Χαθήκαμε λίγο τον τελευταίο χρόνο αλλα θα προσπαθήσω να περάσω απο την λέσχη γαι καμια μπύρα έτσι για να δώ μερικούς καλούς φίλους. Είχα μερικές αλλαγές στην ζωή μου τελευταία (αρραβώνας , μετακόμιση) και έτσι ο χρόνος μου ήταν περιορισμένος. Μαθαίνω όμως νέα σας μέσω του forum, που παρεπιπτόντως είναι πολύ καλό, και απο διάφορους φίλους που κατα καιρούς έρχονται στην λέσχη. Παρατηρώ επίσης ότι αυξάνεστε επικύνδυνα απο μέλη και αυτό είναι πολύ καλό.
Ελπίζω να τα πούμε σύντομα
Τσάκαλης Δημήτρης
VARKIZA PANZER DIVISION