Hellas Transalp Forum

TA 750 - ερωτησεις

jjokeris · 313

Offline jjokeris

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 303
on: Δευτέρα 19 Μάιος 2025, 14:57:06 μμ
Εχω μια ΤΑ 650 του 2005 η οποιά αρχιζει να ζητάει πολλά και μετα απο μία τουμπα θελει και τα φτιαξιματακια της γυρω γυρω.Οποτε αρχισα να σκεφτομαι την αγορά μια 750. Θα με ενδιέφερε η γνωμη καποιων που το έχουν.
Στο μοντέλο του 25 λενε ότι διορθώθηκαν οι αναρτησεις.Το εχει κάποιος να μου πει εαν με δύο άτομα  (180κιλα) και 3βαλιτσο χαμηλώνει πολύ ?
Ακομα κι ετσι , στο ταξίδι πως είναι?
Απο καταναλωση εχω διαβασει ότι είναι πάνω απο 5,2-5,3, είναι έτσι?
Απο τα περιφεριακά όπως κάγκελα, καρινα,χουφτες ή πλαινες βασεις μπαγκαζιερας...θα κλαψει η τσεπη ?
Το ότι δεν έχει tubeless είναι τόσο απαγορευτικό ώστε να επιλέξω κάτι άλλο?
Γενικά έχετε δει κάτι ενοχλητικο που το βλεπεις μονο μετα την χρήση για λιγο καιρό?


"The truth is out there"


Offline manolo

  • MudMonster
  • HTC ΔΣ
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 892
  • Three and the Koukos Band
Reply #1 on: Δευτέρα 19 Μάιος 2025, 20:34:22 μμ
Ξεκινάμε από τις αναρτήσεις που ειναι και το βασικότερο μειον της ΤΑ750. Είναι λιγο πιο σφιχτές σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο, αλλά για αυτό που θέλεις κατηγορηματικά όχι. Με αλλαγή των αναρτήσεων , γίνεται πραγματικά άλλη μηχανή (φαντασου φίλος με τον γιο του με βάρος γυρω στα 170 κιλά ,μοντέλο 23 , κάθεται για τα καλά και ειναι επικίνδυνη και ψάχνεται..)
Σαν κινητήρας δεν έχει καμία σχέση με το 650. Ροπάτος, δυνατός και πάνω από όλα οικονομικός. Ξεχνάς τις καταναλώσεις του 650 καθώς και την αδυναμία του στις προσπεράσεις. Στο ταξίδι μονοκάβαλος δεν κατάλαβα τίποτα, μόνο με τις αναρτήσεις σε στριφτερό δρόμο τις ήθελα πιο σφιχτές και λίγο καλύτερη πρστασία από την ζελατίνα θα ήθελα( δοκιμή  σε μοντελο του 23  και 700 χιλιομετρα σε μια μέρα). Εγώ έχω ένα tiger 800 και δεν κάνω σύγκριση μαζί του , αλλά μόνο με το 650.
Όσο για τα περιφεριακά, ανάλογα με αυτά που θες και από ποια εταιρία  θες. Για μένα βάλε το quick shifter, θα είναι σωτήριο στις αλλαγές των ταχυτήτων.
Καλό θα  ήταν να είχε tubeless ελαστικά, αλλά από τη στιγμή που έχεις το 650, εεεεεε...... (Honda βγάζει και από τη μύγα ξύγκι).
Είναι καλό αλλά στα χρήματα του υπάρχουν και άλλες προτάσεις...


Όλα είναι δρόμος. Ακόμα και αν φαίνεται ότι δεν υπάρχει, τότε μπορεί να δημιουργήσουμε έναν καινούριο για να φτάσουμε εκεί που θέλουμε.....


Offline jjokeris

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 303
Reply #2 on: Τρίτη 20 Μάιος 2025, 08:46:23 πμ
Μαλλον θα παω σε καποιο μαγαζι να ανεβω θα βαλω και καποιον βαρυ πισω μου και θα δω ποσο καθεται.Βεβαια αυτό δεν θα είναι και τοσο αντιπροσωπευτικο/ρεαλιστικο αλλα θα παρω μια ιδέα. Ανεμοθωρακα θα βαλω καποιον ψιλο.Τωρα εχω τον ψηλο της Ermax.
Καγκελα έχω δει καποια που φτανουν μέχρι την μεση των πλαστικών (περιπου οπως της 650) και κάποια που φτανουν αρκετα ψηλά στο ντεποζιτο (στο logo)
Επίσης καρινα έχω δει με 150€ (Accerbis νομιζω) άλλες με 200-250 και το τελικιάζουμε με 350€ αν θυμαμαι καλά.Καποιες εμποδιζουν το διπλό σταντ,άλλες όχι.
Τέλος,τα μικρά καγκελάκια στον κινητήρα τι ρόλο βαράνε? Μήπως είναι λίγο υπερβολικό? Θα πρεπει να ειναι σε μονοπατι με βραχια και η να πας να την σφηνωσεις κάπου ή να πεσει και βραχος που εξεχει να χτυπήσει τον κινητηρα (εκει μάλλον δεν θα βρεθώ ποτέ!)
Εναλλακτικά ειχα δει
Vstrom DE & ΤRΚ Πολυς ογκος,πιο φαρδυ και πιο βαρυ (ΤRΚ πιο χαμηλη σελα)
Tenere - Πιο αδύναμο (στα απολυτα τεχνικα)-αβολη σελα- και οχι τοσο καλό στην ασφαλτο/ταξιδια
Κινεζικα/Ινδικα/Πακιστανικα κλπ. Με κάνουν (ισως αυθαίρετα) να νιώθω ανασφαλής
« Last Edit: Τρίτη 20 Μάιος 2025, 10:46:07 πμ by jjokeris »


"The truth is out there"


Offline manolo

  • MudMonster
  • HTC ΔΣ
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 892
  • Three and the Koukos Band
Reply #3 on: Τρίτη 20 Μάιος 2025, 19:39:47 μμ
Μάλλον την απόφαση την εχεις πάρει ήδη ;D ;D ;D ;D ;D
Χούφτες,κάγκελα ,απαραίτητα ποδιά,ζελατίνα και αν είναι μονιμα δικάβαλος με πράγματα,ανάρτηση πίσω και είσαι έτοιμος!!
Άντε και καλές βολτες!!


Όλα είναι δρόμος. Ακόμα και αν φαίνεται ότι δεν υπάρχει, τότε μπορεί να δημιουργήσουμε έναν καινούριο για να φτάσουμε εκεί που θέλουμε.....


Offline Padis

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1486
Reply #4 on: Τετάρτη 21 Μάιος 2025, 05:38:23 πμ
Η μαύρη αλήθεια είναι πως οι αναρτήσεις του ΤΑ είναι υποδεέστερες του ονόματος Honda.
Από την πρώτη στιγμή θέλουν αλλαγή για να νιώθεις καλά πάνω στην μηχανή.
Τα υπόλοιπα είναι στην κρίση κάθε αναβάτη τι θα βάλει και πότε.
Γεγονός πως θα πρέπει να δαπανηθεί ένα σεβαστό ποσό μετά την αγορά....


«H ταχύτητα δε σκότωσε ποτέ κανέναν... Tο να σταματήσεις ξαφνικά είναι αυτό που βλάπτει...»


Offline jjokeris

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 303
Reply #5 on: Τετάρτη 21 Μάιος 2025, 08:26:24 πμ
Εχει καποιος (ή εχει οδηγησει  ) του 2025?
Καγκελα ψηλα μεχρι το ντεποζιτο ή χαμηλα όπως της 650?
Οπως ανέφερα και στο πρωτο ποστ, καρινα (προσταυτευτικό κινητηρα απο κατω) εχω δει απο 150 εως 350€
Σε περίπτωση αλλαγης αναρτησης, τι τιμές παιζουν? Εχει καποιος κανει την αλλαγή? Υπολογιζω συνολικό βαρος επιβατων/βαλιτσων περιπου 220 κιλα


"The truth is out there"


Offline manolo

  • MudMonster
  • HTC ΔΣ
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 892
  • Three and the Koukos Band
Reply #6 on: Τετάρτη 21 Μάιος 2025, 19:14:17 μμ
Οπως σου είπα στην αρχή, το 25 έχει λίγο πιο σφιχτές  αναρτήσεις, την διαφορά την καταλαβαίνεις μονοκάβαλος, όχι διπλός με πράγματα(είναι ένα  από τα κακά της honda οι  μαλακές ανρτήσεις χωρίς ρυθμίσεις) και πρέπει να υπολογίσεις 1000 ευρω για την αναβάθμιση.
Για τα κάγκελα όπως και την ποδιά( δεν είναι καρίνα  για τον αέρα αλλά προστασία του κινητήρα), για μένα αυτή η εταιρία είναι από τις καλύτερες ( η ποδιά είναι μεγάλη αλλά προστατεύει και τα πλαινά του κινητήρα) https://outbackmotortek.eu/product/honda-xl750-transalp-protection-combo/


Όλα είναι δρόμος. Ακόμα και αν φαίνεται ότι δεν υπάρχει, τότε μπορεί να δημιουργήσουμε έναν καινούριο για να φτάσουμε εκεί που θέλουμε.....


Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2473
  • XLV650, CRF1000
Reply #7 on: Τετάρτη 21 Μάιος 2025, 21:21:34 μμ
Δεν έχω οδηγήσει του 2025 με τις "βελτιωμένες" αναρτήσεις αλλά έχει ενας φίλος το πρώτο του 2023 και τοχω οδηγήσει αρκεταά και back-to-back με το CRF1100L. Επίσης έχω οδηγήσει εκτεταμένα το Τ700 και λίγο τα VStrom 800 DE και Aprilia Tuareg (οχι όμως το CFMoto 800 παρά το οτι το έχει ένας άλλος φίλος).

Απο κινητήρα το XL750 ξυρίζει σε σχέση με τον ανταγωνισμό, μάλιστα στο δρόμο δεν του φεύγει το CRF1100L καθώς έχουν παρόμοια κιλά ανα ίππο. Είναι δε πιο γρήγορο απο το CRF1000 όταν οδηγείται "στα κόκκινα", χωρίς όμως τη ροπή του τελευταίου στις χαμηλομεσαίες - εξ'άλλου τα κυβικά δεν κρύβονται και το CRF1000 είναι ειδικά σεταρισμένο για ροπή στις μεσαίες.

Στο στρίψιμο στην άσφαλτο είναι εξαιρετικό, θάλεγα παρόμοιο με το Tuareg το οποίο είναι επίσης εξαιρετικό. Στο χώμα το πήγα ελάχιστα αλλά φαίναται πολύ μανιτζέβελο λόγω βάρους, ύψους σέλας και μαζεμένων διαστάσεων. Μου φάνηκε πιο εύκολο απο το CRF1100.

Το μεγάλο θέμα για μένα είναι το πίσω αμορτισέρ, και όχι μόνο επειδή είναι μαλακό απο πλευράς ελατηρίου αλλά επειδή δεν έχει ικανές αποσβέσεις (και καμία ρύθμιση απόσβεσης, να θυμίσω οτι τα 650/700 είχανε). Αν τόχα πάρει, θα άλλαζα αμορτισέρ με κάποιο επώνυμο, επίσης και για νάχω τηλεπροφόρτιση (που το μοντέλο του 2025 νομίζω οτι έχει). Το πηρούνι είναι απλά μαλακό και νομίζω οτι με μια αλλαγή ελατηρίων με σκληρότερα και ίσως και λίγο χοντρότερο λάδι θα είναι μια χαρά.

Το κύριο κόστος νομίζω έιναι για ένα σαφώς καλύτερο πισω αμορτισέρ με κατάλληλο ελατήριο και επίσης ελατήριο μπροστά. Εχε παντως υπ'οψη οτι σκληρότερα ελατήρια καταλληλα για βάρος αναβάτη/συνεπιβάτη 180 κιλων και αποσκευές θα χρειαστείς σε ολ'αυτά τα μηχανάκια. Εδώ χρειαστηκα να τ'αλλάξω εγώ στο δικό μου CRF1000 με βάρος αναβάτη/συνεπιβατηδας 150 κιλών.

Σε σχέση με τον ανταγωνισμό:
- To T700 είναι για τον ταμένο χωματερό και δεν κάνει για 2κάβαλα ταξίδια (ή μάλλον μπορεί αλλά με πολλεεές θυσίες)
- Το VStrom 800 DE έχει καλύτερες αναρτήσεις (και θα χρειαστεί μόνο ελατήρια), αλλά έχει λιγότερη δύναμη, βγάζει ζέστη και δεν βλέπεται - το τελευταίο έιναι βέβαια υποκειμενικό
- Το Tuareg είναι πολύ καλοστημένο απο αναρτήσεις αλλά δεν έιναι οτι καλύτερο για 2κάβαλα, του λείπει ροπή σχετικά και βγάζει ΠΟΛΥ ζέστη. Και είναι και ιταλικό με ότι αυτό συνεπάγεται.

Εγω αν είμουνα στη θέση σου μάλλον θαπαιρνα ενα ελαφρά μεταχειρισμένο XL750 του 2023 ή 2024 και θα έκανα την αναβάθμιση στις αναρτήσεις που ανάφερα.


" the PouroDuro spirit "