Καλησπέρα σε όλους την Δευτέρα το παίρνω ακούω συμβουλές για στρώσιμο..
Τα πράγματα είναι απλά. Μην τρομάζεις!
Τα πρώτα 1000 χλμ, δεν κοιτάς το κοντέρ. Μόνο το στροφόμετρο. Καλό είναι να μην περάσεις τις 4500 στροφές. Ελέγχεις να μην χτυπήσει κόκκινο η θερμοκρασία, ή να μην σου ανάψει κάποιο λαμπάκι επειδή κάποιος ισπανός στο εργοστάσιο είναι Μεξικανικής καταγωγής και τηρεί τη σιέστα, και βέβαια στα πρώτα 1000χλμ, αποφεύγεις όσο γίνεται να βάζεις 2ο άτομο, να ανεβείς απότομες ανηφόρες κλπ. Τη μαθαίνεις στα χαλαρά. Στα 1000χλμ της αλλάζεις λάδια κι από τότε αρχίζεις να την δουλεύεις κανονικά.
Καλά ταξιδάκια και πάντα όρθιος.