Hellas Transalp Forum

Δοκιμή του νέου Transalp στην εκδρομή στα Μέθανα.

gianngeor · 13807

Offline gianngeor

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 927
  • Ανοίγει νέος κύκλος ... (?)
on: Δευτέρα 03 Μάρτιος 2008, 21:45:27 μμ
   Μικρό στο μάτι, μεγάλο στο… κρεβάτι, ( έέ τιμόνι ήθελα να πω!  :brushteeth: )  
   Κατά την λαϊκήν (και σοφήν βεβαίως-βεβαίως !) ρήσην, κάποια πράγματα μπορεί να μην γεμίζουν το «μάτι», γεμίζουν όμως τις άλλες αισθήσεις. Κάτι τέτοιο συνέβει και με το καινούργιο Transalp, XLV-700.

   Επειδή πολλά ειπώθηκαν και άλλα τόσα γράφτηκαν στο φόρουμ μας,( :eusa_think:) είχα κι εγώ την περιέργεια να δω: «τι ψάρια πιάνει» τέλος πάντων το καινούργιο «φρούτο».  :magnify:     
   Επιπλέον επειδή ως ο επίσημος Σύλλογος του συγκεκριμένου μοντέλου, κατά κάποιο τρόπο επιβάλλεται να έχουμε εικόνα και άποψη, προέβην στη διαδικασία να αναλάβω την ευθύνη και να το κανονίσω. Δεν το μετάνιωσα εννοείται, αντιθέτως το καταφχαριστήθηκα!  :angel4b:
   Ευχαριστώ και πάλι το κατάστημα Μπαξεβάνης και τον Δημήτρη προσωπικά, που μου το εμπιστεύτηκε.

   Όταν ξεκίνησα το Σάββατο το πρωί, το ψηφιακό πολυόργανο - καντράν έδειχνε μόλις 1330 χλμ. ενώ όταν επέστρεψα είχαν προστεθεί 590 ακόμα, από την εκδρομή μας στη Χερσόνησο των Μεθάνων (σε ολίγον θα προσθέσω κι εκεί τις εντυπώσεις και τις φωτογραφίες μου).
   Να σημειωθεί ότι μετά το Διαβολογέφυρο τη Κυριακή το μεσημέρι κάναμε και όλο το γύρο της Επαρχίας της Τροιζηνίας, καθώς και αρκετά χωμάτινα που έγιναν το Σάββατο, τόσο στη διαδρομή πριν το Κόρφο για Κιουρκάδα, όσο και μετά το Ηφαίστειο για Π. Λουτρά.
   Η καινούργια μοτοσικλέτα λοιπόν δεν έχει απολύτως καμμία σχέση με όλες τις προηγούμενες εκδόσεις του Transalp, ( 600άρια με ταμπούρο, με μονό δισκόφρενο ή με διπλό και με τα 650άρια επίσης). Αν δεν ήθελε δε το brand name, θα μπορούσε να μην ονομάζεται καν Transalp.
   Η πρώτη αξιοσημείωτη διαφορά έρχεται στο αυτί από το πρώτο δευτερόλεπτο που βάζεις μπροστά το κινητήρα. Δεν υπάρχει πια εκείνο το χαρακτηριστικό βελούδινο γουργούρισμα, αλλά ένα πιο τραχύ και πιο κοφτό: «τρρρρ – τρρρρρρρ - τρρρρρρρρρρρ».
   Κουμπώνεις κατ’ευθείαν πάνω στη σέλα, την οποία να σημειώσω τα μαλακά μου μόρια κυριολεκτικά τη λάτρεψαν. Οι εσοχές του ρεζερβουάρ είναι σε πιο σωστή θέση, με αποτέλεσμα να κλείνουν καλύτερα τα πόδια. Ειδικά σε σχέση με το 650, που εμένα τουλάχιστον δεν με βόλευε. Τα μαρσπιέ βέβαια παραμένουν σχετικά ψηλά, αλλά με δεδομένο το συνολικό ύψος της σέλας, αλλά και την απόσταση από το έδαφος, δεν θα μπορούσε να γίνει κάτι πολύ καλύτερο.
   Το τιμόνι θα το ήθελα μια ιδέα πιο μακρύ. Το κρατούσα συνεχώς λίγο πιο έξω από τα γκριπ, αλλά αυτό έχει να κάνει με τις συνήθειες του καθενός.
   Ένας πολύ σημαντικός παράγοντας για μένα, που επηρεάζει και την εντύπωση που μου δίνει μια μοτοσικλέτα, είναι το πακέτο αναρτήσεις-φρένα. Ευτυχώς, (ή δυστυχώς ανάλογα από ποια σκοπιά το κρίνουμε) εκείνο το «ψιλοσουπέ» - «ασαφές» του μπροστινού, το ξεχνάμε. Η ταλάντωση που είχε το μπροστινό στα παλαιότερα μοντέλα και που ήταν επίσης ένα από τα «σήματα κατατεθέν» της μοτοσικλέτας, εδώ απουσιάζει, (ή τουλάχιστόν δεν με ενόχλησε, μέχρι εκείνους τους ρυθμούς που κινήθηκα βέβαια). Οι διαδρομές των αμορτισέρ είναι αισθητά πιο σφιχτές και σε συνδυασμό με το ελαφρώς πιο ενισχυμένο πλαίσιο, δίνουν μια πολύ πιο στιβαρή αίσθηση. Το ABS κάνει καλή δουλειά στην άσφαλτο, βοηθάει πολύ στη γρήγορη οδήγηση, χωρίς να σε προβληματίσουν μπλοκαρίσματα στον πίσω τροχό. Θα το προτιμούσα όμως, να μπορούσα να το αποσυνδέσω για το χώμα.
   
   Το μοτέρ είναι πιο εύστροφο από το προηγούμενο και ανεβάζει τα χλμ. για πλάκα. Πχ. 1η - 2η - 3η - 4η - 5η στα 50 – 80 – 110 – 130 – 165 χωρίς πολύ «χρονοτριβή» και με το στροφόμετρο μακράν πριν από την κόκκινη περιοχή. Την τελική του ταχύτητα δεν την γνωρίζω, γιατί επειδή το έστρωνα το μηχανάκι ήμουν συγκρατημένος…  :badgrin: :badgrin:
   Το κιβώτιο έχει υποδειγματική λειτουργία, εγώ προσωπικά πάντως θα ήθελα τις πρώτες σχέσεις πιο κοντές, (ειδικά για το χώμα) και οπωσδήποτε μια 6η  σχέση για τις ευθείες της εθνικής.
   Το γεγονός ότι είναι τόσο γραμμικό στην απόδοση βέβαια ανασχαίτει κάπως τον παράγοντα fun factor, όμως με την γρήγορη γεωμετρία που έχει και την «όρεξη» από χαμηλά, τα πράγματα παραμένουν «παιχνιδιάρικα»!
   
   Και μιας και αναφέρθηκα στο χώμα, εκεί ήταν άλλο ένα εντυπωσιακό στοιχείο, γιατί με τον 19άρι τροχό μπροστά και το γενικότερο ασφάλτινο στήσιμο της μηχανής, είχα πολλές επιφυλάξεις. Ευτυχώς λοιπόν, (ή δυστυχώς ανάλογα από ποια σκοπιά το κρίνουμε) η μοτοσικλέτα κινείται άνετα και σβέλτα μάλιστα, δίνοντας στον αναβάτη τη δυνατότητα των μεικτών διαδρομών και των ορεινών διασχίσεων, ( με την ανάλογη εξοικείωση βέβαια ).  Το κυριότερο πάντως είναι ότι διατηρείται σε ικανοποιητικό βαθμό ο «on – off» χαρακτήρας του συγκεκριμένου μοντέλου, παρά το γεγονός ότι κάτι τέτοιο δεν φαίνεται εμφανισιακά.
   
   Η κατανάλωση κυμάνθηκε στα 5,5 – 6 λίτρα / 100 χλμ. με ρυθμούς όμως που το 650 θα έπινε 7,5 με 8 ή και περισσότερο !!! Προφανώς λόγω του ψεκασμού.
   Για να μην θεωρηθεί όμως ότι όλα είναι τέλεια σε αυτό το μηχανάκι, πάρτε και την «Αχίλλειο» που ακούει στο όνομα αεροδυναμική. Εδώ τα πράγματα δεν βοηθούν. Όταν το κοντέρ περάσει τα 140… Εγώ τουλάχιστον θα ήθελα να το δω και με μια ζελατίνα 20 πόντους ψηλότερη. Περιοριστική είναι σίγουρα και η απόσταση του κάρτερ από το έδαφος.
   
   Το Transalp επίσης δεν ήταν γενικά η φτηνή μοτοσικλέτα, εκτός από την εποχή που εμφανίστηκε δυναμικά ο ανταγωνισμός με το DLV-650 V-Strom, ( όπου η μαμά Honda άρχισε τα εμπορικά τρυκ…). Δυστυχώς η τιμή του παραμένει υψηλή και δεν ξέρω πόσο θα το βοηθήσει αυτό. Σαν μοτοσικλέτα όμως, πέρα από το οικονομικό, θεωρώ όμως ότι ικανοποιεί περισσότερο τον μέσο οδηγό, (εννοώ και σε σύγκριση με το Strom, που για να το αξιοποιήσει κανείς πρέπει να κινείται με το μοτέρ σε μια περιοχή λειτουργίας που δύσκολα θα το κάνει συχνά ο μέσος οδηγός και φυσικά αυτό δεν το λέω «θεωρητικά»).

   Ελπίζω μόνο να μην ακούει το αφρικανάκι γιατί θα έχουμε «θέματα». Για να εξιλεωθώ βέβαια για την «απιστία», του έχω τάξει απόγευμα περιποίησης και ελέγχου, που θα περιλαμβάνει καινούργια λαδάκια, αφρόλουτρο και… ότι ήθελε προκύψει !!!   

    Άά να μην παραλείψω και κάτι άλλο. Επειδή πολύ θετικά εκφράστηκα και κατά τη διάρκεια της εκδρομής – δοκιμής και αυτό ενδεχομένως κάποιοι να το παρεξηγήσουν, ακούω μαντεψιές για τα ποσοστά που παίρνω…  :jack:
   Να μιλήσουν, συμπληρώσουν, απορρίψουν κλπ. και οι υπόλοιποι «δοκιμαστές» παρακαλώ. Τους ευχαριστώ που τόλμησαν να έχουν ιδία άποψη… 

    Την καλησπέρα μου.


Γιώργος Γιαννόπουλος, ( ORIENT Status 21 ταχ...)


Offline M. I. Pagalos

  • ΕΞΕΡΓΕΡΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8637
  • Όλα είναι δρόμος...Keep going!
Reply #1 on: Δευτέρα 03 Μάρτιος 2008, 23:39:00 μμ
 
Quote
(εννοώ και σε σύγκριση με το Strom, που για να το αξιοποιήσει κανείς πρέπει να κινείται με το μοτέρ σε μια περιοχή λειτουργίας που δύσκολα θα το κάνει συχνά ο μέσος οδηγός


   Μέγα λάθος. Το στρομ είναι αξιοποιήσιμο σε όλη την περιοχή λειτουργίας με αρκετή ροπή ήδη από τις 2.500 χιλιάδες στροφές (κάπου 4,9 κιλά ήδη στις 3.000 σαλ).
  Στο τελευταίο τεύχος, μάλιστα, του 0-300 αναφέρεται ότι το ΤΑ 700 έχει μέγιστη ροπή 5,65 ενώ το στρομ 5,9.

  Και ο όρος μέσος οδηγός σηκώνει πολλή συζήτηση. Ποιος είναι ο μέσος οδηγός τελικά? Θεωρώ τον εαυτό μου μέσο οδηγό αλλά το στρομ μου φαίνεται αδύναμο (για τα δικά μου κριτήρια) και ήδη σκέφτομαι την αντικάταστασή του με μεγαλύτερο/δυνατότερο.




ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ 'ΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο Γ' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ! ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ?). ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!


Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #2 on: Δευτέρα 03 Μάρτιος 2008, 23:45:11 μμ

  Και ο όρος μέσος οδηγός σηκώνει πολλή συζήτηση. Ποιος είναι ο μέσος οδηγός τελικά? Θεωρώ τον εαυτό μου μέσο οδηγό αλλά το στρομ μου φαίνεται αδύναμο (για τα δικά μου κριτήρια) και ήδη σκέφτομαι την αντικάταστασή του με μεγαλύτερο/δυνατότερο.

αν και εκτός θεματος... θα στο(στην) πω...
Στο είχα πεί... το strom είναι πιο ενδιάμεσο απο το ΤΑ. Θα το πάρεις για άλλα και δε θα σου κάνει.
Ειναι καλό μηχανάκι δε λέω... αλλά δεν έχει χαρακτήρα. Αφου θες δύναμη/άσφαλτο και καθόλου χώμα έπρεπε
να πας σε αμιγώς street touring μηχανάκι. Τωρα με αυτό, τίποτα δεν κάνεις καλά ενώ οι απαιτήσεις σου θέλουν κάτι
συγκεκριμένο να το κάνεις καλά.
 Ας τα πουμε αλλού ομως


Offline M. I. Pagalos

  • ΕΞΕΡΓΕΡΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8637
  • Όλα είναι δρόμος...Keep going!
Reply #3 on: Τρίτη 04 Μάρτιος 2008, 09:09:25 πμ
αν και εκτός θεματος... θα στο(στην) πω...
Στο είχα πεί... το strom είναι πιο ενδιάμεσο απο το ΤΑ. Θα το πάρεις για άλλα και δε θα σου κάνει.
Ειναι καλό μηχανάκι δε λέω... αλλά δεν έχει χαρακτήρα. Αφου θες δύναμη/άσφαλτο και καθόλου χώμα έπρεπε
να πας σε αμιγώς street touring μηχανάκι. Τωρα με αυτό, τίποτα δεν κάνεις καλά ενώ οι απαιτήσεις σου θέλουν κάτι
συγκεκριμένο να το κάνεις καλά.
 Ας τα πουμε αλλού ομως


  Δεν είπα ότι δεν μου κάνει. Περισσότερο μεταφορικά το λέω για να δείξω ότι όλα είναι σχετικά, και όροι μέσος οδηγός, μέση χρήση κλπ δεν υφίστανται. Ο μέσος οδηγός παίρνει μέγκα-σκούτερ απλά για να μετακινείται στην πόλη.
  Μεταφορικά το λέω για να δείξω ότι ακόμη και το πιο δυνατό στην κατηγορία μπορεί να φάινεται λίγο σε κάποιον, και το αντίστροφο, ένα πιο μέτριο σε επιδόσεις να φαίνεται υπέρ-αρκετό σε κάποιον άλλον.
  Αλλά ναι, αν μου κάτσει θα το αλλάξω με κάτι ακόμα πιο δυνατό και ναι ας τα πούμε κάπου αλλού.




ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ 'ΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο Γ' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ! ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ?). ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!


Offline Ζορπας

  • ΤΑ 700 Golden Edition, και ασε τους αλλους να ειναι
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1443
  • Ο Κυπριος του forum
Reply #4 on: Τρίτη 04 Μάρτιος 2008, 09:39:32 πμ
Σαν κατοχος του ΤΑ700 θα σημφωνησω στην πολυ σωστη αναφορα του Γιωργου και στα σημεια τα οποια εχει θιξει.
Συμφωνω για τα σχολια σου για τις αναρτησεις, φρενα ,κινητηρα και κιβωτιο. Θα διαφωνουσα στη αχιλλειο φτερνα αεροδυναμικη οπως αναφερεις, η οποια εμενα μου φαινεται παρα πολυ καλη. Τωρα εξαρταται αν εσυ την συγκρινεις με τα προηγουμενα μοντελα ΤΑ. Εγω προερχομαι απο γυμνο στρεετ με καθολου μα καθολου αεροδυναμικη και αλλαζοντας σε ΤΑ700 η διαφορα ειναι τεραστια

Παντως μπραβο για τα σχολια τα οποια ειναι αντικειμενικοτατα συμφωνω μαζι σου σε ολα τα αλλα σημεια που αναφερεις


And so you touch this limit, something happens and you suddenly can go a little bit further. With your mind power, your determination, your instict, and the experience as well, you can fly very high.
Ayrton Senna


Offline hristos3

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 850
  • Δεν δαγκώνω λέμεεεε... άμα δεν με πειράξεις
Reply #5 on: Τρίτη 04 Μάρτιος 2008, 09:46:24 πμ
Μέσος οδηγός (Ο) =  Ο ψηφοφόρος της ένωση κέντρου
Μπαμπινιώτης εκδοση 2008


Η πίστα και ο δρόμος είναι αντιστρόφως ανάλογες καταστάσεις.
Οι περήφανοι στην πίστα είναι ταπεινοί στο δρόμο, ενώ οι ταπεινοί στην πίστα θέλουν να κάνουν τους περήφανους στο δρόμο.


Offline gianngeor

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 927
  • Ανοίγει νέος κύκλος ... (?)
Reply #6 on: Τρίτη 04 Μάρτιος 2008, 16:43:26 μμ
Κύριοι παρακαλώ "εγκράτεια", ( μη μου γ@...τε το θέμα...  >:()

(Δεν λέει συγκριτικό Transalp - Strom...)

Μιχάλη μην κάνεις σαν να σου "έθιξα" το μηχανάκι.
Αν μάλιστα δεις αυτό που έγραψα υπό γενικότερη θεώρηση, θα διαπιστώσεις πως σαφέστατα εννοώ ότι το Strom έχει περισσότερη δύναμη στις υψηλές στροφές.
Σίγουρα πάντως δεν το έγραψα για να πάει εκεί το πράμα.

( Χωρίς διάθεση αντιπαράθεσης, να αναφέρω πάντως πως στο θέμα της ροπής ενός κινητήρα μεγαλύτερη πρακτική αξία έχει η κλιμάκωση στο φάσμα των στροφών και η διάρκεια που αυτή διατηρεί υψηλές τιμές, παρά αποκλειστικά η μέγιστη τιμή της...)

Για το θέμα της αεροδυναμικής συνονόματε, να σημειώσω ότι είναι θέμα, συν τοις άλλοις και αναστήματος. Οπότε ο καθένας κρίνει για τον εαυτό του. Δεν είμαι κάνας δίμετρος, αλλά σίγουρα έχω κάποιο πρόβλημα.


Γιώργος Γιαννόπουλος, ( ORIENT Status 21 ταχ...)


Offline M. I. Pagalos

  • ΕΞΕΡΓΕΡΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8637
  • Όλα είναι δρόμος...Keep going!
Reply #7 on: Τρίτη 04 Μάρτιος 2008, 16:48:58 μμ
  Γιώργο δεν είπα ότι μου έθιξες το μηχανάκι. Εγώ απλώς ανταποκρίθηκα στην προτροπή σου να απαντήσουμε, συμπληρώσουμε. Κι επειδή κάτι γράφτηκε λάθος που τυχαίνει να ξέρω, είπα να το διορθώσω. Γιατί πρέπει να τα παρεξηγείτε όλα?
 
  Ιδού και τα γραφόμενά σου:

Quote
Επειδή πολύ θετικά εκφράστηκα και κατά τη διάρκεια της εκδρομής – δοκιμής και αυτό ενδεχομένως κάποιοι να το παρεξηγήσουν, ακούω μαντεψιές για τα ποσοστά που παίρνω… 
   Να μιλήσουν, συμπληρώσουν, απορρίψουν κλπ. και οι υπόλοιποι «δοκιμαστές» παρακαλώ. Τους ευχαριστώ που τόλμησαν να έχουν ιδία άποψη… 




ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ 'ΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο Γ' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ! ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ?). ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!


Offline gianngeor

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 927
  • Ανοίγει νέος κύκλος ... (?)
Reply #8 on: Τρίτη 04 Μάρτιος 2008, 16:50:46 μμ
Να συμπληρώσουν σε τι όμως, μάλλον δεν λες ακόμα να καταλάβεις...


Γιώργος Γιαννόπουλος, ( ORIENT Status 21 ταχ...)


Offline TASOS

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 5912
  • Aν θα μπορουσα τον κοσμο να αλλαζα.....
Reply #9 on: Τρίτη 04 Μάρτιος 2008, 19:23:47 μμ


Θα γραψω τις εντυπωσεις μου απ τη δοκιμη του 700.....
Το "δοκιμασα" για περιπου 20 λεπτα.
Λιγος χρονος για να βγαλεις ολοκληρωμενα συμπερασματα, αλλα "πολυς" για να
την "εκτιμησεις" και να εκφερεις μια "πρωτη" αποψη....

Τελικη ταχυτητα που μπορεσα να δω στο κοντερ, 95 με 100.
Δεν μπορουσα και παραπανω, γιατι ο δρομος ηταν ολο στροφες.

Η πρωτη διαφορα με το 650, ειναι ακριβως αυτη.
Πιανει τα 90-100 με μια "ανασα".
Με το 650, δεν ξερω αν σε αυτο το δρομο, απο στροφη σε στροφη, μου "επιανε" 100.

Γενικα σου δινει την αισθηση, οτι ειναι πιο "δεμενο" μηχανακι, ισως και λογω ογκου.
Πιο "σπιρτοζο" ειναι σιγουρα.

Οι ταχυτητες "κουμπωνουν" πολυ πιο ευκολα.

Τα φρενα πολυ καλυτερα.
Σου εμπνεουν μεγαλυτερη εμπιστοσυνη.

Συνηθισμενος απο το 650, στις πρωτες στροφες, παταγα το φρενο απο πιο μακρια,
αλλα οσο "περναγε ο δρομος" -σωστα το εγραψα- ολο και πιο κοντα στη στροφη την "εκοβα".
Ειδικα στην επιστροφη, που ηταν και κατηφορα, δεν με προβληματισε καθολου, σε καμμια στροφη,
και "εμπαινα" αρκετα σβελτα.

Πανω στη σελα καθεσαι καλυτερα, ειναι πιο κλειστα τα ποδια, νοιωθεις τουλαχιστον-ετσι ενοιωσα εγω-
πιο κοντα και πιο "δεμενος" με το εργαλειο.
"Κουμπωνεις" πιο καλα πανω της.

Εμενα προσωπικα μου αρεσε πολυ.
Παρολο που ημουν λιγο "μαζι" της, μου εκανε εντυπωση.

Αφου, οταν μπηκα στα Μεθανα, αν δεν εβλεπα τα παιδια μαζεμενα κατω απο τα ξενοδοχεια,
ετοιμα να φυγουμε, θα εκανα επι τοπου στροφη, για να ξανακανω την ιδια βολτα.

Προσπαθησα, δεν ξερω αν τα καταφερα τελικα, να γραψω αυτα που "ειδα".......



Offline Ζορπας

  • ΤΑ 700 Golden Edition, και ασε τους αλλους να ειναι
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1443
  • Ο Κυπριος του forum
Reply #10 on: Τρίτη 04 Μάρτιος 2008, 19:27:31 μμ



Προσπαθησα, δεν ξερω αν τα καταφερα τελικα, να γραψω αυτα που "ειδα".......

Τασο, πολυ καλα τα ειπες, μπραβο


And so you touch this limit, something happens and you suddenly can go a little bit further. With your mind power, your determination, your instict, and the experience as well, you can fly very high.
Ayrton Senna


Offline georgakis

  • GERRARD
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 564
Reply #11 on: Τρίτη 04 Μάρτιος 2008, 20:28:24 μμ
Οταν το πρωτοειδα στις αντιπροσωπιες πρεπει να πω οτι δεν ξετρελαθηκα γιατι περιμενα κατι πιο νταρντανιαρικο.Δεν ξερω αν ειναι αυτο που λεμε να σου κατσει στο ματι αλλα εχω μαθει στο 650 που το κοντερ και γενικα η μασκα ειναι φαρδια και το νιωθω πιο μηχανη. Eγω το μηχανακι το πηρα για λιγα λεπτα επειδη φευγαμε και η γνωμη μου εκτος εμφανισης ειναι οτι  σιγουρα ανεβαζει χιλιομετρα πολυ  γρηγορα,μπαινει σχετικα καλα αλλα για μεγαλο ταξιδι δεν θα μου εκανε ενω για κλειστες διαδρομες φαινεται καλυτερο,για την ζελατινα σιγουρα θελει κατι μεγαλυτερο (αναλογα και τον αναβατη).Σιγουρα ο χρονος οδηγησης δεν σου δινει τη δυνατοτητα για καθαρα συμπερασματα αλλα η γνωμη πιστευω του καθενος μετραει στο τι θελει και τι χρηση κανει της μηχανης του.{Θα ηθελα αν γινεται καποια παιδια που το εχουν να πουν αν ειδαν διαφορα οταν εβαλαν"αν εβαλαν καγκελα και βαλιτσα και αν υπαρχει φωτογραφια ακομη καλυτερα.}


ΖΩΝΙΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ-ΙΛΙΟΝ-TRANSALP 650


Offline tserts

  • Θιασώτης του τραμπουκισμού
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3530
  • Transalp GS Forum
Reply #12 on: Τρίτη 04 Μάρτιος 2008, 22:49:28 μμ
Εγώ είμαι νέος οδηγός μπροστά σας αλλά θα σας γράψω κι εγώ τις εντυπώσεις μου.

Από μακριά δεν μου γέμιζε το μάτι.

Με το που ανέβηκα πάνω της πάλι δεν μου γέμισε το μάτι, μου φαίνεται πολύ μικρή μπροστά στη μαμά και τη γιαγιά της (600άρα και 650άρα)...

Ο ήχος της μου φέρνει τη λέξη roadster στο μυαλό.. Πολύ μπάσος και σκαστός μπροστά στο γουργούρισμα της δικιάς μου, και δεν το λέω σαν μειονέκτημα αλλά σαν διαφορετικότητα.

Με το που ξεκινήσεις ξεχνάς ότι οδηγάς μηχανή 200 κιλών, πραγματικά ανάλαφρη, υπάκουη, ανταποκρίνεται αστραπιαία στις εντολές.. Πολύ ξεκούραστη και παιχνιδιάρικη..

Φρένα απλά ασύγκριτα μπροστά στη γριά μου, ΘΕΛΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ABS!!!

Δύναμη άφθονη και άμεσα διαθέσιμη, ανοίγεις το γκάζι και κρατιέσαι στο τιμόνι μην μείνεις πίσω..

Δυστυχώς είναι εμφανέστατα τα 20 χρόνια τεχνολογίας που χωρίζουν την καλή μου από τη πιτσιρίκα, και το test ride μου άνοιξε τα μάτια, φτού σου Γιώργο για αυτό που μου έκανες!

Το αστείο το ξέρετε; ΔΕΝ θα την αγόραζα. 2 μοναδικοί λόγοι:

1 Δεν με φτιάχνει εμφανισιακά, μου φαίνεται μικρή (είμαι 1.92) για μένα τουλάχιστον. Το φανάρι μπροστά είναι αντίθετο με την αισθητική μου.

2 Δεν έχει 6η. Από την δικιά μου όσο ψόφια και αν είναι (με 2 άτομα στις ανηφόρες πρέπει να οδηγάς στις 5 - 6  χιλιάδες στροφές για να τραβάει), δεν με πείραξε καθόλου, αλλά η πορεία στην εθνική με βασάνισε. Όλα τα ταξίδια έχουν και εθνική μέσα και στην εθνική θα πρέπει να την πηγαίνεις με ψηλές στροφές με το 5άρι κιβώτιο..

Κατά τα άλλα η μηχανή έχει σαφέστατη θέση στην αγορά και πιστεύω ότι θα πάει αρκετά καλά γιατί, μην το ξεχνάμε, φέρει και ένα όνομα ασύγκριτης αξιοπιστίας πάνω από όλα..

Στην επόμενη συνεύρεση θα ζητήσω να κάνω μια μικρή βόλτα και το strom και τη varadero για να έχω εικόνα, αλλά κάπου εκεί με βλέπω στο μέλλον..



Το δικό μου φόρουμ κερδίζει το δικό σου φόρουμ και είναι πιο δυνατό.


Offline xplast

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3652
Reply #13 on: Τρίτη 04 Μάρτιος 2008, 23:20:03 μμ

Από μακριά δεν μου γέμιζε το μάτι.

Με το που ανέβηκα πάνω της πάλι δεν μου γέμισε το μάτι

Φρένα απλά ασύγκριτα μπροστά στη γριά μου, ΘΕΛΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ABS!!!

Το αστείο το ξέρετε; ΔΕΝ θα την αγόραζα.


Αν και δεν το δοκίμασα στα Μέθανα, θα συμφωνήσω απόλυτα με τον tserts.



Offline Ζορπας

  • ΤΑ 700 Golden Edition, και ασε τους αλλους να ειναι
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1443
  • Ο Κυπριος του forum
Reply #14 on: Τετάρτη 05 Μάρτιος 2008, 07:45:53 πμ
Τελικα το 700αρι βγηκε για νεους αγοραστες και οχι για υφισταμενους κατοχους Τρανσαλπ..


And so you touch this limit, something happens and you suddenly can go a little bit further. With your mind power, your determination, your instict, and the experience as well, you can fly very high.
Ayrton Senna


Offline louros

  • Μονάχος μονάχος
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 7324
  • Kαι αδιάβροχος.....!
Reply #15 on: Τετάρτη 05 Μάρτιος 2008, 09:36:03 πμ
Τελικα το 700αρι βγηκε για νεους αγοραστες και οχι για υφισταμενους κατοχους Τρανσαλπ..
Κυβικά καμάρι μου ,κυβικά....
Όποιος αλλάζει μηχανή πάει για παραπάνω.
Νόμος της φύσης λέμε ισχύει χρόνια και χρόνια τώρα θ αλλάξει ?
Σταματάει κάπου στα χίλια (πάνω -κάτω). ::)


ΘΑΝΑΣΗΣ  
Ομορφάάά





" Μπάρμπα . απο δω βγάζ πθενά ?


Offline DAKARMAN

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 740
Reply #16 on: Τετάρτη 05 Μάρτιος 2008, 09:46:45 πμ
Τελικα το 700αρι βγηκε για νεους αγοραστες και οχι για υφισταμενους κατοχους Τρανσαλπ..

Και οχι μονο.
Παρ' ολο που το δοκιμασα εντος πολεως, μου εκανε καλη εντυπωση σε δυναμη και φρενα.
Ανετα θα το αγοραζα και ειναι μεσα στις υποψηφιοτητες.!!!


Η ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΑΝΙΚΟ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΟ ΜΕΣllΟ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΚΛΙΜΑΤΟΛΟΓΙΚΕΣ ΚΑΙ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΑΣ


axidous

  • Guest
Reply #17 on: Τετάρτη 05 Μάρτιος 2008, 15:35:20 μμ
Ειναι ωραιο μηχανακι , αν και δεν μου αρεσει το φαναρι, αλλα τα λεφτα ειναι πολλα !!!!
Αν πεσει σε κανα δυο χρονια η τιμη το ξανακοιταμε

φιλικα



Offline fotisalp

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3007
Reply #18 on: Τετάρτη 05 Μάρτιος 2008, 20:47:26 μμ
Η άποψή μου:

Είναι σε όλους τους τομείς καλύτερη μοτοσυκλέτα από τα 600/650 (συμφωνώ σε ό,τι είπε ο Γιώργος) εκτός από τα παρακάτω σημεία:
1) Προστασία από τον αέρα στις υψηλές ταχύτητες, πράγμα που δεν ξέρω κατά πόσο θα βελτιωθεί με ψηλότερη ζελατίνα καθώς δεν είναι απλά θέμα ζελατίνας αλλά συνολικού όγκου φαίρινγκ, που είναι σαφώς μικρότερος από τα 650/600.Στην εθνική ήταν αρκετά ενοχλητικό και είμαι 1.76.
2) Οδήγηση (ειδικά γρήγορη) στο χώμα μέτριας δυσκολίας και πάνω, καθώς λόγω μικρότερης διαδρομής αναρτήσεων και απόστασης από το έδαφος σε κομμάτια πχ με φυτευτές και λούκια αντιδρά λίγο απότομα και με αναπηδήσεις στα πολλά και με κίνδυνο να βρει κάτω. Αυτό βέβαια είναι τελικά λεπτομέρεια γιατί το μηχανάκι θα πάει  σχεδόν παντού και διασκεδαστικά (βασικότατο αυτό) και μάλιστα στις φλαταδούρες θα έλεγα ότι παρέχει και περισσότερη αίσθηση ασφάλειας λόγω σφιχτών αναρτήσεων-πλαισίου. Μόνο τα ελαστικά θα το περιορίσουν και η απόσταση από το έδαφος στα "κουλά" κομμάτια. Σημειωτέον ότι τη σύγκριση την κάνω με το δικό μου που φοράει WP μπρος-πίσω. Στο δια ταύτα όσον αφορά το χώμα δε θα αντιμετωπίσει κανένα πρόβλημα σε νορμάλ απαιτήσεις (δε μιλάμε πχ για λάσπη, χοντρά σπαστήρια, λούκια κλπ).
3)Τέλος, το νέο "κούτσικο" λουκ, πέραν των πρακτικών θεμάτων που συνεπάγεται για τους ταξιδιάρηδες, εμένα προσωπικά δεν μου αρέσει. Θα την ήθελα λίγο πιο ψηλή, πιο αρχοντική σε μέγεθος, πώς να πω. Να μου γεμίζει το μάτι βρε αδερφέ. Καθαρά ψυχολογικό και θέμα γούστου αυτό βέβαια.Περί ορέξεως...

Αυτά. Και πάλι ευχαριστούμε το Γιώργο και τον κο Μπαξεβάνη που μας έδωσαν την ευκαιρία να δοκιμάσουμε σε πραγματικές συνθηκες τη νέα (και άξια τελικά με τον τρόπο της) διάδοχο.

The Queen is dead, long live the Queen!



Offline haniotis

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 610
Reply #19 on: Πέμπτη 06 Μάρτιος 2008, 15:40:47 μμ
Η άποψή μου:

The Queen is dead, long live the Queen!

Dead είναι το δικό σου ρε!! ;D ;D


Success is just like being pregnant.
Everybody congratulates you,
but nobody knows how many times you were F****D


Offline Nkapa

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 186
  • Μαζί μου έλα πάνω απ' τα σύννεφα...
Reply #20 on: Σάββατο 29 Μάρτιος 2008, 20:18:33 μμ
Κάποιος μηχανικός μου είπε πως το στρογγυλό φανάρι αποδίδει καλύτερα στο δρόμο (καλύτερος φωτισμός) δε ξέρω κατα πόσο ισχύει αυτό. Όταν είχα δει τη μηχανή σε φωτογραφία πέσανε τα φτερά μου γιατί περίμενα κάτι πιο προς africa. Όταν την είδα από κοντά μου έκανε εντύπωση η αίσθηση της δεμένης μηχανής και της καλής ποιότητας υλικών (αν εξαιρέσουμε το άσπρο πλαστικό στην αλυσίδα), το φανάρι το στρογγυλό μου άρεσε και δίνει ένα χαρακτήρα στη μηχανή. Μέτα που την οδήγησα για πρώτη φορά εκεί ήταν που μου πήρε τελείως τα μυαλά... Τώρα την έχω κλείσει και μεθαύριο θα την έχω. Η τιμής της τη θεωρώ μια χαρά τώρα μετά από πολύ ψάξιμο θα μου κοστίσει περίπου στα 8600 με κάγκελα, μπαγαζιέρα 52 και ψηλότερη ζελατίνα (όλα της Givi). Όσοι είσαστε Αθήνα θα τη βρείτε σε ακόμη καλύτερη τιμή.


Η σιωπή είναι η πιο τέλεια έκφραση της περιφρόνησης...


Offline Γιώργος

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 12
Reply #21 on: Κυριακή 30 Μάρτιος 2008, 03:38:58 πμ
την πήρα για μια πρώτη γεύση από το κατάστημα pro moto. Το θέμα  εμφάνησης είναι εντελώς υποκειμενικό... εμένα μου αρέσει.

πρώτη εντύπωση, σε ότι αφορά τη θέση οδήγησης ήταν το ότι αισθάνθηκα ότι καβαλούσα κάποιο μονοκύλινδρο χτ, κτμ, μου θύμισε ένα cagiva w-16 που είχα παλιά.

η αίσθηση αυτή συνεχίστηκε από τον ήχο που δεν θυμίζει transalp του παρελθόντος και παρέμεινε όσο κούμπωνα τις πρώτες ταχύτητες.

το νέο transalp είναι νευρικό και αρπάζει από το ρελαντί χωρίς ''τρύπες'' στη ροπή (όσο μπόρεσα να το τρέξω μέσα στην πόλη).

εντύπωση μου έκανε πάλι το πόσο εύκολα ελίσσοταν σαν να οδηγάς ποδήλατο.

τα φρένα δεν τα πίεσα αλλά τι να πεις για το cabs της honda

το σώμα είναι εκτεθειμένο στον αέρα, δυνατό φώς όμορφα όργανα....ακριβό αλλά HONDA  δεν ξέρω  από τότε που καβάλησα το cbf 1000

με βλέπω να αλλάζω κατηγορία με 1000 ευρώ παραπάνω.............


 



Offline TASOS

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 5912
  • Aν θα μπορουσα τον κοσμο να αλλαζα.....
Reply #22 on: Σάββατο 10 Μάιος 2008, 16:44:38 μμ
   Και μιας και αναφέρθηκα στο χώμα, εκεί ήταν άλλο ένα εντυπωσιακό στοιχείο, γιατί με τον 19άρι τροχό μπροστά και το γενικότερο ασφάλτινο στήσιμο της μηχανής, είχα πολλές επιφυλάξεις. Ευτυχώς λοιπόν, (ή δυστυχώς ανάλογα από ποια σκοπιά το κρίνουμε) η μοτοσικλέτα κινείται άνετα και σβέλτα μάλιστα, δίνοντας στον αναβάτη τη δυνατότητα των μεικτών διαδρομών και των ορεινών διασχίσεων, ( με την ανάλογη εξοικείωση βέβαια ).  Το κυριότερο πάντως είναι ότι διατηρείται σε ικανοποιητικό βαθμό ο «on – off» χαρακτήρας του συγκεκριμένου μοντέλου, παρά το γεγονός ότι κάτι τέτοιο δεν φαίνεται εμφανισιακά.

Για να ξαναθυμηθουμε αυτη τη παραγραφο.............Για τους Απιστους Θωμαδες........ ;D



Offline Nkapa

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 186
  • Μαζί μου έλα πάνω απ' τα σύννεφα...
Reply #23 on: Σάββατο 10 Μάιος 2008, 18:02:52 μμ
Σωστά το έθεσες "Άπιστους Θωμάδες"


Η σιωπή είναι η πιο τέλεια έκφραση της περιφρόνησης...


TransalpMan

  • Guest
Reply #24 on: Σάββατο 10 Μάιος 2008, 18:54:22 μμ
Εχθρός του καλού είναι το καλύτερο.Σύντομα το 650 μου θα αποτελέσει παρελθόν μετά την ωραία παρουσίαση που διάβασα.Και μιας και είμαι μέσος οδηγός πολλά ευχαριστώ στον gianngeor.