Hellas Transalp Forum

Ζωή μπαταρίας Varadero

georgE_xlv1000 · 6526

Offline georgE_xlv1000

  • Ο Τοσοδούλης
  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 131
  • Αν ακούσεις την εξάτμισή μου κράτα την αναπνοή σου
on: Πέμπτη 22 Μάρτιος 2007, 14:35:34 μμ
Γειά σε όλους!

Σήμερα το πρωϊ έφαγα μια μικρή "χυλόπιτα" από το 15 μηνών Varadero μου.  :-[

Πήγα να βάλω μπροστά μετά από 6 ημέρες ακινησίας (λόγω γρίπης (πάλι)), και είναι ζήτημα αν γύρισε 2-3 φορές η μίζα.. και ψόφισε! Μετά καλώδια αμάξι κλπ..  >:(

Μου έκανε εντύπωση αυτό το ξελίγωμα γιατι χρησιμοποιώ πολύ τακτικά τη μηχανή όλο το χρόνο - δεν κάθεται - με πολύ σπάνιες εξαιρέσεις όπως αυτή. Α, υπάρχει βέβαια και συναγερμός META Systems, που επίσης χρησιμοποιώ συνεχώς.

Μήπως πάει να παραδώσει πνεύμα πολύ νωρίς; Ποιό τώρα το μέλλον της μπαταρίας; Να μπώ στη διαδικασία να τη φορτίσω στο σπίτι για να τη βοηθήσω; Ενός χρόνου μπαταρία! Τα φώτα σας παρακαλώ!  :goofy:



πάμε μια κόντρα;


Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #1 on: Πέμπτη 22 Μάρτιος 2007, 14:54:57 μμ
Μου κάνει και εμενα εντυπωση ! η δικιά μου ειναι σχεδόν 4 ετων και μαλλον φέτος θα παραδώσει πνεύμα.
Αλλα έχει μεινει για 2 φορες πανω απο 20 μέρες σε ακινησία... και πήρε πάλι με την πρωτη.
Με συναγερμό μέσα (σε sleep mode)
Μηπως έχεις απώλειες απο κάπου ?


Offline georgE_xlv1000

  • Ο Τοσοδούλης
  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 131
  • Αν ακούσεις την εξάτμισή μου κράτα την αναπνοή σου
Reply #2 on: Πέμπτη 22 Μάρτιος 2007, 15:04:20 μμ
Κι εμένα ο ΜΕΤΑ μπαίνει σε sleep mode μετά από 2-3 μέρες νομίζω..

Στη μηχανή γενικά όλα μαμά είναι.. απείραχτα.. πώς θα μπορούσα να ελέγξω για απώλειες;  ???


πάμε μια κόντρα;


Offline dskafidas

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 393
Reply #3 on: Πέμπτη 22 Μάρτιος 2007, 17:16:33 μμ
Δεν μπορείς. Τόσο αντεξε και εμένα.Προσοχή φορτισέ την πρώτα πριν την μετακινήσεις.Με μη φορτισμένη μπαταρία δύσκολα θα τα βγάλει πέρα ο ανορθωτής και τα πηνία. Το έκανα δύο φορές αυτό και τα άλλαξα όλα ευτυχώς στην εγγύηση (περίπου 900 ευρώ μπαταρία ανορθωτής και πηνία με 1 μήνα καθυστέριση.)
Για ξανασκέψου το.



Offline georgE_xlv1000

  • Ο Τοσοδούλης
  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 131
  • Αν ακούσεις την εξάτμισή μου κράτα την αναπνοή σου
Reply #4 on: Πέμπτη 22 Μάρτιος 2007, 17:30:20 μμ
ωχωχ.. Διονύση θα πάθω καμιά συγκοπή!

Εγγύηση εννοείς 1 χρόνου να υποθέσω ε; (δηλ. εγώ δεν έχω...)

Εχω ήδη έρθει στη δουλειά μου.. 5 χιλιόμετρα δρόμος.. ελπίζω να έχει φορτίσει (έστω λίγο) και να μήν πάθω κι άλλη νήλα!  :o
« Last Edit: Πέμπτη 22 Μάρτιος 2007, 17:45:57 μμ by georgE_xlv1000 »


πάμε μια κόντρα;


Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #5 on: Πέμπτη 22 Μάρτιος 2007, 17:53:09 μμ
δυο χρονια ισχυει η εγγυηση...


Offline georgE_xlv1000

  • Ο Τοσοδούλης
  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 131
  • Αν ακούσεις την εξάτμισή μου κράτα την αναπνοή σου
Reply #6 on: Πέμπτη 22 Μάρτιος 2007, 18:05:38 μμ
ευχαριστώ Κώστα..

Όλεεεεεεεεεεεεεεεε!

 :D ;D  :goofy:  :band: :angel: :beer: :dude: :qriding: :guitar: :thawave:

πάλι καλά!


πάμε μια κόντρα;


Offline georgE_xlv1000

  • Ο Τοσοδούλης
  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 131
  • Αν ακούσεις την εξάτμισή μου κράτα την αναπνοή σου
Reply #7 on: Πέμπτη 22 Μάρτιος 2007, 21:06:31 μμ
Σόου φαρ σόου γκούντ.. πλέον πέρνει μπροστά.. την άφησα και χωρίς συναγερμό για απόψε να μήν της τραβάει ρέυμα

Πάω τώρα στην πιλωτή να στήσω την ιγκλού μου δίπλα της, να κοιμιθώ αγκαλιά με το καλάζνικοφ....  :qtank: :flames:


πάμε μια κόντρα;


Offline georgE_xlv1000

  • Ο Τοσοδούλης
  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 131
  • Αν ακούσεις την εξάτμισή μου κράτα την αναπνοή σου
Reply #8 on: Παρασκευή 23 Μάρτιος 2007, 20:11:00 μμ
..σήμερα το πρωί είχα πάλι μιά απ’τα ίδια..  >:(

Οπότε αποφάσισα και αγόρασα φορτιστή! Διονύση ευχαριστώ για τη βοήθεια για την επιλογή. Τελικά κατέληξα σε μια οικονομική αγορά από το Πράκτικερ, ένα BOSCH (made in China πλέον κι αυτός), τον KL1204 230V - 50-60Hz 2.7A - 55W. Mε μόνο 25€.

Από αναζήτηση στο Ίντερνετ περί του θέματος, κατέληξα και στα παρακάτω χρήσιμα συμπεράσματα γι’αυτό και τα παραθέτω:
-Πολύ καλό σφήξιμο στους πόλους της μπαταρίας για όλους (δεν το έχω ελέγξει ακόμα)
-Η ποιότητα της Yuassa έχει πέσει δραματικά τα τελευταία χρόνια, τα περιστατικά είναι πιά πολλά
-Ισως ο αναρθωτής του Vara θέλει αντικατάσταση με μεγαλύτερο και με ψύκτρες ωστε η μπαταρία να φορτίζεται πιό αποτελεσματικά..

 ::)


πάμε μια κόντρα;


Offline dskafidas

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 393
Reply #9 on: Σάββατο 24 Μάρτιος 2007, 01:44:11 πμ
Πάρε μια ψύκτρα απο τα μαγαζιά που πουλάνε υπολογιστές και προσαρμοσέ την πανω στο ανορθωτή. Επίσης το καλύτερο είναι να μετρήσεις την τάση της μπαταρίας με πολύμετρο στο ρελαντί.Στις 1000 στροφές πρέπει να είναι 13,7 V. Αν είναι τόσο είναι οκ.Αφού την φορτίσεις και κάνεις μια βόλτα αποσυνδεσέ την 1 ημέρα και την επόμενη μέτρα πάλι τα volt αποσυνδεμένη πάντα.Πρέπει να σου δείχνει απο 12,3 - 12,5 volt μήπως και τυχόν η μπαταρία σου εχει απώλειες.
Καλή τύχη.



Offline georgE_xlv1000

  • Ο Τοσοδούλης
  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 131
  • Αν ακούσεις την εξάτμισή μου κράτα την αναπνοή σου
Reply #10 on: Σάββατο 24 Μάρτιος 2007, 16:22:52 μμ
Διονύση ευχαριστώ και πάλι!  ;)
Ναι, θα μετρήσω με πολύμετρο, περιμένω να εξηγηθεί ο πατέρας μου γι’αυτό (είναι ηλεκτρονικός), και θα σου πώ νούμερα..  8)
Μέχρι στιγμής η χτεσινοβραδυνή φόρτιση απέδοσε καρπούς, η μιζιές είναι πολύ ζωηρότερες πια.. να δούμε αν θα κρατήσει..  ::)


πάμε μια κόντρα;


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #11 on: Δευτέρα 26 Μάρτιος 2007, 11:25:42 πμ
Δεν αρκεί μόνο να μετρήσεις την τάση στα άκρα της μπαταρίας στο ρελαντί. Πρέπει να δείς και τί τάση βγάζει σε υψηλότερες στροφές. Η πρώιμη καταστροφή της μπαταρίας έρχεται συνήθως και από υπερβολική τάση (>15V). Για σωστή φόρτιση η τάση πρέπει να κυμαίνεται 13.8-15. Ο φορτιστής Bosch που πήρες κάνει για μικρές μπαταρίας μηχανής αλλά δεν είναι αυτόματος. Πρέπει πάντα να τον αποσυνδέεις μετά τη φόρτιση. Υπάρχει και ο 1206Ε που είναι αυτόματος (δικόπτει μόνος του όταν φορτιστεί η μπαταρία και ξαναρχίζει όταν η τάση πάλι πέσει) αλλά είναι ακριβότερος (υπάρχει και αυτός στο Praktiker). Ψύκτρα από κατάστημα ηλεκτρονικών θέλει "πατέντα" για να προσαρμοστεί σωστά και να κάνει και σωστή δουλειά.


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline georgE_xlv1000

  • Ο Τοσοδούλης
  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 131
  • Αν ακούσεις την εξάτμισή μου κράτα την αναπνοή σου
Reply #12 on: Δευτέρα 26 Μάρτιος 2007, 13:24:36 μμ
Ευχαριστώ Χρήστο :thumbup:

Ναι όντως δέν είναι αυτόματος.. Αρχικά αρχισε να φορτίζει με 2,5 --> 2 (Α), μέχρι που έπεσε σύντομα στα 1,7-1,8, όπου και έμεινε για ώρες. Μετά από 14 περίπου όρες συνολικά το πρωί, ήταν στο 1 Α, οπότε και αποσύνδεσα. Πιστεύω να μήν παραφόρτισα πολύ.. (η οδηγία έγραφε για εως 10 ώρες περίπου) :goofy:

Τον αυτόματο δεν τον πήρα είδηση στο Praktiker.. μόνο έναν λίγο ακριβότερο με λίγο γρηγορότερη φόρτιση βρήκα (που δεν το προτίμησα γιατι νομίζω είναι πιό επιβαρυντικό για τη μπαταρία).

Θα το ψάξω και με την ψύκτρα..

Μέχρι στιγμής πάντως η μπαταρία μετά τη φόρτιση είναι ΟΚ και οι μιζιές ζωηρότερες!  :)


πάμε μια κόντρα;