Να ρωτησω.... εχετε κανει προγραμμα για τις δραστηριοτητες?
Ρωταω, γιατι υπαρχει μια περιπτωση να κανω καμια τρέλα* με μονοημερη εξορμηση προς τα εκει (αναλογως καιρου)...
*τρελα, γιατι θα ειμαι στη Ναυπακτο το επομενο ΣΚ, οποτε ειναι τρέλα να ειμαι και αυτο....