Hellas Transalp Forum

Stand και start

hristos3 · 4819

Offline hristos3

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 850
  • Δεν δαγκώνω λέμεεεε... άμα δεν με πειράξεις
on: Δευτέρα 12 Μάρτιος 2007, 15:03:27 μμ
Καλησπέρα σε ολους.
Σήμερα μου συνέβει κάτι παράδοξο με το ΤΑ
Ξεκίνησα κανονικά το πρωί οπως κάθε μερα δηλ ο χριστιανός. Μετά από ολιγόωρη στάση προσπαθώ να βάλω μπρος και δεν ξεκινούσε με τίποτα. Μιζάριζε αλλα εκανε οπως οταν δεν είναι το σωστό κλειδί στο HISS. Προσπάθησα 3-4 φορές αλλά τίποτα. Κατεβαίνω από την ΤΑ για να την παρκάρω καλύτερα ώστε να βρω μεσο να την μετακινήσω και αφου το κάνω δοκιμάζω για μια τελευταία φορά και πήρε με την πρώτη. Η μόνη αλλαγή που μπορώ να σκευτώ και να έχει και κάποιο νόημα, εκτός του ότι την πρώτη φορά ήμου καβάλα και την δευτερη όχι  ;D ;D ;D " ήταν ότι την δευτερη φορά δεν είχα το stand  κατεβασμένο. υπάρχει περίπτωση να δημιουργηθεί μπέρδεμα με το stand? ή τί άλλο να φταίει.  ???
Ευχαριστώ πολύ


Η πίστα και ο δρόμος είναι αντιστρόφως ανάλογες καταστάσεις.
Οι περήφανοι στην πίστα είναι ταπεινοί στο δρόμο, ενώ οι ταπεινοί στην πίστα θέλουν να κάνουν τους περήφανους στο δρόμο.


Offline Γιάννης Σταυρουλάκης

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 4154
  • by Jstavrou
Reply #1 on: Δευτέρα 12 Μάρτιος 2007, 15:18:02 μμ
... Μετά από ολιγόωρη στάση προσπαθώ να βάλω μπρος και δεν ξεκινούσε με τίποτα. Μιζάριζε αλλα εκανε οπως οταν δεν είναι το σωστό κλειδί στο HISS. Προσπάθησα 3-4 φορές αλλά τίποτα.
... την δευτερη φορά δεν είχα το stand  κατεβασμένο. υπάρχει περίπτωση να δημιουργηθεί μπέρδεμα με το stand? ή τί άλλο να φταίει.  ???
Ευχαριστώ πολύ
ΝΑΙ. Αν κατάλαβα καλά εννοείς το πλαινό σταντ. Υπάρχει κάποιο σύστημα που όταν το σταντ είναι κατεβασμένο η μηχανή ΔΕΝ παιρνει μπροστά, εκτός κι αν έχει νεκρή.
Αν βάλεις μπροστά με νεκρή και το σταντ κατεβασμένο, την ώρα που θα βάλεις πρώτη, θα σβύσει.
Ομοίως εάν έχεις το σταντ κατεβασμένο δεν παίρνει μπροστά εάν έχεις μέσα ταχύτητα και πατάς συμπλέκτη.
Είναι φυσιολογικό, ή όπως λέμε στη γλώσσα μας οι πληροφορικάριοι "είναι feature, δεν είναι bug".

Ελπίζω να βοήθησα.



There are 3 kinds of people.
Those who MAKE things happen.
Those who WATCH what happens.
Those who WONDER what happened.
Μέλος Κ.Τ. XL650V


Offline jon t

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 546
Reply #2 on: Δευτέρα 12 Μάρτιος 2007, 18:53:03 μμ
Θυμάσαι αν, όταν γυρνούσε η μίζα αλλά δεν έπαιρνε εμπρός, το λαμπάκι του HISS στο ταμπλό ήταν αναμένο ή σβυστό;



Offline hristos3

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 850
  • Δεν δαγκώνω λέμεεεε... άμα δεν με πειράξεις
Reply #3 on: Τρίτη 13 Μάρτιος 2007, 14:55:34 μμ
Το φωτάκι ήταν σβηστο αφου είχε ανάψει πρώτα. Οσο για τα υπολοιπα ήταν ολα οπως επρεπε.
Γιαννη στείλε προσωπικό mail. Μου λες ότι είσαι και εσυ του συναφιου
Ευχαριστω για τις απαντήσεις


Η πίστα και ο δρόμος είναι αντιστρόφως ανάλογες καταστάσεις.
Οι περήφανοι στην πίστα είναι ταπεινοί στο δρόμο, ενώ οι ταπεινοί στην πίστα θέλουν να κάνουν τους περήφανους στο δρόμο.


Offline Σπύρος Πατράς

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 18
  • Ευτυχισμένος μηχανόβιος !!!
Reply #4 on: Πέμπτη 15 Μάρτιος 2007, 22:42:46 μμ
Αν τελικά σιγουρεύτηκες ότι δεν φταίει το stand τότε ρίξε μια ματιά και στον κόκκινο διακόπτη on/off στο δεξί γκριπ.

Πολλές φορές ένεκα παλαιότητας μαζεύει βρωμιές ή πουρί στις ενώσεις και δεν λειτουργεί ακόμα κι όταν βρίσκεται στη θέση on. Δηλαδή δεν κλείνει το κύκλωμα ως οφείλει ώστε να μπορέσει να πραγματοποιηθεί η εκκίνηση.

Έχω πάθει το ίδιο με μοντέλο 96 ενός φίλου και ενώ ψάχναμε κανένα μισάωρο να βρούμε τις πταίει και δεν ξεκινάει τελικά μόλις το πείραξα 2-3 φορές το μηχανάκι πήρε μπροστά αμέσως.


Όταν έχεις φράγκα πίνε κι όταν δεν έχεις πες μας να σε κεράσουμε !