Το αλάρμ βγαίνει αφού ξαναβάλεις φλάς και το αφήσεις 3 ή 5 φορές.
Το δικό μου αν το αφήσεις να αναβοσβήσει λιγότερο απο 5 φορές ενεργοποιεί το αλάρμ.Στον δικό μου συναγερμό δεν γίνεται τίποτα ακτός απο το να τον απενεργοποιήσω τελείως.
Και μια και μιλάμε για φλάς έχω μία ερώτηση.Θέλω να αλλάξω τα πίσω φλασ με τύπου εντούρο,δηλαδή μη σταθερά με ελαστικότητα,όχι γιατί είμαι καμιά ψωνάρα αλλά γιατί αυλή μου είναι στενή και με το που το αγγίζω στο κάγκελο σπάει.Έχω σπάσει ήδη τρία,βαριέμαι να ξεβιδώνω τα πάντα για να τα αλλάξω και κόβω τα καλώδια οπότε κοντεύει να τελειώσει το καλώδιο άσε που το κάθε ένα,απομίμηση, κάνει 15 ευρώ χώρια τα 20 σε κόλλες που μόνο τα χέρια κολλάνε.
Έχει βάλει κανείς σε 650 φλάς σαν του τύπου του 600;Και αν ναι ποιά ταιριάζουν απο ποιά μηχανή;Ας πούμε του XT 600 ενω μοιάζουν δεν ταιριάζουν γιατί το σπείρωμα είναι πιο μεγάλο και δεν μπαίνουν στις τρύπες.