Λοιπον με ενα απλο πολυμετρο ρυθμισμενο στα 12volt DC και οι ακροδεκτες τοποθετημενοι στο + και - της μπαταριας μπορεις να δεις αν η μπαταρια φορτιζετε .Πριν κανεις ομως αυτο κανε μετρηση της μπαταριας πριν βαλεις μπροστα και θα πρεπει να δει ταση 12,2 > αν ειναι < 11,5 τοτε φταιει η μπαταρια .
Οι ενδειξεις κατα την φορτιση της μπαταριας σε λειτουργια κινητηρα πρεπει να ειναι 13.5V - 14.5V. Αν οχι φταιει ανορθωτης.
λοιπόν έχουμε και λέμε σήμερα έκανα τις μετρήσεις και:
-χωρίς να γυρίσω καν το κλειδί μου έδειξε 12,23V (οριακά αποδεκτή)
-δοκίμασα να βάλω μπροστά και δε πήρε, η τάση έπεσε γύρω στο 11+ και όταν επανέφερα το κλειδί, έφτασε το πολύ στο 11,9
-όταν δούλευε η μηχανή (προφανώς πήρε μπροστά πάλι με σπρώξιμο) η τάση ήταν 13,4~13,5 μέχρι 14,7~14,8 μάλιστα την μέγιστη τιμή την έπαιρνε στις 2500~3000 στροφές μετά όσο ανέβαζα άρχιζε και ξανάπεφτε (φυσιολογικό?)
-είχα την φαεινή να μετρήσω και με αποσυνδεδεμένη την μπαταρία και τότε έδειχνε 7V-9V (μιλάω για τους ακροδέκτες που έρχονται από την μηχανή όχι για τους πόλους) είναι λογικό ή δείχνει κάποιο πρόβλημα
με τα υγρά και την συγκέντρωσή τους δεν ασχολήθηκα ούτε καν είδα αν έχει υγρά(λόγω περιορισμένου φωτισμού)
εν τω μεταξύ (επειδή ήταν και τυλιγμένη και με λαστιχένιο κάλυμμα, ίσως και απλή σαμπρέλα δε διέκρινα) δεν μπόρεσα να δω τι μάρκα είναι
αύριο θα δω αν έχει και υγρά και θα ενημερώσω αν υποθέσουμε ότι έχει (το πιθανότερο), πάω για άλλη ή να κάνω απόπειρα να τη φορτίσω?