Hellas Transalp Forum

Το χαζό φλας στην 600άρα

tserts · 12638

Offline tserts

  • Θιασώτης του τραμπουκισμού
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3530
  • Transalp GS Forum
on: Τρίτη 22 Ιανουάριος 2008, 19:28:30 μμ
Ρε παιδιά, ακόμα δεν έχω πάρει την δικιά μου από το συνεργείο (γεφύρι της Άρτας έγινε), αλλά οδηγάω τακτικά την αδερφούλα της του 97 του φίλου μου..

Και οι 2 έχουν το εξής χαζό διακόπτη φλας: όταν το ανοίξεις το φλας για λίγο και το κλείσεις, ανάβει τα αλάρμ.. Στην αρχή νόμιζα ότι είναι χαλασμένος ο διακόπτης ή η φλασιέρα αλλά μετά το πήρα χαμπάρι ότι είναι επίτηδες, μετά προσπάθησα να το συνηθίσω αλλά τελικά ακόμα μου σπάει τα νεύρα και με βάζει σε κίνδυνο..

Αυτό συμβαίνει γιατί απλά όταν αλλάζω λωρίδα στην Βουλιαγμένης ΠΑΝΤΑ μετά μπαίνει το φλας και προσπαθώ να το κλείσω (ανοίγω ξανά φλάς και όταν κάνει το μπιπ μπιπ (τεχνικός όρος έτσι;) το κλείνω και σβήνει.. Το αποτέλεσμα είναι να μην ανοίγω φλας πριν αλλάξω λωρίδα γιατί δεν θέλω να αποσυγκεντρώνομαι με το να κλείσω τα αλάρμ αμέσως μετά!

Καλά το καταλάβατε έρχεται και ερώτηση..

Μπορώ να απενεργοποιήσω το αλάρμ (ποτέ δεν μου έχει χρειαστεί και να χρειαστεί το ένα φλας θα κάνει τη δουλειά του); Υπάρχει aftermarket διακόπτης/φλασιέρα που να μην το κάνει αυτό; Εσείς δεν ενοχλείστε από αυτό;

Δώστε καμία λύση!


Το δικό μου φόρουμ κερδίζει το δικό σου φόρουμ και είναι πιο δυνατό.


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #1 on: Τρίτη 22 Ιανουάριος 2008, 19:37:07 μμ
Αυτό είναι feature από το συναγερμό. Δεν είναι από τα φλας.
Τί μάρκα συναγερμό έχει? Μερικοί έχουν αυτή τη λειτουργία ως feature.


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline M. I. Pagalos

  • ΕΞΕΡΓΕΡΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8637
  • Όλα είναι δρόμος...Keep going!
Reply #2 on: Τρίτη 22 Ιανουάριος 2008, 20:04:53 μμ
  Είναι θέμα καθαρά του συναγερμού και όχι των φλας. Τα ΤΑ μέχρι και το 2004 δεν έχουν αλάρμ. Το απέκτησαν στο λίφτινγκ του 2004. Λογικά πρέπει να υπάρχει κάποιος τρόπος να μην μπαίνει το αλάρμ. Ψάξε το.




ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ 'ΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο Γ' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ! ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ?). ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!


Offline tserts

  • Θιασώτης του τραμπουκισμού
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3530
  • Transalp GS Forum
Reply #3 on: Τρίτη 22 Ιανουάριος 2008, 20:26:39 μμ
Ψάξε το.

Αυτό κάνω!  :goofy:

Αρα επίσκεψη στον ηλεκτρολόγο όταν την πάρω να δω αν γνωρίζει;

Εν τω μεταξύ όντως συμπτωματικά και οι 2 μηχανές έχουν τον ίδιο συναγερμό!! Άρα έχετε δίκιο...

Μιλάμε για τρελά νεύρα... Να χέσω το feature!


Το δικό μου φόρουμ κερδίζει το δικό σου φόρουμ και είναι πιο δυνατό.


Offline nikos 238

  • If you doubt, loose it...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3198
Reply #4 on: Τρίτη 22 Ιανουάριος 2008, 20:35:49 μμ
Το είχα αντιμετωπίσει σε παλιότερο μηχανάκι...

Είναι σπαστικό και...επικίνδυνο, να παίζεις με τους δείκτες κατεύθυνσης. Αθάνατη μαστοριά...


ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΙΤΙΑ (Αριστοτέλης ο Σταγειρίτης)



Offline kostis zervos

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 72
Reply #5 on: Τρίτη 22 Ιανουάριος 2008, 20:42:56 μμ
Το αλάρμ βγαίνει αφού ξαναβάλεις φλάς και το αφήσεις 3 ή 5 φορές.
Το δικό μου αν το αφήσεις να αναβοσβήσει λιγότερο απο 5 φορές ενεργοποιεί το αλάρμ.Στον δικό μου συναγερμό δεν γίνεται τίποτα ακτός απο το να τον απενεργοποιήσω τελείως.
Και μια και μιλάμε για φλάς έχω μία ερώτηση.Θέλω να αλλάξω τα πίσω φλασ με τύπου εντούρο,δηλαδή μη σταθερά με ελαστικότητα,όχι γιατί είμαι καμιά ψωνάρα αλλά γιατί  αυλή μου είναι στενή και με το που το αγγίζω στο κάγκελο σπάει.Έχω σπάσει ήδη τρία,βαριέμαι να ξεβιδώνω τα πάντα για να τα αλλάξω και κόβω τα καλώδια οπότε κοντεύει να τελειώσει το καλώδιο άσε που το κάθε ένα,απομίμηση, κάνει 15 ευρώ χώρια τα 20 σε κόλλες που μόνο τα χέρια κολλάνε.
Έχει βάλει κανείς σε 650 φλάς σαν του τύπου του 600;Και αν ναι ποιά ταιριάζουν απο ποιά μηχανή;Ας πούμε του XT 600 ενω μοιάζουν δεν ταιριάζουν γιατί το σπείρωμα είναι πιο μεγάλο και δεν μπαίνουν στις τρύπες.



Offline Diamantis

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 1085
  • Diamonds are forever
Reply #6 on: Τρίτη 22 Ιανουάριος 2008, 20:50:52 μμ
Κωστη καλησπερα,ειδα στο δρομο μια τρανσαλπ 650 με πιο κοντα και μικρα πισω φλας ασπρου χρωματος.
Ο μετρ σ΄αυτο ειναι ο αδερφος σου,παρτον τηλεφωνο ή περιμενε να σου απαντησει


Diamonds are forever


Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11470
Reply #7 on: Τρίτη 22 Ιανουάριος 2008, 20:52:39 μμ
Αν κατεβασεις το μανουαλ του συνεγερμου απο το ιντερνετ, ωστε να βρεις πως απενεργοποιείται αυτη η δυνατοτητα?


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline tserts

  • Θιασώτης του τραμπουκισμού
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3530
  • Transalp GS Forum
Reply #8 on: Τρίτη 22 Ιανουάριος 2008, 21:13:33 μμ
Μου κάνει το ίδιο ακριβώς Κωστή, μάλλον έχεις και εσύ τον ίδιο φαεινό συναγερμό...

Εγώ και ο Νίκος (ο φίλος) τις είχαμε πάρει μεταχειρισμένες και δεν ξέρω τι μοντέλο είναι.. Κωστή έχεις ιδέα τι μοντέλο είναι;


Το δικό μου φόρουμ κερδίζει το δικό σου φόρουμ και είναι πιο δυνατό.


Offline kostis zervos

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 72
Reply #9 on: Τρίτη 22 Ιανουάριος 2008, 21:20:14 μμ
και εγω μεταχειρισμένη και ο συναγερμός κάτι κινέζικά γράφει επάνω σιγά μη βρω και ιστοσελίδα.
Βρε Διαμαντή(ο γνωστός παλιος Διαμαντής είσαι;)  δεν είναι αδελφός μου ο Χρηστος εγω απο τη Σάμη,απο τα Ζερβάτα αυθεντικός Ζερβός, αυτός κάπου απο την Κρήτη,απομίμηση.........................
Δεν θέλω τέτοια που περιγράφεις αλλά καλά θα ήταν έστω και αυτά θα μου έλυναν το πρόβλημα.



Offline tserts

  • Θιασώτης του τραμπουκισμού
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3530
  • Transalp GS Forum
Reply #10 on: Τρίτη 22 Ιανουάριος 2008, 21:34:03 μμ
Αν κόβαμε τη επικοινωνία του συναγερμού και του διακόπτη; Ο συν/μος δουλεύεται μια χαρά με τα ηχητικά σήματα που κάνει (τα γνωρίζω πια)..

Ας μην μου ανάβει τα φλας όταν ανοίγει - κλείνει.. Τουλάχιστον στην πορεία θα είμαι ασφαλέστερος!


Το δικό μου φόρουμ κερδίζει το δικό σου φόρουμ και είναι πιο δυνατό.


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #11 on: Τετάρτη 23 Ιανουάριος 2008, 01:52:34 πμ
Αυτό το feature (ευτυχώς) απενεργοποιείται όπως είπε και ο Σώτος. Δεν θυμάμαι ακριβώς τη διαδικασία (δεν έχει ο δικός μου τέτοιο φοβερό feature) αλλά από όσο θυμάμαι γίνεται μέσω hardwire, δηλ. με την ένωση ή διακοπή δύο ακροδεκτών πάνω στο συναγερμό. Δεν γίνεται με softswitch, δηλ. πατώντας μόνο κουμπάκια.

Βέβαια η μόνιμη λύση είναι να ξεσυνδέσει κανείς τα φλάς (ως οπτική ένδειξη) από τις λειτουργίες του συναγερμού. Πχ. στο δικό μου συναγερμό έχω συνδέσει μόνο το πίσω φως ως οπτική ένδειξη και όχι τα φλας. Ποιος ο λόγος (ποτέ δεν το κατάλαβα) να ανάβουν 4 λάμπες 21W (των φλας) κάθε φορά που βάζεις-βγάζεις το συναγερμό και όχι μόνο μία 5W (η πίσω)!

Πάντως Γιάννη μπορείς να αποκόψεις τελείως τα φλας από το συναγερμό και να μην έχεις οπτική ένδειξη αλλά ...ούτε όμως και αυτό το φοβερό feature!

ΥΓ: Κωστή καλώς ήρθες! Καιρό είχαμε να σε ακούσουμε! Πού εξαφανίστηκες?
« Last Edit: Τετάρτη 23 Ιανουάριος 2008, 01:59:43 πμ by Chris_de_Ze »


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline tserts

  • Θιασώτης του τραμπουκισμού
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3530
  • Transalp GS Forum
Reply #12 on: Τετάρτη 23 Ιανουάριος 2008, 02:25:01 πμ
Όταν θα την πάω για να μου τραβήξουν 5V usb θηλυκό για το gps, θα πώ στον ηλ/γο να μου συνδέσει τον συν/μο στο πίσω φως όπως λες..

Και μετά θα αλλάζω λωρίδες σαν κύριος!!!

Θεωρούσα ότι είναι εργοστασιακή πατέντα αυτή και αναρωτιόμουνα πόσο χαζοί ήταν αυτοί που το έβαλαν αυτό...


Το δικό μου φόρουμ κερδίζει το δικό σου φόρουμ και είναι πιο δυνατό.


Offline petervic

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 635
Reply #13 on: Τετάρτη 23 Ιανουάριος 2008, 07:47:20 πμ
O συναγερμός σας κατά πάσα πιθανότητα είναι Patrol.



Η ασημουλα μου, το 4ο παιδι μου...

Πέτρος
XL650V


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #14 on: Τετάρτη 23 Ιανουάριος 2008, 08:44:41 πμ
Όταν θα την πάω για να μου τραβήξουν 5V usb θηλυκό για το gps....

Για να πάρεις 5V (σταθεροποιημένα) δεν θα χρειαστείς μόνο καλώδιο αλλά και κάποιο (απλό) ηλεκτρονικό κύκλωμα (DC/DC) για να κάνει υποβιβασμό της τάσης (από 12 σε 5). Πάντως υπάρχουν τέτοια κυκλώματα και συσκευούλες στο εμπόριο.


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline Diamantis

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 1085
  • Diamonds are forever
Reply #15 on: Τετάρτη 23 Ιανουάριος 2008, 09:19:06 πμ

Βρε Διαμαντή(ο γνωστός παλιος Διαμαντής είσαι;)  δεν είναι αδελφός μου ο Χρηστος εγω απο τη Σάμη,απο τα Ζερβάτα αυθεντικός Ζερβός, αυτός κάπου απο την Κρήτη,απομίμηση.........................
Δεν θέλω τέτοια που περιγράφεις αλλά καλά θα ήταν έστω και αυτά θα μου έλυναν το πρόβλημα.
Ναι βρε εγω ειμαι,τι κανεις Κωστη;Εχουμε να τα πουμε αν θυμαμαι καλα απο ενα καφε που ειχαμε παει στη Βαρκιζα.
Την γρια την πουλησες;βλεπω οτι εχεις 650.
Η οικογενεια ολοι καλα;
Ρε συ χαρηκα που σε ειδα εστω και γραφοντας,θα κοιταξω για φλας και θα σου πω.....


Diamonds are forever


flwrina

  • Guest
Reply #16 on: Τετάρτη 23 Ιανουάριος 2008, 09:58:10 πμ
ακριβως μα ακριβως το ιδιο παθαινω και εγω. δεν ξερω τι μαρκα συνεγερμο εχω. προσπαθησαμε να απομονωσουμε καλωδια αλλα τιποτα. βγαλαμε την κεντρικη φισσα αλλα ειναι συνδεδεμενο με το  HISS με αποτελεσμα δεν παιρνει μπρος η μηχανη.  λυση δεν βρισκω...το αφησα οπως ειναι,συνηθισα πλεονμε τα φλας. ασε μην ανοιξω πιο μεγαλη ιστορια κιολας... ;D ;D ;D



Offline louros

  • Μονάχος μονάχος
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 7324
  • Kαι αδιάβροχος.....!
Reply #17 on: Τετάρτη 23 Ιανουάριος 2008, 10:06:18 πμ
Τα φλας τι τα θέλετε ? ::)






Πλάκα κάνω .Patrol και εγώ και το ίδιο ακριβώς ,γυρνά σε alarm εφόσον δεν τα αφήσω ν αναβοσβήσουν πάνω από 3-4 φορές.
Δεν είναι τόσο τραγικό νομίζω αν το συνηθίσεις και από την άλλη αν διακόψεις τελείως τη λειτουργεία αυτή δεν θα έχεις καθόλου alarm.
Χρήσιμο δεν είναι το alarm ρε παιδιά  ,όλο και κάπου θα χρειαστεί.


ΘΑΝΑΣΗΣ  
Ομορφάάά





" Μπάρμπα . απο δω βγάζ πθενά ?


Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #18 on: Τετάρτη 23 Ιανουάριος 2008, 11:13:23 πμ
πιο βλαμμένο συναγερμό απο τον Patrol δεν έχω ξαναδεί. Τον είχα στο Africa. Έβαλα spyball στο Vara και ησύχασα.


Offline tserts

  • Θιασώτης του τραμπουκισμού
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3530
  • Transalp GS Forum
Reply #19 on: Τετάρτη 23 Ιανουάριος 2008, 11:14:08 πμ
Εμείς δεν έχουμε HISS στις παλιές.. Κρατάω μια ελπίδα..

Και στην Αθήνα πιο συχνά το χρησιμοποιούμε  το φλας για τις αλλαγές στη λωρίδα απ' ότι στην επαρχία.. Εγώ θα αλλάξω συναγερμό αν χρειαστεί, δεν ρισκάρω τη ζωή μου. Με την παρούσα κατάσταση είναι απλά άχρηστο το φλας στις οδούς με πολλές λωρίδες..


Το δικό μου φόρουμ κερδίζει το δικό σου φόρουμ και είναι πιο δυνατό.


flwrina

  • Guest
Reply #20 on: Τετάρτη 23 Ιανουάριος 2008, 11:23:42 πμ
Εμείς δεν έχουμε HISS στις παλιές.. Κρατάω μια ελπίδα..


τοτε εισαι καλλυμενος νομιζω. βγαζεις την φισσα και εισαι οκ. εκτος μονο το ρευμα το χουν κανει απο εκει να περνα....ο χρηστος θα ξερει...



Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #21 on: Τετάρτη 23 Ιανουάριος 2008, 11:34:52 πμ
Η πιο απλή και σύντομη λύση είναι απλά να ξεσυνδέσεις/κόψεις τα δύο καλώδια που πάνε από το συναγερμό στα φλας. Δεν χρειάζεται να πειράξεις κάτι άλλο. Δεν θα έχεις τότε οπτική ένδειξη (αλλά μόνο ηχητική).


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline Lina

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 321
  • Περασμένες μου αγάπες...
Reply #22 on: Τετάρτη 23 Ιανουάριος 2008, 12:13:41 μμ
Είχα στην ΤΑ αυτόν το συναγερμό PATROL και έκανε ακριβώς ότι περιγράφετε παραπάνω ( αλαρμ κλπ). Όταν όμως τον έβγαλα από το ΤΑ και τον έχω τοποθετήσει στο SH δεν έχει αυτή την συμπεριφορά. Δηλαδή ακόμα και μία φορά να ανάψει το φλας και να το σβήσω δεν θα ενεργοποιηθούν τα αλαρμ, τα οποία ανάβουν μόνο όταν θέτω το συναγερμό σε λειτουργία.
Τώρα μπορείτε να βγάλετε άκρη ???


Lina
xlv 600 Anniverse
ο Γαϊδαράκος

http://www.spritmonitor.de/en/detail/223111.html


Offline tserts

  • Θιασώτης του τραμπουκισμού
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3530
  • Transalp GS Forum
Reply #23 on: Τετάρτη 23 Ιανουάριος 2008, 12:48:36 μμ
Είναι τελείως τρελό..

Χρήστο δε νομίζω να δουλέψει αυτό που λές γιατί το κομπλάρισμα γίνεται από το διακόπτη των φλάς, θα θέλει και περαιτέρω πείραγμα..



Το δικό μου φόρουμ κερδίζει το δικό σου φόρουμ και είναι πιο δυνατό.


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #24 on: Τετάρτη 23 Ιανουάριος 2008, 13:32:03 μμ
Γίνεται!
Τα φλας είναι ένα ηλεκτρικό κύκλωμα και ο συναγερμός ένα άλλο.
Κάπου (σε κάποιο σημείο) τα δύο αυτά ηλεκτρικά συστήματα ενώνονται με κάποιο καλώδιο.
Πρέπει να βρεθεί σε ποιο σημείο γίνεται αυτό και να το ξεσυνδέσεις/κόψεις!


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.