Hellas Transalp Forum

Αλλαγή αλυσίδας + γρανάζια (αγορά καινούριων, ναι αλλά ποιών?)

loukipent · 212557

Offline cbfaras

  • μην πας πισω μου σταματαω αποτομα!!!!!!!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
    • FUN
Reply #50 on: Παρασκευή 13 Μάρτιος 2009, 22:20:54 μμ
Η μαμά αλυσίδα (αυτή που πουλάει η Χόντα) είναι συνεχής και χρειάζεται λύσιμο του ψαλιδιού.
Οι περισσότερες αλυσίδες του εμπορίου είναι με πριτσινωτή ασφάλεια/πύρο (χρειάζεται όμως ΕΙΔΙΚΟ εργαλείο για να κάνεις σωστή δουλειά και να μην καταστρέψεις τα o-rings και να είναι ασφαλής και σίγουρη η σύνδεση).
Οι αλυσίδες με απλές (περαστές) ασφάλειες ΔΕΝ συνιστώνται καθόλου. Είναι επικίνδυνες για μηχανές.



αυτο ακριβως! :eusa_clap:


Μην Πλησιαζεις Ταυρο Απο Εμπρος Γαιδουρι Απο Πισω Και Βλακα Απο Πουθενα           
CBF1000 06' CB900fz 79' RMZ450 K5 Και Παλιος XLV 650


Offline konkost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2116
Reply #51 on: Παρασκευή 13 Μάρτιος 2009, 22:48:46 μμ
Η μαμά αλυσίδα (αυτή που πουλάει η Χόντα) είναι συνεχής και χρειάζεται λύσιμο του ψαλιδιού.
Οι περισσότερες αλυσίδες του εμπορίου είναι με πριτσινωτή ασφάλεια/πύρο (χρειάζεται όμως ΕΙΔΙΚΟ εργαλείο για να κάνεις σωστή δουλειά και να μην καταστρέψεις τα o-rings και να είναι ασφαλής και σίγουρη η σύνδεση).
Οι αλυσίδες με απλές (περαστές) ασφάλειες ΔΕΝ συνιστώνται καθόλου. Είναι επικίνδυνες για μηχανές.

Ετσι ακριβως!!!Εκτος απο το "Οι αλυσίδες με απλές (περαστές) ασφάλειες ΔΕΝ συνιστώνται καθόλου. Είναι επικίνδυνες για μηχανές."
Δεν ειναι επικινδυνες Αρκει να τοποθετηθει η ασφαλεια με την σωστη φορα Παντως σαφως και οι μονοκοματες  ή με πριτσινωτο πυρο ειναι προτιμοτερες



Offline ADTT

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 93
Reply #52 on: Παρασκευή 13 Μάρτιος 2009, 23:20:16 μμ
Φαντάζομαι ότι το εργαλείο που πριτσινώνει την αλυσίδα δεν πρέπει να είναι και πολύ ακριβό και θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε όλες τις μελλοντικές αλλαγές συν ότι θα μπορέσεις να εξυπηρετήσεις και κάποιον φίλο.  ;)


VARADERO 1000 MK3 09
TRANSALP 650 05 (SOLD)


Uploaded with ImageShack.us


Offline memos

  • Με xlv 400 γίνομαι
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 4642
  • Πάω αργά για να φτάσω πρώτος...
Reply #53 on: Παρασκευή 13 Μάρτιος 2009, 23:51:49 μμ
Φαντάζομαι ότι το εργαλείο που πριτσινώνει την αλυσίδα δεν πρέπει να είναι και πολύ ακριβό και θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε όλες τις μελλοντικές αλλαγές συν ότι θα μπορέσεις να εξυπηρετήσεις και κάποιον φίλο.  ;)


146 ευρώ

http://www.xikis.gr/html/details.aspx?pagenum=2&categoryID=5&CategoryName=&subcategoryID=0&SubCategoryName=&ManufactureID=0&ManufactureName=&description=&productCode=34%2f500&content=0&specialID=0


Γιατί ρε Μάνο; Γιατί;


Το αγαπημένο μου παραμύθι... ο Λαγός με τη Χελώνα.

Όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα………


Offline konkost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2116
Reply #54 on: Παρασκευή 13 Μάρτιος 2009, 23:57:37 μμ



Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #55 on: Σάββατο 14 Μάρτιος 2009, 00:02:04 πμ
Ανάλογα την ποιότητα, υπάρχουν και ακριβότερα επαγγελματικά.


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


rastabill

  • Guest
Reply #56 on: Σάββατο 14 Μάρτιος 2009, 00:22:48 πμ
Οταν είχα πριτσινώσει την δικιά μου είχα πάρει το εργαλείο του Ελληνα ,την γνωστή βαριοπούλα.



Offline xplast

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3652
Reply #57 on: Σάββατο 14 Μάρτιος 2009, 00:44:10 πμ
Εξολκέας αλυσίδας μας κάνει;

http://www.tzortzopoulos.gr/newsite/newproducts.php?cat=235&screen=1

Επιλέγετε προϊόντα, αξεσουάρ και στην καρτέλα DF διαλέγετε DRC και είναι στην δεύτερη σελίδα.



Offline ADTT

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 93
Reply #58 on: Σάββατο 14 Μάρτιος 2009, 09:26:14 πμ
Αυτόν του Τζορτζόπουλου τον έχω δει και εγώ και σκεφτόμουνα να το αγοράσω για 20 ευρώ. Δεν ξέρω όμως αν πριτσινώνει ή μόνο την κόβει. Θα περάσω και θα ρωτήσω.


VARADERO 1000 MK3 09
TRANSALP 650 05 (SOLD)


Uploaded with ImageShack.us


rastabill

  • Guest
Reply #59 on: Σάββατο 14 Μάρτιος 2009, 10:02:47 πμ
Εξολκέας αλυσίδας μας κάνει;

http://www.tzortzopoulos.gr/newsite/newproducts.php?cat=235&screen=1

Επιλέγετε προϊόντα, αξεσουάρ και στην καρτέλα DF διαλέγετε DRC και είναι στην δεύτερη σελίδα.
αυτό το εργαλείο σε βοηθάει να βγάλεις την παλιά αλυσίδα .



Offline louros

  • Μονάχος μονάχος
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 7326
  • Kαι αδιάβροχος.....!
Reply #60 on: Σάββατο 14 Μάρτιος 2009, 10:12:12 πμ
Οταν είχα πριτσινώσει την δικιά μου είχα πάρει το εργαλείο του Ελληνα ,την γνωστή βαριοπούλα.
.....και τον ζουμπά. :xxeyeslam:


ΘΑΝΑΣΗΣ  
Ομορφάάά





" Μπάρμπα . απο δω βγάζ πθενά ?


Offline xplast

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3652
Reply #61 on: Σάββατο 14 Μάρτιος 2009, 10:39:33 πμ
αυτό το εργαλείο σε βοηθάει να βγάλεις την παλιά αλυσίδα .

Noμίζω ότι είχα δει κάπου και για πριτσίνωμα αλυσίδας με 50-60 ευρώ, αλλά δεν μπορώ να το βρω.



Offline παλτακης

  • η anaconda team..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8209
  • anaconda team is back sssssssssssssss
Reply #62 on: Σάββατο 14 Μάρτιος 2009, 11:12:39 πμ
Noμίζω ότι είχα δει κάπου και για πριτσίνωμα αλυσίδας με 50-60 ευρώ, αλλά δεν μπορώ να το βρω.

 ασε τα πριτσινια και βαλε τα βινδεο ;D ;D ;D ;) ;) ;) ;)




Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2468
  • XLV650, CRF1000
Reply #63 on: Σάββατο 14 Μάρτιος 2009, 14:07:06 μμ
Tην αλλαξα μονος το περασμενο καλοκαίρι.
DID με γραναζια JT
Aν δεν το κατέχεις μην το κανεις μονος σου.
Αν δεν κεφαλώσεις σωστά τους πύρους θα εχεις πρόβλημα.
Τραβα σε ενα μαστορα , δεν θα σου παρει πολλα.

Μια μεση λυση ειναι να αλλαξει κανεις τα γραναζια μονος του και να κοψει την παλια αλυσιδα, οποτε η μηχανη παει σπρωχτη σε κοντινο συνεργειο για πριτσινωμα - το εχω κανει μια φορα ετσι. Αν το συνεργειο ειναι μακρια, αφηνει κανεις την παλια αλυσιδα και οδηγει παρα πολυ μαλακα μεχρι καποιο συνεργειο να την κοψουνε και να πριτσινωσουνε την καινουργια.

Εχω ψαξει κι'εγω εργαλειο για πριτσινωμα αλλα διαβασα σε διαφορα φορουμ οτι τα φτηνα δεν κανουν καλη/ευκολη δουλεια, οποτε χρειαζεται ακριβο εργαλειο και η σχετικη επενδυση μαλλον δεν συμφερει - εκτος βεβαια και αν θελει κανεις να ειναι 100% αυταρκης.


" the PouroDuro spirit "


Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #64 on: Σάββατο 14 Μάρτιος 2009, 19:29:24 μμ
Υπάρχουν 3 εργαλεία για να κάνεις δουλειά ή ενα σετ .
Υπάρχει αυτό που την ξεπριτσινώνει, ενα που σπρώχνει το πλακάκι να μπει στους πίρους και ενα που ανοίγει - κεφαλώνει τους πίρους. Εχω μόνο το δεύτερο. Για το ξεπριτσίνωμα, την κόβω με τροχό (στους πίρους). Για το πριτσίνωμα, χτύπημα με στρογγυλοκέφαλο ζουμπά και κόντρα πίσω απο την αλυσίδα.
Τελευταία φορά έβαλα μια RK με ασφάλεια... και μετά απο 5-6Κ χλμ έφυγε η ασφάλεια. Τη δεύτερη φορά έχει κρατήσει καμια 20Κ χλμ , αλλά κοιτάζω για την ασφάλεια τουλάχιστον μια φορά τη μέρα  :-\ :-\

Next time την καλη και έμπιστη DID με πριτσίνωμα.


Offline pissaman

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 927
    • eshop
Reply #65 on: Σάββατο 14 Μάρτιος 2009, 19:40:05 μμ
Δεν ειναι επικινδυνες Αρκει να τοποθετηθει η ασφαλεια με την σωστη φορα Παντως σαφως και οι μονοκοματες  ή με πριτσινωτο πυρο ειναι προτιμοτερες
Οι αλυσίδες που δεν έχουν πιρτσίνι, αλλά ασφάλεια, είναι οι πιο φθηνές και δεν έχουν διάρκεια στο χρόνο. Επίσης, για πιο δυνατές μοτοσικλέτες, είναι μόνο με πιρτσίνι!


Offline pissaman

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 927
    • eshop
Reply #66 on: Σάββατο 14 Μάρτιος 2009, 19:40:37 μμ
Η μαμά αλυσίδα (αυτή που πουλάει η Χόντα) είναι συνεχής και χρειάζεται λύσιμο του ψαλιδιού.
Οι περισσότερες αλυσίδες του εμπορίου είναι με πριτσινωτή ασφάλεια/πύρο (χρειάζεται όμως ΕΙΔΙΚΟ εργαλείο για να κάνεις σωστή δουλειά και να μην καταστρέψεις τα o-rings και να είναι ασφαλής και σίγουρη η σύνδεση).
Οι αλυσίδες με απλές (περαστές) ασφάλειες ΔΕΝ συνιστώνται καθόλου. Είναι επικίνδυνες για μηχανές.

Οι μαμά αλυσίδες πλέον δεν είναι ενιαίες!  ;)


Offline XL700V ARCHANES

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 891
Reply #67 on: Σάββατο 14 Μάρτιος 2009, 19:49:39 μμ
Ρε παιδιά έλεος. Εντάξει να κάνεις κάποιες δουλειές μόνος. Ν' αλλάξεις καμιά λάμπα καμιά μανέτα, ένα φλασάκι κάνα πλαστικό. Αλλά να επιμένεις να επεμβαίνεις σε σημεία πού άπτονται της ασφαλείας μας, (αλυσίδες, γρανάζια, ντακάκια, βαλβίδες κ.λ.π.) αυτό δεν το καταλαβαίνω. Τόσο άχρηστοι και απατεώνες είναι οι μάστοροι στα μέρη σας; Εγώ πάντως δείχνω εμπιστοσύνη στο συνεργείο μου, και εργασίες σαν τις παραπάνω που αναφέρω πάντα στο συνεργείο μου για να 'χω το κεφάλι μου ήσυχο



Offline pissaman

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 927
    • eshop
Reply #68 on: Σάββατο 14 Μάρτιος 2009, 19:53:26 μμ
Ρε παιδιά έλεος. Εντάξει να κάνεις κάποιες δουλειές μόνος. Ν' αλλάξεις καμιά λάμπα καμιά μανέτα, ένα φλασάκι κάνα πλαστικό. Αλλά να επιμένεις να επεμβαίνεις σε σημεία πού άπτονται της ασφαλείας μας, (αλυσίδες, γρανάζια, ντακάκια, βαλβίδες κ.λ.π.) αυτό δεν το καταλαβαίνω. Τόσο άχρηστοι και απατεώνες είναι οι μάστοροι στα μέρη σας; Εγώ πάντως δείχνω εμπιστοσύνη στο συνεργείο μου, και εργασίες σαν τις παραπάνω που αναφέρω πάντα στο συνεργείο μου για να 'χω το κεφάλι μου ήσυχο
Άσχετο, αλλά από το nick σου συμπεραίνω ότι μένεις Κρήτη?


Offline XL700V ARCHANES

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 891
Reply #69 on: Σάββατο 14 Μάρτιος 2009, 19:55:42 μμ
Άσχετο, αλλά από το nick σου συμπεραίνω ότι μένεις Κρήτη?

Oh yes!!



Offline pissaman

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 927
    • eshop
Reply #70 on: Σάββατο 14 Μάρτιος 2009, 19:56:29 μμ
To είδα και στο χάρτη! ;)


Offline konkost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2116
Reply #71 on: Σάββατο 14 Μάρτιος 2009, 21:41:30 μμ
Οι αλυσίδες που δεν έχουν πιρτσίνι, αλλά ασφάλεια, είναι οι πιο φθηνές και δεν έχουν διάρκεια στο χρόνο. Επίσης, για πιο δυνατές μοτοσικλέτες, είναι μόνο με πιρτσίνι!
Σωστο και αυτο!



Offline louros

  • Μονάχος μονάχος
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 7326
  • Kαι αδιάβροχος.....!
Reply #72 on: Σάββατο 14 Μάρτιος 2009, 23:35:28 μμ
Αλλά να επιμένεις να επεμβαίνεις σε σημεία πού άπτονται της ασφαλείας μας, (αλυσίδες, γρανάζια, ντακάκια, βαλβίδες κ.λ.π.) αυτό δεν το καταλαβαίνω. ...............

Αμ αυτό.
Βαλθήκαμ όλοι να κάνουμε τους μαστόρους μέχρι να πάθει και κανένας μας καμιά ζημιά.
Εντάξει ρε παιδιά ,πειράζουμε ,φτιάχνουμε ,δοκιμάζουμε ,αλλά έστω και η παραμικρή υπόνοια να υπάρχει σε θέμα ασφάλειας  , άστο καλύτερα  ας το κάνει κάποιος που ξέρει καλά.
Δηλ τι έγινε άμα βάλεις την αλυσίδα μόνος ,έγινες μάστορας ?
Σου φεύγει σε καμιά στροφή και πας αδιάβαστος.
Μετά θα σου μείνει το δίπλωμα τεχνικού της βοϊδοσκολής .
Ας βγάλει και κανας μάστορας κανα φράγγο.
« Last Edit: Κυριακή 15 Μάρτιος 2009, 01:29:21 πμ by louros »


ΘΑΝΑΣΗΣ  
Ομορφάάά





" Μπάρμπα . απο δω βγάζ πθενά ?


Offline ADTT

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 93
Reply #73 on: Κυριακή 15 Μάρτιος 2009, 10:01:05 πμ
Άμα ήμουν σίγουρος ότι στο συνεργείο θα μου κάνανε σωστή δουλειά δεν θα είχα κανένα πρόβλημα. Αλλά πόσες φορές στο παρελθόν ακόμα και σε επίσημες αντιπροσωπίες μου έχουν αφήσει ξέσφυκτες βίδες, παρατεντωμένες αλυσίδες, παραπανίσιο λάδι στον κινητήρα και άλλα πολλά που θα χρειαστούν ώρες να σας εξηγώ. Συγκεκριμένα σε παραλαβή νέας μηχανής από συνεργείο αντιπροσωπίας μου βάλανε 1 λίτρο λάδι παραπάνω και ευτυχώς το πήρα χαμπάρι αμέσως. Οπότε δεν θα ήμουν και σίγουρος ότι θα μου βάζαν και την αλυσίδα σωστά.


VARADERO 1000 MK3 09
TRANSALP 650 05 (SOLD)


Uploaded with ImageShack.us


Offline pissaman

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 927
    • eshop
Reply #74 on: Κυριακή 15 Μάρτιος 2009, 10:36:04 πμ
Αν δεν εμπιστεύεσαι το συνεργείο, μην ξαναπάς. Αλλά έχουν δίκιο τα παιδιά σε θέματα ασφάλειας.
Πόσα περισσότερα μπορεί να ξέρει κάποιος που διαβάζει στο ίντερνετ πως να αλλάξει μια αλυσίδα και χωρίς τα ειδικά εργαλεία, από κάποιον που το έχει κάνει 5,10,20 φορές?