Hellas Transalp Forum

αλλαγή αλυσιδας γρανάζια

Pantel · 292

Offline Pantel

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 8
on: Τετάρτη 29 Ιανουάριος 2025, 12:05:06 μμ
Καλησπέρα στη ομάδα,

έχω μια Transalp 650 και σκέφτομαι να βάλω μπροστά γρανάζι της ΚΚBike. Προφανώς σκοπεύω να αλλάξω μαζί και πίσω γρανάζι και αλυσίδα.
Θα ήθελα να ρωτήσω:
1. Το μπροστά γρανάζι να είναι 15 ή 16 δοντο.
2. Να πάρω πίσω γρανάζι της KKbike ή τη JT? 47 ή 48 δόντια;
3. Τι αλυσίδα να βάλω;

Στο παρακάτω λινκ είναι το μπροστά γρανάζι. Μαζί προτείνει το πίσω γρανάζι (47) και μια αλύσιδα; Θα προτείνατε να πάρω το πακετάκι;

https://kkbike.it/en/pinions/109front-sprocket-for-honda-ratio-15525-superpinion-13015t.html?fbclid=IwY2xjawIGzkdleHRuA2FlbQIxMAABHVg6987BDywcM6mzYZiEXwsgrj0nfF2K08MEPAqpNB_zJqRekouJhZTFDg_aem_anFLdzMGYI8hDcxtVfIYyw

Σας ευχαριστώώώώ!



Offline Padis

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1471
Reply #1 on: Πέμπτη 30 Ιανουάριος 2025, 06:19:15 πμ
Μια χαρά τιμή βγαίνει και είναι και DID η αλυσίδα... Εγώ θα έπαιρνα το σετάκι !


«H ταχύτητα δε σκότωσε ποτέ κανέναν... Tο να σταματήσεις ξαφνικά είναι αυτό που βλάπτει...»


Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2472
  • XLV650, CRF1000
Reply #2 on: Πέμπτη 30 Ιανουάριος 2025, 19:50:19 μμ
Οτι λέει ο Παδής επάνω.

Σχετικά με το πίσω γρανάζι, σαφώς καλύτερα το μαμά 48άρι από το πιό "μακρύ" 47άρι. Η μαμά τελική μετάδοση 15/48 είναι προσεκτικά μελετημένη για όλες τις συνθήκες.


" the PouroDuro spirit "


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9920
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #3 on: Πέμπτη 30 Ιανουάριος 2025, 21:00:58 μμ
Εκφράζοντας προσωπικές απόψεις , δεν θα άλλαζα τα δόντια θα άφηνα το μηχανάκι όπως το έχει μελετήσει η μαμά του.

Ισως αλλάζοντας σχέσεις στην αναλογία δοντιών να υπάρχει περισσότερη φθορά στα δισκάκια επειδή στο ξεκίνημα ισως χρειαστεί λίγο παραπάνω
συμπλεκτάρισμα , η απλά ψειρίζω την μαιμού?  :2hysterical:

Επειτα ισως στα επιπλέον χλμ να μην είναι αρκετή η ισχύς του κινητήρα λόγω μείωσης των στροφών και να αναγκάζεσαι να στρέφεις περισσότερο το δεξί χεράκι με ότι αυτό συνεπάγεται
σε κατανάλωση , η πάλι την ψειρίζω την μαιμού τη ρημάδα? :2hysterical:

Μαύρη η χρυσή αλυσίδα δεν νομίζω τα αλόγατα της ΤΑ να καταλάβουν διαφορά, μόνον το πορτοφόλι σου

Γνώμη μου, πάντα


Εχεις θέμα με το καρέ του άξονα η το πάς προληπτικά σε Superpinion?



Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2772
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #4 on: Πέμπτη 30 Ιανουάριος 2025, 21:15:54 μμ
Αν τα έχεις τα κιλά σου και προσανατολίζεσαι στο χώμα και το 49αρι γρανάζι καλό είναι.
Εγώ είχα 50άρι για 50.000 χλμ.
Ο από πάνωείναι γνωστός ψείρας και ψειρίζει τη μαϊμού.


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline Pantel

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 8
Reply #5 on: Παρασκευή 31 Ιανουάριος 2025, 00:47:33 πμ
Σ ευχαριστώ για την απάντηση. Δεν έχω θέμα, το πάω προοληπτικά. Απλά στην αλυσίδα που προτείνει δεν λέει μήκος 118. και δεν φαίνεται να υπάρχει αυτή η επιλογή. Γίνεται φαντάζομαι ο μάστορας που θα τη βάλει να μοντάρει το μήκος κατά την ένωση;

Εκφράζοντας προσωπικές απόψεις , δεν θα άλλαζα τα δόντια θα άφηνα το μηχανάκι όπως το έχει μελετήσει η μαμά του.

Ισως αλλάζοντας σχέσεις στην αναλογία δοντιών να υπάρχει περισσότερη φθορά στα δισκάκια επειδή στο ξεκίνημα ισως χρειαστεί λίγο παραπάνω
συμπλεκτάρισμα , η απλά ψειρίζω την μαιμού?  :2hysterical:

Επειτα ισως στα επιπλέον χλμ να μην είναι αρκετή η ισχύς του κινητήρα λόγω μείωσης των στροφών και να αναγκάζεσαι να στρέφεις περισσότερο το δεξί χεράκι με ότι αυτό συνεπάγεται
σε κατανάλωση , η πάλι την ψειρίζω την μαιμού τη ρημάδα? :2hysterical:

Μαύρη η χρυσή αλυσίδα δεν νομίζω τα αλόγατα της ΤΑ να καταλάβουν διαφορά, μόνον το πορτοφόλι σου

Γνώμη μου, πάντα


Εχεις θέμα με το καρέ του άξονα η το πάς προληπτικά σε Superpinion?



Offline Pantel

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 8
Reply #6 on: Παρασκευή 31 Ιανουάριος 2025, 00:49:25 πμ
Απλά βλέπω ότι προτείνεται to JT πίσω γρανάζι και αναρωτιόμουν αν έχει κανείς ιδέα γι αυτό που προτείνεται στο ΚΚBike. Επίσης η αλυσίδα δεν λέει μήκος 118.

Μια χαρά τιμή βγαίνει και είναι και DID η αλυσίδα... Εγώ θα έπαιρνα το σετάκι !



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9920
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #7 on: Σάββατο 01 Φεβρουάριος 2025, 16:40:24 μμ
Απλά στην αλυσίδα που προτείνει δεν λέει μήκος 118. και δεν φαίνεται να υπάρχει αυτή η επιλογή. Γίνεται φαντάζομαι ο μάστορας που θα τη βάλει να μοντάρει το μήκος κατά την ένωση;

Να κόψει κ την κοντύνει γίνεται, να την μακρίνει δεν γίνεται. (την αλυσίδα  :2hysterical:)

Ομως δεν το έχω κάνει ποτέ , αγόραζα αλυσίδες απο την εδώ αντιπροσωπεία της DID και πάντα ήταν στις σωστές διαστάσεις.



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9920
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #8 on: Σάββατο 01 Φεβρουάριος 2025, 16:41:56 μμ
Ο από πάνωείναι γνωστός ψείρας και ψειρίζει τη μαϊμού.

Νησιώτη  θα σε βομβαρδίσω

 :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical:



Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2772
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #9 on: Δευτέρα 03 Φεβρουάριος 2025, 16:46:20 μμ
Νησιώτη  θα σε βομβαρδίσω

 :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical:

Δεν μου φτάνει το ηφαίστειο;
 Περίμενε να ξεμπερδέψουμε απ' αυτό και βομβαρδίζεις μετά.
 :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical:


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!