Hellas Transalp Forum

Για τον toto!

επισκέπτης · 6930

costas

  • Guest
on: Κυριακή 23 Μάρτιος 2008, 18:50:26 μμ

Στο δημοτικό η δασκάλα λέει στους μαθητές της: "Παιδιά, ελάτε να κάνουμε ένα τεστ εξυπνάδας!". Στην συνέχεια ρωτάει έναν: "Ριχάρδο, πες μου ποιο είναι αυτό το ζωάκι: Περπατά στα κεραμίδια, έχει μουστάκι, κάνει νιάου και αλλά έχει και μια ελιά στη μυτούλα του!". Απαντά ο μαθητής: "Δεν ξέρω κυρία!". Και η δασκάλα του λέει: "Μα είναι η γάτα, την ελιά έβαλα απλά να σε μπερδέψω". Στην συνέχεια... "Πέτρο, πες μου εσύ: έχει φτερό, ράμφος και από κάτω ένα κουκούτσι;". Απαντά ο Πέτρος: "Πού να ξέρω κυρία, και με κουκούτσι από κάτω; Δύσκολα τα πράγματα!". Του απαντά η δασκάλα: "Είναι το πουλί βρε παιδί μου, το κουκούτσι έβαλα έτσι απλά να σε μπερδέψω!".
"Τώρα εσύ Τοτέ, ρώτα με ΕΣΥ κάτι!".
Ξεκινά και λέει λοιπόν: "Τι είναι μακρύ, είναι κόκκινο και στρογγυλό στην κορυφή, έχει δυο μπάλες από κάτω και αρέσει στις γυναίκες να το βάζουν στο στόμα;". Τσαντίζεται η δασκάλα και του λέει!: "Τοτέ, έξω από την τάξη!!! ΤΩΡΑ!!!". Ήρεμος της λέει της δασκάλας: "Όχι κυρία... είναι το ΚΡΑΓΙΟΝ, τις μπάλες τις έβαλα απλά για να σας μπερδέψω!"



Offline ΛΟΥΛΟΥΔΗΣ

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 545
  • Πάω αργά γιατί......δε μπορώ να πάω πιο γρήγορα
Reply #1 on: Κυριακή 23 Μάρτιος 2008, 19:45:38 μμ
Τοτός ο ΑΠΑΙΧΤΟΣ. ;D ;D ;D


ΦΟΒΑΜΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΜΕΡΑ ΜΗΠΩΣ ΜΕ ΑΦΗΣΟΥΝ ΟΛΟΙ KAI......
            ΜΕΙΝΟΥΝ ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ !!!!!!!!!
     

XL600V HONDA-FJR 1300 YAMAHA-P200E VESPA PIAGGIO


giorgio

  • Guest
Reply #2 on: Δευτέρα 24 Μάρτιος 2008, 01:22:47 πμ
Ωραίος ο Τότος!  :thumbup:



Offline xplast

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3652
Reply #3 on: Τετάρτη 26 Μάρτιος 2008, 08:13:08 πμ
Μια δασκάλα αγγλικών λέει σε δύο παιδιά και τον Τοτό να βγουν έξω, να χτυπήσουν την πόρτα και αυτή θα τους κάνει μια ερώτηση και αυτοί θα πρέπει να την απαντήσουν. Χτυπάει ο πρώτος την πόρτα και η δασκάλα τον ρωτάει:

- Γουάτς γιορ νέιμ;

- Μάι νέιμ ιζ Μποντ.

- Χου Μποντ;

- Τζειμς Μποντ.

"Ουυυυυυ", κάνουν οι μαθητές από κάτω. Χτυπάει ο δεύτερος την πόρτα, ρωτάει η δασκάλα:

- Γουάτς γιορ νέιμ;

- Μάι νέιμ ιζ Άντερσον.

- Χου Άντερσον;

- Πάμελα Άντερσον.

"Ουυυυυυ", άρχισαν πάλι να φωνάζουν οι άλλοι από κάτω. Χτυπάει και ο Τοτός, ρωτάει η δασκάλα:

- Γουάτς γιορ νέιμ;

- Μάι νέιμ ιζ Άι.

- Χου Άι;

- Άι γα**σου!



Offline xplast

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3652
Reply #4 on: Τετάρτη 26 Μάρτιος 2008, 08:13:58 πμ
Μια μέρα στην τάξη, λέει η δασκάλα στον Τοτό:

- Εγώ διαβάζω, εσύ διαβάζεις, τι χρόνος είναι;

- Χαμένος!



Offline xplast

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3652
Reply #5 on: Τετάρτη 26 Μάρτιος 2008, 08:18:02 πμ
Λέει ο Τοτός στην Αννούλα:

- Αννούλα, έλα το βράδυ σπίτι, δεν θα είναι κανείς.

Πάει η Αννούλα το  βράδυ στο σπίτι, χτυπάει το κουδούνι και δεν ήταν κανείς!






Η δασκάλα ρωτάει τα παιδιά:

- Εσύ Γιαννάκη, αν έβγαινες με μια κοπέλα από καλή οικογένεια και με πολύ καλή εκπαίδευση για δείπνο και ήθελες να πας στην τουαλέτα, τι θα της έλεγες;

- Θα έλεγα "πάω μισό λεπτό να κατουρήσω".

- A όχι, αυτό θα ήταν πολύ αγενές. Εσύ Κωστάκη παιδί μου πώς θα το έλεγες;

- Θα έλεγα "με συγχωρείς καλή μου φίλη, αλλά πρέπει να πάω στην τουαλέτα".

- Ναι, κάπως καλύτερα, αλλά η λέξη "τουαλέτα" όταν τρως ακούγεται άσχημα.

Γυρνάει η δασκάλα στον Τοτό:

- Εσύ Τοτέ, απέδειξε μας επιτέλους πόσο έξυπνος είσαι. Τι θα έλεγες στην κοπέλα;

- Εγώ κυρία θα έλεγα: "Καλή μου, παρακαλώ να με συγχωρέσεις που θα σ'εγκαταλείψω για μισό λεπτό,  αλλά δυστυχώς πρέπει να εξυπηρετήσω έναν πολύ καλό μου φίλο, τον οποίο ευελπιστώ να σου γνωρίσω αμέσως μετά το φαγητό!"



Offline xplast

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3652
Reply #6 on: Τετάρτη 26 Μάρτιος 2008, 08:18:40 πμ
Ο Τοτός επιστρέφει από το σχολείο με το αριστερό μάτι μαυρισμένο:

- Τι έπαθες παιδί μου; τον ρωτάει ανήσυχος ο πατέρας του.

- Να μπαμπά, σήμερα πήγαμε στην εκκλησία. Η δασκάλα μου στεκόταν ακριβώς μπροστά μου. Πρόσεξα πως η φούστα της είχε χωθεί στη σχισμή του πισινού της. Έπιασα τη φούστα και την τράβηξα, αλλά η δασκάλα μου έριξε φάπα!

- Αγόρι μου, δεν κάνουν τέτοια πράγματα στις γυναίκες. Μην το ξανακάνεις.

Την επόμενη Παρασκευή, ο Τοτός επιστρέφει με το δεξί μάτι μελανιασμένο.

- Τι έγινε Τοτέ; του λέει ο πατέρας του επιτιμητικά. Νόμιζα πως σου εξήγησα τι δεν πρέπει να κάνεις.

- Μα μπαμπά, δεν έφταιγα εγώ! Σήμερα πήγαμε στην εκκλησία. Η δασκάλα μου στεκόταν ακριβώς μπροστά μου. Πρόσεξα πως η φούστα της είχε χωθεί στη σχισμή του πισινού της. Τότε ο Κωστάκης, που στεκόταν δίπλα μου, έπιασε την φούστα της και την τράβηξε. Εγώ, αφού ήξερα πως αυτό την ενοχλεί, την ξαναέχωσα μέσα!





Πιάνει ο Τοτός τους γονείς του τη στιγμή που επιδίδονται σ' ένα άγριο 69...

- Και θέλετε να πάτε εμένα στον ψυχολόγο επειδή τρώω τα νύχια μου;;;



Offline xplast

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3652
Reply #7 on: Τετάρτη 26 Μάρτιος 2008, 08:21:44 πμ
Μπαίνει η δασκάλα στην τάξη το πρωί:

- Καλημέρα, παιδιά!

- Καλημέρα, κυρία... σου!

Αναρωτιέται η δασκάλα τι ήταν αυτό το "σου" που ακούστηκε, αλλά δεν δίνει και μεγάλη σημασία.

Μπαίνει την άλλη μέρα, τα ίδια:

- Καλημέρα, παιδιά!

- Καλημέρα, κυρία... σου!

Αναρωτιέται πάλι για "σου".

Τη 3η μέρα λείπει ο Τοτός.

- Καλημέρα, παιδιά!

- Καλημέρα, κυρία!

Οπότε σκέφτεται λίγο και λέει στα παιδιά.

- Αύριο που θα είναι εδώ ο Τοτός όταν θα σας καλημερίσω δεν θα απαντήσετε, εντάξει;

Μπαίνει την 4η μέρα:

- Καλημέρα, παιδιά!

Και μόνος του ο Τοτός:

- Αει ...μήσου



Offline xplast

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3652
Reply #8 on: Τετάρτη 26 Μάρτιος 2008, 08:23:13 πμ
Πρώτα μαθήματα Αγγλικών και η Δασκάλα λέει:

- Παιδάκια, θα ήθελα να μου συντάξετε προτάσεις με τα χρώματα Yellow, Red, Pink και Green!

Πρώτη, η Αννούλα:

-Την Κυριακή φόρεσα το Pink μου φορεματάκι γιατί θα πηγαίναμε με τους γονείς μου στο πάρκο. Όλα εκεί είναι Green. Ο πατέρας μου, μου έδωσε μια Yellow μαργαρίτα, αλλά και στην μητέρα μου ένα Red τριαντάφυλλο.'

Σειρά είχε ο Τοτός:

-Προχθές, καθώς ήμουνα στο σπίτι... Green, Green, ακούω το τηλέφωνο.

- Yellow, λέω.

Ήταν ο Θείος μου και μου λέει:

- Red, που είναι ο πατέρας σου;

Του λέω πως δεν είναι σπίτι και μου το κλείνει.

Τότε ακούγεται από το ακουστικό Pink, Pink, Pink







Ήταν ο Τοτός στην τράπεζα και του δίνει ο υπάλληλος, ένα μπλοκ επιταγών.

- Τι είναι αυτό; ρωτάει ο Τοτός.

- Θα αγοράζετε κάτι, θα συμπληρώνετε μία επιταγή με το ποσό, και εμείς θα τα πληρώνουμε, λέει ο υπάλληλος.

- Ωραία, άμα είναι έτσι, λέει ο Τοτός.

Πάει την άλλη μέρα σε ένα μαγαζί και αγοράζει μία φερράρι 200.000 ευρώ. Την άλλη μέρα αγοράζει ένα πλοίο. Όλη την βδομάδα έτσι γινόταν.

Τον παίρνει στο τέλος της βδομάδας ο υπάλληλος τηλέφωνο και του λέει πως έχουν ένα πρόβλημα και αν μπορεί να περάσει από την τράπεζα.

Πάει ο Τοτός στην τράπεζα. Ο υπάλληλος του λέει:

- Κύριε Τοτό, χρωστάτε 3000000 στην τράπεζα.

Και λέει ο Τοτός:

- Κανένα πρόβλημα, θέλετε μία επιταγή;







Offline xplast

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3652
Reply #9 on: Τετάρτη 26 Μάρτιος 2008, 08:25:22 πμ
Ο Τοτός λέει στον καινούργιο μαθητή του σχολείου:

- Ο καινούργιος διευθυντής δεν σου δίνει στα νεύρα;

Και το καινούργιο παιδί λέει:

- Ξέρεις ποιος είμαι εγώ; Ο γιος του!!!

Και ο Τοτός:

- Εσύ ξέρεις ποιος είμαι εγώ;

- Όχι.

- Πάλι καλά!!!






Ήταν Απόκριες και όλα τα παιδάκια θα πήγαιναν στο σχολείο ντυμένα μασκαράδες. Μπήκε λοιπόν η δασκάλα στην τάξη και περίμενε τα παιδιά για να αρχίσει το party. Πρώτος μπήκε ο Κωστάκης (φορώντας ένα καουμπόικο καπέλο και μια ζώνη με πιστόλια).

- Εσύ τη είσαι ντυμένος; ρώτησε η δασκάλα

- Καουμπόης!

- Μπράβο Κωστάκη!

Μετά μπήκε η Ελενίτσα (φορώντας ένα κόκκινο σκουφί και μια κόκκινη ποδιά).

- Εσύ τη είσαι ντυμένη;

- Κοκκινοσκουφίτσα!

- Μπράβο Ελενίτσα!

Μετά μπήκε ο Τοτός (γυμνός με ένα ταψί κάρβουνα στο κεφάλι)

  - Εσύ τη είσαι ντυμένος; τον ρώτησε η δασκάλα πολύ νευριασμένη.

- Ναργιλές, θέλεις μια τζούρα;



Offline xplast

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3652
Reply #10 on: Τετάρτη 26 Μάρτιος 2008, 08:26:07 πμ
Ρωτάει ο μικρός Τοτός το μπαμπά του:

- Μπαμπά, πως γεννήθηκα;

- Α, παιδί μου, του λέει, σε έφερε ο πελαργός.

- Και το Γιωργάκη δίπλα;

- Τον έφερε κι αυτόν ο πελαργός.

- Και την Ελενίτσα από πάνω; Κι αυτήν ο πελαργός την έφερε;

- Ναι.

- Και τον Κωστάκη στον τρίτο;

- Κι αυτόν ο πελαργός.

- Και την Δανάη στον τέταρτο; Κι αυτήν ο πελαργός;

- Κι αυτήν.

- Καλά, ρε πατέρα, δε μου λες, δεν π*δάει κανείς σ' αυτήν την πολυκατοικία;







Στο Σχολείο ο δάσκαλος έβαλε το εξής θέμα έκθεση:

"Περιγράψτε ένα ταξίδι σας με 250 λέξεις".

Ο Τοτός έγραψε:

"Ο Θείος μου αγόρασε ένα αυτοκίνητο και με κάλεσε να κάνουμε μαζί μια βόλτα στη λεωφόρο. Καθώς όμως, δεν ήξερε να οδηγεί καλά, έπεσε σε ένα ρέμα. Ως εδώ

οι λέξεις είναι 32. Οι υπόλοιπες 218 είναι αυτές που είπε ο Θείος μου, όταν αναγκαστήκαμε να γυρίσουμε πίσω με τα πόδια. Αλλά αυτές δεν επιτρέπεται να

τις γράψω..."



Offline tserts

  • Θιασώτης του τραμπουκισμού
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3530
  • Transalp GS Forum
Reply #11 on: Τετάρτη 26 Μάρτιος 2008, 22:51:47 μμ
Quote
Θέλεις μια τζούρα;

 ;D ;D :eusa_clap:


Το δικό μου φόρουμ κερδίζει το δικό σου φόρουμ και είναι πιο δυνατό.


Offline xplast

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3652
Reply #12 on: Τετάρτη 26 Μάρτιος 2008, 22:52:45 μμ
;D ;D :eusa_clap:

Καλά, εσένα μόνο αυτό σου έμεινε;;;;;; ;D ;D



costas

  • Guest
Reply #13 on: Πέμπτη 27 Μάρτιος 2008, 00:13:35 πμ



giorgio

  • Guest
Reply #14 on: Πέμπτη 27 Μάρτιος 2008, 02:44:57 πμ
Τα πήρες αποκλειστικότητα βλέπω τα ανέκδοτα με τον Συνονόματο σου!  ;)



Offline Chtech

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1378
  • Honda XL650V 2004 Black
Reply #15 on: Πέμπτη 27 Μάρτιος 2008, 17:42:47 μμ
Τοτέ το καταλάβαμε ότι ξέρεις ανέκδοτα με τον συνονοματό σου. Πάντως πολύ πετυχημένα.  :eusa_clap: