Hellas Transalp Forum

Διακόπτες φώτων

Sotiris · 14457

Offline Sotiris

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 737
  • Χανια!!!!!
on: Δευτέρα 22 Ιανουάριος 2007, 16:11:58 μμ
Καλησπέρα σε όλους πάλι.

Εδώ και μέρες/ μήνες αντιμετοπίζω πρόβλημα με τον διακόπτη της μεγάλης σκάλας των φώτων της μηχανής αλλά και με τον διακόπτη σινιάλου.

Ας τα δούμε ξεχωριστά.

Διακόπτης μεγάλης σκάλας.

Το πρόβλημα είναι ότι όταν ενεργοποιώ την μεγάλη σκάλα στα φώτα δεν μπορώ να την απενεργοποιήσω. Το πρόβλημα είναι ουσιαστικά στον διακόπτη, κολάει μέσα. Σαν να μην τον αφήνει κάτι βγει.Ακούω ιδέες

Διακόπτης σινιάλου.

Δεν ξέρω πως λειτουργούν σε εσάς οι διακόπτες αλλά όταν την πήρα την μηχανή στα χέρια μου ήθελε πάτημα μέσα μέσα για να δουλέψει. Πλέον δεν δουλεύει σχεδόν καθόλου. Θέλει δηλαδή πάτημα με όλη την δύναμη που έχω στο δάχτυλο μέσα. Ακούω και τώρα ιδέες

Αυτά

Χαιρετισμούς



Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11470
Reply #1 on: Δευτέρα 22 Ιανουάριος 2007, 16:22:45 μμ
ΘΑ προτεινα να τον ξεκοιλιασεις εντελως, να καθαρισεις απο μεσα του σκονες μακα, κλπ,  και να ριξεις καποιο σπρευ λιπαντικο-contact cleaner, που μπορεις να αγορασεις απο ενα βεζιναδικο πχ.
Το ειχα παθει και εγω αυτο.
Μετα θα ειναι σαν καινουριος.
Να προσεξεις βεβαια να καθαρισεις καλα τα υπολειμματα του σπρευ, γιατι μετα θα κλαις το πουκαμισο (η το μπουφαν) που θα φορεσεις στην πρωτη βολτα (ναι, και αυτο το ειχα παθει)
« Last Edit: Τρίτη 23 Ιανουάριος 2007, 01:31:30 πμ by Sotos »


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #2 on: Δευτέρα 22 Ιανουάριος 2007, 16:26:32 μμ
Σου μεταφέρω σχετική απάντηση που ειχα δει σε καποιο forum και ειναι οτι πρεπει να κανεις.

ΘΑ προτεινα να τον ξεκολιασεις εντελως, να καθαρισεις απο μεσα του σκονες μακα, κλπ,  και να ριξεις καποιο σπρευ λιπαντικο-contact cleaner, που μπορεις να αγορασεις απο ενα βεζιναδικο πχ.
Το ειχα παθει και εγω αυτο.
Μετα θα ειναι σαν καινουριος.
Να προσεξεις βεβαια να καθαρισεις καλα τα υπολειμματα του σπρευ, γιατι μετα θα κλαις το πουκαμισο (η το μπουφαν) που θα φορεσεις στην πρωτη βολτα (ναι, και αυτο το ειχα παθει)


επιπροσθετα , θα έλεγα να βαλεις λιγο WD40 για να το λιπάνει (λιγο)
« Last Edit: Δευτέρα 22 Ιανουάριος 2007, 16:30:09 μμ by Eυτύχης Γλαράκης »




Offline Sotiris

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 737
  • Χανια!!!!!
Reply #3 on: Δευτέρα 22 Ιανουάριος 2007, 16:42:40 μμ
Η ερώτηση ακούγεται λίγο αστεία αλλά πως θα 'ξεκοιλιάσω' τον διακόπτη?
« Last Edit: Τετάρτη 24 Ιανουάριος 2007, 11:13:10 πμ by Sotiris »



Offline dskafidas

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 393
Reply #4 on: Δευτέρα 22 Ιανουάριος 2007, 16:45:33 μμ
Εχει δυο σταυρωτές βίδες απο κάτω. Οταν τις ξεβιδώσεις ανοίγει σε 2 μέρη το πάνω και το κάτω .Να τα πλύνεις με σπρέυ και ολα θα πάνε καλά. Μην επιχειρήσεις να ξεβιδώσεις και τα καλώδια απο μέσα γιατί θα σου φύγουν τα ελάσματα απο τα ελατηριάκια και τότε αστα.



Offline Παύλος

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9915
Reply #5 on: Δευτέρα 22 Ιανουάριος 2007, 16:47:53 μμ
Η ερώτηση ακούγεται λίγο αστεία αλλά πως θα 'ξεκολιάσω' τον διακόπτη?


Ξεκοιλιάσεις ήθελε να πει ο Σώτος...φαντάζομαι


Παύλος Καρούμπης


Offline Sotiris

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 737
  • Χανια!!!!!
Reply #6 on: Δευτέρα 22 Ιανουάριος 2007, 16:49:53 μμ

Ξεκοιλιάσεις ήθελε να πει ο Σώτος...φαντάζομαι

ναι αυτό, ωραία θα το δοκιμάσω και θα σας ενημερώσω το βράδυ



Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11470
Reply #7 on: Δευτέρα 22 Ιανουάριος 2007, 17:03:51 μμ
Εχει δυο σταυρωτές βίδες απο κάτω. Οταν τις ξεβιδώσεις ανοίγει σε 2 μέρη το πάνω και το κάτω .Να τα πλύνεις με σπρέυ και ολα θα πάνε καλά. Μην επιχειρήσεις να ξεβιδώσεις και τα καλώδια απο μέσα γιατί θα σου φύγουν τα ελάσματα απο τα ελατηριάκια και τότε αστα.

Εγω τα ειχα λυσει και αυτα.
Θελει προσοχη πολύ περισσοτερη, αλλα γινεται, και ειναι σιγουρα καλυτερος ο καθαρισμος.

Και ναι, εννοειται πως ηθελα να πω ξεκοιλιασεις (καμια φορα οι λαθος λεξεις φαινονται τοσο διαολεμενα σωστες που δεν τις καταλαβαινεις οσες φορες διαβασεις το κειμενο πριν το στειλεις...


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline Ευτύχης

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 1053
Reply #8 on: Δευτέρα 22 Ιανουάριος 2007, 17:08:23 μμ

Ξεκοιλιάσεις ήθελε να πει ο Σώτος...φαντάζομαι

Μια χαρά το είχε γράψει ο Σώτος Εγώ το είχα πειράξει.


Triumph Tiger 955i '05


VARABILL

  • Guest
Reply #9 on: Δευτέρα 22 Ιανουάριος 2007, 19:27:06 μμ
Μια χαρά το είχε γράψει ο Σώτος Εγώ το είχα πειράξει.

Ti εννοείς Κε Πρόεδρε με το "πείραξες"?
Το "ξεκόλιασες" στο "ξεκοίλιασμα"!   :asshaking:




Offline Sotiris

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 737
  • Χανια!!!!!
Reply #10 on: Τρίτη 23 Ιανουάριος 2007, 01:04:36 πμ
Οκ, μια και το βενζινάδικο δεν έχει τέτοιο σπρέυ,κοιτάω και σε άλλο ή υπάρχει συγκεκριμένου τύπου μαγαζί που πάω;



Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #11 on: Τρίτη 23 Ιανουάριος 2007, 10:49:42 πμ
Οκ, μια και το βενζινάδικο δεν έχει τέτοιο σπρέυ,κοιτάω και σε άλλο ή υπάρχει συγκεκριμένου τύπου μαγαζί που πάω;

το WD40 καθαρίζει εκτος απο τη λίπανση που προσφέρει. Μπορεις να το βρείς σε χρωματοπωλεία ακομα και σε μεγάλα
supermarket


Offline M. I. Pagalos

  • ΕΞΕΡΓΕΡΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8637
  • Όλα είναι δρόμος...Keep going!
Reply #12 on: Πέμπτη 25 Ιανουάριος 2007, 20:18:32 μμ
  Εγώ έχω ένα της valvoline. Τυχαία το πήρα γιατί αυτό είχε το μαγαζί που πήγα αλλά κάνει καταπληκτική δουλειά και όταν τελειώσει θα ξαναπάρω το ίδιο. WD 1299 είναι ο κωδικός του.
  Σωτηράκη πού χάθηκες βρε? Μάλλον καλοπερνάτε εκεί στα Χανιά, ε? Χεχεχεχε!




ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ 'ΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο Γ' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ! ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ?). ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!


Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #13 on: Πέμπτη 25 Ιανουάριος 2007, 20:26:52 μμ
το WD40 ειναι μια αλλη κατηγορία απο μονο του...
ρίξτε μια ματιά http://www.wd40.com/Brands/wd40.cfm


Offline M. I. Pagalos

  • ΕΞΕΡΓΕΡΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8637
  • Όλα είναι δρόμος...Keep going!
Reply #14 on: Πέμπτη 25 Ιανουάριος 2007, 21:19:40 μμ
   Ναι ρε Κώστα καλό φαίνεται, και το επιβεβαιώνεις κι εσύ, αλλά από ό,τι είδα στο βίντεο που υπάρχει στο link είναι για μια συγκεκριμένη δουλειά. Κάλυψη επιφανειών για προστασία. Ή κάνω λάθος?




ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ 'ΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο Γ' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ! ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ?). ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!


Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #15 on: Παρασκευή 26 Ιανουάριος 2007, 12:13:20 μμ
   Ναι ρε Κώστα καλό φαίνεται, και το επιβεβαιώνεις κι εσύ, αλλά από ό,τι είδα στο βίντεο που υπάρχει στο link είναι για μια συγκεκριμένη δουλειά. Κάλυψη επιφανειών για προστασία. Ή κάνω λάθος?

δες εδω http://www.wd40.com/Brands/wd40_faqs.html
για 1002 δουλειες κανει.


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #16 on: Δευτέρα 29 Ιανουάριος 2007, 14:07:59 μμ
Καλό είναι το WD40 και έχει γίνει και φίρμα. Αλλά υπάρχουν δεκάδες παρόμοια στην αγορά. Και τα περισσότερα κάνουν πολύ καλή καθαριστική και λιπαντική δουλειά. Και για τη δουλειά που θέλεις κάνουν σχεδόν όλα.
Το ξεκο(ί)λιασμα του διακόπτη είναι αρκετά εύκολη δουλειά αλλά θέλει λίγο προσοχή. Οι επαφές του μαζεύουν αρκετή "μαυρίλα". Όταν τον λύσεις φρόντισε να είσαι σε κάποιο καθαρό δάπεδο για να μαζέψεις τυχόν βιδούλα, ελασματάκι, μπιλίτσα ή ελατηριάκι που μπορεί να σου πέσει (γιατί είναι τα άτιμα πολύ μικροσκοπικά και έχουν την τάση να εξαφανίζονται).

ΥΓ. Ο Πρόεδρος όπως πάντα με το αστείρευτο και πηγαίο χιούμορ του!


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #17 on: Δευτέρα 29 Ιανουάριος 2007, 14:27:19 μμ
Επισης προσοχή ! οχι γράσο εκει μέσα. Με την σκόνη θα γίνει ενας πολτός ..αστα να πανε.
Πολυ σύντομα θα αρχίσει να μαγκώνει και ίσως το γρασο να "φαει" και το
λευκο-διαφανές πλαστικό του διακόπτη των φλας.
Καλυτερα τίποτα , παρά γράσο.


Offline gianngeor

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 927
  • Ανοίγει νέος κύκλος ... (?)
Reply #18 on: Τρίτη 30 Ιανουάριος 2007, 00:49:39 πμ
   Στη Κρήτη έχουν και καλό ελαιόλαδο !
Πως λένε : " φάε λάδι κι έλα βράδυ ", ή σε πιο σοκαριστική εκτέλεση : " βάλε λάδι κι έλα βράδυ"  :boops:

Νεαρέ καταληψία !!!  :D  ;D
Άμα βαριέσαι πάντως να λύσεις, ( ώ παρντόν, ξεκοιλιάσεις  ;D ) όλο τον αριστερό διακόπτη, χώσε τέτοιο καθαριστικό σπρέι από όπου μπορείς, (σχισμές, κινούμενα μέρη κλπ.) με το λεπτό ακροφύσιο.
Έτσι δούλεψε σε μένα μια φορά το σινιάλο, που είχε προφανώς το ίδιο πρόβλημα με το δικό σου.

Καλά φοιτητικά πάρτυ !  :o


Γιώργος Γιαννόπουλος, ( ORIENT Status 21 ταχ...)


okeanos

  • Guest
Reply #19 on: Τρίτη 30 Ιανουάριος 2007, 22:59:47 μμ
αυτή την ενέργεια έκανα κι εγώ , δεν χρειάστηκε να το λύσω και δουλευει μια χαρά, με WD40



Offline Sotiris

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 737
  • Χανια!!!!!
Reply #20 on: Δευτέρα 19 Μάρτιος 2007, 18:39:19 μμ
Λοιπόν η λύση δόθηκε,ούτε εγώ το έλυσα διότι πάνω στην προσπάθεια άρχισε να μου τρώει βόλτες της βίδας και δεν είναι να παίζεις με αυτά. Έλουσα όμως όλο το σύστημα με WD-40 και τώρα όλα μέλι-γάλα. Ειδικά ο διακόπτης της μεγάλης σκάλας είναι σαν καινούργιος. Ευχαριστώ πολύ όλους για το help...



Offline gsouf

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 22
Reply #21 on: Τρίτη 20 Μάρτιος 2007, 09:22:50 πμ
Παιδία επειδη δουλεύω σαν ηλεκτρολόγος και μηχανικός  το έχω δουλέψει πολύ το WD-40 να ξέρετε ότι είναι ηλεκτρικά αγώγιμο οπότε είναι σχετικά πιθανό να προκαλέσει κάποιο μικρο-βραχυκύκλωμα!!!

Για εμένα το καλύτερο είναι το καθαριστικό επαφών που χρησιμοποιήται στις πλακέτες κυρίως και εξατμίζεται σχετικά αμέσως για την αποφυγή δημιουργίας υγρασίας και περαιτέρω συγκέντρωσεις σκόνης!

Και  δεν λερώνει και τα ρούχα αφού εξατμίζεται σχεδόν αρκετά γρήγορα!!!

Επίσης το WD-40 είναι κυρίως για μηχανικά καθαρά μέρη βιδες,παξιμάδια και τέτοια!!!


Σημασία δεν έχει ο προορισμός αλλα το ταξίδι...


Offline eXoTiC

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 452
  • Γιώργος Κανελλάκης Tiger1050 2010
Reply #22 on: Παρασκευή 06 Απρίλιος 2007, 15:06:27 μμ
gsouf Θα ήταν χρήσιμο σε όλους νομίζω να μας πείς μάρκα και μοντέλο του καθαριστικού που λές.


Αν το πάθημα (δικό μας ή φίλων) δε μας γίνεται μάθημα τότε είμαστε άξιοι της μοίρας μας! Φοράτε κράνος!


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #23 on: Δευτέρα 09 Απρίλιος 2007, 22:28:07 μμ
Ο gsouf εννοεί ένα απλό Contact Cleaner (για ηλεκτρικές επαφές) το οποίο προμηθεύεσαι σε οποιοδήποτε κατάστημα ηλεκτρονικών (καμμιά φορά το βρίσκεις και σε ηλεκτρολογικά μαγαζιά ή σε μεγάλα βενζινάδικα).


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


flwrina

  • Guest
Reply #24 on: Τρίτη 10 Απρίλιος 2007, 01:10:04 πμ
στην μεγαλη σκαλα το ιδιο ειχα και εγω. παρε σπρευ επαφων η οπως αλλιως το λενε και ριξε πραμα  πολυ πραμα στον διακοπτη κατευθειαν με το καλαμακι ομως να ειναι μαζεμενο. μην το λυπασαι. δεν εχει αναγκη. αστο να σταζει απο παντου. μετα παιξετον διακοπτη λιγες φορες και κρατα για...ενθιμιο το σπρευ,,,  ααααα καλο καθαρισμα μετα.