο διαδρομής και την άφησα

το απογευματάκι αρκετές ώρες μετά  την ξανάβαλα μπροστά  και πάλι πήρε (τα παμε μην τα ξαναλέμε) και έκανα την ίδια διαδρομή πάλι

το βράδυ που βγήκα πήρε πάλι για τρίτη φορά μες την μέρα
2 ώρες όμως μετά  (είχε βραδιάσει και ήθελα να πάω σπιτάκι μου) όχι μόνο δε ξεκίναγε αλλά ούτε το "τσικ" της μίζας  δεν ακουγόταν σε αντίθεση με τα φώτα που άναβαν κανονικά

ευτυχώς ήταν κατηφορικά και πήρε εύκολα με σπρώξιμο μετά είπα να την πάω μια βόλτα "προνόησα βέβαια να πάω σε ύψωμα μην και δε ξαναπερνε" αφού την δούλεψα αρκετά φροντίζοντας να ανεβάζω και τις στροφές την έκλεισα και μετά από κανα 10λεπτακι πάλι τα ίδια

στη διαδρομή πρόσεξα ότι όταν πάταγα την μίζα (με ανοιχτή τη μηχανή) την άκουγα να γυρνάει προς ευχαρίστησή μου αφού μια μίζα ξέρω ότι κοστίζει πολλά μάλιστα κάποια στιγμή όταν επέστρεψα και έσβησα την μηχανή δοκίμασα αμέσως να την ξαναβάλω μπροστά και  πήρε κανονικά με μίζα
σήμερα βέβαια είχε τα ίδια συμπτώματα με τα χθεσινά

εγώ προφανώς και έχω καταλήξει ότι φταίει η μπαταρία (την έχω 1μιση χρόνο + όσο την είχε ο προηγούμενος ) και μάλιστα την έχω αφήσει πολλές φορές ακίνητη

αλλά από την μια με παραξενεύει το ξαφνικό της υπόθεσης και από την άλλη θέλω να μου πείτε αν υπάρχει κάποιος τρόπος να ελέγξω αν η μπαταρία είναι όντως ψόφια, αν όντως φορτίζεται με τον ρεγουλατορο και αν δεν υπάρχει κανένα βραχυκύκλωμα μάλιστα αυτό το "γνωστό σουπερμαρκετ" λέει ότι θα βάλει tester μπαταρίας αλλά αυτοκίνητου κάνει για αυτήν του τρανσαλπ; αξίζει (κανα 3ευρω νομίζω ότι κάνει) ή το πολυμετρο το υπερκαλύπτει;


Offline παλτακης

  • η anaconda team..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8209
  • anaconda team is back sssssssssssssss
Reply #17 on: Σάββατο 05 Φεβρουάριος 2011, 19:33:05 μμ
Λοιπον με ενα απλο πολυμετρο ρυθμισμενο στα 12volt DC και οι ακροδεκτες τοποθετημενοι στο + και - της μπαταριας μπορεις να δεις  αν η μπαταρια φορτιζετε .Πριν κανεις ομως αυτο κανε μετρηση της μπαταριας πριν βαλεις μπροστα και θα πρεπει να δει ταση 12,2 > αν ειναι < 11,5 τοτε φταιει η μπαταρια .
Οι ενδειξεις κατα την φορτιση της μπαταριας σε λειτουργια κινητηρα πρεπει να ειναι  13.5V - 14.5V. Αν οχι φταιει ανορθωτης.




Offline trelomhxmhx

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 583
Reply #18 on: Σάββατο 05 Φεβρουάριος 2011, 20:16:19 μμ
ωραία θα το κάνω και ας ελπίσουμε ότι δε φταίει ο ανορθωτής κάτι άλλο υπάρχει περίπτωση με σβηστεί μηχανή να μου δείξει 12,2< και παρόλα αυτά να φταίει η μπαταρία;
αν δείξει πάνω από 12,2 να πατήσω μια δυο φορές την μίζα και ας μην ξεκινάει για να ξαναμετρήσω μήπως πέφτει πολύ γρηγορα;


Offline παλτακης

  • η anaconda team..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8209
  • anaconda team is back sssssssssssssss
Reply #19 on: Σάββατο 05 Φεβρουάριος 2011, 20:47:02 μμ
ωραία θα το κάνω και ας ελπίσουμε ότι δε φταίει ο ανορθωτής κάτι άλλο υπάρχει περίπτωση με σβηστεί μηχανή να μου δείξει 12,2< και παρόλα αυτά να φταίει η μπαταρία;
αν δείξει πάνω από 12,2 να πατήσω μια δυο φορές την μίζα και ας μην ξεκινάει για να ξαναμετρήσω μήπως πέφτει πολύ γρηγορα;
κοιταξε αν η μπαταρια σου ειναι αδυναμη ναι μπορει να δειξει αυτη την ταση αλλα κατα την διαρκεια που μιζαρης να μην εχει δυναμη να πεφτει η ταση ..οποτε κοιταξε αν ο ανωρθωτης φορτωνει την μπαταρια οποτε βλεπεις τι φταιει ..μαλλον μπαταρια ειναι  ;D ;D

αν δεν φορτωνει ο αν/της   εισαι στα 70 ευρω ...μπαταρια λιγο λιγοτερα ...και τα δυο  :-\ :-\ :-\δυσκολο ομως  ;D




Offline trelomhxmhx

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 583
Reply #20 on: Κυριακή 06 Φεβρουάριος 2011, 20:59:12 μμ
Λοιπον με ενα απλο πολυμετρο ρυθμισμενο στα 12volt DC και οι ακροδεκτες τοποθετημενοι στο + και - της μπαταριας μπορεις να δεις  αν η μπαταρια φορτιζετε .Πριν κανεις ομως αυτο κανε μετρηση της μπαταριας πριν βαλεις μπροστα και θα πρεπει να δει ταση 12,2 > αν ειναι < 11,5 τοτε φταιει η μπαταρια .
Οι ενδειξεις κατα την φορτιση της μπαταριας σε λειτουργια κινητηρα πρεπει να ειναι  13.5V - 14.5V. Αν οχι φταιει ανορθωτης.

λοιπόν έχουμε και λέμε σήμερα έκανα τις μετρήσεις και:
-χωρίς να  γυρίσω καν το κλειδί μου έδειξε 12,23V (οριακά αποδεκτή)
-δοκίμασα να βάλω μπροστά και δε πήρε, η τάση έπεσε γύρω στο 11+ και όταν επανέφερα το κλειδί, έφτασε το πολύ στο 11,9
-όταν δούλευε η μηχανή (προφανώς πήρε μπροστά πάλι με σπρώξιμο) η τάση ήταν 13,4~13,5 μέχρι 14,7~14,8 μάλιστα την μέγιστη τιμή την έπαιρνε στις 2500~3000 στροφές μετά όσο ανέβαζα άρχιζε και ξανάπεφτε (φυσιολογικό?)
-είχα την φαεινή να μετρήσω και με αποσυνδεδεμένη την μπαταρία και τότε έδειχνε 7V-9V (μιλάω για τους ακροδέκτες που έρχονται από την μηχανή όχι για τους πόλους) είναι λογικό ή δείχνει κάποιο πρόβλημα

με τα υγρά και την συγκέντρωσή τους δεν ασχολήθηκα ούτε καν είδα αν έχει υγρά(λόγω περιορισμένου φωτισμού)

εν τω μεταξύ (επειδή ήταν και τυλιγμένη και με λαστιχένιο κάλυμμα, ίσως και απλή σαμπρέλα δε διέκρινα) δεν μπόρεσα να δω τι μάρκα είναι

αύριο θα δω αν έχει και υγρά και θα ενημερώσω αν υποθέσουμε ότι έχει (το πιθανότερο), πάω για άλλη ή να κάνω απόπειρα να τη φορτίσω?



Offline παλτακης

  • η anaconda team..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8209
  • anaconda team is back sssssssssssssss
Reply #21 on: Δευτέρα 07 Φεβρουάριος 2011, 10:04:34 πμ
Στο θεμα φορτισης φορτωνει κανονικα αυτες ειναι οι τιμες και οταν ανεβαζεις στροφες οι τιμες φορτισης ειναι εκει στα 13,και κατι .
Τωρα τα 12,2 με σβηστη την μηχανη ειναι το κατωτερο οριο το οτι δυσκολευει να παρει μπροστα τι εννοεις δεν γυρναει η μιζα ...δεν γυρναει ζωηρα ....'η γυρναει μεν ζωηρα αλλα δεν παιρνει μπροστα ?




Offline Ταξιδευτής

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2067
  • Κυνηγός ηλιοφάνειας.
Reply #22 on: Δευτέρα 07 Φεβρουάριος 2011, 11:02:10 πμ

 πάω για άλλη ή να κάνω απόπειρα να τη φορτίσω?



  πέτα τη στά σκουπίδια ( ανακύκλωση ) νά ησυχάσεις.

τό πιό βασικό γιά μένα είναι ή εμπιστοσύνη στό μηχανάκι καί όχι τό άγχος   :eusa_naughty:



Όλοι θά πεθάνουμε , λίγοι όμως θά ... ζήσουμε

ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΤΣΑΚΙΣΤΕΙΣ ΣΕ ΑΓΝΩΣΤΑ ΠΕΛΑΓΗ ΠΑΡΑ ΝΑ ΣΚΟΥΡΙΑΖΕΙΣ ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ......

Κυνηγός ηλιοφάνειας.

Η καλύτερη δουλειά.
Ούτε όπλα χρειάζεσαι, ούτε άδειες και έχεις και το θήραμα χωρίς να το σκοτώσεις.


Offline trelomhxmhx

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 583
Reply #23 on: Δευτέρα 07 Φεβρουάριος 2011, 23:33:41 μμ
Στο θεμα φορτισης φορτωνει κανονικα αυτες ειναι οι τιμες και οταν ανεβαζεις στροφες οι τιμες φορτισης ειναι εκει στα 13,και κατι .
Τωρα τα 12,2 με σβηστη την μηχανη ειναι το κατωτερο οριο το οτι δυσκολευει να παρει μπροστα τι εννοεις δεν γυρναει η μιζα ...δεν γυρναει ζωηρα ....'η γυρναει μεν ζωηρα αλλα δεν παιρνει μπροστα ?

δεν είπα πουθενά ότι δυσκολεύεται..... δεν γύρναγε τίποτα ούτε καν ακουγόταν κάτι σαν να πάταγα ένα νεκρό κουμπί (για αυτό μου κανε εντύπωση πως από κει που έπαιρνε φυσιολογικά τώρα τίποτα;)

σήμερα το πρωί πάλι δεν πήρε με τον ορθόδοξο τρόπο αλλά το μεσημέρι (που έκανα διακεκομμένες διαδρομές) την άφηνα και 10 λεπτά και 15 και έπαιρνε κανονικά που σε άλλη περίπτωση το 1 λεπτό σβηστής μηχανής ήταν αρκετό για να μην ξαναπάρει

προφανώς ζέστανε ο καιρός και με "κοροϊδεύει" ότι και καλά δουλεύει........ τέλος πάντων αφού όλα δουλεύουν σωστά και είναι μπαταρία το πρόβλημα μικρό το κακό

(α σήμερα πρόσεξα ότι τα υγρά της είναι ελαφρώς κάτω από την κατώτατη στάθμη)

το ότι δεν υπάρχει κανένα βραχυκύκλωμα (μην βάλω καινούρια και σε κανα μήνα θέλω άλλη) πως θα το διαπιστώσω;


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #24 on: Σάββατο 12 Φεβρουάριος 2011, 10:19:07 πμ
το ότι δεν υπάρχει κανένα βραχυκύκλωμα (μην βάλω καινούρια και σε κανα μήνα θέλω άλλη) πως θα το διαπιστώσω;
Όταν θα συνδέεις την καινούρια, βίδωσε μόνο το θετικό πόλο αλλά όχι τον αρνητικό (ακόμα).
Πάρε ένα πολύμετρο που να έχει επιλογή 10Α και σύνδεσε το μαύρο ακροδέκτη (-) του πολυμέτρου με τον αρνητικό πόλο (-) της μπαταρίας. Και μετά σύνδεσε τον κόκκινο ακροδέκτη του πολυμέτρου με το ελεύθερο καλώδιο (που θα πήγαινε να βιδωθεί στον αρνητικό πόλο της μπαταρίας). Αν δείς ένδειξη στο πολύμετρο τότε κάπου έχεις διαροή. Αν έχεις συναγερμό τότε είναι λογικό να δείς μια ένδειξη μερικών mA.
« Last Edit: Σάββατο 12 Φεβρουάριος 2011, 10:21:53 πμ by Chris_de_Ze »


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.