Hellas Transalp Forum

Χειμερινή "διαβίωση" 12-13 Δεκεμβρίου

memos · 70860

Offline DOROS

  • Μέλος HTC
  • οδηγός τρίκυκλου
  • ***
    • Posts: 25
Reply #25 on: Τρίτη 08 Δεκέμβριος 2009, 03:20:58 πμ
Όνομα              Άτομα       Μετ.Μέσο     Ημέρα Αναχ/σης

ja1978                 1             moto                 ?
strofakias             2             moto                 ?   
Yianni                  2+1          auto           Παρασκευή?
Sotos.                 1.             Moto.            Sat
gianngeor             1             auto               Sat
ThanDim               1             Moto              Sat
Ευτύχης               4             auto               Fri?
Παύλος                2              ?                    ?
KostasC               1             moto               Sat
xamogelo             1               ?                 αναλόγως, ποιός θα με πάρει μαζί του...  Grin
Κρασοπατέρς         2             auto               ?
Παύλος Α             1             moto               Sat
surfer600             1             moto               ?
CheGuevara         1              moto               ?
dskafidas             1              moto               ?
Διαμαντής            1             motoooo          αναλόγως καιρού.
ΣΥΡΟ                   8            ΜΟΤΟ -ΑΥΤΟ       ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
manolo               1               moto               ανάλογα τον καιρό
βαγγελης συρος    2              auto               fri
Σύνολο:              35    

από Παρασκευή    17




Offline Yianni

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7278
Reply #26 on: Τρίτη 08 Δεκέμβριος 2009, 03:22:38 πμ
Αν καλυφθούν οι 35 θέσεις και υπάρχουν και άλλοι που θέλουν να πάνε ας συνεχίσουν να δηλώνουν εδώ. Ωστε αν υπάρξουν ακυρώσεις από τους πρώτους 35 να τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.

Εκτος ΔΣ είμαι... Πρόταση κάνω...  :goofy:


Ουπς!! Καλύφθηκαν... συνεχίστε....
« Last Edit: Τρίτη 08 Δεκέμβριος 2009, 03:26:27 πμ by Yianni »



Offline ThanDim

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 1672
Reply #27 on: Τρίτη 08 Δεκέμβριος 2009, 03:26:57 πμ
Και τώρα αρχίζουν τα αντίσκηνα..............   ;D


Δημητρακόπουλος Θανάσης
R1200GS
Καλαμάτα


Offline ΓIANNHΣ

  • Γιάννης Αποστόλου
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3763
Reply #28 on: Τρίτη 08 Δεκέμβριος 2009, 03:42:46 πμ
Και τώρα αρχίζουν τα αντίσκηνα..............   ;D

Κάποιοι έχουν ήδη πει για αντίσκηνα.Για να τους δούμε  ;D ;D ;D


Ποτέ μην μαλώνεις με έναν ηλίθιο.
Θα σε ρίξει στο επίπεδο του και θα σε νικήσει λόγω μεγαλύτερης εμπειρίας


strofakias

  • Guest
Reply #29 on: Τρίτη 08 Δεκέμβριος 2009, 05:18:21 πμ
Όνομα              Άτομα       Μετ.Μέσο     Ημέρα Αναχ/σης

ja1978                 1             moto                 ?
strofakias             2             moto                 ?   
Yianni                  2+1          auto           Παρασκευή?
Sotos.                 1.             Moto.            Sat
gianngeor             1             auto               Sat
ThanDim               1             Moto              Sat
Ευτύχης               4             auto               Fri?
Παύλος                2              ?                    ?
KostasC               1             moto               Sat
xamogelo             1               ?                 αναλόγως, ποιός θα με πάρει μαζί του...  Grin
Κρασοπατέρς         2             auto               ?
Παύλος Α             1             moto               Sat
surfer600             1             moto               ?
CheGuevara         1              moto               ?
dskafidas             1              moto               ?
Διαμαντής            1             motoooo          αναλόγως καιρού.
ΣΥΡΟ                   8            ΜΟΤΟ -ΑΥΤΟ       ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
manolo               1               moto               ανάλογα τον καιρό
βαγγελης συρος    2              auto               fri
Σύνολο:              33     

από Παρασκευή     7
                       - 2 strofakias (κατι προεκυψε)
« Last Edit: Τρίτη 08 Δεκέμβριος 2009, 16:11:07 μμ by Sotos »



Offline nikosr

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 810
Reply #30 on: Τρίτη 08 Δεκέμβριος 2009, 15:30:01 μμ



Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #31 on: Τρίτη 08 Δεκέμβριος 2009, 17:27:37 μμ
Κάποιοι έχουν ήδη πει για αντίσκηνα.Για να τους δούμε  ;D ;D ;D

αυτοί και μέλη είναι και εγκαίρως δήλωσαν. Τους άλλους να δω τώρα...


Offline Hypersonic

  • Γιώργος... Mr. Anderson
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5166
  • Μπαμπάς * 2
Reply #32 on: Τρίτη 08 Δεκέμβριος 2009, 18:07:37 μμ
Τα κρεβατια ειναι στενα?




Offline xamogelo

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2514
  • να ταξιδεύετε πάντα........
Reply #33 on: Τρίτη 08 Δεκέμβριος 2009, 18:10:29 μμ
Τα κρεβατια ειναι στενα?


Γιατί, φοβάσαι  :humping: ?


 :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical:





Ρε Υπερηχητικέ, θα μας τρελάνεις τελείως  :salut: , λεμενενενενενενενενενε!!!!!!!!!!!!!!!


...με τη μηχανή σας και τα μάτια της ψυχής σας!!!



Offline Hypersonic

  • Γιώργος... Mr. Anderson
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5166
  • Μπαμπάς * 2
Reply #34 on: Τρίτη 08 Δεκέμβριος 2009, 18:21:47 μμ
Δε ρωταω για εμενα... για οσους δεν εχουν προλαβει νοιαζομαι....




Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #35 on: Τρίτη 08 Δεκέμβριος 2009, 18:31:06 μμ
πάρτε μια εικόνα της περιοχής...



Δεξί κουμπι... view image και μεγέθυνση.


Offline Διαμαντης

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2816
Reply #36 on: Τρίτη 08 Δεκέμβριος 2009, 21:17:31 μμ
Θα παίξουμε κανένα φιλικό τα 2 καταφύγια? :goofy:

Όρε κορφές για περπάτημα! Που θα προλάβουμε να πρωτοπάμε?



Offline xamogelo

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2514
  • να ταξιδεύετε πάντα........
Reply #37 on: Τετάρτη 09 Δεκέμβριος 2009, 17:41:12 μμ
Καλλλλλά θα περάσουμε.............

http://cosmo.gr/News/Hellas/257567.html


 :icescream:  :sad4:  :2slap:  :2drunk: :2drunk: :2drunk:


...... στο καταφύγιο!!!!  :pope:


...με τη μηχανή σας και τα μάτια της ψυχής σας!!!



Offline Ευτύχης

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 1053
Reply #38 on: Τετάρτη 09 Δεκέμβριος 2009, 18:05:01 μμ
Όνομα              Άτομα       Μετ.Μέσο     Ημέρα Αναχ/σης

ja1978                 1             moto                 ?
Yianni                  2+1          auto           Παρασκευή?
Sotos.                 1.             Moto.            Sat
gianngeor             1             auto               Sat
Ευτύχης               4             auto               Sat
Παύλος                2              ?                    ?
KostasC               1             moto               Sat
xamogelo             1               ?                 αναλόγως, ποιός θα με πάρει μαζί του...  Grin
Κρασοπατέρς         2             auto               ?
Παύλος Α             1             moto               Sat
surfer600             1             moto               ?
CheGuevara         1              moto               ?
dskafidas             1              moto               ?
Διαμαντής            1             motoooo          αναλόγως καιρού.
ΣΥΡΟ                   8            ΜΟΤΟ -ΑΥΤΟ       ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
manolo               1               moto               ανάλογα τον καιρό
βαγγελης συρος    2              auto               fri
Σύνολο:              32    

από Παρασκευή     3
                       


Triumph Tiger 955i '05


Offline Yianni

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7278
Reply #39 on: Τετάρτη 09 Δεκέμβριος 2009, 18:55:46 μμ
Όνομα              Άτομα       Μετ.Μέσο     Ημέρα Αναχ/σης

ja1978                 1             moto                 ?
Sotos.                 1.             Moto.            Sat
gianngeor             1             auto               Sat
Ευτύχης               4             auto               Sat
Παύλος                2              ?                    ?
KostasC               1             moto               Sat
xamogelo             1               ?                 αναλόγως, ποιός θα με πάρει μαζί του...  Grin
Κρασοπατέρς         2             auto               ?
Παύλος Α             1             moto               Sat
surfer600             1             moto               ?
CheGuevara         1              moto               ?
dskafidas             1              moto               ?
Διαμαντής            1             motoooo          αναλόγως καιρού.
ΣΥΡΟ                   8            ΜΟΤΟ -ΑΥΤΟ       ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
manolo               1               moto               ανάλογα τον καιρό
βαγγελης συρος    2              auto               fri
Σύνολο:              29   

από Παρασκευή     10

Λόγω διαφόρων προβλημάτων που προέκυψαν, ακυρώνω την συμμετοχή μου και διορθώνω και τον σχετικό πίνακα



Offline Χωμάτινος

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 5
Reply #40 on: Τετάρτη 09 Δεκέμβριος 2009, 19:18:58 μμ
Κατά πάσα βεβαιότητα είμαι μέσα (θα ξέρω την Παρασκευή). Γιά κρεβάτι μην με υπολογίζετε θα έρθω με σκηνή.

Αναχώρηση: τόπος; ώρα;



tzeronymo

  • Guest
Reply #41 on: Τετάρτη 09 Δεκέμβριος 2009, 19:42:26 μμ
Καλλλλλά θα περάσουμε.............

http://cosmo.gr/News/Hellas/257567.html


 :icescream:  :sad4:  :2slap:  :2drunk: :2drunk: :2drunk:


...... στο καταφύγιο!!!!  :pope:  H EMAK  8A EINAI   ΑΠΙΚΟΥ



Offline Hypersonic

  • Γιώργος... Mr. Anderson
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5166
  • Μπαμπάς * 2
Reply #42 on: Τετάρτη 09 Δεκέμβριος 2009, 19:48:32 μμ
Να ρωτησω.... εχετε κανει προγραμμα για τις δραστηριοτητες?

Ρωταω, γιατι υπαρχει μια περιπτωση να κανω καμια τρέλα* με μονοημερη εξορμηση προς τα εκει (αναλογως καιρου)...



*τρελα, γιατι θα ειμαι στη Ναυπακτο το επομενο ΣΚ, οποτε ειναι τρέλα να ειμαι και αυτο....




Offline Παύλος

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9976
Reply #43 on: Τετάρτη 09 Δεκέμβριος 2009, 20:12:07 μμ
Κατά πάσα βεβαιότητα είμαι μέσα (θα ξέρω την Παρασκευή). Γιά κρεβάτι μην με υπολογίζετε θα έρθω με σκηνή.

Αναχώρηση: τόπος; ώρα;

Τι λες ρε παλαβέ; Θα στήσεις σκηνή στο χιόνι;

Έλα πες μας, πόσο ήπιες χτες;  :2hysterical: :2hysterical:


Παύλος Καρούμπης


Offline dskafidas

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 393
Reply #44 on: Τετάρτη 09 Δεκέμβριος 2009, 20:22:23 μμ
Λόγω έκτακτου χωσίματος στην δουλειά δεν θα μπορέσω να ερθω στο καταφύγιο

Όνομα              Άτομα       Μετ.Μέσο     Ημέρα Αναχ/σης

ja1978                 1             moto                 ?
strofakias             2             moto                 ?   
Yianni                  2+1          auto           Παρασκευή?
Sotos.                 1.             Moto.            Sat
gianngeor             1             auto               Sat
ThanDim               1             Moto              Sat
Ευτύχης               4             auto               Fri?
Παύλος                2              ?                    ?
KostasC               1             moto               Sat
xamogelo             1               ?                 αναλόγως, ποιός θα με πάρει μαζί του...  Grin
Κρασοπατέρς         2             auto               ?
Παύλος Α             1             moto               Sat
surfer600             1             moto               ?
CheGuevara         1              moto               ?
dskafidas             1              moto               ?Διαμαντής            1             motoooo          αναλόγως καιρού.
ΣΥΡΟ                   8            ΜΟΤΟ -ΑΥΤΟ       ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
manolo               1               moto               ανάλογα τον καιρό
βαγγελης συρος    2              auto               fri



Offline Διαμαντης

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2816
Reply #45 on: Τετάρτη 09 Δεκέμβριος 2009, 20:24:13 μμ
Λόγω έκτακτου χωσίματος στην δουλειά δεν θα μπορέσω να ερθω στο καταφύγιο

Όνομα              Άτομα       Μετ.Μέσο     Ημέρα Αναχ/σης

ja1978                 1             moto                 ?
strofakias             2             moto                 ?   
Yianni                  2+1          auto           Παρασκευή?
Sotos.                 1.             Moto.            Sat
gianngeor             1             auto               Sat
ThanDim               1             Moto              Sat
Ευτύχης               4             auto               Fri?
Παύλος                2              ?                    ?
KostasC               1             moto               Sat
xamogelo             1               ?                 αναλόγως, ποιός θα με πάρει μαζί του...  Grin
Κρασοπατέρς         2             auto               ?
Παύλος Α             1             moto               Sat
surfer600             1             moto               ?
CheGuevara         1              moto               ?
dskafidas             1              moto               ?
Διαμαντής            1             motoooo          αναλόγως καιρού.
ΣΥΡΟ                   8            ΜΟΤΟ -ΑΥΤΟ       ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
manolo               1               moto               ανάλογα τον καιρό
βαγγελης συρος    2              auto               fri



Offline Παύλος

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9976
Reply #46 on: Τετάρτη 09 Δεκέμβριος 2009, 20:45:48 μμ
Την έχετε σκίσει τη λίστα....

Όνομα              Άτομα       Μετ.Μέσο     Ημέρα Αναχ/σης

ja1978                 1             moto                 ?
Sotos.                 1             Moto              Sat
gianngeor             1             auto               Sat
Ευτύχης               4             auto               Sat
Παύλος                2             αυτοκ.             Σαβ.
KostasC               1             moto               Sat
xamogelo             1               ?                 αναλόγως, ποιός θα με πάρει μαζί του...  Grin
Κρασοπατέρς         2             auto               ?
Παύλος Α             1             moto               Sat
surfer600             1             moto               ?
CheGuevara         1              moto               ?
ΣΥΡΟ                   8            ΜΟΤΟ -ΑΥΤΟ       ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
manolo               1               moto               ανάλογα τον καιρό
βαγγελης συρος    2              auto               fri

Σύνολο:              27   

από Παρασκευή     10


Πρώτη φορά που έχουμε τόσο μικρή συμμετοχή σε καταφύγιο, τι πάθατε ρε σεις φοβάστε το κρύο; Συντονιστείτε κι ελάτε με αυτοκίνητα


Παύλος Καρούμπης


Offline Yianni

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7278
Reply #47 on: Τετάρτη 09 Δεκέμβριος 2009, 22:09:24 μμ
Λόγω έκτακτου χωσίματος στην δουλειά δεν θα μπορέσω να ερθω στο καταφύγιο

Ρε Διονύση καημό το' χω.... Να δηλώσεις μιά φορά συμμετοχή και να πας! Δεν παιζεσαι...!  :2hysterical:



Offline dskafidas

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 393
Reply #48 on: Τετάρτη 09 Δεκέμβριος 2009, 22:27:31 μμ
Ολο με κατηγορείτε, εχω ερθει σε πολλές τι να κάνω αφου αρρώστησε ενας συνάδελφος και έπεσε χώσιμο. Γιάννη λες να μην θέλω να δοκιμάσω τα καινούργια λάστιχα που έβαλα. Εχω να την πάω ταξιδάκι απο την πανελλήνια.



Offline Ευτύχης

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 1053
Reply #49 on: Τετάρτη 09 Δεκέμβριος 2009, 23:00:44 μμ
Ολο με κατηγορείτε, εχω ερθει σε πολλές τι να κάνω αφου αρρώστησε ενας συνάδελφος και έπεσε χώσιμο. Γιάννη λες να μην θέλω να δοκιμάσω τα καινούργια λάστιχα που έβαλα. Εχω να την πάω ταξιδάκι απο την πανελλήνια.

TKC 80 Continental???


Triumph Tiger 955i '05