Hellas Transalp Forum

.

επισκέπτης · 6702

dman

  • Guest
on: Παρασκευή 23 Μάιος 2008, 06:37:15 πμ
.
« Last Edit: Δευτέρα 09 Νοέμβριος 2009, 03:58:16 πμ by Πούλος ο Μεγαλοπρεπής »



strofakias

  • Guest
Reply #1 on: Παρασκευή 23 Μάιος 2008, 06:38:57 πμ
 :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical:



Offline tserts

  • Θιασώτης του τραμπουκισμού
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3530
  • Transalp GS Forum
Reply #2 on: Παρασκευή 23 Μάιος 2008, 06:51:25 πμ

αφιερωμενο στο φιλο tserts :-X


Ορίστε μας ο νέος, ακόμα δεν ήρθε και μας άρχισε το δούλεμα...  :eusa_clap:

Οι κακές παρέες...

Πρέπει να σπάσαμε ρεκόρ στο πόσο γρήγορα χαλάσαμε ένα νέο μέλος...

Διονύση καλά πας, την Κυριακή μην ξεχάσεις να φορέσεις την μπλούζα "I hate tserts" που αγόρασες από το ΣΥΜΟΦΕ...  :P


Το δικό μου φόρουμ κερδίζει το δικό σου φόρουμ και είναι πιο δυνατό.


Offline tserts

  • Θιασώτης του τραμπουκισμού
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3530
  • Transalp GS Forum
Reply #3 on: Παρασκευή 23 Μάιος 2008, 07:14:28 πμ
η αληθεια ειναι οτι ο πειρασμος ειναι μεγαλος.... αλλα κρατιεμαι. μερικες φορες περναω τη λεπτη κοκκινη γραμμη αλλα -ουπς- επανερχομαι  ;D
καπτα-γιαννη, εγω ειμαι μαζι σου :eusa_clap: :eusa_clap:

Τη λεπτή κόκκινη γραμμή τη βλέπεις σαν κουκκίδα τόσο που την πέρασες... (Joey) :P



Το δικό μου φόρουμ κερδίζει το δικό σου φόρουμ και είναι πιο δυνατό.


DRAKE RAMORE

  • Guest
Reply #4 on: Παρασκευή 23 Μάιος 2008, 07:16:54 πμ
η αληθεια ειναι οτι ο πειρασμος ειναι μεγαλος.... αλλα κρατιεμαι. μερικες φορες περναω τη λεπτη κοκκινη γραμμη αλλα -ουπς- επανερχομαι  ;D
καπτα-γιαννη, εγω ειμαι μαζι σου :eusa_clap: :eusa_clap:


Που 'σαι .....αποφάσισε.....δεν θα παίζουμε μαζί σου >:(

Εισαι μ' εμάς ή με τους άλλους....?

Τη λεπτή κόκκινη γραμμή τη βλέπεις σαν κουκκίδα τόσο που την πέρασες... (Joey) :P



Ποιος με φώναξε?



DRAKE RAMORE

  • Guest
Reply #5 on: Παρασκευή 23 Μάιος 2008, 16:54:32 μμ
Πίστωση απο αύριο...λέγε....
« Last Edit: Παρασκευή 23 Μάιος 2008, 17:01:57 μμ by DRAKE RAMORE »



Offline junior CAESAR

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1309
  • ...¨Οποιος έχει μυαλό το προστατεύει!!
Reply #6 on: Παρασκευή 23 Μάιος 2008, 18:09:42 μμ
Ο καπετάνιος Ντιέγκο Μοντόγια Γκαρσία του πλοίου "Γρανάδα" της 
περίφημης Ισπανικής αρμάδας κάπνιζε την πίπα του στο κατάστρωμα
όταν ο πρώτος ήρθε τρέχοντας και του είπε: "Καπετάνιο, εχθρικό πλοίο 
στον ορίζοντα!". Με ψυχραιμία γύρισε στον πρώτο και του είπε:
"Φέρε μου το κόκκινο πουκάμισο". Ο πρώτος έτρεξε, το έφερε και ο 
καπετάνιος το φόρεσε.
Μια άγρια μάχη ξέσπασε σε λίγο και το πλοίο "Γρανάδα" νίκησε. Μετά την 
μάχη, ο πρώτος ρώτησε τον καπετάνιο: "Καπετάνιο, γιατί
φόρεσες το κόκκινο πουκάμισο πριν την μάχη;" κι ο καπετάνιος γενναία 
απάντησε: "Αν τυχόν πληγωνόμουν στην μάχη, οι άντρες δεν θα
 με έβλεπαν να αιμορραγώ και δεν θα αποθαρρύνονταν" και ο πρώτος 
θαύμασε τον γενναίο και σοφό καπετάνιο.
Μόλις τότε ένας άλλος ναύτης έτρεξε στον καπετάνιο και του φώναξε: 
"Καπετάνιο!, υπάρχουν είκοσι εχθρικά πλοία στον ορίζοντα!" κι
καπετάνιος γυρίζει και λέει στον πρώτο: "Φέρε μου το καφέ παντελόνι".καπετανιος

αφιερωμενο στο φιλο tserts :-X


  :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical: :2egyptdance: :2egyptdance: :2egyptdance:       Σωστος ο καπετανιος


Salonica Iron Club

ΤΟ ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΑΞΙ
Η ΑΣΚΟΠΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΠΩΛΕΙΑ ΖΩΗΣ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟ ΜΑΣ
ΠΡΟΣΟΧΗ!
ΜΗΝ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΠΟΤΕ ΤΟ ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΟ ΓΙΑΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΣΟΒΑΡΟΥ ΑΤΥΧΗΜΑΤΟΣ


DRAKE RAMORE

  • Guest
Reply #7 on: Παρασκευή 23 Μάιος 2008, 18:44:19 μμ

Αποστολε, no hard feelings :thankyou:


Hard feelings?......... :badgrin: :badgrin: :badgrin:

none whatsoever...... :2cool:

Εσύ για να έχουμε καλό ρώτημα .....τί νούμερο πανιά φοράς?



Offline tserts

  • Θιασώτης του τραμπουκισμού
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3530
  • Transalp GS Forum
Reply #8 on: Παρασκευή 23 Μάιος 2008, 19:01:47 μμ
Φέρτε μου την κίτρινη βερμούδα γιατί κοντέυω να κατουρηθώ από τα γέλια με τον παλιμπεδισμό σας...  :P


Το δικό μου φόρουμ κερδίζει το δικό σου φόρουμ και είναι πιο δυνατό.


Offline louros

  • Μονάχος μονάχος
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 7326
  • Kαι αδιάβροχος.....!
Reply #9 on: Παρασκευή 23 Μάιος 2008, 19:28:50 μμ


ΘΑΝΑΣΗΣ  
Ομορφάάά





" Μπάρμπα . απο δω βγάζ πθενά ?


DRAKE RAMORE

  • Guest
Reply #10 on: Παρασκευή 23 Μάιος 2008, 19:30:00 μμ
 :2hysterical: :2hysterical:



giorgio

  • Guest
Reply #11 on: Σάββατο 24 Μάιος 2008, 03:05:08 πμ
Απο οτι κατάλαβα αρχίζεις & μαζεύεις πλήρωμα μωρή πυγολαμπίδα.

Άντε ρε με το καλό, & να ιδρύσετε & Σωματείο.

Π.Χ ΝΑΥΤΙΚΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΦΙΛΩΝ ΒΑΡΚΑΡΗΔΩΝ " ΟΙ ΣΑΛΑΜΙΝΟΜΑΧΟΙ ".  :thawave: :thawave: :thawave:



giorgio

  • Guest
Reply #12 on: Σάββατο 24 Μάιος 2008, 03:06:03 πμ
Denis



Offline xplast

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3652
Reply #13 on: Κυριακή 25 Μάιος 2008, 07:37:10 πμ
πρεπει να'σαι πολυ λερα για να κυβερνας γαλερα :eusa_shhh:

Και τώρα καταλάβατε πως πάει η μηχανή του tserts στον δρόμο.......