Απο το CBF είναι Βασίλη,
αλλά αυτό το οτι τα φτιάχνουν ετσι για να χαλάνε δεν το πιστεύω, ισως ακομα κ η ίδια η Χοντα να μην πιστευε οτι καποιοι θα συντηρουσαν το μηχανάκι αυτό τόσα χλμ ωστε να προλάβει να φθαρεί ο αξονας...
και ηθελα να στο γραψω αν ηταν απο το δικο σου αλλα το ξεχασα
εγω το πιστευω γιατι το βλεπω και πανω στη δουλεια μου αποδεικτικα (ηλεκτρονικος & τεχνικος Η/Υ) αλλα και με συνεργεια με μαστορια που μιλαω τα ιδια λενε ειτε ειναι αμαξι ειτε μηχανη,καμια σχεση η παλια αξιοπιστια με τι καινουργια εντος και εκτος ιαπωνικων οχηματων σκεψου να εφτιαχναν ακομα αθανατα ανεξαρτητου κλαδου θα ειχαν κλεισει και εχουν κλεισει αρκετα καλα εργοστασια ειτε αυτο εφτιαχνε τηλεορασεις ειτε οχηματα...
αυτο με το ψυγειο μου ετυχε στο versys που ειχα,μου τρυπισε στα καλα καθουμενα δακρυσμα το οποιο δεν ηταν απο πετρα απο εκει που δακρυζε,επισης του ειχα σιτα και δεν ειχε κανενα σημαδι απο πετρες απο τις πρωτες μερες που το πηρα.
το θυμηθηκε μετα απο 7 χρονια+70.000 περιπου και δε κολιοταν σε εκεινο το σημειο,το θεμα δεν ειναι γιατι χαλασε μετα απο τοσα χιλιομετρα και χρονια αλλα γιατι η τιμη για αντικατασταση να ειναι για εγκεφαλικο... 550 εσκασα γιατι ουτε ιμιτασιον υπηρχε ουτε μεταχειρισμενο σε καλη κατασταση και τιμη
κατσε ρε μαστορα 550 δεν εχει ουτε το ψυγειο σπιτι μου και το εχω παραπανω χρονια
αν το ηξερα οτι θα επερνα καινουργιο και θα εμπλεκα με κοστολογιο χρυσου δε θα το επερνα,ασε μεταχειρισμενο σκυλο και ανταλακτικα στο περιπτερο