Hellas Transalp Forum

Καταπιείτε τη γλώσσα σας

Ghallas · 3660

Offline Ghallas

  • Azariah ben Moses dei
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1759
  • Quocunque Jeceris Stabit
on: Σάββατο 19 Απρίλιος 2008, 05:59:24 πμ
 Το εύκολο

Στα Ελληνικα:

3 Μάγισσες κοιτάζουν 3 Swatch ρολόγια. Ποια μάγισσα κοιτάει ποιο Swatch ρολόι;

Πες το και στα Αγγλικα τωρα...:

Three witches watch three Swatch watches. Which witch watches which swatch watch?

Το ζόρικο

Στα Ελληνικα:

3 Μάγισσες μετά από εγχείριση αλλαγής φύλου κοιτάζουν 3 Swatch κουμπιά ρολογιού.

Ποια εγχειρισμένη μάγισσα κοιτάει ποιο κουμπί Swatch ρολογιού;

Γιααα προσπαθησε το και στα Αγγλικα...:

Three switched witches watch three Swatch watch
switches. Which switched witch watches which Swatch watch switch?

Το "δεν λέγεται"

Στα Ελληνικα:

3 Ελβετίδες μάγισσες πόρνες, οι οποίες επιθυμούν εγχείριση αλλαγής φύλου, κοιτάζουν 3 Swatch κουμπιά ρολογιού.

Ποια ελβετίδα μάγισσα πόρνη, η όποια επιθυμεί εγχείριση αλλαγή φύλου κοιτάζει ποιο κουμπί Swatch ρολογιού;

Δεν υπαρχει περιπτωση να το πεις αυτο!!!:

Three swiss witch bitches, which wished to be switched swiss witch bitches, wish to watch three swiss Swatch watch switches.

Which swiss witch bitch which wishes to be a switched swiss witch bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch
switch?



My bike got stolen and all I got was this lousy thread. And the bike back...


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • mods
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #1 on: Σάββατο 19 Απρίλιος 2008, 06:04:12 πμ
ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ!!!
ΑΠΑΙΧΤΟ!!!
ΦΟΒΕΡΟ!!!
 :eusa_clap: :eusa_clap:


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


DRAKE RAMORE

  • Guest
Reply #2 on: Σάββατο 19 Απρίλιος 2008, 06:11:03 πμ
 :drunk: :banghead: :banghead: :banghead: :clubbed: :clubbed: :clubbed: :clubbed:

Αν δεις πως με κοίταζε η Άννα την ώρα που προσπαθούσα να πω το τρίτο.....

.....τι κατανόηση έχει αυτό το κορίτσι....



Offline georig25

  • Θα ήθελα να είμαι
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 4162
  • Η ζωή είναι ωραία . . . . . συνήθως
    • ΡΗΓΑΣ
Reply #3 on: Σάββατο 19 Απρίλιος 2008, 06:23:47 πμ
Ουάου ! ! !
Η κουνιάδα μου την ώρα που το διάβαζα λέει στην γυναίκα μου "συγνώμη αυτός θα γίνει ο πατέρας του παιδιού σου;"   


Δεν γεννήθηκα με εξαρτήσεις, γιατί να τις αποκτήσω;

:moped:Γιώργος Ρήγας
click me!


Offline tserts

  • Θιασώτης του τραμπουκισμού
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3530
  • Transalp GS Forum
Reply #4 on: Σάββατο 19 Απρίλιος 2008, 06:26:07 πμ
Εγώ το διάβασα αλλά τώρα έχει νεκρώσει η γλώσσα και το σαγόνι μου...  ;D


Το δικό μου φόρουμ κερδίζει το δικό σου φόρουμ και είναι πιο δυνατό.


Offline Ζορπας

  • ΤΑ 700 Golden Edition, και ασε τους αλλους να ειναι
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1443
  • Ο Κυπριος του forum
Reply #5 on: Σάββατο 19 Απρίλιος 2008, 06:31:58 πμ
Ουάου ! ! !
Η κουνιάδα μου την ώρα που το διάβαζα λέει στην γυναίκα μου "συγνώμη αυτός θα γίνει ο πατέρας του παιδιού σου;"   

 :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical:


And so you touch this limit, something happens and you suddenly can go a little bit further. With your mind power, your determination, your instict, and the experience as well, you can fly very high.
Ayrton Senna


Offline memos

  • Με xlv 400 γίνομαι
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 4642
  • Πάω αργά για να φτάσω πρώτος...
Reply #6 on: Κυριακή 20 Απρίλιος 2008, 20:47:50 μμ
Ουάου ! ! !
Η κουνιάδα μου την ώρα που το διάβαζα λέει στην γυναίκα μου "συγνώμη αυτός θα γίνει ο πατέρας του παιδιού σου;"   

 :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical:

(Ευτυχώς που δεν ξέρω αγγλικά !!!) :eusa_silenced: :eusa_silenced: :eusa_silenced:


Γιατί ρε Μάνο; Γιατί;


Το αγαπημένο μου παραμύθι... ο Λαγός με τη Χελώνα.

Όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα………