Hellas Transalp Forum

ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΣΩ ΤΟΝ ΣΥΝΑΓΕΡΜΟ ΑΛΛΑ ΠΩΣ??

επισκέπτης · 3433

flwrina

  • Guest
on: Τρίτη 24 Απρίλιος 2007, 19:00:16 μμ
εδω και καιρο υπαρχει καποια αρυθμια στην λειτουργεια των φλας η οποια οφειλεται διαπιστωμενα στον συναγεμο που δεν εχω ποτε χρησιμοποιησει. οταν αναβω δεξι φλας κανω την στροφη και επαναφερω με τον διακοπτη τοτε μονα τους τα φλας παλι για δεξια μερια λειτουργουν και πρεπει να παιζω για να σταματησουν και ακουγεται ταυτοχρονα και ενα 2πλο μπιπ απο τον συναγερμο .αυτο το κανει συχνα αλλα οχι συνεχεια .επειδη θα μου φαει μια μερα να παω θεσ/νικη να  τον απενεργοποιησω ας πει καποις τι να κανω. δοκιμασα την φισα αλλα ειναι συνδεδεμενος με το  HISS και μετα δεν παιρνει μπρος η μηχανη. ο συναγερμος ειχε τοποθετηθει το 2002 μαζι με την αγορα απο την ιδια την εταιρεια.  και οπως καταλαβαινετε εδω στην φλωρινα δεν......ειναι του αθληματος καποιοι  ας  τους πω τεχνιτες και θελω να παω σε εναν που υπαρχει και να του πω εγω ακριβως τι εργασιες πρεπει να κανει μηπως ετσι και βρω καποια λυση.......
« Last Edit: Τρίτη 24 Απρίλιος 2007, 19:03:53 μμ by flwrina »



Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #1 on: Τρίτη 24 Απρίλιος 2007, 21:29:02 μμ
Λευτέρη, από το συναγερμό (όχι το HISS) φεύγουν κάποια καλωδιάκια και πάνε στα φλας (συνήθως τα πίσω). Θα πρέπει να τα βρείς αυτά τα καλωδιάκια και να τα απομονώσεις (βγάλεις/κόψεις). Συνήθως για να γίνει αυτό πρέπει να βγεί η σέλα γιατί (και πάλι συνήθως) οι συνδέσεις (των καλωδίων) με τα φλας είναι κάτω από τη σέλα. Πρόσεξε μην κόψεις τα ίδια τα καλώδια των φλας αλλά μόνο αυτά που έρχονται από το συναγερμό. Ψάξε να τα βρείς και αν έχεις πρόβλημα ανέφερέ το εδώ πάλι.


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #2 on: Πέμπτη 26 Απρίλιος 2007, 17:02:35 μμ
Αυτο που αναφέρεις το έχουν συνήθως οι Patrol ,οπου αν πριν αναψουν 3-4 φορές , επαναφέρεις τον
διακόπτη στη μεσαια θέση , θα μπει το αλαρμ. Και κανει και το μπιπ που  περιγράφεις.
Eιναι λιγο σπαστικό... αλλα εχω την εντυπωση οτι μπορείς να απενεργοποιήσεις αυτη τη
δυνατότητα του συναγερμού.


Offline louros

  • Μονάχος μονάχος
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 7326
  • Kαι αδιάβροχος.....!
Reply #3 on: Παρασκευή 01 Ιούνιος 2007, 13:10:49 μμ
Αυτο που αναφέρεις το έχουν συνήθως οι Patrol ,οπου αν πριν αναψουν 3-4 φορές , επαναφέρεις τον
διακόπτη στη μεσαια θέση , θα μπει το αλαρμ. Και κανει και το μπιπ που  περιγράφεις.
Eιναι λιγο σπαστικό... αλλα εχω την εντυπωση οτι μπορείς να απενεργοποιήσεις αυτη τη
δυνατότητα του συναγερμού.

Η συγκεκριμένη λειτουργία των PATROL είναι πράγματι μπελάς αλλά όχι και τόσο μεγάλος για να ακυρώσεις τον συναγερμό ρε Λευτέρη.
Ο Κώστας έχει δίκιο απενεργοποιείται δες το manual προτού αρχίζεις και κόβεις.


ΘΑΝΑΣΗΣ  
Ομορφάάά





" Μπάρμπα . απο δω βγάζ πθενά ?


okeanos

  • Guest
Reply #4 on: Κυριακή 03 Ιούνιος 2007, 01:34:01 πμ
Αυτο που αναφέρεις το έχουν συνήθως οι Patrol ,οπου αν πριν αναψουν 3-4 φορές , επαναφέρεις τον
διακόπτη στη μεσαια θέση , θα μπει το αλαρμ. Και κανει και το μπιπ που  περιγράφεις.
Eιναι λιγο σπαστικό... αλλα εχω την εντυπωση οτι μπορείς να απενεργοποιήσεις αυτη τη
δυνατότητα του συναγερμού.
Κώστα, σωστό αυτό που λες, μου συμβαίνει κι εμένα, οπότε πρέπει να αφήσω να αναβοσβήσουν 3-4 φορές τα φλας για να τα σβήσω μετά.
Όμως ο Λευτέρης, αν κατάλαβα καλά, λέει ότι του συμβαίνει αυτό αφού πάρει τη στροφή, ενώ κανονικά δεν πρέπει να συμβαίνει

 οταν αναβω δεξι φλας κανω την στροφη και επαναφερω με τον διακοπτη τοτε μονα τους τα φλας παλι για δεξια μερια λειτουργουν και πρεπει να παιζω για να σταματησουν και ακουγεται ταυτοχρονα και ενα 2πλο μπιπ απο τον συναγερμο

εγώ και μία φορά να αναβοσβήσουν τα φλας, όταν κανω τη στροφή ή ακόμα και ελιγμό, δεν μου το παρουσιάζει...μόνο σε ευθεία και χωρίς να στρίψω καθόλου το τιμόνι