Καλώς όρισες στην παρέα μας. Νομίζω οτι σε είδα την Τρίτη στο ΣΥΜΟΦΕ.
Σου εύχομαι πολλά όμορφα χιλιόμετρα και πάντα όρθιος!
Επίσης προσπάθησε νε ξαναφτιάξεις τη σχέση σου με το Caps Lock.

Δεν φαίνεται όμορφο να γράφεις με κεφαλαία. Εκτός του ότι είναι πιο δύσκολα στην ανάγνωση, στην ηλεκτρονική επικοινωνία, έχουν την έννοια οτι φωνάζεις.
« Last Edit: Πέμπτη 31 Μάιος 2007, 20:51:17 μμ by Γιάννης Σταυρουλάκης »
There are 3 kinds of people.
Those who MAKE things happen.
Those who WATCH what happens.
Those who WONDER what happened.
Μέλος Κ.Τ. XL650V
