Hellas Transalp Forum

Νέο Transalp? Υπάρχει λόγος;

sot econ · 3427

Offline sot econ

  • Administrator
  • Οδηγάρα
  • *****
    • Posts: 365
on: Πέμπτη 03 Φεβρουάριος 2022, 23:44:07 μμ
Βλέπω στην ομάδα του FB, αλλά και αλλού, να υπάρχει αναμονή κα να γίνεται πολύ κουβέντα για το νέο Transalp.
Υπάρχει άραγε νόημα για την Honda να παράγει ένα νέο TA;

Δεν υπάρχουν άλλες μοτό που να ικανοποιούν τις ανάγκες των κατόχων ΤΑ;

Θες να αλλάξεις το Transalp σου;
Αν θες καθημερινή μετακίνηση και ταξιδάκια πάρε VStrom, θές παραπάνω χώμα πάρε Yamaha T700 (οι δύο μηχανές ενδεικτικά, υπάρχουν και άλλες μάρκες – μοντέλα που να ικανοποιούν αυτές τις ανάγκες)

Αλλά ας πούμε ότι είσαι HRC και ξερό ψωμί.
Δεν έχει η Honda μοτοσυκλέτες που να σε ικανοποιούν;

Καθημερινή μετακίνηση και αξιοπρεπής μετακίνηση στο χώμα;
CB500X και αν έχεις και παραπάνω χωμάτινες βλέψεις υπάρχουν έτοιμα κιτ βελτίωσης.
Περισσότερη ροπή στην αστική μετακίνηση και τα ταξίδια; NC750.
Και τα δύο σε σύγκριση με το ΤΑ είναι η μέρα με την νύχτα.

Και αν πει κάποιος ότι είναι μέτρια θα ρωτήσω, γιατί το ΤΑ τι ήταν/είναι;

Δηλαδή τι χρήση κάνουν οι κάτοχοι transalp και δεν τους ικανοποιούν τα μοντέλα που ήδη υπάρχουν;
Εκτός αν κάποιοι πιστεύουν ότι η Honda θα βγάλει νέο μοντέλο για να ικανοποιήσει τα όνειρα λίγων αναβατών, οι οποίοι ειδικά στην Ελλάδα δεν θα έχουν και χρήματα για να το αποκτήσουν.

Εσείς τι πιστεύεται.
Υπάρχει λόγος να βγει νέο Transalp και ποιος είναι αυτός;

Εκτός βέβαια του να εκμεταλευτεί το όνομα για λόγους μαρκετινγκ.



Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2458
  • XLV650, CRF1000
Reply #1 on: Σάββατο 05 Φεβρουάριος 2022, 22:43:10 μμ
Εγω προσωπικα βλεπω πολυ λιγο ενδιαφερον στα φορουμ και δεν συμμετεχω σε FB γκρουπ.

Ξεχνωντας αυτους που εχουν Τρανσαλπ, θα απαντησω αν υπαρχει λογος για ενα ακομη τετοιο μηχανακι γενικοτερα στην αγορα των on-off ή μαλλον on-OFF. Οπως εδειξε το Τ700, υπαρχει σαφης αγοραστικη ζητηση για τετοιο μηχανακι αρκει να εχει σχετικα σοβαρες χωματινες ικανοτητες, δηλ. οπωσδηποτε με 21-18 ή στη χειροτερη 21-17 τροχους και βεβαια αναλογο στησιμο. Και αναφερω ειδικα το Τ700 γιατι πολλοι αναβατες θελουν τζαπανεζικο μηχανακι για λογους που εχουν συζητηθει σε ολα τα φορα. Η κυρια ερωτηξη λοιπον ειναι "υπαρχει χωρος για ακομα ενα τετοιο τζαπανεζικο μηχανακι στην κατηγορια ή το Τ700 καλυπτει πληρως ολες τις απαιτησεις"?

Ξεροντας το Τ700 παρα πολυ καλα πια καθως το εχουν φιλοι και το εχω οδηγησει εκτεταμενα σε χωμα και ασφαλτο, η δικη μου οπτικη - καθως και η οπτικη φιλων που εχουν το Τ700 ή το CRF1000/1100 - ειναι οτι υπαρχει σαφως χωρος για βελτιωση του concept του Τ700. Και εξηγουμαι: το Τ700 ειναι για τον ταμενο χωματερο, τοσο που υποβαθμιζει τις ταξιδιωτικες ικανοτητες απο αποψη ανεσης και γαϊδουροφορτωματος (για 1 και 2 ατομα). Και η ποιοτητα των αναρτησεων δεν ειναι οτι καλυτερο οταν το συγκρινω με το CRF1000 που εχω. Αν εβγαινε ενα CRF750 με 21/18 ή το πολυ 21/17, με βαρος γεματο 205 (αντε 210) κιλα, δηλ παρομοιο με του Τ700, αλλα καλυτερης ποιοτητας αναρτησεις (παρομοιες με των CRF1000/1100) και αναλογη ταξιδιωτικη ανεση, ξερω καποιους που εχουν Τ700 και CRF1000 που θα το παιρνανε με το καλημερα. Οχι παντως εγω, γιατι αν ειναι να παρω ελαφροτερο μηχανακι θα παω σε μονοκυλινδρο.

Τωρα το τι θελουν οι κατοχοι Τρανσαλπ 600/650/700 ειναι κουβεντα για αλλο ποστ, αλλα σιγουρα με τη χρηση που κανουν οι περισοτεροι στα Τρανσαλπ τους υπαρχουν σιγουρα αλλα μηχανακια αλλα ή απλα εχουν κολλησει ή/και δε θελουν/μπορουν να βαλουν το χερι στην τσεπη. Οποτε οι κουβεντες στο FB κλπ ειναι περισοτερο για καταναλωση.
« Last Edit: Κυριακή 06 Φεβρουάριος 2022, 02:18:05 πμ by XLGeorge »


" the PouroDuro spirit "


Offline Παύλος

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9904
Reply #2 on: Κυριακή 06 Φεβρουάριος 2022, 10:46:44 πμ
Να πω κι εγώ τη βλακεία μου;
 
Αν βγει ένα ΤΑ800 on-OFF με προσιτή τιμή, θα γεμίσουν οι δρόμοι.
Αλλά πόσο πιθανό είναι αυτό;  :-\ :-X


Παύλος Καρούμπης


Offline stefosg

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 565
Reply #3 on: Κυριακή 06 Φεβρουάριος 2022, 16:46:46 μμ
Καθόλου, την πολιτική της Honda σε τιμές την ξέρουμε.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk




Offline Yianni

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7271
Reply #4 on: Πέμπτη 10 Φεβρουάριος 2022, 08:43:22 πμ
Τώρα που ζούμε σε ρυθμό ηλεκτρικής ενέργειας λέτε η Honda να κάνει την διαφορά και να βγάλει το πρώτο ηλεκτρικό on-off με ονομασία τύπου "e-Transalp"?   ;D ;D



Offline sot econ

  • Administrator
  • Οδηγάρα
  • *****
    • Posts: 365
Reply #5 on: Πέμπτη 10 Φεβρουάριος 2022, 21:59:33 μμ
Ναι e-V2



Offline sot econ

  • Administrator
  • Οδηγάρα
  • *****
    • Posts: 365
Reply #6 on: Παρασκευή 11 Φεβρουάριος 2022, 23:12:58 μμ
Όταν κυκλοφορούν τα παρακάτω στην αγορά και με τις συγκεκριμένες τιμές αλλά και επιδόσεις αν βγάλει η Honda μεσαίο 650-800 τι να πάει να ανταγωνιστεί;
Τις τιμές ή τις επιδόσεις;
Δεν φημίζεται ούτε για το ένα ούτε για το άλλο, τουλάχιστον στην συγκεκριμένη κατηγορία των On-Off.
Εδώ το Africa το έχει με 15.300€ και 102PS, εάν έβγαζε 800άρι με 12-13 χλδ ευρώ και 80 - 90 ps θα πουλούσε πλέον;

YAMAHA T700 : 11.000€ - 72.5 ps
APRILIA TUAREG660: 12.200€ - 80  PS
BMW F850: 12.700€ - 95 PS
KTM 790: 12.800€ - 94 PS

Κατά τη γνώμη μου το Τ700 είναι πια το transalp της εποχής για όσους θέλουν om-OFF. (Για ON-off υπάρχουν πολλές και καλές επιλογές)

Έχει μειονεκτήματα; Προφανώς ναι.
Άλλωστε η κατηγορία on-off σημαίνει συμβιβασμούς μεταξύ βάρους, όγκου, δυνατότητας ταξιδιού και φορτώματος και από την άλλη κίνησης εκτός δρόμου, ευελιξίας στην πόλη...
Όμως πιστεύω ότι τα συνδυάζει πολύ καλά και με δεδομένη την χαμηλή τιμή, αλλά και την αποδεδειγμένη αξιοπιστία, είναι εξαιρετική αγορά.

 Άλλωστε και αυτό Japan είναι.
Γιώργο θυμάμαι, αλλά όχι που το είχα διαβάσει,  και τις δικές σου πολύ καλές εντυπώσεις όταν το πρωτοείχες οδηγήσει στα Τρίκαλα.

Νομίζω ότι η Honda έχει στρέψει προ πολλού αλλού το ενδιαφέρον της και για εκείνη καλά κάνει.
 Όμως επιλογές για αντικαταστάτη του ΤΑ υπάρχουν και πολύ αξιόλογες.

Όποιοι περιμένουν να βγεί καινούργιο ΤΑ για να πάρουν νέο ON-off ή on-OFF ή βλέπουν το πράγμα οπαδικά, άρα παράλογα, ή το πιθανότερο δεν έχουν τα φράγκα (όπως και ο υποφαινόμενος) και πετάν την μπάλα στην εξέδρα.
Αλλά από ότι φαίνεται η μπάλα θα μείνει στην εξέδρα και εμείς με τα ΤΑ . Ειδικά με αυτή την ακρίβεια.

Καλές βόλτες με ότι κι αν έχουμε.
Το έχουν πει πολλοί, το καλύτερο μηχανάκι είναι αυτό που έχεις στο γκαράζ σου.



Offline tasosbob

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 353
Reply #7 on: Σάββατο 12 Φεβρουάριος 2022, 11:10:55 πμ
Συμφωνώ με τα παιδιά που αναλύουν τιμές και ιπποδύναμη..τα honda έναντι του ανταγωνισμού υστερούν και στα δυο και πιστεύω το μεγάλυτερο μειονέκτημα της honda αλλά από την άλλη ρε παιδιά εγώ δεν βλέπω και πιτσιρικάδες να καβαλάνε μηχανάκια..... πόσους βλέπω γύρω γύρω από forum και λοιπά είμαστε όλοι πενηντάρηδες με οικογένειες και με παιδιά με άλλες προτεραιότητες και όχι την αγορά καινούργιας μηχανής ... δεν ξέρω νομίζω ότι τα νέα παιδιά δεν καβαλάνε πλέον μηχανάκια ...



Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2458
  • XLV650, CRF1000
Reply #8 on: Σάββατο 12 Φεβρουάριος 2022, 22:34:02 μμ
Κατά τη γνώμη μου το Τ700 είναι πια το transalp της εποχής για όσους θέλουν om-OFF. (Για ON-off υπάρχουν πολλές και καλές επιλογές)

Έχει μειονεκτήματα; Προφανώς ναι.
Άλλωστε η κατηγορία on-off σημαίνει συμβιβασμούς μεταξύ βάρους, όγκου, δυνατότητας ταξιδιού και φορτώματος και από την άλλη κίνησης εκτός δρόμου, ευελιξίας στην πόλη...
Όμως πιστεύω ότι τα συνδυάζει πολύ καλά και με δεδομένη την χαμηλή τιμή, αλλά και την αποδεδειγμένη αξιοπιστία, είναι εξαιρετική αγορά.

 Άλλωστε και αυτό Japan είναι.
Γιώργο θυμάμαι, αλλά όχι που το είχα διαβάσει,  και τις δικές σου πολύ καλές εντυπώσεις όταν το πρωτοείχες οδηγήσει στα Τρίκαλα.

Φιλε Sot Econ, επειδη ξερω πολυ καλα το Τ700 το οποιο και εκτιμω παρα πολυ σα μηχανακι, θα διαφωνησω οτι το Τ700 ειναι το Τρανσαλπ του σημερα. Τα Τρανσαλπ παντα ητανε μηχανακια του "τα κανω ολα μετρια αλλά ανετα και εχω και δυνατοτητες που δε μου φαινονται στο χωμα". Το φορτωνες με δυο ατομα και αποσκευες, ξεκιναγες για Βαλκανια, Ευρωπη ή οπουδηποτε και εμπαινες ακομα και δικαβαλος σε δυσκολο χωμα. Πληροφοριακα, με το δικο μου 650 εκανα επανηλειμενα 1000+ χιλιομετρα τη μερα, πολλες φορες δικαβαλος.

Το Τ700 ειναι σαφως πιο focused χωματινο μηχανακι με Rally look και εξαιρετικες δυνατοτητες στο χωμα αλλα δεν ειναι το πασπαρτου δικαβαλο ανετο μηχανακι που ητανε το Τρανσαλπ. Για ενα μικρο κοινο που ειχε Τρανσαλπ και το κυνηγαγε αγρια στο χωμα πιθανα ναι, αλλα αυτοι μιλαμε ειναι το πολυ το 5% των κατοχων Τρανσαλπ. Και σ'αυτους παντως θα λειψει η ταξιδιωτικη ανεση του Τρανσαλπ, ας πει και ο Στεφανος (stefosg) που τοχει. Ομως ο τυπικος οδηγος Τρανσαλπ δε θα παει ποτε το Τ700 οπως μπορει να παει στο χωμα και ειμαι σιγουρος οτι θα χαλαστει σε βαθος χρονου απο τον focused χωματινο χαρακτηρα που συνεπαγεται ελλειψη ανεσης και "all-roundness", ειδικα για δυο ατομα.

Απο ολα τα on-off μηχανακια, νομιζω οτι το κοντινοτερο στο χαρακτηρα του Τρανσαλπ ητανε το F800GS, αν και σε αλλη κατηγορια τιμης καθως εκανε 13000€ δεκα και πλεον χρονια πριν. Και οπως ειπα και πριν, νομιζω οτι υπαρχει χωρος στην αγορα για ενα τζαπανεζικο τετοιο μηχανακι αλλα δεν ειμαι σιγουρος αν η Χονδα θα το βγαλει (αφηνω απ'εξω τις Suzuki/Kawa γιατι δεν ειχανε ποτε τετοιο μηχανακι στη γκαμα τους).


ΥΓ Αλλη κουβεντα αυτη, αλλα μην κολλατε με την ιπποδυναμη. Τα Τ700 και CRF1000/1100 εχουν με το παραπανω την ιπποδυναμη που χρειαζεται για το χαρακτηρα τους και ειναι πιο αμεσα χρησιμοποιησιμη απο παρομοια μηχανακια με περισοτερη πχ τα ΚΤΜ της κατηγοριας.


" the PouroDuro spirit "


Offline Παύλος

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9904
Reply #9 on: Σάββατο 12 Φεβρουάριος 2022, 22:53:31 μμ
Άντε βρε γατάκια με τα ON OFF

Αυτή είναι μηχανή.
 :2hysterical:

 :spamsign:


Παύλος Καρούμπης


Offline sot econ

  • Administrator
  • Οδηγάρα
  • *****
    • Posts: 365
Reply #10 on: Κυριακή 13 Φεβρουάριος 2022, 11:15:20 πμ
Άντε βρε γατάκια με τα ON OFF

Αυτή είναι μηχανή.
 :2hysterical:

 :spamsign:
Εσείς κυριε έχετε αλλαξοπιστήσει.
Τα βλεπετε όλα με πορτοκαλι γυαλιά

Στάλθηκε από το Redmi Note 8 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk



Offline stefosg

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 565
Reply #11 on: Τετάρτη 16 Φεβρουάριος 2022, 09:46:40 πμ




Το Τ700 ειναι σαφως πιο focused χωματινο μηχανακι με Rally look και εξαιρετικες δυνατοτητες στο χωμα αλλα δεν ειναι το πασπαρτου δικαβαλο ανετο μηχανακι που ητανε το Τρανσαλπ. Για ενα μικρο κοινο που ειχε Τρανσαλπ και το κυνηγαγε αγρια στο χωμα πιθανα ναι, αλλα αυτοι μιλαμε ειναι το πολυ το 5% των κατοχων Τρανσαλπ. Και σ'αυτους παντως θα λειψει η ταξιδιωτικη ανεση του Τρανσαλπ, ας πει και ο Στεφανος (stefosg) που τοχει. Ομως ο τυπικος οδηγος Τρανσαλπ δε θα παει ποτε το Τ700 οπως μπορει να παει στο χωμα και ειμαι σιγουρος οτι θα χαλαστει σε βαθος χρονου απο τον focused χωματινο χαρακτηρα που συνεπαγεται ελλειψη ανεσης και "all-roundness", ειδικα για δυο ατομα.



Ισχύει αυτό που λέει ο Γιώργος. Με το ΤΑ ήμουν πιο άνετα στη σέλα σε μακρινά ταξίδια, από το Τ7. Όχι μόνο λογω σέλας, αλλά και από ανεμοκαλυψη. Βέβαια για εμένα αυτά τα ταξίδια δεν είναι τόσο συχνά, οπότε δε με πειράζει να κάνω την παραχώρηση αυτη στην άνεση, όταν αυτά προκύπτουν. Έχω βρει μεσοβεζικες λύσεις για να τα παρακαμπτω (ποδηλατικό κολάν με τζελ και ωτοασπιδες). Βέβαια και στα δύο μηχανάκια εγώ ήθελα παντα μια στάση ανά δίωρο να ξεπιαστω, οπότε λίγο με προβληματίζει. Προσωπικά αυτή η χαρά του να πηγαίνω βουνό ΣΚ, να την πλένω και Δευτέρα να πηγαίνω γραφείο σας να μην έγινε τίποτα, δεν περιγράφεται. Και άμα θέλω και ταξιαδακι με το κορίτσι και φορτωμένος, το κάνει και αυτό. Ίσως αυτό που εννουσε ο Σωτήρης για το σύγχρονο ΤΑ, το είπε από τη μεριά της πολυχρηστικοτητας, και όχι τόσο για τον all around χαρακτήρα του ΤΑ.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk




Offline African Boy

  • Τhe Professional
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7624
    • eGeorgalas
Reply #12 on: Πέμπτη 17 Φεβρουάριος 2022, 15:40:07 μμ
Μάλλον εδώ έρχεται να παίξει και το video αυτό....

No new Honda Transalp - Why?

https://www.youtube.com/watch?v=TTlrxU8qrwU&t=183s


"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"


Offline sot econ

  • Administrator
  • Οδηγάρα
  • *****
    • Posts: 365
Reply #13 on: Παρασκευή 18 Φεβρουάριος 2022, 00:49:43 πμ
Δεν πιστεύω οτι διαφωνούμε στην ουσία.

Εγώ μίλησα για νέο transalp για on-OFF χρήση.
Συμπληρώνοντας  ότι για ON-off υπάρχουν  αρκετές επιλογές.

Κατά τη γνώμη μου το Τ700 είναι πια το transalp της εποχής για όσους θέλουν om-OFF. (Για ON-off υπάρχουν πολλές και καλές επιλογές)

Έχει μειονεκτήματα; Προφανώς ναι.
Άλλωστε η κατηγορία on-off σημαίνει συμβιβασμούς μεταξύ βάρους, όγκου, δυνατότητας ταξιδιού και φορτώματος και από την άλλη κίνησης εκτός δρόμου, ευελιξίας στην πόλη...
Όμως πιστεύω ότι τα συνδυάζει πολύ καλά και με δεδομένη την χαμηλή τιμή, αλλά και την αποδεδειγμένη αξιοπιστία, είναι εξαιρετική αγορά.

Δεν νομίζω ότι έχει κανείς αντίρρηση ότι, δεν μπορεί μία μοτό να ικανοποιήσει όλες τις ανάγκες μας και ειδικά τα μεσαία On-Off είναι μια άσκηση συμβιβασμών.

Αν το Τ700 είχε καλύτερους χώρους για ταξίδι δύο ατόμων και καλύτερη ανεμοκάλυψη τότε θα παραπονιόμασταν για το επιπλέον βάρος του που θα το έκαναν δύσκολο στο χώμα και για τα επιπλέον πλαστικά που θα πόναγαν στις αναπόφευκτες εκτός δρόμου πτώσεις.
Δυστυχώς δεν μπορούν να παντρευτούν όλα χωρίς χρήση εξωτικών υλικών.
Αλλά τότε η τιμή θα ξέφευγε από τα  10-12 χιλιάρικα.

Το βίντεο τα λέει καλά.

Για την  Honda (και μάλλον σωστά) το κοινό ζητάει  άλλα πράγματα. Και στην γκάμα της, κατά την γνώμη μου, έχει μοντέλα για να ικανοποιήσει αυτές τις ανάγκες.
 
Δεν χρειάζεται να βγάλει ένα ακόμα και να κανιβαλίσει τα υπάρχοντα μοντέλα. Ειδικά μετά το νέο Cb500x.

Θές να γυρίσεις την Ευρώπη από άσφαλτο και χώμα, δικάβαλος και φορτωμένος;
Πάρε Africa.

Θές καθημερινή οικονομική μετακίνηση στην πόλη, ταξιδάκια  και να πατήσεις και αξιοπρεπής λίγο  χώμα;
Πάρε CB500X (άλλωστε αυτή την χρήση δεν έκανε - κάνει και το 95% των οδηγώn ΤΑ;)

Θές  καθημερινό εργαλείο και γουστάρεις και εντουράδες το Σ/Κ;
Πάρε Crf.

Για ποιο ειδικά εργαλεία έχει άλλες προτάσεις.

Έχοντας υπόψιν μια συζήτηση που διάβαζα αλλού, αν εγώ άλλαζα σήμερα το transalp θα ήθελα ένα πλάισιο Crf ή με τον κινητήρα του cb500 ή με λίγο παραπάνω κυβικά άλογα από τα 300. Και όχι ένα βαρύ μεσαίο On-Off.

Αλλά αυτό θα ήταν η δική μου επιλογή.




Offline KKalantzis

  • HTC ΔΣ
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 2756
  • Where the streets have no name!
Reply #14 on: Παρασκευή 18 Φεβρουάριος 2022, 14:37:46 μμ
Εγώ πάντως ξέρω ότι από όταν βγήκε το νέο Africa με έχει φάει η αγωνία...
Για δείτε και αυτό:
https://www.gazzetta.gr/in-motion/2090184/honda-mesa-ston-martio-tha-paroysiastei-neo-hawk-1100


Keep riding !!!


Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2458
  • XLV650, CRF1000
Reply #15 on: Σάββατο 19 Φεβρουάριος 2022, 21:12:40 μμ
Μιας και γινεται κουβεντα εδω, ας προσθεσω ακομα κανα δυο σκεψεις / αποψεις. Αρχικα, το να εκανε η Yamaha το Τ700 πιο ανετο δε νομιζω οτι θα ανεβαζε το κοστος, ειδικα μια αλλη σελα και λιγο μεγαλυτερη ανεμοκαλυψη. Απλα ειναι τετοια η εικονα που λανσαρει η Yamaha για το Τ700, δηλ σχεδον Rally-replica, που αυτες οι αλλαγες θα χαλαγανε αυτη την εικονα. Και ενας απο τους λογους που το μηχανακι ειναι τοσο δημοφιλες ειναι αυτη η εικονα, εκτος φυσικα απο του οτι ειναι εξαιρετικο μηχανακι. Και για ολους αυτους, εδω και αλλου, που κοιτανε πρωτα απ'ολα τα αλογα, παρα τα "μονο" 60 αλογα στον τροχο το Τ700 εχει κατα τη γνωμη μου (και τη γνωμη πολλων) τον καλυτερο κινητηρα στην μεσαια-μεγαλη 2κυλινδρη on-OFF κατηγορια. Καλυτερο στο χωμα κινητηρα και απο το CRF1000 που εχω το οποιο εχει 87 αλογα στον τροχο και τα αλλα μεγαλα με ακομα περισοτερα αλογα. Το αναφερω αυτο επειδη υπαρχει η παρανοηση "πιο πολλα αλογα = καλυτερος κινητηρας" που δεν ισχυει.

Τωρα σχετικα με τους τρανσαλπαδες και το τι θελουν, πολλοι εχουν πεσει στην εξης παγιδα. Τα Τρανσαλπ 600/650 ειχανε μια "iconic" παρουσια στα 1990s και 2000s αντιστοιχα, με model/brand name και αναγνωρισιμοτητα οτι "τα κανω ολα μετρια αλλα ταξιδευω φορτωμενος - και δικαβαλος - με ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ανεση και προστασια σε καθε ειδους δρομο μεχρι οπου με βγαλει". Και ητανε και αντικειμενικα ωραια μηχανακια, εξω απο την τωρινη μοδα των rally replica, την οποια βεβαια εισηγαγε η Χονδα με τα παλια Αφρικα. Παντως ειχανε ενα αρωμα περιπετεις και γραφανε και "Rally Touring" στα πλαϊνα καπακια  :)

Φυσικα και υπαρχουν καλυτερα μηχανακια ακομα και μεσα στη γκαμα της ιδιας της Χονδα. Αλλα πως να παει κανεις στο NC700/750, ακομα και αν ειχε 19/17 αντι για 17/17 τροχους, οταν δεν εχει καθολου απο αυτο το iconic presence των Τρανσαλπ. Ή να το πω λιγοτερο ευγενικα, δεν πολυ-βλεπεται  :-X  Το CB500X ειναι πιο ελκυστικο, και αυτο εχει 19/17 τροχους αν και χυτους, αλλα δεν εχει με τιποτα τους χωρους για φορτωμα και την προστασια των Τρανσαλπ για μεγαλα ταξιδια. Φυσικα υπαρχει παντα και το VStrom 650, το οποιο εχει χωρους και ταξιδιωτικη ανεση και με το παραπανω (οπως και εξαιρετικο κινητηρα), αλλα χανει μ'αυτο το ασφαλτινο και οχι-και-τοσο-ελκυστικο look και το "μηδενικο αρωμα περιπετειας" (δε βαζω τις τελευταιες εκδοσεις με ακτινες).

Υπαρχουν μηχανακια που θα τους ικανοποιουσανε, οπως τα F800GS, Tiger800/900XC, CRF1000/1100, 1200/1250GS, και φυσικα και το Τ700 για τους πιο ταμενους χωματερους (αυτο το 5% που ελεγα), αλλα ολ'αυτα θελουν κασερι, ακομα και το Τ700 που ειναι το φτηνοτερο καθως οι τιμες δευτερο χερι ειναι ακομη στον ουρανο. Αυτη ειναι η δικη μου αναλυση της καταστασης.

Note: δεν εβαλα σκοπιμα κανενα ΚΤΜ παραπανω γιατι αυτα ειναι για διαφορετικους αναβατες απο το πως εχουν συνηθισει οι Τρανσαλπαδες, αν και βεβαια καποιοι, οπως καλη ωρα o Παυλος και αλλοι, εχουν κανει αυτη τη μεταβαση και ειναι more than happy. Και φυσικα τα 950/990 ειναι iconic και εξαιρετικα μηχανακια, αληθινα Rally-based και οχι μονο στο look.
« Last Edit: Σάββατο 19 Φεβρουάριος 2022, 21:33:09 μμ by XLGeorge »


" the PouroDuro spirit "


Offline African Boy

  • Τhe Professional
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7624
    • eGeorgalas
Reply #16 on: Σάββατο 19 Φεβρουάριος 2022, 22:23:44 μμ
YAMAHA T700 : 11.000€ - 72.5 ps
APRILIA TUAREG660: 12.200€ - 80  PS
BMW F850: 12.700€ - 95 PS
KTM 790: 12.800€ - 94 PS


Σε αυτή την λίστα μήπως πρέπει να συμπεριλάβουμε και το  Suzuki DL 650 V-STROM XT : 9.765 € 71 PS ?
με
-ΠΡΟΕΓΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΗ ΠΑΡΟΧΗ ΡΕΥΜΑΤΟΣ 12V
-TRIP COMPUTER
-TRACTION CONTROL SYSTEM
-ΖΕΛΑΤΙΝΑ ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΗ ΣΕ ΤΡΕΙΣ ΘΕΣΕΙΣ
-ΕURO5
-SUZUKI EASY START SYSTEM(ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΜΕ ΕΝΑ ΠΑΤΗΜΑ ΤΗΣ ΜΙΖΑΣ)
-SUZUKI LOW RPM ASSIST(ΕΥΚΟΛΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ ΚΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗ ΟΔΗΓΗΣΗ ΣΕ ΧΑΜΗΛΕΣ ΣΤΡΟΦΕΣ
-ΠΡΟΕΓΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΕΣ ΒΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΠΛΑΙΝΕΣ ΒΑΛΙΤΣΕΣ






"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"


Offline giamar4

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2025
Reply #17 on: Κυριακή 20 Φεβρουάριος 2022, 14:47:01 μμ
Και το νέο Απρίλια Τουαρέγκ 660 με 80 αλόγατα (το γνωστό μοτεράκι που αλλού βγάζει 100) .
Με καμία παραχώρηση σε ηλεκτρονικές ευκολίες (βλέπε traction control) και tubless ακτινωτους τροχούς σε τιμή λίγο πάνω από τα 12χιλιαρικα.

https://www.motomag.gr/news/nea-montela/odigoyme-aprilia-tuareg-660-protes-entyposeis?fbclid=IwAR3KyBF82CD_xmu3gXYCH54B9o-1VLLszSFe4SnvH2kXxF0vRFSmXb6O11g


https://www.aprilia.com/gr_EL/models/tuareg-660/tuareg-660-660-4t4v-2021/

« Last Edit: Κυριακή 20 Φεβρουάριος 2022, 14:51:24 μμ by giamar4 »



Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2458
  • XLV650, CRF1000
Reply #18 on: Τρίτη 17 Μάιος 2022, 14:57:46 μμ
Στο οποιο Tuareg 660 ανεβηκα προσφατα πανω και ειναι λιγοτερο "εντουραδικα" στημενο απο το Τ700, εχει πιο λογικο υψος σελας στα 87εκ και πιο τουριστικη σελα, και δειχνει πιο on-off απο εντουρο με σαφως πιο πλουσιο εξοπλισμο - συγκρινοντας το παντα με το Τ700.


" the PouroDuro spirit "