Hellas Transalp Forum

νέο μέλος

teo 1 · 14852

Offline teo 1

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 60
  • moto....φύση....ελευθερία....
on: Πέμπτη 12 Ιούλιος 2007, 00:13:48 πμ
Καλησπέρα σε όλους τους φίλους του forum.Είμαι νέος στην παρέα σας και ο λόγος που με οδήγησε σε εσάς είναι ότι θέλω να αγοράσω κι εγώ μία καινούργια transalp και η αγάπη μου για τις δύο ρόδες.Είμαι ήδη κάτοχος μιας μήχανης (XT 660R) αλλά θέλω να την αλλάξω.Το πρόβλημα μου είναι ότι ρώτησα σε δύο εξουσιοδοτημένα καταστήματα και μου είπαν ότι δεν υπάρχουν νέα μοντέλα.Ξέρετε κάτι γιαυτό,μήπως θα βγάλουν καινούργιο μοντέλο και καλύτερα να περιμένω.Αν γνωρίζετε κάτι θα ήθελα την βοήθεια σας.Ευχαριστώ..


Απόλαυσε την σημερινή μέρα και μην χαλιέσαι για τίποτα και για κανέναν.....


Offline Γιάννης Σταυρουλάκης

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 4154
  • by Jstavrou
Reply #1 on: Πέμπτη 12 Ιούλιος 2007, 00:21:22 πμ
Καλώς όρισες στην παρέα μας Teo 1.
Αν θέλεις πες μας κι από που είσαι.
Οι πληροφορίες λένε οτι έχει σταματήσει η παραγωγή του υπάρχοντος μοντέλου και σε ένα χρόνο το πολύ θα κυκλοφορεί το επόμενο μοντέλο και στη χώρα μας. (Προσωπικά το νέο μοντέλο δεν μου αρέσει καθόλου εάν βγεί τελικά όπως το δείχνουν οι φωτογραφίες. Δεν θα είναι καθόλου OFF). Βέβαια μέχρι την επίσημη παρουσίασή του μπορεί να αλλάξουν αρκετά ...
Μπορείς να διαβάσεις (αρχίζοντας από το τέλος) το thread αυτό http://www.transalpforum.gr/index.php?topic=1281.0 για να ενημερωθείς.

Καλή συνέχεια.


There are 3 kinds of people.
Those who MAKE things happen.
Those who WATCH what happens.
Those who WONDER what happened.
Μέλος Κ.Τ. XL650V


Offline teo 1

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 60
  • moto....φύση....ελευθερία....
Reply #2 on: Πέμπτη 12 Ιούλιος 2007, 00:59:30 πμ
Γιάννη σ'ευχαριστώ,ομολογώ ότι δεν περίμενα απάντηση τόσο γρήγορα.Είμαι από Κιλκίς και είμαι 36 χρονών.Οντως απ'την φωτό που είδα κι εμένα δεν μου άρεσε γι'αυτό θα πρέπει να ψάξω και σε γειτονικές πόλεις γιατί μου αρέσει πολύ το υπάρχον μοντέλο,και πάλι σ'ευχαριστώ.


Απόλαυσε την σημερινή μέρα και μην χαλιέσαι για τίποτα και για κανέναν.....


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • mods
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #3 on: Πέμπτη 12 Ιούλιος 2007, 02:26:18 πμ
...θα μας "δείρει" μου φαίνεται η Χόντα που τα βγάζουμε όλα στη φόρα!

Δεν είναι σίγουρο ότι θα είναι έτσι το νέο ΤΑ (όπως στις φωτό). Έτσι ήταν αυτό που ετοιμάστηκε να βγεί αλλά ποτέ δεν βγήκε! Το νέο ΤΑ θα είναι πολύ ..."αγαπησιάρικο"! Και ίσως (είπαμε ίσως) αλλάξει και όνομα!! ... (έχει γίνει κάποια σχετική πρόταση από "κάποια" ευρωπαϊκή Χόντα, αλλά μάλλον δεν θα υιοθετηθεί).

« Last Edit: Πέμπτη 12 Ιούλιος 2007, 02:58:35 πμ by Chris_de_Ze »


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11471
Reply #4 on: Πέμπτη 12 Ιούλιος 2007, 02:48:09 πμ
Καλως ήρθες στην παρεα TEO.

Ολοι αναμενουμε εναγωνιως το νεο τρανσαλπ...


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • mods
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #5 on: Πέμπτη 12 Ιούλιος 2007, 03:01:48 πμ
... εσύ γιατί να το αναμένεις εναγωνίως? Αφού έχεις αλλάξει "στρατόπεδο"!
Πώς πρέπει δηλαδή να είναι για να επανορθοπιστήσεις?

Καλωσορίζω και εγώ τον Teo. Εύχομαι να βρεί αυτό που ψάχνει και να κάνει μια καλή αγορά.
« Last Edit: Πέμπτη 12 Ιούλιος 2007, 03:06:57 πμ by Chris_de_Ze »


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11471
Reply #6 on: Πέμπτη 12 Ιούλιος 2007, 03:05:06 πμ
Αλογο αλλαξα Χρηστο, οχι στρατοπεδο...

Αλλα το τρανσαλπ  και οι φιλοι του/μου ειναι στην καρδια... !


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • mods
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #7 on: Πέμπτη 12 Ιούλιος 2007, 03:08:00 πμ
..και εσύ στη δικιά μας Σώτο!

(αλλά μια φωτογραφία σου που κυκλοφορεί εδώ τριγύρω δείχνει να αγκαλιάζεις σφιχτά ένα dero και να ομολογείς πόσο το αγαπάς)
« Last Edit: Πέμπτη 12 Ιούλιος 2007, 03:12:01 πμ by Chris_de_Ze »


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline teo 1

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 60
  • moto....φύση....ελευθερία....
Reply #8 on: Πέμπτη 12 Ιούλιος 2007, 06:51:44 πμ
Ευχαριστώ για το καλοσόρισμα Χρήστο και Σώτο και εύχομαι να γίνω σύντομα και κανονικό μέλος (να αποκτήσω transalp) της παρέα σας..


Απόλαυσε την σημερινή μέρα και μην χαλιέσαι για τίποτα και για κανέναν.....


Offline Chtech

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1378
  • Honda XL650V 2004 Black
Reply #9 on: Πέμπτη 12 Ιούλιος 2007, 07:08:54 πμ
καλώς όρισες και σου εύχομαι γρήγορα να γίνεις κάτοχος ενός ΤΑ για να καταλάβεις πόσα πολλά πράγματα μπορεί να σου προσφαίρει η "παρέα " ενός ΤΑ. Και πάλι καλώς μας βρήκες & σε βρήκαμε.



Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • mods
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #10 on: Πέμπτη 12 Ιούλιος 2007, 07:12:12 πμ
Teo, αν έχεις οποιαδήποτε απορία πριν την αγορά ενός ΤΑ ή σχετικά με το ΤΑ, πόσταρέ τη άφοβα εδώ στο φόρουμ και θα φροντίσουμε να πάρεις μια όσο το δυνατόν κατατοπιστικότερη απάντηση (... στο μέτρο του δυνατού και των γνώσεων μας πάντα).


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline Yianni

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7278
Reply #11 on: Πέμπτη 12 Ιούλιος 2007, 07:34:29 πμ
Θοδωρή (?) καλωσόρισες στην παρέα μας και με XT μιά χαρά είσαι προς το παρόν. Αν αντέχεις να περιμένεις μερικούς μήνες, ελπίζουμε να ξέρουμε νεώτερα από την HONDA προς το τέλος του χρόνου. Ως τότε ελπίζω να είσαι ενεργό μέλος της παρέας, του club και του φόρουμ.

Καλή διαμονή.



Offline louros

  • Μονάχος μονάχος
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 7326
  • Kαι αδιάβροχος.....!
Reply #12 on: Πέμπτη 12 Ιούλιος 2007, 17:57:50 μμ
 Τέο καλωσόρισες και απο μένα.καλή διαμονή και καλά ποσταρίσματα και καλά ταξίδια να έχεις.

-Για την ταμπακιέρα τώρα.
Γιατί ρε Τέο θες καινούρια με το ζόρι?
Τα Τ.Α.είναι μηχανές που σπάνια τις παίρνουν κάγκουρες και τους πίνουν το αίμα.
Στην αγορά έχει μεταχειρισμένες 2,3 χρονών με δελεαστικότατη τιμή και μη ξεχνάς ότι είναι και μηχανή που ο χρόνος και τα χλμ. δεν την απαξιώνουν εκτός αν παίζει κανα τρακάρισμα.
Κάνε μια βόλτα στο net δες και στη Θεσσαλονίκη και ακόμη εδώ στο forum
και θα γλυτώσεις και κανα δυό χιλιάδες να ταχεις για καύσιμα και βόλτες.
Τώρα αν πάλι θες "να σκίσεις ζελατίνα" περίμενε η πάρε σβάρνα τους εξουσιοδοτημένους.

Κιλκίς είπες κοντά είμαστε.



ΘΑΝΑΣΗΣ  
Ομορφάάά





" Μπάρμπα . απο δω βγάζ πθενά ?


Offline Τάκης

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 341
Reply #13 on: Πέμπτη 12 Ιούλιος 2007, 18:31:14 μμ
Καλωσήρθες Τεο και από εμένα.
Το Κιλκίς το γνώρισα σαν φαντάρος. Τι γίνεται εκεί στη Νέα Σάντα υπάρχουν ακόμη "κομμάντα" ή τους διώξανε μόλις απολύθηκα!!!


Ταρρός Ιγνάτιος, Πετρούπολη, Αθήνα
XLV 650, 08/2005 Μαύρο


Online Παύλος

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9976
Reply #14 on: Πέμπτη 12 Ιούλιος 2007, 19:21:19 μμ
Ολοι αναμενουμε εναγωνιως το νεο τρανσαλπ...

Συμφωνώ κ επαυξάνω...Που 'ντη όμως;

Καλώς ήρθες Τεο


Παύλος Καρούμπης


Offline teo 1

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 60
  • moto....φύση....ελευθερία....
Reply #15 on: Πέμπτη 12 Ιούλιος 2007, 23:13:45 μμ
Καλησπέρα στην πολύ καλή παρέα σας ευχαριστώ όλους για το καλοσόρισμα όπου θα σας πώ και πάλι δεν περίμενα τέτοια ανταπόκριση και το λέω αυτό γιατί σε άλλα φόρουμ δεν συμβαίνει αυτό.Θα ήθελα να σας πω ότι το πραγματικό μου όνομα είναι Πασχάλης,απλώς Τεο είναι το όνομα του γιου μου και ήθελε να βάλω το δικό του όνομα αλλά δεν έχω πρόβλημα μπορείτε να με αποκαλείτε όπως θέλετε..


Απόλαυσε την σημερινή μέρα και μην χαλιέσαι για τίποτα και για κανέναν.....


Online Παύλος

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9976
Reply #16 on: Πέμπτη 12 Ιούλιος 2007, 23:14:48 μμ
Αρα: Καλώς ήρθες Πασχάλη στην παρέα μας  ;D και ευχαριστούμε για τα καλά σου λόγια.


Παύλος Καρούμπης


Offline louros

  • Μονάχος μονάχος
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 7326
  • Kαι αδιάβροχος.....!
Reply #17 on: Πέμπτη 12 Ιούλιος 2007, 23:21:15 μμ
Καλησπέρα στην πολύ καλή παρέα σας ευχαριστώ όλους για το καλοσόρισμα όπου θα σας πώ και πάλι δεν περίμενα τέτοια ανταπόκριση και το λέω αυτό γιατί σε άλλα φόρουμ δεν συμβαίνει αυτό.Θα ήθελα να σας πω ότι το πραγματικό μου όνομα είναι Πασχάλης,απλώς Τεο είναι το όνομα του γιου μου και ήθελε να βάλω το δικό του όνομα αλλά δεν έχω πρόβλημα μπορείτε να με αποκαλείτε όπως θέλετε..

Και γιατί περικαλώ ο Τεό δεν κάνει νέα εγγραφή ?
Άσε αυτή κληρονομιά του και κάνε νέα εγγραφή ,που ξέρεις μπορεί να συνομιλήσετε κάποτε από μακρυά.

:welcome: Πασχάλη.


 :welcome: teo..              πάλι.


ΘΑΝΑΣΗΣ  
Ομορφάάά





" Μπάρμπα . απο δω βγάζ πθενά ?


Offline M. I. Pagalos

  • ΕΞΕΡΓΕΡΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8637
  • Όλα είναι δρόμος...Keep going!
Reply #18 on: Παρασκευή 13 Ιούλιος 2007, 04:06:38 πμ
Και ίσως (είπαμε ίσως) αλλάξει και όνομα!! ... (έχει γίνει κάποια σχετική πρόταση από "κάποια" ευρωπαϊκή Χόντα, αλλά μάλλον δεν θα υιοθετηθεί).

  Αυτό το ξέρεις από κάπου ή το υποθέτεις? Και αν το ξέρεις, ποιο όνομα προτάθηκε?




ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ 'ΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο Γ' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ! ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ?). ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!


Offline African Boy

  • Τhe Professional
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7629
    • eGeorgalas
Reply #19 on: Παρασκευή 13 Ιούλιος 2007, 08:28:01 πμ
Πασχάλη και Τεο καλός μας βρήκατε……..

Και καλά και όμορφα ταξίδια εσύ με το ΧΤ και αργότερα με το νέο transalp  ;)

και ο μικρό σου με το τρίκυκλο απ πίσω……. :D :D :D


"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"


Offline teo 1

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 60
  • moto....φύση....ελευθερία....
Reply #20 on: Παρασκευή 13 Ιούλιος 2007, 08:44:45 πμ
LEON σ'ευχαριστώ το ίδιο εύχομαι και σε  εσένα και σ'όλη την παρέα..


Απόλαυσε την σημερινή μέρα και μην χαλιέσαι για τίποτα και για κανέναν.....


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • mods
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #21 on: Παρασκευή 13 Ιούλιος 2007, 15:06:04 μμ
  Αυτό το ξέρεις από κάπου ή το υποθέτεις? Και αν το ξέρεις, ποιο όνομα προτάθηκε?

Από χώρα όπου οι πωλήσεις του dero υπερτερούν αυτές του ΤΑ. Τόπιασες το όνομα?
« Last Edit: Σάββατο 14 Ιούλιος 2007, 09:25:34 πμ by Chris_de_Ze »


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline teo 1

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 60
  • moto....φύση....ελευθερία....
Reply #22 on: Σάββατο 14 Ιούλιος 2007, 06:58:54 πμ
Καλησπέρα σε όλους την Δευτέρα το παίρνω ακούω συμβουλές για στρώσιμο..


Απόλαυσε την σημερινή μέρα και μην χαλιέσαι για τίποτα και για κανέναν.....


Offline tthodor

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 243
Reply #23 on: Σάββατο 14 Ιούλιος 2007, 08:27:49 πμ
Με υγεία και και καλά χιλιόμετρα να έχεις :)


F800gs    116i


Offline Γιάννης Σταυρουλάκης

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 4154
  • by Jstavrou
Reply #24 on: Κυριακή 15 Ιούλιος 2007, 08:43:16 πμ
Καλησπέρα σε όλους την Δευτέρα το παίρνω ακούω συμβουλές για στρώσιμο..
Τα πράγματα είναι απλά. Μην τρομάζεις!
Τα πρώτα 1000 χλμ, δεν κοιτάς το κοντέρ. Μόνο το στροφόμετρο. Καλό είναι να μην περάσεις τις 4500 στροφές. Ελέγχεις να μην χτυπήσει κόκκινο η θερμοκρασία, ή να μην σου ανάψει κάποιο λαμπάκι επειδή κάποιος ισπανός στο εργοστάσιο είναι Μεξικανικής καταγωγής και τηρεί τη σιέστα, και βέβαια στα πρώτα 1000χλμ, αποφεύγεις όσο γίνεται να βάζεις 2ο άτομο, να ανεβείς απότομες ανηφόρες κλπ. Τη μαθαίνεις στα χαλαρά. Στα 1000χλμ της αλλάζεις λάδια κι από τότε αρχίζεις να την δουλεύεις κανονικά.
Καλά ταξιδάκια και πάντα όρθιος.


There are 3 kinds of people.
Those who MAKE things happen.
Those who WATCH what happens.
Those who WONDER what happened.
Μέλος Κ.Τ. XL650V