ΚΑΝΟΝΕΣ 15ου Φωτογραφικού Ράλλυ HTC
1. Σε κάθε ομάδα θα υπάρχουν από 2 ως 6 μηχανές.
2. Για κάθε Transalp στην ομάδα +10 βαθμοί
3. Για κάθε δικάβαλο, +10 βαθμοί
4. Κάθε συμμετέχοντας υποχρεούται να φέρει τον απαραίτητο εξοπλισμό ασφαλείας (κράνος, μπουφάν μηχανής, γάντια κλπ). Καλό είναι να μεριμνήσετε να έχετε και τα μαγιό σας μαζί, δεν ξέρετε που μπορεί να χρειαστεί!!!
5. Πριν την εκκίνηση κάθε ομάδας ο Αρχηγός της πρέπει να έχει παραδώσει στην Επιτροπή τις Φόρμες συμμετοχής, υπογεγραμμένες από κάθε μέλος της ομάδας ξεχωριστά.
6. Όλες οι ομάδες θα έχουν το όνομα και έμβλημα της ομάδας τους κολλημένo ή αναρτημένο με κάποιο τρόπο πάνω στις μηχανές.
7. Όλες οι φωτογραφίες και τα βίντεο τραβιούνται με την ίδια μηχανή ή κινητό ή tablet, ξεκινώντας με αναμνηστική της ομάδας στην είσοδο του «NAUTICA BAY».
8. Σε κάθε φωτογραφία ή βίντεο, μπορεί να είναι άλλος ο «φωτογράφος».
9. Δικαίωμα συμμετοχής έχουν και ομάδες που ξεκινούν Σάββατο το πρωί από άλλη τοποθεσία αρκεί να βρίσκονται στο ξενοδοχείο «NAUTICA BAY» στην ώρα εκκίνησης.
10. Η φωτογραφία της ομάδας μπροστά στο ξενοδοχείο είναι ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ΠΡΩΤΗ και προηγείται όλων των άλλων αλλιώς αποκλείεται η ομάδα. Εκεί θα σας δοθεί ΚΑΤΙ που είναι υποχρεωτικό να το κρατάτε σε κάθε φωτο ή βίντεο της ομάδας.
11. Όλες οι φωτογραφίες και τα βίντεο είναι με το φως της ημέρας.
12. Το ΦΡ ξεκινάει στις 09:00 του Σαββάτου και λήγει στις 18:00 την ίδια ημέρα. Την ώρα αυτή πρέπει οι ομάδες να έχουν φτάσει στο ξενοδοχείο «NAUTICA BAY» και ως τις 18:30, να έχουν παραδώσει την κάρτα μνήμης ή τη συσκευή στην Επιτροπή.
13. Κάθε μισάωρο καθυστέρησης στην άφιξη όλης της ομάδας επιφέρει ποινή ΜΕΙΟΝ 50 ΒΑΘΜΩΝ!!
14. Μαζί θα παραδώσετε τα χαρτιά με τις βαθμολογίες με τα ΦΩΣΗΕ και τις δοκιμασίες που έχετε κάνει. Επίσης θα πρέπει να έχετε μαζί σας ότι είναι απαραίτητο για την μεταφορά των φωτογραφιών από την φωτογραφική ή το τηλέφωνο σε laptop, π.χ. καλώδιο USB.
15. Για την πιστοποίηση των ΦΩ.ΣΗ.Ε. στα χωριά που δεν υπάρχει δημόσια πινακίδα (στην είσοδο η στην έξοδο), θα γίνουν δεκτές και φωτογραφίες με άλλη ταμπέλα μέσα από το χωριό αρκεί να αναφέρεται το όνομα ξεκάθαρα (σχολείο, κλπ).
16. Κατά τη διάρκεια του δείπνου, σε ώρα που θα ανακοινωθεί από την Επιτροπή, θα γίνει δημόσια η παρουσίαση των φωτογραφιών και των βίντεο της κάθε ομάδας, καθώς και η βαθμολόγησή τους. Στο τέλος θα αναδειχθούν οι νικήτριες ομάδες και θα γίνει η βράβευσή τους.
17. Σε περίπτωση ισοβαθμίας, νικήτρια είναι η ομάδα με τα περισσότερα μέλη, σε 2η περίπτωση ισοβαθμίας, νικήτρια είναι η ομάδα με τις περισσότερες μηχανές και αν πάλι έχουμε ισοβαθμία, νικήτρια είναι η ομάδα με τα περισσότερα TRANSALP.