Hellas Transalp Forum

Γεια σας φιλαράκια ααπο τα παλιά!!!

Panzer · 3045

Offline Panzer

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 10
on: Πέμπτη 07 Ιούνιος 2007, 21:18:15 μμ
Χαθήκαμε λίγο τον τελευταίο χρόνο αλλα θα προσπαθήσω να περάσω απο την λέσχη γαι καμια μπύρα έτσι για να δώ μερικούς καλούς φίλους. Είχα μερικές αλλαγές στην ζωή μου τελευταία (αρραβώνας , μετακόμιση) και έτσι ο χρόνος μου ήταν περιορισμένος. Μαθαίνω όμως νέα σας μέσω του forum, που παρεπιπτόντως είναι πολύ καλό, και απο διάφορους φίλους που κατα καιρούς έρχονται στην λέσχη. Παρατηρώ επίσης ότι αυξάνεστε επικύνδυνα απο μέλη και αυτό είναι πολύ καλό.

Ελπίζω να τα πούμε σύντομα

Τσάκαλης Δημήτρης
VARKIZA PANZER DIVISION


VARKIZA PANZER DIVISION


Offline Παύλος

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9976
Reply #1 on: Πέμπτη 07 Ιούνιος 2007, 21:29:22 μμ
Γεια σου Δημήτρη, αφού είσαι καλά δεν πειράζει που χάθηκες θα σε συγχωρέσουμε  ;D

Πέρνα να τα πούμε κάποια Τρίτη.


Παύλος Καρούμπης


Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #2 on: Πέμπτη 07 Ιούνιος 2007, 22:29:07 μμ
που να περάσει ?  δε χωράει στην κίνηση !

(να μη ξεχνιόμαστε εεε? ) Παρε τη μπουρουχα και ελα μια Τριτη να το χαζέψουμε λιγο.
Η μετακόμιση έγινε με το μοτόρι ? εννοώ το έβαλες και αυτο στο φορτηγό (3αξονικό) εεε????


Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11471
Reply #3 on: Παρασκευή 08 Ιούνιος 2007, 01:55:29 πμ
 Γεια σου ρε Δημητρη...
καλώς επέστρεψες στην παρέα!

με το καλό και ο γάμος!

οταν ερθεις συμοφε, να ερθεις με το παλιο BMW, οκ?
θελω να το χαζεψω παλι!


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline Panzer

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 10
Reply #4 on: Παρασκευή 08 Ιούνιος 2007, 19:12:28 μμ
Ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια. Θα προσπαθήσω να έρθω την Τρίτη, μακάρι να τα πούμε να μάθω και τα νέα σας, που είναι και πολλά (Αυστρία)!!!!
Φιλιά σε όλους


VARKIZA PANZER DIVISION


Offline Ευτύχης

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 1053
Reply #5 on: Παρασκευή 08 Ιούνιος 2007, 19:26:44 μμ
Γεια σου Δημήτρη,

Ελάτε στην Τζιά, θα είναι και ο Δαναός οπότε θα είναι τουλάχιστον δύο BMW να κάνουνε παρέα.
Μην το πολυσκέφτεσαι. Πάρε αντίσκηνο την κοπελιά και έλα.
Ραντεβού 8:00 στο Λαυριο το Σάββατο.


Triumph Tiger 955i '05