Hellas Transalp Forum

7η Πανελλήνια Συγκέντρωση HTC . Σιθωνία - Χαλκιδική

KostasC · 116676

Offline DOROS

  • Μέλος HTC
  • οδηγός τρίκυκλου
  • ***
    • Posts: 25
Reply #100 on: Δευτέρα 13 Αύγουστος 2007, 22:11:05 μμ
ΓΕΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΡΟ
4 ΑΤΟΜΑ 2 ΜΗΧΑΝΕΣ 2ΔΙΚΛΥΝΑ 1L ΚΑΙ 1XL ΑΝΤΡΙΚΟ 1L ΚΑΙ 1Μ ΓΥΝΑΙΚΙΟ



Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11471
Reply #101 on: Δευτέρα 13 Αύγουστος 2007, 22:15:18 μμ
Γεια σου Θόδωρε!
Μονο 4? Που ειναι ολοι οι αλλοι φιλοι απο Συρο?


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


flwrina

  • Guest
Reply #102 on: Δευτέρα 13 Αύγουστος 2007, 22:16:25 μμ
Ευκολα το βρίσκεις.
Αν βγεις απο θεσσαλονίκη προς Χαλκιδική όπου και να ρωτήσεις σε καθοδηγούν.
Και το ψάξιμο έχει και τη χάρη του .
Καλού κακού χάρτης να υπάρχει.

ειναι τοσο απλο που ουτε χαρτης χρειαζεται... απο σαλονικα  φτανεις μουδανια,εκει παιρνεις πορεια για μαρμαρα και οχι ευθεια για καλλιθεα. (προσοχη στον κομβο) μετα οοολο ευθεια.. περνας μαρμαρα-πορτο καρρα και κατεβαινεις το 2° ποδι... φανταστικη διαδρομη. ανηφοριζεις να περασεις απο πισω το ποδι ωστε να βλεπεις το 3° και στο βαθος βλεπεις το Αγιο Ορος. καπου στο κατεβασμα ειναι και το καμπινγ. τελεια θαλλασα. το καλυτερο κομματι της χαλκιδικης. ενας κολπος ολα τα λεφτα ειναι εκει... το μονο αρνητικο ειναι οτι ειναι απο σαλονικα 150 κμ περιπου.



flwrina

  • Guest
Reply #103 on: Δευτέρα 13 Αύγουστος 2007, 22:18:51 μμ
κανονιζω μια δ/ν αλλα στην χειροτερη μπορει να χρειαστει να κανω πανε-ελα φλωρινα 700+  χιλιομετρα αλλα αυθυμερον θα με δειτε...



Offline memos

  • Με xlv 400 γίνομαι
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 4642
  • Πάω αργά για να φτάσω πρώτος...
Reply #104 on: Δευτέρα 13 Αύγουστος 2007, 23:00:59 μμ
Αφιξη από Πεμπτη 13/9 (κατα 90%) 

Καλησπέρα  Σωτήρη.
Εάν  μαζευτεί  η  παρέα  και  φύγετε  από  Πέμπτη  για  πάνω,  ενημέρωσέμε  εάν  μπορείς  νωρίτερα.  Θα  έχω  άδεια  όλη  την  εβδομάδα.
(Για  να  ξεκινήσω  από  την  Τετάρτη  το  βράδυ) !!!   ;D ;D ;D    :moped: :moped: :moped:


Γιατί ρε Μάνο; Γιατί;


Το αγαπημένο μου παραμύθι... ο Λαγός με τη Χελώνα.

Όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα………


flwrina

  • Guest
Reply #105 on: Δευτέρα 13 Αύγουστος 2007, 23:39:09 μμ
θα προλλαβεις μεμο απο τεταρτη βραδυ???



Offline memos

  • Με xlv 400 γίνομαι
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 4642
  • Πάω αργά για να φτάσω πρώτος...
Reply #106 on: Δευτέρα 13 Αύγουστος 2007, 23:51:03 μμ
θα προλλαβεις μεμο απο τεταρτη βραδυ???

Όταν  λέω  να  ξεκινήσω  Τετάρτη  βράδυ  φυσικά  και  εννοώ  από  ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ.  ;D ;D ;D
Άμα  ζορίσω  λίγο  παραπάνω  την  "ΜΙΚΡΟΥΛΑ  ΜΟΥ" (όπως  όταν  φύγαμε  από  Αυστρία  για  Ιταλία)  πιστεύω  ότι  θα  τους  προλάβω !!!   ;) ;) ;)
« Last Edit: Τρίτη 14 Αύγουστος 2007, 17:30:38 μμ by memos »


Γιατί ρε Μάνο; Γιατί;


Το αγαπημένο μου παραμύθι... ο Λαγός με τη Χελώνα.

Όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα………


Offline memos

  • Με xlv 400 γίνομαι
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 4642
  • Πάω αργά για να φτάσω πρώτος...
Reply #107 on: Τρίτη 14 Αύγουστος 2007, 00:00:43 πμ
Γι' αυτό  και  πήρα  όλη  την  εβδομάδα  άδεια. ;D
Για  να  πάω  χααλλααρράάάά.  ;)


Γιατί ρε Μάνο; Γιατί;


Το αγαπημένο μου παραμύθι... ο Λαγός με τη Χελώνα.

Όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα………


Offline ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1368
  • Μαργαρίτες μη μαδάς
Reply #108 on: Τρίτη 14 Αύγουστος 2007, 01:00:13 πμ
Δεύτερο πίνω.
Αίντε πάλι ξανά μανά.
4 μπλουζάκια
1 xl
1 m
2 S (για τα παιδιά και μια σαλιαρίστρα Τ.Α. για τη μικρή)

Επίσης σας γνωστοποιώ ότι η ΚΤΜ έχει βγάλει και πιπίλες (αλήθεια τις είδα με τα μάτια μου.)

Έστειλα και mail στο Χατζηθωμάογλου,και επίσης στην αρχή αρχή ένα ακόμη.
Κανονίστε να μου τα φέρετε τρείς τέσσερις φορές να τα κάνω φορτωτική.
Μάκια.





Θα φέρεις και παιδιά μαζί. Πόσο σίγουρο είναι αυτό και για τί ηλικίες μιλάμε ????



Offline louros

  • Μονάχος μονάχος
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 7326
  • Kαι αδιάβροχος.....!
Reply #109 on: Τρίτη 14 Αύγουστος 2007, 15:53:29 μμ
Θα φέρεις και παιδιά μαζί. Πόσο σίγουρο είναι αυτό και για τί ηλικίες μιλάμε ????

Όχι μωρέ κοπέλα μου που να στήσω τέτοιο τσαντίρι?
Τι θέλετε να σας τραγουδάει η Μαρία (η μικρή) όλη νύχτα.
Με τη κυρά θάρθω σα νιόπαντροι. ;)


ΘΑΝΑΣΗΣ  
Ομορφάάά





" Μπάρμπα . απο δω βγάζ πθενά ?


flwrina

  • Guest
Reply #110 on: Τρίτη 14 Αύγουστος 2007, 16:23:35 μμ
Γι' αυτό  και  πήρα  όλη  την  εβδομάδα  άδεια. ;D
Για  να  πάω  χααλλααρράάάά.  ;)

μεμο 2 βδομαδες αδεια επρεπε να παρεις τωρα που το σκεφτομαι. 1 για να πας και μια για να επιστρεψεις... ;D ;D ;D   εκτος και αν στον γυρισμο την στειλει με...courier ;D



Offline ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1368
  • Μαργαρίτες μη μαδάς
Reply #111 on: Τρίτη 14 Αύγουστος 2007, 17:16:05 μμ
Όχι μωρέ κοπέλα μου που να στήσω τέτοιο τσαντίρι?
Τι θέλετε να σας τραγουδάει η Μαρία (η μικρή) όλη νύχτα.
Με τη κυρά θάρθω σα νιόπαντροι. ;)
Οι περισσότεροι αυτό κάνουμε. Μετά από τόσα χρόνια γάμου και παιδιών είναι αυτο που ζητάμε "σαν "νιόπαντροι".  Η πρώτη φορά απόδρασης ήταν με τύψεις μετά συνηθιζεις.
Το καλό είναι ότι με τέτοιες εκδρομές γυρνάς "αναπτερομένος" και αρχίζει και η σχολική χρονία (μικροί, μεγάλοι στα θρανία)

Αντε να έρθει η εκδρομή (που την περιμένω πως & πως) και να περάσουμε καλά



Offline memos

  • Με xlv 400 γίνομαι
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 4642
  • Πάω αργά για να φτάσω πρώτος...
Reply #112 on: Τρίτη 14 Αύγουστος 2007, 17:29:46 μμ
μεμο 2 βδομαδες αδεια επρεπε να παρεις τωρα που το σκεφτομαι. 1 για να πας και μια για να επιστρεψεις... ;D ;D ;D   εκτος και αν στον γυρισμο την στειλει με...courier ;D

ΧΑ  ΧΑ  !!!   :D :D :D
Δεν  το 'πιασες !    ;) ;) ;)
Θεσσαλονίκη  θα  μείνω  για  να  είμαι  κοντά  στην  Ι.Τ.Τ  '08  που  θα  γίνει  στην  Πάργα  και  πιό  κοντα  στα  σύνορα  για  τα  επόμενα  ταξιδάκια  του  εξωτερικού  με  το  club.   ;D


Γιατί ρε Μάνο; Γιατί;


Το αγαπημένο μου παραμύθι... ο Λαγός με τη Χελώνα.

Όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα………


andy

  • Guest
Reply #113 on: Τετάρτη 15 Αύγουστος 2007, 17:26:03 μμ
ΧΑ  ΧΑ  !!!   :D :D :D
Δεν  το 'πιασες !    ;) ;) ;)
Θεσσαλονίκη  θα  μείνω  για  να  είμαι  κοντά  στην  Ι.Τ.Τ  '08  που  θα  γίνει  στην  Πάργα  και  πιό  κοντα  στα  σύνορα  για  τα  επόμενα  ταξιδάκια  του  εξωτερικού  με  το  club.   ;D
Με τετοιο πιασοκολιασμα που θα φάμε οι περισσοτεροι το ίδιο θα κάνουμε.



Offline ΣΤΡΑΤΗΓΟΣ

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2675
  • Η τρελα δεν παει στα βουνα....καβαλαει Vara...
Reply #114 on: Τετάρτη 15 Αύγουστος 2007, 22:22:20 μμ
Εγώ παιδιά ετοιμάζω το ταξίδι για μια βδομάδα.... Θα πάω από το προηγούμενο σαββατοκύριακο Κοζάνη και Γρεβενά, μετά από εκεί μια βόλτα στην Ξάνθη σε ένα συνάδελφο (ήταν από εκεί να πάω και στο δάσος Δαδιάς στον Εύρο, αλλά οι πρόσκοποι θα έχουν γυρίσει...) και από εκεί Χαλκιδική, και μετά επιστροφή Αθήνα.
Α, παίδες, κάτι άκουσα για εκλογές (κάτι για 16 Σεπ), λέτε να μας την κάνουν τόσο νωρίς;;;;;; και η Πανελλήνια;;;;; κύριε πρωθυπουργέ, μια βδομάδα αργότερα, please!!!!!!!! μην μας το χαλάσεις......



Offline DOROS

  • Μέλος HTC
  • οδηγός τρίκυκλου
  • ***
    • Posts: 25
Reply #115 on: Τετάρτη 15 Αύγουστος 2007, 23:29:10 μμ
Γεια σου Θόδωρε!
Μονο 4? Που ειναι ολοι οι αλλοι φιλοι απο Συρο?

γεια σου σωτηρη μπορει να ελθουν και αλλοι . Ας κανονισουν μονοι τους ,θα τα πουμε .



flwrina

  • Guest
Reply #116 on: Τετάρτη 15 Αύγουστος 2007, 23:48:00 μμ
να πω και ενα δυσσαρεστο??   ΑΝ ΓΙΝΟΥΝ ΕΚΛΟΓΕΣ 16-9? τοτε μαλλον δεν βλεπω συγκεντωση να γινεται... σε τετοια περιπτωση σκεφτηκε κανεις καμια εναλλακτικη λυση?



Offline M. I. Pagalos

  • ΕΞΕΡΓΕΡΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8637
  • Όλα είναι δρόμος...Keep going!
Reply #117 on: Πέμπτη 16 Αύγουστος 2007, 00:01:11 πμ
να πω και ενα δυσσαρεστο??   ΑΝ ΓΙΝΟΥΝ ΕΚΛΟΓΕΣ 16-9? τοτε μαλλον δεν βλεπω συγκεντωση να γινεται... σε τετοια περιπτωση σκεφτηκε κανεις καμια εναλλακτικη λυση?

  Μωρέ ας μου κάτσουν εμένα τα πράγματα έτσι όπως τα θέλω Λευτέρη και σου λέω εγώ αν με σταματήσουν εκλογές. Όρεξη είχα να τρέχω να τους ψηφίζω.
  Εκτός αν ματαιωθεί η συνάντηση.




ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ 'ΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο Γ' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ! ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ?). ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!


flwrina

  • Guest
Reply #118 on: Πέμπτη 16 Αύγουστος 2007, 00:06:59 πμ
Μιχαλη λογικα να γινει κατι τετοιο. τοσος κοσμος θα πρεπει να μετακινηθει. εκτος αν αποφασισθει εκ νεου για μια εβδομαδα αργοτερα...αν προκυψει και παλι θεμα. μεχρι δευτερα το πολυ θα ξερουμε.



Offline M. I. Pagalos

  • ΕΞΕΡΓΕΡΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8637
  • Όλα είναι δρόμος...Keep going!
Reply #119 on: Πέμπτη 16 Αύγουστος 2007, 00:19:02 πμ
Μιχαλη λογικα να γινει κατι τετοιο. τοσος κοσμος θα πρεπει να μετακινηθει. εκτος αν αποφασισθει εκ νεου για μια εβδομαδα αργοτερα...αν προκυψει και παλι θεμα. μεχρι δευτερα το πολυ θα ξερουμε.

  Τέλος πάντων, εμένα οι εκλογές έτσι κι αλλιώς δεν με απασχολούν. Αν η συνάντηση μεταφερθεί μια εβδομάδα αργότερα, τόσο το καλύτερο για μένα.




ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ 'ΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο Γ' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ! ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ?). ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!


Offline tony motokafros

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 136
Reply #120 on: Πέμπτη 16 Αύγουστος 2007, 06:14:12 πμ
Ο καιρός γάρ εγγύς... κρατήστε μια μέρα απο την άδεια σας, για το γεγονός του καλοκαιριού !

Όσοι θυμούνται το πρόγραμμα του έτους 2007 , σίγουρα θα έχουν σημειώσει και την ημερομηνία
14-15-16 Σεπτέμβρη .Το 3ημερο (θα το κάνουμε με το ζόρι) που αν δεν περάσει...δεν περνάει και το καλοκαίρι


αν πεσουν εκλογες τοτε τι κανουμε.γιατι οι ημερες αυτες ειναι πολυ πιθανες συμφωνα με ενα βουλευτη της λαμιας.που ρωτησε εγκηρη πηγη
« Last Edit: Πέμπτη 16 Αύγουστος 2007, 06:35:36 πμ by tony motokafros »



Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #121 on: Τρίτη 28 Αύγουστος 2007, 19:28:07 μμ
Για την ιστορία επειδή χάθηκαν μερικά post.
Οι εκλογές θα γίνουν στις 16 , αρα η Πανελλήνια μεταφέρεται μια εβδομάδα μετα. 21-22-23 Σεπτέμβρη.
Λόγω των πυρκαγιών-καταστροφών υπάρχει ενδεχόμενο αλλαγών στο πρόγραμμα του συλλόγου. Θα ενημερωθείτε σύντομα.


Offline nikap

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 301
  • ENJOY THE SILENCE ΓΙΑΤΙ Τ΄ΟΝΕΙΡΟ ΖΕΙ ΣΤΗΝ ΣΙΩΠΗ...
    • τσιγάρο???
Reply #122 on: Τρίτη 28 Αύγουστος 2007, 21:55:57 μμ
Επειδή δεν εντόπισα το μήνυμά μου μετά το πρόβλημα, επαναλαμβάνω την δήλωση συμμετοχής μας
2 άτομα 1 δωμάτιο μπλουζακια 1ΧΛ 1Σ








 
Καλοχαιρέτα τους πεζούς όταν καβαλικέψεις, για να σε χαιρετούν κι αυτοί όταν θα ξεπεζέψεις....


Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #123 on: Τετάρτη 29 Αύγουστος 2007, 00:12:07 πμ
Λόγω των ανυπολόγιστων καταστροφών που έχουν πλήξει τη χώρα μας οι πυρκαγιές τις τελευταίες ημέρες,
το ΔΣ ομόφωνα, αποφάσισε την ματαίωση της 7ης Πανελλήνιας συγκέντρωσης στη Χαλκιδική.

Σκοπός αυτής της απόφασης είναι να αφιερώσουμε όλη την δυναμική και την ενέργεια για την προετοιμασία
της εκδήλωσης, σε ένα σκοπό που δεν μπορεί να περιμένει.
Της επόμενες ημέρες το ΔΣ σε συνεργασία με ομάδες εργασίας που θα δημιουργηθούν, θα επισκεφτεί τις πυρόπληκτες
περιοχές με σκοπό την άμεση ανακούφιση των πληγέντων αλλά και την κατάρτιση σχεδίου, για την υλοποίηση του
οποίου θα χρειαστεί η βοήθεια όλων των εν δυνάμει συμμετεχόντων στην Πανελλήνια.
Όπως καταλάβατε η εκδήλωση εφέτος θα είναι εκδήλωση ανθρωπιάς και προσφοράς. Ένα ελάχιστο ευχαριστώ
στους κατοίκους αυτών των περιοχών που με αυτοθυσία υπερασπίστηκαν τόσα χρόνια την ομορφιά του τόπου.
Το οφείλουμε όσοι είχαμε ξαποστάσει στη δροσιά της πλατείας του χωριού , όσοι είχαμε μυρίσει το πεύκο με το θυμάρι
στρίβοντας στα στενά στροφιλίκια της Ανδρίτσαινας και των άλλων χωριών.

Μείνετε συντονισμένοι για νεότερη ενημέρωση



Offline memos

  • Με xlv 400 γίνομαι
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 4642
  • Πάω αργά για να φτάσω πρώτος...
Reply #124 on: Τετάρτη 29 Αύγουστος 2007, 00:20:33 πμ
Λόγω των ανυπολόγιστων καταστροφών που έχουν πλήξει τη χώρα μας οι πυρκαγιές τις τελευταίες ημέρες, το ΔΣ ομόφωνα, αποφάσισε την ματαίωση της 7ης Πανελλήνιας συγκέντρωσης στη Χαλκιδική.

Το οφείλουμε όσοι είχαμε ξαποστάσει στη δροσιά της πλατείας του χωριού , όσοι είχαμε μυρίσει το πεύκο με το θυμάρι στρίβοντας στα στενά στροφιλίκια της Ανδρίτσαινας και των άλλων χωριών.

Μείνετε συντονισμένοι για νεότερη ενημέρωση

Μπράβο  στο  Δ.Σ. 
Είμαι  διαθέσιμος  να  κάνω  ότι  περνά  από  το  χέρι  μου  για  να  ξαναζωντανέψουν  όλα.
Και  ίσως  μετά  από  χρόνια,  να  κάνουμε  την  ....17η  πανελλήνια  στα  χωριά  αυτά.


Γιατί ρε Μάνο; Γιατί;


Το αγαπημένο μου παραμύθι... ο Λαγός με τη Χελώνα.

Όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα………