Hellas Transalp Forum

ΚΑΛΩΣ ΣΑΣ ΒΡΗΚΑ. ΕΙΜΑΙ ΝΕΟΣ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΑ.

επισκέπτης · 3388

andy

  • Guest
on: Πέμπτη 31 Μάιος 2007, 20:00:25 μμ
 :goofy:ΕΙΜΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ 22/5 ΝΕΟ ΜΕΛΟΣ ΣΤΟ CLUB ΚΑΙ ΣΤΟ FORUM. ΜΕ ΛΕΝΕ ΑΝΔΡΕΑ ΑΠΟ ΝΙΚΑΙΑ. ΕΜΑΘΑ ΓΙΑ ΣΑΣ ΑΠΟ 2 ΜΕΛΗ (ΤΟΝ ΣΤΡΑΤΗΓΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΟΚΕΑΝΟ) ΣΕ ΕΚΔΡΟΜΗ ΤΗΣ ΑΙΜΟΔΩΣΙΑΣ ΣΤΗΝ ΤΡΙΠΟΛΗ.ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΓΝΩΡΙΣΤΩ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΛΗ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΛΕΜΕ ΣΥΧΝΑ.ΣΑΣ ΧΑΙΡΕΤΩ ΟΛΟΥΣ. ;)



Offline Yianni

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7278
Reply #1 on: Πέμπτη 31 Μάιος 2007, 20:05:10 μμ
Ανδρέα καλωσόρισες στο Φόρουμ, ελπίζουμε να τα πούμε και από κοντά. Αλλωστε θα έχεις ακούσει ήδη τα καλύτερα λόγια απο τα παιδιά γιά μας. Καλές διαδρομές να 'χεις.



Offline Γιάννης Σταυρουλάκης

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 4154
  • by Jstavrou
Reply #2 on: Πέμπτη 31 Μάιος 2007, 20:07:03 μμ
Καλώς όρισες στην παρέα μας. Νομίζω οτι σε είδα την Τρίτη στο ΣΥΜΟΦΕ.

Σου εύχομαι πολλά όμορφα χιλιόμετρα και πάντα όρθιος!

Επίσης προσπάθησε νε ξαναφτιάξεις τη σχέση σου με το Caps Lock.  ;D
Δεν φαίνεται όμορφο να γράφεις με κεφαλαία. Εκτός του ότι είναι πιο δύσκολα στην ανάγνωση, στην ηλεκτρονική επικοινωνία, έχουν την έννοια οτι φωνάζεις.
« Last Edit: Πέμπτη 31 Μάιος 2007, 20:51:17 μμ by Γιάννης Σταυρουλάκης »


There are 3 kinds of people.
Those who MAKE things happen.
Those who WATCH what happens.
Those who WONDER what happened.
Μέλος Κ.Τ. XL650V


Offline Ευτύχης

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 1053
Reply #3 on: Πέμπτη 31 Μάιος 2007, 21:15:34 μμ
Αντρέα καλώς μας ήρθες.
Και εγώ έμενα στη Νίκαια μέχρι το 1998.
Έλα την Τρίτη στο ΣΥ.ΜΟ.Φ.Ε. να τα πούμε από κοντά.
Ετοιμάσου και έλα και στην Τζιά μαζί μας.


Triumph Tiger 955i '05


Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11471
Reply #4 on: Πέμπτη 31 Μάιος 2007, 21:15:44 μμ
Καλως ήλθες Αντρεα!

Καλή διαμονη!
Οπως σε όλους τους νεους, σου εχω ενα καψωνι! (ψεματα λεει, ο πρωτος εισαι)
βαλε καμια φωτογραφια της καλής σου εδω
και πες μας και για το μοτοσυκλετιστικό παρελθόν σου εδω

Να σαι καλα.


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline Παύλος

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9976
Reply #5 on: Πέμπτη 31 Μάιος 2007, 21:38:29 μμ
Αντρέα σε καλωσόρισα κ στο Συμοφέ σε καλωσορίζω κ εδώ. Καλή ανάγνωση


Παύλος Καρούμπης


okeanos

  • Guest
Reply #6 on: Σάββατο 02 Ιούνιος 2007, 06:28:26 πμ
καλώς ήρθες και στο forum Αντρέα :welcome: τα έχουμε πει και στο ΣΥΜΟΦΕ πια και οι Νικαιώτες-Κορυδαλλιώτες όσο πάει και αυξανόμαστε!!!



Offline memos

  • Με xlv 400 γίνομαι
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 4642
  • Πάω αργά για να φτάσω πρώτος...
Reply #7 on: Τρίτη 12 Ιούνιος 2007, 20:19:56 μμ
Καλός  μας  ήρθες  Αντρέα.
Ποιος  να  το  περίμενε  ότι  θα  ξανασυναντήσω  έναν  παιδικό  μου  φίλο  από  τις  καλοκαιρινές  διακοπές  του  χωριού,  σε  έναν  μοτοσυκλετιστικό  σύλλογο  στην  Αθήνα . 
Και  ύστερα  μετά  από  20  ολόκληρα  χρόνια  !!! 
Και  πάλι  καλός  μας  ήρθες  ή   καλύτερα  καλός  μας  ήρθατε !!!!   ;D ;D ;D


Γιατί ρε Μάνο; Γιατί;


Το αγαπημένο μου παραμύθι... ο Λαγός με τη Χελώνα.

Όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα………