Hellas Transalp Forum

Βελόνες καρμπυρατέρ 8ΒΕ 8ΒΗ

tha.nos · 1416

Offline tha.nos

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 4
on: Δευτέρα 06 Μάρτιος 2023, 15:33:36 μμ
Καλημέρα, παιδιά συγνώμη έχω μεσάνυχτα απο φόρουμ  γράφω εδώ και οπου πάει. Λοιπόν τα ΤΑ, ίσως δεν ξέρουμε όλοι οτι έχουν διαφορετικές βελόνες καρμπιρατέρ για εμπρός και πίσω,τουλαχιστον  τα 600 , η honda δίνει διαφορετικά part code για κάθε μια, οι βελόνες έχουν ενα δικο τους κωδικό κτυπημένο επανω  αλλά δεν υπάρχει πουθενά αντιστοιχία αυτου του κωδικού  με τα part codes της Ηonda. Μετα απο πολύ ψάξιμο έμαθα οτι τα 600 του 1987 (xl600vH) έχουν βελόνες  με κτυπημένο επανω τους 8ΒΕ και 8ΒΗ.  Η ερώτηση είναι ποια παει μπρος ποια παει πίσω.Η honda  δεν ξέρει,τα συνεργεία νομίζουν,  ή δεν θυμούνται καλά , τίποτα σίγουρο. Ξέρει κανεις εδώ τίποτα
« Last Edit: Δευτέρα 06 Μάρτιος 2023, 19:17:47 μμ by tha.nos »



Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2757
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #1 on: Τετάρτη 08 Μάρτιος 2023, 18:46:42 μμ
Βλέπω την ερώτηση στα μηχανολογικά, οπότε καλά την έβαλες. Διαφορετικές ρυθμίσεις στα καρμπυρατέρ έχει το 600. Από το 650 μπήκε ένα σωληνάκι που ενώνει τα υγρά ψύξης εμπρός και πίσω κυλίνδρου και δεν χρειάζονται διαφορετική ρύθμιση - μίγμα.
 Έχεις 600άρι του 87;
Θα κοιτάξω στη Βίβλο (Χάινς) αλλά δεν νομίζω να γράφει.
Σίγουρα θα υπάρχει στο: advrider.com στην ενότητα μετατροπές για Τρανσάλπ, αλλά θα είναι δύσκολο να βρεθεί μέσα σε 1000+ σελίδες. Μπορείς να ρωτήσεις εκεί στα αγγλικά, υπάρχουν κάποιοι γκουρού που γνωρίζουν τα πάντα και κυρίως γιατί μόνο τα πρώτα 600άρια πήγαν στις ΗΠΑ.


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline tha.nos

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 4
Reply #2 on: Τετάρτη 08 Μάρτιος 2023, 22:10:21 μμ
Φιλέ γκ και τα 650 έχουν διαφορετικές βελόνες έχουν, όμως τα ίδια ζιγκλερ μπρος πίσω #132.Το μανιουαλ του haynes δεν γράφει τίποτα ουτε το οριτζιναλ της Honda που έχω , το μονο που βρηκα απο ΗΠΑ μεριά είναι η ίδια απορία με την δικιά μου σε  forum για τα hawk.Αυτό που μου κινεί την περιέργεια είναι οι τόσες αναφορές εδώ μέσα για τα καρμπυρατέρ οι αναλυτικοτατες περιγραφές για τις ρυθμίσεις τους αλλά τίποτα για τις διαφορετικές βελόνες. Ευχαριστώ πάντως.



Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2757
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #3 on: Πέμπτη 09 Μάρτιος 2023, 00:54:51 πμ
Στο adv που σου γράφω θα υπάρχει, θα κοιτάξω και εγώ.


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline Petmo

  • Μέλος HTC
  • οδηγός τρίκυκλου
  • ***
    • Posts: 36
Reply #4 on: Πέμπτη 09 Μάρτιος 2023, 10:06:47 πμ
ΧΡΟΝΙΑ   ΤΥΠΟΣ   ΒΕΛΟΝΑ ΕΜΠΡΟΣ   ΣΩΛΗΝΑ ΕΜΠ   ΒΕΛΟΝΑ ΠΙΣΩ   ΣΩΛΗΝΑ ΠΙΣ   ΖΙΚΛΕΡ ΜΠΡ   ΖΙΚΛΕΡ ΠΙΣΩ   ΖΙΚΛΕΡ   ΚΑΡΜΠΥΡΑΤΕΡ   ΒΕΝΤΟΥΡΙ   ΦΙΛΤΡΟ ΑΕΡΑ   ΣΙΛΑΝΣΙΕ
1987   PD06   16012-MM9-621   (????)   MF5-671   16027-MM9-621     (????)   MF5-671   128   130   38   VDFOA A   34   17230-MM9-000   18310-MM9-602
1988   PD06   16012-MM9-621   (????)   MF5-671   16027-MM9-621     (????)   MF5-671   128   130   38   VDFOA A   34   17230-MM9-000   18310-MM9-602
1989   PD06   16131-MM9-62     (9TA)   MF5-671   16151-MM9-621     (9TB)   MF5-671   128   130   38   VDFOA B   34   17230-MM9-000   18310-MM9-602
1990   PD06   16131-MM9-62     (9TA)   MF5-671   16151-MM9-621     (9TB)   MF5-671   128   130   38   VDFOA C   34   17230-MM9-000   18310-MM9-020
1991   PD06   16131-MM9-62     (9TA)   MF5-671   16151-MM9-621     (9TB)   MF5-671   128   130   38   VDFOA C   34   17230-MS6-920   18310-MS6-920
1992   PD06   16131-MM9-62      (9TA)   MF5-671   16151-MM9-621     (9TB)   MF5-671   128   130   38   VDFOA C   34   17230-MS6-920   18310-MS6-920
1993   PD06   16131-MM9-62      (9TA)   MF5-671   16151-MM9-621     (9TB)   MF5-671   128   130   38   VDFOA C   34   17230-MS6-920   18310-MS6-920
1994   PD06   16131-MM9-62      (9TA)   MF5-671   16151-MM9-621     (9TB)   MF5-671   128   130   38   VDFOA C   34   17230-MS6-920   18310-MS6-920
1995   PD06   16131-MM9-62      (9TA)   MF5-671   16151-MM9-621     (9TB)   MF5-671   128   130   38   VDFOA C   34   17230-MS6-920   18310-MS6-920
1996   PD06   16131-MAW-600 (A04A)   MF5-671   16131-MAW-621  (9T4A)   MF5-671   118   120   38   VDFLA A   34   17230-MS6-920   18310-MS6-920
1997   PD10   16131-MAW-600 (A04A)   MAV-000   16131-MAW-621  (9T4A)   MAV-000   115   118   38   VDFLB A   34   17230-MS6-920   18310-MAW-760
1998   PD10   16131-MAW-600 (A04A)   MAV-000   16131-MAW-621  (9T4A)   MAV-000   115   118   38   VDFLB A   34   17230-MS6-920   18310-MAW-760
1999   PD10   16131-MAW-600 (A04A)   MAV-000   16131-MAW-621  (9T4A)   MAV-000   115   118   38   VDFLB A   34   17230-MS6-920   18310-MAW-760
Στην παρένθεση είναι τα χτυπηματα στις βελόνες . Δεν έχει τα χτυπηματα για το 87 & 88  Μαλον είναι τα 8ΒΕ και 8ΒΗ.                                                                                 


Δίκασον, Κύριε, τους αδικούντας με· πολέμησον τους πολεμούντας με.


Offline tha.nos

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 4
Reply #5 on: Πέμπτη 09 Μάρτιος 2023, 14:12:09 μμ
Καλη δουλειά φιλέ Petmo.Λοιπον τα μοντέλα του 87 φόραγαν καρμπ. με κωδικό VDFOA-A και οι βελόνες τους είναι οι 16012-ΜΜ9-621 μπροστά και 16027-ΜΜ9-621 πίσω —ΑΥΤΕΣ—  οι βελόνες είναι οι 8ΒΕ και 8ΒΗ δεν υπάρχει όμως αντιστοιχία με τα part codes.Την μηχανή την έχω απο καινούργια την φροντίζω μόνος μου και δέν τίθεται θέμα να εχουν αλλαχτεί οι βελόνες σε συνεργείο, απλώς η κόρη μου μού τις μπέρδεψε κατα τον καθαρισμό, αυτές φοράει απο την μαμά Honda.Tα μοντέλα του 88 φόραγαν καρμπυρατέρ VDFOA-Α αλλά καί το VDFOA-B στο οποίο οι κωδικοί των βελονων αλλάζουν σε 16131-ΜΜ9-621 που συμφωνα με τς πληροφορίες σου,είναι η 9ΤΑ για μπροστά και η 16151-ΜΜ9-621 η  9ΤΒ για πισω ,λαμβάνοντας δε υπ όψιν άλλες πληροφορίες απο καταλογους της keihin που λένε οτι όσο πιο "ψηλά" στην αλφάβητο είναι το τελευταίο γράμμα του id της βελόνας τόσο πιο λεπτή (πλούσιο μείγμα) είναι ή βελόνα, τοτε η 8ΒΕ παει μπροστά και η 8ΒΗ (που έχω μετρήσει και είναι πιο λεπτή) παει πισω. Έτσι νομίζω οτι καί εγώ είμαι οκ και ο πίνακας σου είναι πλέον πλήρης. Αν θέλεις μας λες απο που αντλήσες τις πληροφορίες αν καί πιστεύω οτι είναι δική σου αξιέπαινη προσπάθεια.
 Και μια άσχετη, απο άσχετο χρήστη του forum ερώτηση ,αν κάποια στιγμή θα ήθελα να γράψω τις, αιρετικές ίσως απόψεις, μου για τις ρυθμίσεις των καρμπς (γιατί το κάνουμε έτσι και όχι αλλιώς) που πρέπει να το γράψω ? Ξέρω μόνο να ανοίγω νέο "topic " ή πρέπει να πάω κάπου  αλλού? Ευχαριστώ πολύ όλους !



Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2757
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #6 on: Παρασκευή 10 Μάρτιος 2023, 15:14:30 μμ
Δεν έχει τα χτυπηματα για το 87 & 88.                                                                               

Πέσαμε στην περίπτωση, αλλά λύση βρέθηκε.

....αν κάποια στιγμή θα ήθελα να γράψω τις, αιρετικές ίσως απόψεις, μου για τις ρυθμίσεις των καρμπς (γιατί το κάνουμε έτσι και όχι αλλιώς) που πρέπει να το γράψω ?

Μάλλον στην ενότητα φτιάχτο μόνος σου και με τίτλο " αιρετικές απόψεις για τις ρυθμίσεις των καρμπς" για να τις ξεχωρίζουμε από τις άλλες.


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline Petmo

  • Μέλος HTC
  • οδηγός τρίκυκλου
  • ***
    • Posts: 36
Reply #7 on: Παρασκευή 10 Μάρτιος 2023, 15:16:48 μμ
https://www.transalpage.com/forum/viewtopic.php?t=33502               Απο εδώ πηρα τη λιστα με τις βελονες.


Δίκασον, Κύριε, τους αδικούντας με· πολέμησον τους πολεμούντας με.


Offline tha.nos

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 4
Reply #8 on: Παρασκευή 10 Μάρτιος 2023, 16:12:37 μμ
Το μονο site για transalp  που ξερω ειναι του Deti. Μου αρέσει που πίστευα οτι το έχω ψάξει πολυ.Απο τον Ιούλιο παιδευόμουν μέ τό θέμα των βελονων.Έχω λίγο μεσάνυχτα με την τεχνολογία αλλά τουλάχιστον το προσπαθώ.



Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2464
  • XLV650, CRF1000
Reply #9 on: Παρασκευή 10 Μάρτιος 2023, 20:50:13 μμ
Μπραβο παιδες, τετοια ωραια θεματα πλουτιζουν το φορουμ - το οποιο εχει βεβαια φοβερες πληροφοριες για ολα τα Τρανσαλπ.

Σχετικα με καινουργιο θεμα, οτι ειπε ο γκ πιο πανω.


" the PouroDuro spirit "