Δευτέρα 17 Φεβρουάριος 2020, 02:34:45 πμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: Αν είναι η πρώτη σας επίσκεψη στο Forum, ειναι σημαντικό να δείτε πρώτα  αυτό
 
   Αρχικη   Βοηθεια Αναζητηση Σύνδεση Εγγραφή  
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα. « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: [1] | Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΤΑ  (Αναγνώστηκε 1331 φορές)
kouts85
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1


« στις: Κυριακή 09 Αύγουστος 2009, 15:40:39 μμ »

ΓΕΙΑ ΠΑΙΔΙΑ!
ΕΙΜΑΙ ΝΕΟΣ ΣΤΟ ΦΟΡΟΥΜ Κ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ ΤΑ ΤΟΥ '02. ΕΝΑ ΘΕΜΑ ΠΟΥ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΖΕΙ ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΤΟΥ.
ΚΑΘΕ ΠΟΤΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΖΩ ΛΑΔΙΑ, ΤΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΚΛΠ. ΔΕΔΟΜΕΝΟΥ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΡΩ ΘΑ ΕΧΕΙ ΣΙΓΟΥΡΑ 30000. ΑΝ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑΜΟΥ ΔΩΣΕΙ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΣΟ ΣΤΟ ΕΙΔΟΣ ΤΟΥ ΣΕΡΒΙΣ ΑΛΛΑ Κ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ. ΜΗΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΝΤΛΗΣΩ Κ ΑΠΟ ΑΛΛΟΥ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ;

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ
Καταγράφηκε
KostasC
Administrator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 10461


Γαβ !


« Απάντηση #1 στις: Δευτέρα 10 Αύγουστος 2009, 14:15:18 μμ »

Καλώς ήρθες !
Το service έχει δύο δρόμους.

Ακολουθείς κατά γράμμα στο συνεργείο αυτό που λέει η Honda και έχεις ένα κόστος ~200ευρώ /15.000χλμ
ή
κάνεις τα βασικά εσύ (λάδια, φίλτρα κλπ) και έχεις ενα κόστος ~140ευρώ/15.000χλμ

υπάρχει και ο δρόμος του λαμόγιου συνεργειά που κάνεις οτι θέλει αυτός και έχεις κόστος >200ευρώ/15.000χλμ.

Υπάρχουν σωστοί μάστορες και λαμόγια. Αν ξέρεις ΣΙΓΟΥΡΑ εναν καλό, πήγαινε εκεί.

Υπάρχει και ο δρόμος που ακολουθώ εγώ. Δε πειράζω τίποτα μέχρι να εμφανιστεί πρόβλημα.
αλλάζω μόνο λάδια και κάνω τη βασική συντήρηση : καθαρισμός φίλτρου αέρα, λίπανση κλπ. Ότι χρόνο και διάθεση έχω δηλαδή
(τελευταίο χρόνο δεν έχω κάνει τίποτα)

Είτε έχει 30 είτε έχει 80 χιλιάδες χλμ, η συντήρηση ανά 12.000χλμ είναι ίδια.
Απλά στα 30 θα έχεις λιγότερες φθορές απο τα 80 (αναλόγως τη χρήση)
Υπολόγισε για πιο ρεαλιστικά νούμερα
- λάδια φίλτρο ανά 8000χλμ = 30 ευρώ
- φιλτρο αέρα = καθαριζόμενο με 45ευρώ εφάπαξ
- αλυσίδα γρανάζια ανά 30-60K χλμ = 150 ευρώ
- Ρύθμιση βαλβίδων και συγχρονισμός carb (μόνο εργασία) ανά 24.000 χλμ = 100 ευρώ

Ελαστικά ανά 20k χλμ = 200 ευρώ
Τακάκια ανά 20k χλμ = 100 ευρώ

Χονδρικά αυτά

Αν ψάξεις στα τεχνικά θα βρείς πολλές πληροφορίες σχετικά με τιμές κλπ.
Καταγράφηκε

PANTANTREAS UNO
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 26



« Απάντηση #2 στις: Τετάρτη 15 Ιανουάριος 2020, 14:19:22 μμ »

Καλησπερα σας και καλη χρονια να εχουμε για το 2020!!

Ανοιγω παλι αυτο το θεμα, μετα απο καιρο, αν και υπαρχει εκτεταμενη βιβλιογραφια στο φορουμ σχετικα.

Βλεπω πολλους και πραγματικα χαιρομαι με την μερακλοσυνη τους και που εχουν τις μηχανες τους πραγματικα κουκλιά.

Θα ηθελα λοιπον να επανελθω στο θεμα της συντηρησης και συγκεκριμενα το ‘’φτιαξε το μονος σου’’.

Ετσι ωστε  να μαθουμε εστω για αλλαγη στα βασικα..
Μπουζί ,Φίλτρο λαδιού,Φίλτρο αέρα,Τακάκια,Λαδιά, - Αλλαγή υγρών φρένων, έλεγχο μηχανής, κανενα λαστιχο αλλαγη σαμπρελα αν συμβει στο δρομο σε ταξιδι.

Γιατι αλλο να τα διαβαζεις και να προσπαθεις μονος και αλλο να στα δειξει και καποιος που θα σου πει ενα μυστικο παραπανω που εχει δει απο την εμπειρια του στο θεμα της συντηρησης των τρανσαλπ μας.
Πχ εβγαλα τα πλαστικα του φερινγκ μπροστα και αντε να κουμπωσει παλι.. ιδρωσα.. για να μην σπασει κανενα πιαστρακι και δεν ειχα μετα, μεχρι την παρραγγελια..

Θα χαρω πολυ να κανονιστει καποια συναντηση γι αυτο το λογο, οπου οι νεοι να μαθουμε τα βασικα πανω στις μηχανες μας, τι ανταλαχτικα και εργαλεια να φερουμε μαζι ενω οι υπολοιποι θα ψηνουμε σουβλακια ετσι για το καλο!!

Σας ευχαριστω πολυ και παντα ορθιοι!!
Καταγράφηκε
Stoneman
Μέλος ΗTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8936


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #3 στις: Τετάρτη 15 Ιανουάριος 2020, 19:35:39 μμ »

Δλδ εννοείς να κανονιστεί μια βραδυά , σε ενα μηχανάκι που πρέπει να γίνει σέρβις να το κάνουμε παρουσία κοινού?  Grin

Διαβάζοντας αυτό https://www.transalpforum.gr/index.php?topic=20075.0  πάλι δεν βγάζεις ακρη?

Τώρα σε οτι έχει να κάνει με το πιό απλό που είναι τα λάδια τι να πώ?
Αγοράζεις λάδια , φίλτρο , αλουμινοροδέλες στεγανοποίησης της τάπας, κ με το εργαλείο εξαγωγής για το φίλτρο κ ενα ροποκλειδο είσαι μάχιμος.
Καταγράφηκε
Sotos
Global Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 10977



« Απάντηση #4 στις: Πέμπτη 16 Ιανουάριος 2020, 09:31:07 πμ »

εχουμε κανει service σε τρανσαλπ 2 φορές αν θυμαμαι καλά, ή μήπως 3?
Η μία η πιο παλιά ειναι και στο youtube, αλλα δεν μπορώ να την βρω τώρα με τιποτε... που πήγε?
Καταγράφηκε

Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km
Mad Vag
Μέλος HTC
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 152



« Απάντηση #5 στις: Πέμπτη 16 Ιανουάριος 2020, 09:40:06 πμ »

Μήπως ψάχνουμε το ακόλουθο :
https://youtu.be/15s8LvRN1pU

Αν και έχω την αίσθηση ότι υπήρχε και ένα πιο πρόσφατο.
« Τελευταία τροποποίηση: Πέμπτη 16 Ιανουάριος 2020, 09:47:18 πμ από Mad Vag » Καταγράφηκε
Sotos
Global Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 10977



« Απάντηση #6 στις: Πέμπτη 16 Ιανουάριος 2020, 10:25:10 πμ »

Αυτό εψαχνα ναι!
Είσαι αστέρι!
Καταγράφηκε

Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km
PANTANTREAS UNO
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 26



« Απάντηση #7 στις: Πέμπτη 16 Ιανουάριος 2020, 10:40:13 πμ »

Ευχαριστω για τα μηνυματα σας!!

Απο το φορουμ καθως και απο πολλα μελη εδω μεσα, εχω μαθει παρα πολλα που ξεκινωντας τυφλος πριν ενα χρονο, αρχισα να βλεπω εστω θολα σημερα!!
 
Εχω μεγαλη αγαπη για την μηχανη και περα απο τα ευλαβικα σερβις στο μαστορα, θα ηθελα να μαθω τα βασικα, γι αυτο που λεμε μικροβιο ( οι παλιοι καταλαβαν τι λεω) που μου κολλησε η συναναστροφη μαζι σας ( ..και σχεδον καθε Τριτη ..Εκει που συχναζουν ναυτικοι μηχανοβιοι και αλλα κακοποια στοιχεια!! ) .
Το μικροβιο, του να ειναι η μηχανη φροντισμενη με αγαπη και προδερμ απο τα χερακια του οδηγου της στα βασικα εστω, ωστε να αποκτηθει αυτοπεποιθηση σε πραγματακια που μπορει να προκυψουν στο ταξιδι και τα οποια θα μπορουν να αντιμετωπιστουν .

Σχετικα με την συντηρηση, ειδα τις φωτο και ειναι πολυ αναλυτικες αλλα, παρολα αυτα, περα απο τα βιντεο και τις φωτο, προτεινω  οποτε ειναι μεσα στο 2020 και λυθει κανενα μηχανακι θα ηθελα να το δω και απο κοντα να ξεστραβωθω το τζοβενο!!

Να το καναμε απο κοινου ψηνοντας κανενα σουβλακι και γεμιζοντας περα απο την κοιλια μας και με τροφη .. γνωσης!!

Γι αυτο εκανα προταση οτι αν ξαναγινει κατι παρομοιο θα ηταν ευχης εργον να ξεστραβωθουμε και εμεις οι κατα πολυ Νεωτεροι σαν μελη!
Λαδια ξερω να αλλαζω, αλλα μιας και αν καναμε κανενα  σερβις να τα βλεπαμε ολα.
Ισως και αλλοι νεοι εδω θα το ηθελαν που δεν προλαβαν να δουν απο κοντα κανενα λυσιμο.

Καταγράφηκε
Stoneman
Μέλος ΗTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8936


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #8 στις: Πέμπτη 16 Ιανουάριος 2020, 19:20:13 μμ »

Λάδια αλλάζεις εύκολα ,
Αντε κ υγρά στα φρένα κάθε τρία χρόνια , αντε κ ψυκτικό κάθε δύο χρόνια .
Ομως αν θες να κάνεις σωστή δουλειά για μπουζί, ψυκτικό υγρό , κ συγχρονισμό στα καρμπς πρέπει απλά να βγάλεις τεπόζιτο.

Για βαλβίδες πρέπει να βγουν τα καρμπς, κ φυσικά τεπόζιτο , δεξί ψυγείο κ πλαστικά .
Προσωπικά υπήρξε μια εποχή που έκανα ρύθμιση βαλβίδων  τρείς φορές σε δύο μήνες κ πιστεύω οτι είναι κάτι χρονοβόρο, κάπως δύσκολο κ κοστίζει αν χρησιμοποιήσεις γνήσια ανταλλακτικά.

Είναι πολύ παρακινδυνευμένο να ανοίξεις καπάκια βαλβίδων έχοντας λύσει το μισό μηχανάκι φύλλο κ φτερό κ να το κλείσεις με τα ίδια οριγκ στα καπάκια των βαλβίδων κινδυνεύοντας να δακρύζουν κ να επαναλάβεις την διαδικασία .

Οπως επίσης για παράδειγμα πρέπει να ξέρεις οτι αν (ας πούμε) κάποιος ρεγουλατόρος είναι φθαρμένος θα πρέπει να μείνει το μηχανάκι ανοιχτό μεχρι να τον βρείς , δεν ξερω αν υπάρχουν ετοιμοπαράδοτοι οπότε φαντάσου να περιμένεις 20 μέρες παραγγελία εξωτερικού.
Καταγράφηκε
PANTANTREAS UNO
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 26



« Απάντηση #9 στις: Παρασκευή 17 Ιανουάριος 2020, 09:55:37 πμ »

Την καλημερα μου σε ολους!!
Τα βασικα επομενως μεχρι τεποζιτο για καθαρισμα του φιλτρου αερα!
Καταλαβαινω οτι περα απο τα βασικα, η ρυθμιση καρμπ. ειναι λιγο ‘’μανιτζεβελη’’ οπως και καπακια βαλβιδων που φοβαμαι οτι αμα τα ανοιξω μονος.. θα μεινει η μηχανη ανοιχτη μια ζωη...
Καταγράφηκε
Stoneman
Μέλος ΗTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8936


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #10 στις: Παρασκευή 17 Ιανουάριος 2020, 18:06:00 μμ »

Την καλημερα μου σε ολους!!
Τα βασικα επομενως μεχρι τεποζιτο για καθαρισμα του φιλτρου αερα!
Καταλαβαινω οτι περα απο τα βασικα, η ρυθμιση καρμπ. ειναι λιγο ‘’μανιτζεβελη’’ οπως και καπακια βαλβιδων που φοβαμαι οτι αμα τα ανοιξω μονος.. θα μεινει η μηχανη ανοιχτη μια ζωη...




Το φίλτρο αέρα δεν καθαρίζεται, το γνήσιο δλδ , επειδή είναι αεροστεγώς συσκευασμένο κ ηδη ψεκασμένο με ενα κατι σαν λάδι.
Εάν έχεις ελεύθερο φίλτρο τύπου Κ&Ν τότε καθαρίζεται κ δεν το αλλάζεις ποτέ.

Τα καρμπς έχουν γραφτεί πολλά εδώ μέσα , δεν θέλουν κ πολλά, μια απλή ρύθμιση μίγματος, ρίξε μια  ματιά στο φόρουμ κ αν δεν βγάλεις ακρη , ανοίγεις ενα νέο θέμα στα μηχανολογικά με το πρόβλημά σου κ το συζητάμε  απο εκεί.

Αν η ρυθμιση των καρμπς σε σχέση με το 10 έχει κατ' εμέ επίπεδο δυσκολίας 2, οι βαλβίδες πιάνουν ανετα το 8.
Και αυτό επειδη για τα καρμπς κ κυρίως για την ρύθμιση του μίγματος , δεν απαιτείται να αφαιρέσεις τπτ, είναι δύο βίδες μια σε κάθε καρμπ , φαίνονται κ είναι θέμα 15-20 λεπτών .
Ο συγχρονισμός τους θέλει μόνο να βγεί το τεπόζιτο.
Καταγράφηκε
XLGeorge
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2282


XLV650, CRF1000


« Απάντηση #11 στις: Σάββατο 18 Ιανουάριος 2020, 12:35:38 μμ »

Για βαλβίδες πρέπει να βγουν τα καρμπς, κ φυσικά τεπόζιτο , δεξί ψυγείο κ πλαστικά .
Προσωπικά υπήρξε μια εποχή που έκανα ρύθμιση βαλβίδων  τρείς φορές σε δύο μήνες κ πιστεύω οτι είναι κάτι χρονοβόρο, κάπως δύσκολο κ κοστίζει αν χρησιμοποιήσεις γνήσια ανταλλακτικά.

Για να ειμαστε ακριβεις, στο 650 ΔΕ χρειαζεται να βγουν τα καρμπυρατερ ουτε το δεξι ψυγειο, αν και το να λυθουν οι βιδες και να μετατοπιστει λιγο το τελευταιο (αυτο νομιζω οτι εννοεις "να βγει" Νικολα) δεν ειναι θεμα, εγω παντως δεν τοχω κανει ποτε.

Η ρυθμιση βαλβιδων ειναι κατι χρονοβορο και δε χρειαζεται συχνα σ'αυτους τους κινητηρες ακομα και με πολυ σκληρη χρηση. Τα 12000χμ που λεει η μαμα Χονδα (η οποια σε πολλα μηχανακια της δινει διαστηματα πολυ μικρα χωρις να χρειαζεται) ειναι πολυ λιγα, 24000 ή και 36000χμ ειναι μια χαρα. Οποτε αυτη η μεγαλη δουλεια δε χρειαζεται να γινει συχνα.


Κατι αλλο σε σχεση με το φιλτρο αερα: δε θα συνιστουσα φιλτρο που πλενεται, πχ Κ&Ν, σ'αυτους που πανε συχνα χωμα εκτος και αν πλενεται/λαδωνεται πολυ τακτικα. Τα πιο ελευθερα φιλτρα αφηνουν καποια σωματιδια να περασουν και κανουν σε βαθος χρονου ζημια/γραμμες στους κυλινδρους, για τετοια χρηση καλυτερα χαρτινο φιλτρο. Για ασφαλτο βεβαια ενα πλενομενο φιλτρο ειναι πιο οικονομικο σε βαθος χρονου.
Καταγράφηκε

" the PouroDuro spirit "
pakos1406
HTC ΔΣ
Οδηγάρα
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 409


Αξιζει φιλε να υπαρχεις για ενα ονειρο


« Απάντηση #12 στις: Κυριακή 19 Ιανουάριος 2020, 10:27:33 πμ »

Το σενάριο που λέει ο Ανδρέας έχει περάσει πολλές φορές από το μυαλό μου.
Είναι στα υπ όψιν και θα συζητηθεί με το υπόλοιπο ΔΣ
Αυτό βέβαια μπορεί να γίνει μόνο Κυριακή πρωί όπως είχε γίνει με απόλυτη επιτυχία το σεμινάριο για τα καρμπς.
Οπότε stay tuned και κάτι θα κανονιστεί
Και δε θα είναι μόνο ένα για τα απόλυτα βασικά (λάδια, φίλτρα κλπ) αλλά και για άλλα πραγματάκια ...
Απλά υπομονή γιατί αυτή τη στιγμή τα κεφάλια μας είναι καζάνια εν όψει πίτας και ΙΤΤ
Καταγράφηκε

Η ψυχοσύνθεση μου δεν αντέχει τους ηλίθιους οδηγούς
PANTANTREAS UNO
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 26



« Απάντηση #13 στις: Δευτέρα 20 Ιανουάριος 2020, 17:44:24 μμ »

Ευχαριστω παρα πολυ!!!  Grin Grin
Καταγράφηκε
Σελίδες: [1] | Πάνω Εκτύπωση 
« προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines
Simple Audio Video Embedder

SMF Theme © Gaia
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!