Hellas Transalp Forum

Αλλαγή ανάρτησης στο TA 700

mrdebian · 7348

Offline mrdebian

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 7
on: Παρασκευή 21 Αύγουστος 2009, 11:31:47 πμ
Χαιρετώ το φόρουμ,

Έχω σημαντικό πρόβλημα με την άνεση της πίσω ανάρτησης. Ότι ρύθμιση και να τις κάνω με την βίδα που έχει στο καπάκι κάτω από τη σέλα το αποτέλεσμα απέχει πολύ από το επιθυμητό.
Αν το πάω πολύ στο low κτυπάει αρκετά και δεν έχει και τρομερή άνεση. Στη μέση ή κοντά σε αυτή και πιο σκληρά η ανάρτηση δουλεύει τέλεια σαν κράτημα αλλά με κτυπάει τρομερά στη μέση.

Έχω αλλάξει 12 μηχανές τα τελευταία χρόνια και ποτέ δεν είχα τόσο πρόβλημα με την άνεση. Έχω δοκιμάσει όλες τις ρυθμίσεις και έχω σηκώσει τα χέρια ψηλά. Θέλω λοιπόν να αγοράσω μια νέα η οποία να είναι πλήρως ρυθμιζόμενη ώστε να έχω την όσο δυνατή άνεση και απορρόφηση στις λακκούβες της Κρήτης όπου μένω και είναι ανά 10 εκατοστά στο δρόμο...

Να τονίσω ότι η παρούσα ανάρτηση και με την ρύθμιση στη μέση είναι τέλεια σε κράτημα και γρήγορη οδήγηση αλλά όταν είναι να πάω χαλαρά με ενοχλεί πάρα πολύ στη μέση.

Έχει αλλάξει κανείς και έχει να προτείνει κάτι; Η άνεση πάνω από όλα.

Ευχαριστώ



Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #1 on: Παρασκευή 21 Αύγουστος 2009, 11:41:54 πμ
Γεια χαρα !
νομίζω οτι δύσκολα θα βρείς κάτι να σε καλύψει 100%. Αν η άνεση είναι η πρώτη σου προτεραιότητα, ίσως πρέπει να
δεις άλλη λύση. (σέλα, λίγο χαμηλότερη πίεση στα ελαστικά (3-5psi).
Συνήθως οι αναρτήσεις που είναι σουπερ για κράτημα χάνουν λίγο στην άνεση. Η άνεση είναι και κάτι σχετικό εδω που τα λέμε.
Λες οτι στο Low δεν έχει και τρομερή άνεση... πόσο άνετο να είναι ? συγκρίνοντας με τί ? πχ το Varadero Μου σε πολλους φαίνεται οτι θα
είναι πολύ άνετο, αλλά εμένα σε αθηναϊκές λακκούβες με κουράζει. Γενικώς όσο πιο σφιχτό το μηχανάκι τόσο περισσότερη άνεση χάνεις.
Δοκίμασε να κάθεσε και λίγο πιο μπροστά σε στάση μικρής λόρδωσης. Επίσης πιο αραιά τακούνια στα ελαστικά, προσφέρουν μεγαλύτερη άνεση στις λακκούβες.

πόσα κιλά είσαι και τι ύψος ? έχεις κάποιο πρόβλημα στη μέση ? (όλα στη φόρα ) 


Offline nikos 238

  • If you doubt, loose it...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3198
Reply #2 on: Παρασκευή 21 Αύγουστος 2009, 11:52:50 πμ
Μην βιαστείς να πετάξεις λεφτά σε ανάρτηση πριν εξαντλήσεις τις δυνατότητες ρύθμισης που έχει η δική σου.

Βασικά έλεγξες την προφόρτιση της ανάρτησης ? Γιατί η βιδούλα έχει να κάνει με την απόσβεση.

Δεν ξέρω για το 700, αλλά στο 650 που ήθελα να σκληρήνω την ανάρτηση, βίδωσα το δακτύλιο της προφόρτισης όσο πήγαινε.

Ας πει κάποιος που είχε το 650 πριν το 700άρι. 

 


ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΙΤΙΑ (Αριστοτέλης ο Σταγειρίτης)



Offline mrdebian

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 7
Reply #3 on: Παρασκευή 21 Αύγουστος 2009, 12:54:24 μμ
Η προφόρτιση ρυθμίζετε στο 700; Δεν έχω δει να έχει κανένα κλειδί όπως πχ στο Africa για να την ρυθμίσω.

Σχετικά με τις προτάσεις που ειπώθηκαν παραπάνω  να αναφέρω ότι έχω δοκιμάσει τα πάντα, δεν έχει να κάνει με τον τρόπο που κάθομαι στη σέλα ή οδηγώ, είναι καθαρά θέμα ανάρτησης. Το βάρος μου είναι 84 κιλά και είμαι 1,84 και δεν έχω πρόβλημα στη μέση. Πιο άνετο είναι το mountain bike που οδηγώ παρά η ανάρτηση... :)



Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #4 on: Παρασκευή 21 Αύγουστος 2009, 12:56:23 μμ
για πες μας και τι μηχανάκια είχες ... να δούμε για τη σύγκριση


Offline Αιγαιοπλόος

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 359
Reply #5 on: Παρασκευή 21 Αύγουστος 2009, 13:45:22 μμ
Η προφόρτιση ρυθμίζετε στο 700; Δεν έχω δει να έχει κανένα κλειδί όπως πχ στο Africa για να την ρυθμίσω.
Φυσικά. Αλλά με εργαλείο και όχι με το χέρι, αφού δεν έχει εξωτερικό ρυθμιστήρι.



Μια αστραπή είν' η ζωή και στ' άναμμα που κάνει, ό,τι προλάβει ο άνθρωπος, τα υπόλοιπα τα χάνει.


McGyver

  • Guest
Reply #6 on: Παρασκευή 21 Αύγουστος 2009, 13:50:28 μμ
Φυσικά. Αλλά με εργαλείο και όχι με το χέρι, αφού δεν έχει εξωτερικό ρυθμιστήρι.

Και αφού ξηλώσεις όλη τη δεξιά πλευρά...



Offline olmega

  • νομίζει ότι είναι
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2559
Reply #7 on: Παρασκευή 21 Αύγουστος 2009, 13:57:07 μμ
Δες εδώ για ρύθμιση

http://www.transalpforum.gr/index.php?topic=6890.0

ΥΓ. εμένα στο μαλακό όμως μου φαινόταν πολύ χάλια....γούστα είναι αυτά...  ;)


Η ημιμάθεια είναι χειρότερη της αμάθειας \"...Είμαστε πίθηκοι με λεφτά και όπλα\" Tom Waits



Offline mrdebian

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 7
Reply #8 on: Παρασκευή 21 Αύγουστος 2009, 19:47:11 μμ
Παιδιά ευχαριστώ για το tip για την προφόρτιση, θα την ρυθμίσω αύριο με το πρώτο φως. Η ρύθμιση λογικά θα μου λύσει το πρόβλημα.
Από μοτοσικλέτες που ρώτησε ένας φίλος μερικές από αυτές που είχα ήταν οι Bros 400, Africa Twin, VFR 750, VFR VTEC, VTR 1000, XR600, CR250.



Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #9 on: Δευτέρα 24 Αύγουστος 2009, 16:45:13 μμ
κλασικός Hondakias...


Offline mrdebian

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 7
Reply #10 on: Δευτέρα 24 Αύγουστος 2009, 16:52:15 μμ
Επανέρχομαι στο θέμα.
Μέχρι στιγμής έχω λύσει-ρυθμίσει την ανάρτηση 3 φορές.
Την 1η το αποτέλεσμα ήταν εντυπωσιακό. Ακόμη και σε τεράστιες λακκούβες που έπεφτα μέσα είχα την αίσθηση ότι περνούσα πεζός! Βέβαια ήταν βάρκα στο γιαλό....οπότε έπεσε η 2η ρύθμιση.
Η 2η βγήκε σκληρή και η 3η πάλι σκληρή αλλά είμαι ένα κλικ πριν την τέλεια ρύθμιση.

Πάντως πολύ βλακεία που δεν έχει ρύθμιση χωρίς να χρειαστεί να βγάλεις την μπαταρία, όχι ότι τρώει πολύ ώρα αλλά η ρύθμιση είναι κάτι βασικό και χρειάζεται να γίνεται συχνά ανάλογα το βάρος.

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.



Offline mrdebian

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 7
Reply #11 on: Τρίτη 08 Σεπτέμβριος 2009, 09:48:46 πμ
Επαναφέρω το θέμα έπειτα από εξαντλητικές δοκιμές της ανάρτησης :)
Δεν με καλύπτει για τον τρόπο οδήγησης που χρειάζομαι τη μοτοσικλέτα οπότε θα αγοράσω μια νέα.
Έχει υπερβολικά πολλές λακκούβες μια διαδρομή που κάνω σχεδόν καθημερινά (30χλμ σχεδόν σαν να πηγαίνεις σε χωματόδρομο είναι) αλλά δεν μπορώ να την μαλακώνω και ξανά σκληραίνω όποτε θέλω να πάω γρήγορα γιατί τρώει πολύ χρόνο και βαριέμαι :)

Ρώτησα σήμερα σχετικά με Ohlins & White Power  και έλαβα αντίστοιχα τιμές 700€ για την 1η και 625€ για την WP, πλήρως ρυθμιζόμενες. Η WP ανεβαίνει στα 925€ εφόσον υπάρχει εξωτερικός 'μοχλός' για εύκολη πρόσβαση στις ρυθμίσεις ενώ η Ohlins είναι είδη με 'μοχλό' για εύκολη ρύθμιση.
Αυτό που θέλω να ρωτήσω είναι αν υπάρχει κανείς που έχει αλλάξει την ανάρτηση είτε σε WP είτε σε Ohlins να μας πει την γνώμη του.

Ευχαριστώ