Εγώ παιδιά ετοιμάζω το ταξίδι για μια βδομάδα.... Θα πάω από το προηγούμενο σαββατοκύριακο Κοζάνη και Γρεβενά, μετά από εκεί μια βόλτα στην Ξάνθη σε ένα συνάδελφο (ήταν από εκεί να πάω και στο δάσος Δαδιάς στον Εύρο, αλλά οι πρόσκοποι θα έχουν γυρίσει...) και από εκεί Χαλκιδική, και μετά επιστροφή Αθήνα.
Α, παίδες, κάτι άκουσα για εκλογές (κάτι για 16 Σεπ), λέτε να μας την κάνουν τόσο νωρίς;;;;;; και η Πανελλήνια;;;;; κύριε πρωθυπουργέ, μια βδομάδα αργότερα, please!!!!!!!! μην μας το χαλάσεις......