Hellas Transalp Forum

νέο μέλος

teo 1 · 14849

Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • mods
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #25 on: Κυριακή 15 Ιούλιος 2007, 08:51:14 πμ
Τεο για δες και αυτό το post: http://www.transalpforum.gr/index.php?topic=466.0
Έχει ακριβώς το ίδιο θέμα με αυτό που ρωτάς. Πάρτο όμως από την αρχή.
« Last Edit: Κυριακή 15 Ιούλιος 2007, 09:02:07 πμ by Chris_de_Ze »


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline M. I. Pagalos

  • ΕΞΕΡΓΕΡΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8637
  • Όλα είναι δρόμος...Keep going!
Reply #26 on: Κυριακή 15 Ιούλιος 2007, 16:25:16 μμ
Από χώρα όπου οι πωλήσεις του dero υπερτερούν αυτές του ΤΑ. Τόπιασες το όνομα?


  Tadero??? Tavara??? Travero?? Varatra???




ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ 'ΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο Γ' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ! ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ?). ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!


Offline teo 1

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 60
  • moto....φύση....ελευθερία....
Reply #27 on: Δευτέρα 16 Ιούλιος 2007, 03:46:29 πμ
Ευχαριστώ Γιάννη και Χρήστο για την βοήθειας σας.Αν ο δρόμος σας καμιά φορά σας φέρει βόρεια θα ήθελα να τα πούμε από κοντά.Πάντα όρθιοι...


Απόλαυσε την σημερινή μέρα και μην χαλιέσαι για τίποτα και για κανέναν.....


Offline louros

  • Μονάχος μονάχος
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 7326
  • Kαι αδιάβροχος.....!
Reply #28 on: Δευτέρα 16 Ιούλιος 2007, 16:01:34 μμ
 Καλού κακού τσέκαρε λάδια ,αντιψυκτικό ,υγρά φρένων ...
Μη πάθεις καμιά νίλα και τραβιέσαι μετά.
Μεγειά σου και καλά ταξίδια.
Πάντα κράνος και προσοχή.
 :beer:


ΘΑΝΑΣΗΣ  
Ομορφάάά





" Μπάρμπα . απο δω βγάζ πθενά ?


Offline ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1368
  • Μαργαρίτες μη μαδάς
Reply #29 on: Δευτέρα 16 Ιούλιος 2007, 17:52:37 μμ
Καλώς ήρθες στην παρεά του Transalp. Καλούς δρόμους και πάντα με ασφάλεια.



Offline petervic

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 635
Reply #30 on: Τρίτη 17 Ιούλιος 2007, 07:08:36 πμ
Καλωσήρθες Τεο και από εμένα.
Το Κιλκίς το γνώρισα σαν φαντάρος. Τι γίνεται εκεί στη Νέα Σάντα υπάρχουν ακόμη "κομμάντα" ή τους διώξανε μόλις απολύθηκα!!!

Στη Σάντα ήσουν ή στο Κιλκίς? Εγώ ήμουν στα "κομμάντα" της Νέας Σάντας το 1990 (90Δ' ΕΣΣΟ) εκπαιδευόμενος και το '91 εκπαιδευτής. Πάντως τώρα αν δεν κάνω λάθος στη Σάντα είναι η 1η Αερομεταφερόμενη Ταξιαρχία. Το 601 Τ.Π. νομίζω είναι στο Πέραμα Ιωαννίνων.



Η ασημουλα μου, το 4ο παιδι μου...

Πέτρος
XL650V


Offline Βάιος ο Βραδύπους_ΤΑ

  • Απο
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2457
  • Tie wrap friendly
Reply #31 on: Δευτέρα 30 Ιούλιος 2007, 20:51:21 μμ
Καλησπέρα σε όλους την Δευτέρα το παίρνω ακούω συμβουλές για στρώσιμο..
καλες βολτες





Πάντα να αφήνεις κάποιον άλλον να οργανώνει τις εκδρομές και τα ταξίδια. Μετά θα έχεις κάποιον να βρίζεις.


Offline Τάκης

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 341
Reply #32 on: Δευτέρα 30 Ιούλιος 2007, 20:56:53 μμ
Quote
Στη Σάντα ήσουν ή στο Κιλκίς? Εγώ ήμουν στα "κομμάντα" της Νέας Σάντας το 1990 (90Δ' ΕΣΣΟ) εκπαιδευόμενος και το '91 εκπαιδευτής. Πάντως τώρα αν δεν κάνω λάθος στη Σάντα είναι η 1η Αερομεταφερόμενη Ταξιαρχία. Το 601 Τ.Π. νομίζω είναι στο Πέραμα Ιωαννίνων.

Στη Νέα Σάντα ήμουν αλλά πολύ μετά από σένα το 1998.  Ήμουν στο 595 ΤΠ που ήταν αερομεταφερόμενο, και δίπλα ακριβώς υπήρχε και το 601 ΤΠ πού ήταν ψιλοχύμα.


Ταρρός Ιγνάτιος, Πετρούπολη, Αθήνα
XLV 650, 08/2005 Μαύρο


Offline teo 1

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 60
  • moto....φύση....ελευθερία....
Reply #33 on: Δευτέρα 30 Ιούλιος 2007, 22:37:10 μμ
καλες βολτες
vaios ευχαριστώ πάντα όρθιοι...


Απόλαυσε την σημερινή μέρα και μην χαλιέσαι για τίποτα και για κανέναν.....


Offline ΣΤΡΑΤΗΓΟΣ

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2675
  • Η τρελα δεν παει στα βουνα....καβαλαει Vara...
Reply #34 on: Κυριακή 05 Αύγουστος 2007, 05:04:42 πμ
Καλως ήρθες στην παρεα Πασχάλη, καλά χιλιόμετρα



Offline teo 1

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 60
  • moto....φύση....ελευθερία....
Reply #35 on: Δευτέρα 06 Αύγουστος 2007, 01:12:54 πμ
ΣΤΡΑΤΗΓΕ καλώς σας βρήκα πάντα όρθιοι  :moped: :moped: :moped:καλά χλμ ευχαριστώ...


Απόλαυσε την σημερινή μέρα και μην χαλιέσαι για τίποτα και για κανέναν.....