Hellas Transalp Forum

ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΣ ΣΤΙΣ 4000 ΣΤΡΟΦΕΣ

Mike01 · 115

Offline Mike01

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 9
on: Τρίτη 23 Ιούνιος 2026, 16:23:52 μμ
Καλημέρα.Εχω διαβασει ολα τα θέματα σχετικα με συντονισμό εδω μεσα αλλα σχεδον ολα μεινανε χωρις να αναφερθεί η λυση του προβλήματος.εκτος απο ενα που ελεγε το παλικάρι οτι ηταν οι βιδες των πλαστικών μερων.
Ξαναρωταω λοιπον σε οποιον το έχει συναντήσει και εχει βρει τη λυση να το γράψει αν θελει γιατί σκέφτομαι τη καμπανα του συμπλέκτη.και επειδη ειναι λιγο μπελαλίδικη δουλειά πριν ασχοληθώ μπας κ υπαρχει κατι αλλο που δε πηγε ο νους μου



Offline Padis

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1532
Reply #1 on: Τετάρτη 24 Ιούνιος 2026, 13:27:55 μμ
Που τον βγάζει τον συντονισμό? Στο τιμόνι ή στα πόδια ?


«H ταχύτητα δε σκότωσε ποτέ κανέναν... Tο να σταματήσεις ξαφνικά είναι αυτό που βλάπτει...»


Offline Mike01

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 9
Reply #2 on: Τετάρτη 24 Ιούνιος 2026, 14:23:34 μμ
Πιο πολυ στο τιμόνι αλλα το κανει κ σταματημένος στη νεκρά