Δεν ξέρω αν έχω καταλάβει την ερώτηση σου.
Βασικά στην τρόμπα των φρένων, είτε στην εμπρός είτε στην πίσω φεύγουν σωλήνες που βιδώνουν στις τρόμπες με βίδα και
ροδέλες στεγανοποίησης.
Τωρα πχ απο την εμπρός τρόμπα φεύγει ενας σωλήνας κ στην γέφυρα του εμπρός τροχού με διακλαδωτή περνάει η πίεση κ στις δύο μεριές, στις δύο δαγκάνες δλδ.
Οταν αλλάξεις σωλήνες , δεν υπάρχει δυνατότητα να κατασκευαστεί διακλάδωση, αρα υποχρεωτικά στην τρόμπα θα μπεί μια μακρύτερη βίδα που θα συγκρατεί δύο σωλήνες, οι σωλήνες αυτοί θα καταλήγουν σε κάθε εμπρός δαγκάνα.
Πίσω δεν υπάρχει πρόβλημα αφου ο σωλήνας είναι ένας .
Δλδ , σύμφωνα με το παρακάτω σχέδιο :
Τώρα απο την τρόμπα φεύγει ο σωλήνας Νο2 , συνεχίζει ο Νο5 , ενώνεται με τον Νο3 που μεσω της γέφυρας Νο6 δίνει πίεση κ στον Νο4, ο Νο3 κ 4
καταλήγουν φυσικά στις δαγκάνες,
Με τα καινουργια , δεν θα υπάρχει η γέφυρα, αλλά ενας σωλήνας θα είναι το Νο 2, 3 κ 5 , και ενας σωλήνας θα ξεκινάει απο το ιδιο σημειο που ξεκινάει
ο Νο2 και θα καταλήγει εκεί που καταλήγει ο Ν 4.
Απλά η βίδα Νο 22 θα γινει πιο μακρυά ωστε να βιδώνουν δυο σωλήνες.
Ολα αυτα για την 650, αν έχεις την 700 κ έχει κ ABS έχουμε μεγαλύτερη δουλειά .
Ελπίζω να εγινα κατανοητός