teo 1 · 14851
Από χώρα όπου οι πωλήσεις του dero υπερτερούν αυτές του ΤΑ. Τόπιασες το όνομα?
Καλωσήρθες Τεο και από εμένα.Το Κιλκίς το γνώρισα σαν φαντάρος. Τι γίνεται εκεί στη Νέα Σάντα υπάρχουν ακόμη "κομμάντα" ή τους διώξανε μόλις απολύθηκα!!!
Καλησπέρα σε όλους την Δευτέρα το παίρνω ακούω συμβουλές για στρώσιμο..
Στη Σάντα ήσουν ή στο Κιλκίς? Εγώ ήμουν στα "κομμάντα" της Νέας Σάντας το 1990 (90Δ' ΕΣΣΟ) εκπαιδευόμενος και το '91 εκπαιδευτής. Πάντως τώρα αν δεν κάνω λάθος στη Σάντα είναι η 1η Αερομεταφερόμενη Ταξιαρχία. Το 601 Τ.Π. νομίζω είναι στο Πέραμα Ιωαννίνων.
καλες βολτες