Hellas Transalp Forum

Βελτιώσεις ΤΑ (φώτα θέσης)

nassosxlvbros · 13782

Offline nassosxlvbros

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 161
  • χτυπάει 200 το ΤΑ;.....χεχε...
on: Δευτέρα 26 Νοέμβριος 2007, 00:23:41 πμ
Το παλιό 400άρι ΤΑ είχε φωτα και στα φλας (διπλή λάμπα 5/25w) σκέφτηκα λοιπόν ένα καλοκαίρι που καθόμουν...έτρεξα σε ένα μαγαζί με είδη αυτοκινήτου και πήρα βάσεις για λαμπάκι 5βατ και βουρ στο πατσά!έλυσα τα φλας τρυπούλα,και πήρα ρεύμα από την ασφάλεια των μικρών φώτων...το αποτέλεσμα;

ιδού:



« Last Edit: Τετάρτη 28 Νοέμβριος 2007, 19:27:27 μμ by nassosxlvbros »


FERRO NOSCENTIUS AURUM


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #1 on: Δευτέρα 26 Νοέμβριος 2007, 08:27:01 πμ
Μια διευκρίνιση: Τα 400άρια είχαν/έχουν μόνο φώτα θέσης στα φλας και μάλιστα με διπλή λάμπα Stanley P21/8W (όχι P21/5W όπως συνηθίζεται). Και αυτό για λόγους που είχαν να κάνουν με την Ιαπωνική νομοθεσία και μόνο.
« Last Edit: Δευτέρα 26 Νοέμβριος 2007, 08:31:19 πμ by Chris_de_Ze »


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11470
Reply #2 on: Δευτέρα 26 Νοέμβριος 2007, 09:29:03 πμ
Ωραια πατεντα αυτη.


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #3 on: Δευτέρα 26 Νοέμβριος 2007, 12:33:01 μμ
Σώτο, και στο δικό μου έχω αλλάξει τις βάσεις των μπροστινών φλας και έχω βάλει από 400 που παίρνουν διπλές λάμπες (Ρ21/5W). Αυτό το είχα κάνει περισσότερο για ασφάλεια, για να έχω φώτα θέσης σε περίπτωση που καεί (γιατί είχε καεί 2 φορές) η λαμπίτσα των 20W αλογόνου που έχω βάλει μέσα στο κάτοπτρο (στη θέση της μαμα 5W), όταν εγκατέστησα τη μεγάλη 100/130W (την οποία δεν άναβα ποτέ μέσα στην πόλη και κυκλοφορούσα πάντα με την 20W).
Τώρα όμως με τα xenon έχω τη μεσαία μόνιμα αναμένη το βράδυ.
« Last Edit: Δευτέρα 26 Νοέμβριος 2007, 12:36:12 μμ by Chris_de_Ze »


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline Derd

  • The Oracle..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 541
Reply #4 on: Δευτέρα 26 Νοέμβριος 2007, 12:54:34 μμ
τι εξυπηρετει η διπλη λαμπα στα φλας? εφοσον ειναι μονιμα αναμενα και οταν αναψεις το φλας στην ουσια αναβει -σβηνει (τουλαχιστον στο δικο μου ΤΑ400)..


May the force be with you..


Offline memos

  • Με xlv 400 γίνομαι
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 4642
  • Πάω αργά για να φτάσω πρώτος...
Reply #5 on: Δευτέρα 26 Νοέμβριος 2007, 12:58:11 μμ
τι εξυπηρετει η διπλη λαμπα στα φλας? εφοσον ειναι μονιμα αναμενα και οταν αναψεις το φλας στην ουσια αναβει -σβηνει (τουλαχιστον στο δικο μου ΤΑ400)..
Το ένα από τα δύο νήματα (νομίζω 5w) ανάβουν μόνιμα.
Στο φλας ανάβουν ΚΑΙ τα 21w χωρίς να σβήνουν τα 5w.
Ή το ανάποδο.
« Last Edit: Δευτέρα 26 Νοέμβριος 2007, 13:02:02 μμ by memos »


Γιατί ρε Μάνο; Γιατί;


Το αγαπημένο μου παραμύθι... ο Λαγός με τη Χελώνα.

Όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα………


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #6 on: Δευτέρα 26 Νοέμβριος 2007, 13:34:39 μμ
Όπως το είπε ο Μέμος. Το μικρό νήμα είναι μόνιμα αναμένο (ως φως θέσης) και το μεγάλο είναι το φλας. Η λειτουργία τους είναι ανεξάρτητη μεταξύ τους.

Δεν υπάρχει ιδιαίτερος λόγος να έχεις και πλαινά φώτα θέσης από τη στιγμή που έχεις το φως θέσης 5W μέσα στον προβολέα. Ο λόγος που το είχα κάνει ήταν καθαρά για λόγους ασφάλειας και μόνο, επειδή είχα βάλει ένα λαμπάκι αλογόνου 20W στο θέσης μέσα στον προβολέα και είχε καεί 2 φορές. Τη μεσαία σκάλα δεν την άναβα μέσα στην πόλη παρά μόνο αν ο δρόμος ήταν σκοτεινός.


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline siflis (Σταυρος)

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 462
Reply #7 on: Δευτέρα 26 Νοέμβριος 2007, 16:31:19 μμ
Εχω την εντηπωση οτι αν δωσουμε στα φλας αντι για σωμα ρευμα απο τα θεσης θα αναβουν οταν αναβουμε τον διακοπτη θεσεως και οταν αναβεις φλας θα δουλεβει σαν φλας.Γιατι τα φλας κοβουν σωμα


The transact side of life
The TRANSALP side of life


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #8 on: Δευτέρα 26 Νοέμβριος 2007, 17:51:10 μμ
Δεν γίνεται αυτό Σταύρο στο ΤΑ. Γιατί η λάμπα θα έχει 12V και στα δύο άκρα της οπότε δεν θα ανάβει. Τα φλας δεν κόβουν σώμα. Το ρελέ δίνει στη λάμπα 12V διακοπτόμενα, και για να ανάψει θα πρέπει το άλλο άκρο της να είναι γειωμένο (όπως και είναι).

Ούτως ή άλλως, δύο 21W λάμπες μονίμως αναμένες αφενός καταναλώνουν πολύ (συν. 42W) και αφετέρου φέγγουν και πολύ (δεν κάνουν για φώτα θέσης).
Συν το γεγονός ότι τα πίσω φλας είναι συνδεδεμένα (παράλληλα) με τα αντίστοιχα μπροστινά, οπότε θα έχεις να ανάβουν μόνιμα 4 λάμπες 21W! (δηλ. συν. 84W, πολύ μεγάλη κατανάλωση για το ΤΑ).

Μήπως κατάλαβα λάθος την πρότασή σου?
« Last Edit: Δευτέρα 26 Νοέμβριος 2007, 18:18:40 μμ by Chris_de_Ze »


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline siflis (Σταυρος)

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 462
Reply #9 on: Δευτέρα 26 Νοέμβριος 2007, 18:22:36 μμ
Χρηστο αυτο που ειπα ειναι οτι οταν δωσουμε δυο ρευματα οταν δεν δουλευει το φλας θα εχει αρνητικο το καλωδιο οποτε θα δουλευει το θεσεως οταν αναβουμε φλας τοτε το ρευμα του φλας θα ειναι μια ρευμα μια σωμα. το ειχα κανει παλια σε ενα uno που ειχα θεοσχωρεστο :)


The transact side of life
The TRANSALP side of life


Offline nassosxlvbros

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 161
  • χτυπάει 200 το ΤΑ;.....χεχε...
Reply #10 on: Δευτέρα 26 Νοέμβριος 2007, 19:01:48 μμ
Μια διευκρίνιση: Τα 400άρια είχαν/έχουν μόνο φώτα θέσης στα φλας και μάλιστα με διπλή λάμπα Stanley P21/8W (όχι P21/5W όπως συνηθίζεται). Και αυτό για λόγους που είχαν να κάνουν με την Ιαπωνική νομοθεσία και μόνο.

Σόρρυ,από βιασύνη δεν το έγραψα,κι ας είχα ξανά γιαπωνέζικο εισαγωγής με μόνιμα αναμένα φλας διπλής λάμπας...διορθώθηκε...πάντως η επιβάρυνση ήταν ελάχιστη,η αίσθηση ασφάλειας έντονη (όλοι κοιτάνε τι είναι αυτό που έρχεται) και το οπτικό αποτέλεσμα καθόλου  κακό...απεναντίας πολλοί με ρωτούσαν στα φανάρια το πως και γιατί...οπότε να ξέρετε...αν πετύχετε πουθενά ΤΑ 650 '01 ασημί είναι το δικό μου...και θα χαρώ να ξέρω ότι κυκλοφορεί κανονικά...


FERRO NOSCENTIUS AURUM


Offline Derd

  • The Oracle..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 541
Reply #11 on: Τρίτη 27 Νοέμβριος 2007, 11:38:10 πμ
Το ένα από τα δύο νήματα (νομίζω 5w) ανάβουν μόνιμα.
Στο φλας ανάβουν ΚΑΙ τα 21w χωρίς να σβήνουν τα 5w.
Ή το ανάποδο.

σε εμένα πάντως τα μπροστινά φλας είναι μόνιμα ανοιχτά και όταν ενεργοποιηθούν απλά σβήνουν-ανάβουν..


May the force be with you..


Offline memos

  • Με xlv 400 γίνομαι
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 4642
  • Πάω αργά για να φτάσω πρώτος...
Reply #12 on: Τρίτη 27 Νοέμβριος 2007, 12:04:07 μμ
σε εμένα πάντως τα μπροστινά φλας είναι μόνιμα ανοιχτά και όταν ενεργοποιηθούν απλά σβήνουν-ανάβουν..
Τότε μπορεί να έχουν καεί τα νήματα ή κάτι παίζεται με το καλώδιο-ντουί ή ο προηγούμενος  που είχε την μηχανή δεν είχε βάλει τις σωστές λάμπες (2 νημάτων).
Τσεκάρισέ το γιατί κανονικά δεν πρέπει να λειτουργούν έτσι.


Γιατί ρε Μάνο; Γιατί;


Το αγαπημένο μου παραμύθι... ο Λαγός με τη Χελώνα.

Όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα………


Offline Derd

  • The Oracle..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 541
Reply #13 on: Τρίτη 27 Νοέμβριος 2007, 13:36:17 μμ
Τότε μπορεί να έχουν καεί τα νήματα ή κάτι παίζεται με το καλώδιο-ντουί ή ο προηγούμενος  που είχε την μηχανή δεν είχε βάλει τις σωστές λάμπες (2 νημάτων).
Τσεκάρισέ το γιατί κανονικά δεν πρέπει να λειτουργούν έτσι.

Δεν μου φαίνεται παράλογο αυτό που κάνει πάντως.. αν είχε βάλει λάθος λάμπες μια από τις δυο λειτουργίες δεν θα δούλευε .. μήπως αυτό που λες ισχύει στα 94' και μετά?


May the force be with you..


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #14 on: Τρίτη 27 Νοέμβριος 2007, 16:01:02 μμ
Δεν μου φαίνεται παράλογο αυτό που κάνει πάντως.. αν είχε βάλει λάθος λάμπες μια από τις δυο λειτουργίες δεν θα δούλευε .. μήπως αυτό που λες ισχύει στα 94' και μετά?
Δηλαδή το φλας έχει μόνο 1 λάμπα μέσα και αυτή είναι Ρ21W? Αν αυτή ανάβει μόνιμα θα φέγγει πολύ δυνατά και δεν κάνει για θέσης. Περίεργο!
Εγώ που είχα ψάξει και είχα βρεί βάσεις από 400, έπαιρναν διπλή λάμπα μέσα (όπως λέει ο Μέμος).


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline Derd

  • The Oracle..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 541
Reply #15 on: Τετάρτη 28 Νοέμβριος 2007, 09:44:44 πμ
Δηλαδή το φλας έχει μόνο 1 λάμπα μέσα και αυτή είναι Ρ21W? Αν αυτή ανάβει μόνιμα θα φέγγει πολύ δυνατά και δεν κάνει για θέσης. Περίεργο!
Εγώ που είχα ψάξει και είχα βρεί βάσεις από 400, έπαιρναν διπλή λάμπα μέσα (όπως λέει ο Μέμος).

Ναι φεγγει δυνατα ωστε να φαινεται το πρωι αλλα οχι τοσο οσο να τυφλωνει και οταν ενεργοποιεις τα φλας απλα σβηνει-αναβει . Θα με κανετε να σας τη φερω να το δειτε..  :)


May the force be with you..


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #16 on: Τετάρτη 28 Νοέμβριος 2007, 10:48:28 πμ
Καλά, καλά, σε πιστεύουμε!!! :)
Ανάβουν και τα πίσω φλας μόνιμα (ως θέσης) ή μόνο τα μπροστινά?


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline Derd

  • The Oracle..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 541
Reply #17 on: Τετάρτη 28 Νοέμβριος 2007, 11:35:42 πμ
Καλά, καλά, σε πιστεύουμε!!! :)
Ανάβουν και τα πίσω φλας μόνιμα (ως θέσης) ή μόνο τα μπροστινά?

μονο τα μπροστα  ;)


May the force be with you..


Offline Derd

  • The Oracle..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 541
Reply #18 on: Τετάρτη 28 Νοέμβριος 2007, 11:41:19 πμ
αν σου λεει κατι η φωτο αυτη ..




May the force be with you..


Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11470
Reply #19 on: Τετάρτη 28 Νοέμβριος 2007, 12:09:57 μμ
καλυτερα να ερθεις.!


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline Derd

  • The Oracle..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 541
Reply #20 on: Πέμπτη 29 Νοέμβριος 2007, 10:12:40 πμ
λοιπον το εψαξα το θεμα για το γαμοτο και εχει ως εξης : εχει σιγουρα διπλη λαμπα γιατι οταν αναβουν τα φλας εχει μεγαλυτερη φωτεινοτητα    και οταν σβηνουν γυριζουν σε μονιμα αναμενα λιγο πιο αχνα (το τεσταρα βραδυ γιατι το πρωι δεν φαινοταν η διαφορα!) 


May the force be with you..


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #21 on: Πέμπτη 29 Νοέμβριος 2007, 13:08:08 μμ
Ααααα, τώρα μάλιστα!
Είπαμε και εμείς!


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline nassosxlvbros

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 161
  • χτυπάει 200 το ΤΑ;.....χεχε...
Reply #22 on: Πέμπτη 06 Δεκέμβριος 2007, 21:28:01 μμ
λοιπον το εψαξα το θεμα για το γαμοτο και εχει ως εξης : εχει σιγουρα διπλη λαμπα γιατι οταν αναβουν τα φλας εχει μεγαλυτερη φωτεινοτητα    και οταν σβηνουν γυριζουν σε μονιμα αναμενα λιγο πιο αχνα (το τεσταρα βραδυ γιατι το πρωι δεν φαινοταν η διαφορα!) 

έλα ρε Αποστόλη και έφαγα το τόπο να ψάχνω τα σχέδια!


FERRO NOSCENTIUS AURUM


Offline Derd

  • The Oracle..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 541
Reply #23 on: Παρασκευή 07 Δεκέμβριος 2007, 12:54:35 μμ
χεχε τα σχέδια στα είχα δώσει εγώ ο ίδιος κάποτε σε ένα cd (heynes) αν θυμάσαι.. Αν και εκεί έχει  μόνο τα εκτός Ιαπωνίας μοντέλα οπότε δεν θα το βρεις..
« Last Edit: Παρασκευή 07 Δεκέμβριος 2007, 12:59:49 μμ by Derd »


May the force be with you..


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #24 on: Παρασκευή 07 Δεκέμβριος 2007, 13:42:35 μμ
Δεν υπάρχει αγγλικό Manual για το ΤΑ 400!
Ούτε κυκλοφόρησε ποτέ!


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.