Ξεκινάμε από τις αναρτήσεις που ειναι και το βασικότερο μειον της ΤΑ750. Είναι λιγο πιο σφιχτές σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο, αλλά για αυτό που θέλεις κατηγορηματικά όχι. Με αλλαγή των αναρτήσεων , γίνεται πραγματικά άλλη μηχανή (φαντασου φίλος με τον γιο του με βάρος γυρω στα 170 κιλά ,μοντέλο 23 , κάθεται για τα καλά και ειναι επικίνδυνη και ψάχνεται..)
Σαν κινητήρας δεν έχει καμία σχέση με το 650. Ροπάτος, δυνατός και πάνω από όλα οικονομικός. Ξεχνάς τις καταναλώσεις του 650 καθώς και την αδυναμία του στις προσπεράσεις. Στο ταξίδι μονοκάβαλος δεν κατάλαβα τίποτα, μόνο με τις αναρτήσεις σε στριφτερό δρόμο τις ήθελα πιο σφιχτές και λίγο καλύτερη πρστασία από την ζελατίνα θα ήθελα( δοκιμή σε μοντελο του 23 και 700 χιλιομετρα σε μια μέρα). Εγώ έχω ένα tiger 800 και δεν κάνω σύγκριση μαζί του , αλλά μόνο με το 650.
Όσο για τα περιφεριακά, ανάλογα με αυτά που θες και από ποια εταιρία θες. Για μένα βάλε το quick shifter, θα είναι σωτήριο στις αλλαγές των ταχυτήτων.
Καλό θα ήταν να είχε tubeless ελαστικά, αλλά από τη στιγμή που έχεις το 650, εεεεεε...... (Honda βγάζει και από τη μύγα ξύγκι).
Είναι καλό αλλά στα χρήματα του υπάρχουν και άλλες προτάσεις...