Hellas Transalp Forum

Αφιέρωμα – Όλα τα νέα μοντέλα Honda του 2022

African Boy · 1092

Offline African Boy

  • Τhe Professional
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7624
    • eGeorgalas
on: Δευτέρα 31 Ιανουάριος 2022, 17:51:52 μμ




Δραστηριότατη όπως πάντα η Honda, άρχισε την ομοβροντία νέων μοντέλων από νωρίς και συνέχισε με άφθονους νεωτερισμούς στη γκάμα της.

Στη βιτρίνα ξεχωρίζουν αναμφίβολα τα ολοκαίνουργια ΝΤ1100 και ADV 350, δηλαδή το νεογέννητο sport touring αδελφάκι της Africa Twin και το επίσης νέο σκούτερ περιπέτειας που μεταφέρει την αύρα του X-ADV σε μια πιο προσιτή κατηγορία.

Δεν έμεινε όμως μόνο εκεί η Honda, καθώς αφιέρωσε χρόνο και πόρους για να αναβαθμίσει πολλά μοντέλα της με μεγάλο ενδιαφέρον για την ελληνική αγορά.

Ξεχωρίζουμε την επόμενη μέρα της οικογένειας CB500 που λάμπει με το νέο της ανεστραμμένο μπροστινό Showa και τους δίδυμους δίσκους μπροστά, αλλά τα ευεργετικά χάδια της μαμάς-Honda απλώνονται και στην CRF1100L Africa Twin, στο επίσης αναβαθμισμένο CB300R, στα Super Cub 125 και Monkey 125 που δέχτηκαν πολύ σημαντικά δωράκια στον βασικό εξοπλισμό τους, αλλά και με πολλά νέα χρώματα σε όλη τη γκάμα.

Στο αθλητικότερο μέτωπο της Honda ξεχωρίζουμε επίσης το ολοκαίνουργιο CRF250R και RX, αλλά και μια πολύ σημαντική επέτειο, τα 30χρονα μιας θρυλικής superbike.

Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή.

CBR1000RR-R Fireblade SP 30th Anniversary



Σε μια σημαδιακή χρονιά για την οικογένεια Fireblade, η Honda διατηρεί το CBR1000RR-R Fireblade SP στη βάση που ήδη γνωρίζουμε, προσφέροντας στοχευμένες ρυθμίσεις και βελτιώσεις, ενώ πλαισιώνεται από μια πολύ ξεχωριστή επετειακή έκδοση στα χρώματα του πρώτου μοντέλου CBR900RR Fireblade του 1992.

Ο κινητήρας αποδίδει 214.6 hp στις 14,500 rpm και 11.4 kgm στις 12,500, με τις αλλαγές να εστιάζουν στην έξοδο από τη στροφή και την επιτάχυνση.

Στην κατεύθυνση αυτή η Honda κόντυνε κατά 3 δόντια το γρανάζι της τελικής μετάδοσης, άλλαξε το σχήμα του φιλτροκουτιού και των εισαγωγών του, ελάφρυνε το ηλεκτρονικό γκάζι χρησιμοποιώντας νέο ελατήριο στη γκαζιέρα και κούρδισε εκ νέου το σύστημα HSTC (traction control) σύμφωνα με τις κατευθύνσεις της ομάδας WorldSBK.

Το Fireblade SP του 2022 θα προσφέρεται σε δύο στάνταρ χρώματα, Grand Prix Red (κόκκινο) και Mat Pearl Morion Black (μαύρο), αλλά και σε ένα πολύ-πολύ ξεχωριστό.

Ο λόγος για την επετειακή έκδοση Honda CBR1000RR-R Fireblade SP 30th Anniversary θα είναι διαθέσιμη σε περιορισμένη παραγωγή (δεν αναφέρεται συγκεκριμένη ποσότητα).

Σχεδιασμένη από τον κύριο Hiroaki Tsukui, υπεύθυνο για τα χρώματα του αυθεντικού μοντέλου του 1992, η σύγχρονη επετειακή εκδοχή ξεχωρίζει από τον σειριακό αριθμό κάθε μοτοσυκλέτας που είναι χαραγμένος με λέιζερ στην πάνω τιμονόπλακα, εμβλήματα 30th Anniversary σε ρεζερβουάρ, ασύρματο κλειδί και τελικό εξάτμισης Akrapovič.

Ειδικά για τα μάτια του ιδιοκτήτη, η οθόνη TFT της μοτοσυκλέτας στο άνοιγμά της θα εμφανίζει ένα γραφικό animation με ένα δακτυλίδι από φωτιά, ‘Ring of Fire’.

NT1100



ασφάλτινο τουριστικό προσανατολισμό, και έμφαση στην πρακτικότητα και την προστασία των αναβατών. Βασίζεται στο πλαίσιο και τον κινητήρα της CRF1100L Africa Twin, ενώ έρχεται γεμάτη με τεχνολογία και χαρακτηριστικά που απογειώνουν την πρακτικότητα στην πολύωρη παραμονή στη σέλα.

Σε 3 σοβαρά χρώματα, γκρι, λευκό και μαύρο, (Matte Iridium Grey Metallic, Pearl Glare White και Graphite Black), διαθέτει design που βασίζεται μεν στο CB4X Concept, αλλάζοντας το αρκετά όμως για τη μορφή παραγωγής, και κάνοντας στην άκρη τα όποια ακραία και ιδιαίτερα σπορ στοιχεία του πρωτοτύπου.

Η σέλα των 820mm βοηθά και τους κοντούς αναβάτες να αισθανθούν σιγουριά στη μοτοσυκλέτα, ενώ η ψηλή ζελατίνα ρυθμίζεται σε 5 θέσεις και διαθέτει εκτροπείς αέρα στα πλάγια για πλήρη κάλυψη από τα στοιχεία της φύσης.

Το μεταξόνιο είναι σχετικά κοντό στα 1.535 mm, και η γεωμετρία γρήγορη (κάστερ 26.5 μοίρες, ίχνος 108 mm) για μέγιστη ευελιξία, ενώ στις αναρτήσεις βρίσκουμε ένα ανάποδο πιρούνι 43 mm της Showa κι ένα μονό πίσω αμορτισέρ με υδραυλικά ρυθμιζόμενη προφόρτιση, και με 150 mm διαδρομής εμπρός-πίσω.

Ο δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας της NT1100 αποδίδει 100,57 hp / 7.500 rpm και 10,6 κιλά ροπής / 6.250 rpm, ενώ το 20λιτρο ρεζερβουάρ χαρίζει αυτονομία 400 χιλιομέτρων σε ιδανικές συνθήκες, σύμφωνα με τη Honda.

Ο αγοραστής μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε έκδοση με manual κιβώτιο 6 σχέσεων και σε έκδοση με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DCT, ενώ στα ηλεκτρονικά βοηθήματα της ΝΤ1100 ξεχωρίζουν τα 3 Riding Modes (URBAN, RAIN και TOUR), τα 2 customisable USER modes, το Traction Control τριών διαβαθμίσεων, και το Wheelie Control επίσης τριών διαβαθμίσεων.

Το βάρος της μοτοσυκλέτας ανακοινώνεται στα 238 κιλά με το manual κιβώτιο και στα 248 στην έκδοση DCT, ενώ η οθόνη οργάνων είναι έγχρωμη TFT και Touchscreen στις 6.5 ίντσες, έχει δυνατότητες συνδεσιμότητας μέσω Apple CarPlay / Android Auto, και customisable απεικονίσεις.

Η λιανική τιμή πώλησης είναι €15,200 για την βασική έκδοση ΝΤ1100 και €16,400 για τη NT1100 DCT.

CB500X



Για το 2022 το CB500X κερδίζει νέο, για πρώτη φορά ανάποδο, πιρούνι Showa 41 mm SF-BP ρυθμιζόμενο ως προς την προφόρτιση, ενώ το πίσω αμορτισέρ έχει νέες ρυθμίσεις.

Ένα ακόμη σημείο που κάνει μεγάλη διαφορά στο νέο μοντέλο είναι ο διπλασιασμός των δίσκων μπροστά -σε διάσταση 296 mm έκαστος- που αντικαθιστούν τον μονό δίσκο των 310 mm του προηγούμενου μοντέλου. Οι συμβατικές διπίστονες δαγκάνες είναι της Nissin.

Νέο και ελαφρύτερο όμως είναι και το ψαλίδι της μοτοσυκλέτας (με λεπτότερα τοιχώματα 2 mm αντί για 2,3 mm προηγουμένως), επανασχεδιασμένος ο μπροστινός τροχός των 19 ιντσών, πιο δυνατά τα φώτα, και φυσικά νέα τα χρώματα και τα γραφικά.

Βελτιωμένος είναι και ο ψεκασμός, ελαφρύτεροι οι τροχοί με πιο λεπτά μπράτσα, μεγαλύτερο είναι το μπροστινό φτερό, νέο το προστατευτικό της αλυσίδας, ενώ νέο και ελαφρύτερο κατά 92 γραμμάρια είναι το ψυγείο της υγρόψυξης.

Το γεμάτο βάρος της μοτοσυκλέτας ανακοινώνεται επίσημα στα 199 κιλά (2 κιλά βαρύτερο από το προηγούμενο), με το μεταξόνιο να παραμένει στα 1.445 mm, και το ύψος σέλας στα 830 mm.

Ο υγρόψυκτος και ψεκαστός δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας αποδίδει 47 hp / 8.600 rpm και 4,4 kgm / 6.500 rpm, ίδια ακριβώς νούμερα με το μοντέλο του 2021.

Σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, το βάρος έχει έλθει κατά τι πιο μπροστά (48.7 εμπρός / 51.3 πίσω) για καλύτερη φόρτιση του μπροστινού τροχού και καλύτερη πληροφόρηση του αναβάτη.

Όπως και πριν, η LCD ψηφιακή οθόνη οργάνων έχει και ένδειξη σχέσης κιβωτίου, τα φώτα είναι full LED με βελτιωμένη δέσμη τόσο στη μεσαία όσο και στη μεγάλη σκάλα, ενώ μαζί με τα φώτα ανάβουν και τα μπροστινά φλας για μεγαλύτερη ασφάλεια.

Η ζελατίνα στο φέρινγκ ρυθμίζεται σε 2 θέσεις, στα 1.445 mm και στα 1.410 mm, ενώ το ρεζερβουάρ χωρά 17,5 λίτρα καυσίμου.

Το CB500X του 2022 θα είναι διαθέσιμο στα γνωστά χρώματα, μαύρο και κόκκινο, καθώς και στο νέο Pearl Organic Green (πράσινο).

Η τιμή του νέου Honda CB500X ορίζεται στα €7,670.

CB300R



Η Honda παρουσίασε το νέο CB300R, όπου η προσαρμογή στις νέες προδιαγραφές γαρνίρεται με ακόμη πλουσιότερο εξοπλισμό.

Η σχεδίαση δεν αλλάζει και το πρώτο στοιχείο που πιάνει το μάτι να έχει αλλάξει είναι η εξάτμιση, από τους λαιμούς ως το τελικό. Αυτή η αλλαγή προφανώς συνοδεύει το φρέσκο κούρδισμα του υγρόψυκτου μονοκύλινδρου κινητήρα 286 cc.

Συγκριτικά με τη Euro 4 έκδοση, το CB300R αποδίδει περίπου έναν ίππο λιγότερο (30.7 από 32) με το μέγιστο αυτό να επιτυγχάνεται 500 στροφές ψηλότερα, στις 9,000 rpm. Η μέγιστη ροπή παραμένει σταθερή στα 2.8 kgm και η κορύφωσή της έρχεται στις 7,750 rpm, δηλαδή 250 στροφές ψηλότερα από πριν.

Ο κινητήρας αυτός γίνεται φέτος ακόμη πιο πλήρης λαμβάνοντας ένα ακόμη δωράκι από τη Honda: συμπλέκτη ολίσθησης με υποβοήθηση (assist/slipper).

Η μεγάλη είδηση του μοντέλου του 2022 είναι η άφιξη ενός νέου μπροστινού συστήματος ανάρτησης. Πλέον το CB300R φορά ένα ανεστραμμένο πιρούνι Showa Separate Function Big Piston (SFF-BP) με καλάμια διαμέτρου 41 mm, άνευ ρυθμίσεων. Ο διαχωρισμός των λειτουργιών (Separate Function) περιγράφει τη δομική του λογική: υδραυλική λειτουργία στο ένα καλάμι, μηχανική (ελατήριο) στο άλλο.

Το νέο CB300R δηλώνεται στα 144 κιλά με όλα του τα υγρά, δηλαδή μόλις ένα ονομαστικό κιλό παραπάνω από το μοντέλο που αντικαθιστά.

Η αδρανειακή μονάδα ελέγχου παραμένει φυσικά και εδώ, αποτελώντας μια γευστική δόση πολυτέλειας που δεν συναντάμε ευρέως σε αυτήν την κατηγορία κυβισμού της αγοράς, υποστηρίζοντας το σύστημα ABS και επιτρέποντας την ακριβέστερη εκμετάλλευση του μπροστινού δίσκου 296 mm με την ακτινική τετραπίστονη δαγκάνα της Nissin.

Οι αλλαγές του 2022 περιλαμβάνουν ακόμη νέα σέλα, καθώς και την προσθήκη ένδειξης σχέσης κιβωτίου στην LCD οθόνη.

Το CB300R θα είναι διαθέσιμο σε τέσσερα χρώματα, με δύο εξ αυτών νέα: κίτρινο και μπλε, δίπλα στα κόκκινο και μαύρο

ADV350



Το νέο ADV350 θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Honda στην Ιταλία, ενώ βασίζεται στο μηχανικό σύνολο του Forza 350, και εμπνέεται από το στιλ του X-ADV.

Κάτω από τη σέλα θα βρει κανείς χώρο για 2 full-face κράνη, ενώ έχουμε και ντουλαπάκι στην ποδιά με θύρα φόρτισης USB.

Για ευκολία το ADV350 διαθέτει σύστημα εκκίνησης Smart Key, η ζελατίνα είναι ρυθμιζόμενη σε 2 θέσεις, ενώ στην LCD οθόνη οργάνων βρίσκουμε και το νέο σύστημα Honda Smartphone Voice Control για έλεγχο διαφόρων λειτουργιών με τη φωνή του αναβάτη!

Και για την ασφάλεια των επιβαινόντων στάνταρ είναι τόσο το δικάναλο ABS αλλά και το Honda Selectable Torque Control (HSTC).

Ο γνωστός από τα Forza και SH 350 μονοκύλινδρος, τετράχρονος, τετραβάλβιδος κινητήρας enhanced Smart Power+ (eSP+) των 330 κ.εκ. αποδίδει 28.8 hp και 3.2 kgm ροπής, δυνατός και οικονομικός για όλες τις αστικές και περιαστικές σας ανάγκες.

Το πλαίσιο είναι ατσάλινο και σωληνωτό, ενώ στις αναρτήσεις έχουμε ανάποδο πιρούνι 37mm με διαδρομή 125 mm και πίσω 2 piggyback αμορτισέρ με διαδρομή 130 mm.

Οι τροχοί είναι 15 ιντσών μπροστά και 14 πίσω, με ελαστικά διπλής χρήσης 120/7-15 και 140/70-14.

Στα φρένα υπεύθυνη είναι η Nissin, με μονό δίσκο 256 mm μπροστά με διπίστονη δαγκάνα και με έναν ακόμη δίσκο 240 mm πίσω με δαγκάνα ενός εμβόλου. Στο πακέτο περιλαμβάνεται και το σύστημα Emergency Stop Signal της Honda, όπου σε φρενάρισμα πανικού αναβοσβήνουν αυτόματα τα φλας για να προειδοποιήσουν τους οδηγούς πίσω σας.

To βάρος του ADV350 ανακοινώνεται στα 186 γεμάτα κιλά, το ρεζερβουάρ χωρά 11.7 λίτρα (η Honda κάνει λόγο για αυτονομία ακόμα και 340+ χιλιομέτρων), ενώ η ελάχιστη απόσταση από το έδαφος φτάνει τα 145 mm.

Στον έξτρα εξοπλισμό περιλαμβάνεται και top box 50 λίτρων, θερμαινόμενα γκριπ, κουκούλα, κλειδαριά, κ.α.

Το ADV350 θα γίνει διαθέσιμο στους εξής χρωματισμούς: Spangle Silver Metallic, Mat Carbonium Gray Metallic και Mat Carnelian Red Metallic.

CRF1100L Africa Twin / Africa Twin Adventure Sports



Τρεις δεκαετίες μετά από το ντεμπούτο της στην Ευρώπη, η Africa Twin συνεχίζει την επιτυχημένη καριέρα της και το 2022, με βελτιώσεις στα σημεία.

Για τη νέα χρονιά, η βασική έκδοση CRF1100L Africa Twin φέρει αλουμινένια σχάρα στον στάνταρ εξοπλισμό, για αυξημένη χρηστικότητα με το καλημέρα, ενώ βελτιώσεις έχει δεχθεί η έκδοση DCT στο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη για ακόμα πιο γλυκές αλλαγές στις δύο πρώτες σχέσεις στην εκκίνηση αλλά και σε κίνηση με χαμηλές ταχύτητες.

Οι αλλαγές για το 2022 ολοκληρώνονται με νέα χρώματα και γραφικά, με την Africa Twin να έχει design που η Honda αποκαλεί “Big Logo”, με νέους χρωματικούς συνδυασμούς, κατάμαυρα πλαινά αλουμινένια καλύμματα και κόκκινο υποπλαίσιο.

Η κορυφαία έκδοση της Africa Twin, Adventure Sports, επίσης δέχτηκε παρόμοιες αναβαθμίσεις για το 2022, με νέα ζελατίνα, νέες ρυθμίσεις DCT, νέα χρώματα και νέα γραφικά.

Ο νέος ανεμοθώρακας ρυθμίζεται σε 5 θέσεις και είναι χαμηλότερος κατά 110 mm από πριν, για βελτιωμένη ορατότητα δίχως συμβιβασμούς στην προστασία.

Οι επεμβάσεις στο DCT είναι ίδιες με αυτές που εφαρμόστηκαν και στο απλό μοντέλο, ενώ η ανανέωση ολοκληρώνεται με νέα γραφικά “Cracked Terrain” και νέους χρωματικούς συνδυασμούς.

Η νέα Honda CRF1100L Africa Twin διατίθεται ήδη στην ελληνική αγορά και η λιανική της τιμή ξεκινά από €15,350.

CBR650R



Tο CBR650R ανανεώθηκε πέρυσι με πιρούνι 41mm Showa Separate Function Big Piston, HSTC, συμπλέκτη μονόδρομο με υποβοήθηση και άλλα στοιχεία, όπως η 12βολτη παροχή φόρτισης USB-C.

Έχοντας ήδη εξασφαλίσει τη Euro 5 συμμόρφωση του τετρακύλινδρου σε σειρά κινητήρα με μέγιστη απόδοση 94 hp στις 12,000 rpm και 6.4 kgm στις 9,500 rpm, φέτος η Honda δεν πειράζει απολύτως τίποτα κάτω από τα φέρινγκ, εισάγοντας δύο πολύ διακριτικές αλλαγές στα γραφικά του.

Συγκεκριμένα, στην κόκκινη έκδοση κάποια λευκά φιλέτα έχουν γίνει πλέον γκρίζα, ενώ στη μαύρη έκδοση οι γκρίζες λεπτομέρειες έγιναν τώρα πορτοκαλιές και γράφουν με σαφώς μεγαλύτερη αντίθεση πάνω στο ενιαίο σκούρο υπόβαθρο.

CB650R



Με αφετηρία το πρωτότυπο CB4 Concept που μας εισήγαγε στην αισθητική σφραγίδα των Neo Sport Café στην EICMA 2015, η γκάμα των γυμνών CB απέκτησε σταδιακά μια εμφανισιακή ομοιομορφία.

Η Honda ανανέωσε το CB650R πέρυσι επ’ ευκαιρία των νέων προδιαγραφών Euro 5, με σημαντικότερη την προσθήκη του πιρουνιού 41mm Showa Separate Function Big Piston (SSF-BP).

Εύλογα για το 2022 η μοτοσυκλέτα διατηρείται ως έχει, καθώς η Honda απλώς προσθέτει ένα νέο χρώμα στη διαθέσιμη γκάμα.

Αυτό είναι το Sword Silver Metallic (ασημί), που στήνεται στις βιτρίνες δίπλα στα μαύρο, κόκκινο και μπλε CB650R

CBR500R



Η οφθαλμοφανέστερη αλλαγή αφορά στην άφιξη του ανεστραμμένου πιρουνιού Showa SFF-BP (εκ του Separate Function Fork Big Piston) με διάμετρο καλαμιών 41 mm που εδράζει σε δύο νέες τιμονόπλακες. Πρόκειται για το βασικό μοντέλο της σειράς Showa Big Piston, το ίδιο που φορά και το τετρακύλινδρο CBR650R.

Η δεύτερη μεγάλη αλλαγή εντοπίζεται ξανά στο μπροστινό, καθώς ο μονός δίσκος 320 mm με διπίστονη δαγκάνα που φορούσε όλη η φαμίλια CB500 δίνει τη θέση του σε δύο δίσκους 296 mm με ακτινικές διπίστονες δαγκάνες της Nissin.

Παράλληλα η Honda επανασχεδίασε το ατσάλινο ψαλίδι, κερδίζοντας βάρος λεπταίνοντας τα τοιχώματά του και φέρνοντας περισσότερη ακαμψία στις στρεπτικές τάσεις και λιγότερη στις πλευρικές, με στόχο να κάνει τη μοτοσυκλέτα πιο φιλική.

Το αμορτισέρ πίσω δεν άλλαξε, ωστόσο ξαναρυθμίστηκαν οι μηχανικές και υδραυλικές αποσβέσεις του για να συνεργαστεί καλύτερα με το νέο πιρούνι.

Οι αλλαγές αυτές έφεραν μια αλλαγή στην κατανομή μάζας του CBR500R, το οποίο έγινε λίγο πιο μπροστόβαρο, πιθανότατα χάρη στο βαρύτερο πιρούνι και το ελαφρύτερο ψαλίδι. Στη ζυγαριά το νέο μοντέλο δηλώνει 192 κιλά με όλα τα υγρά του.

Ο κινητήρας του δεν έχει αλλάξει, διατηρώντας τη μορφή με την οποία το γνωρίζουμε από την τελευταία του μεγάλη ανανέωση το 2019, αποδίδοντας πάντα 47 ίππους, στο όριο δηλαδή της Α2 κατηγορίας.

Οι αλλαγές του 2022 ολοκληρώνονται με νέες ελαφρύτερες χυτές ζάντες, νέο μπροστινό φτερό, αλουμινένια μαρσπιέ στον στάνταρ εξοπλισμό και νέο προβολέα που μοιράζεται με το CBR650R.

Το νέο Honda CBR500R θα διατεθεί με λιανική τιμή €7,800 σε δύο χρώματα: το προϋπάρχον (κόκκινο) Grand Prix Red και το νέο (μαύρο) Matt Gunpower Black Metallic.

CB500F



Το CB500F του 2022 δέχθηκε μια από τις σημαντικότερες αναβαθμίσεις της καριέρας του, με ανάποδο πιρούνι, 2 δίσκους όσον αφορά στην πέδηση μπροστά, ακτινικές δαγκάνες, νέο ψαλίδι, νέους τροχούς και αρκετές ακόμα βελτιώσεις!

Αν οι περισσότερες βελτιώσεις είναι κοινές και στα 3 μοντέλα της σειράς CB500, πρέπει να πούμε πως τόσο στο CB500F όσο και στο CBR500R οι δαγκάνες της Nissin στα δισκόφρενα μπροστά είναι ακτινικές, ενώ στο CB500X λόγω του διττού του χαρακτήρα, η ιαπωνική φίρμα επέλεξε δαγκάνες συμβατικής τοποθέτησης.

Η γυμνή μοτοσυκλέτα της σειράς κερδίζει κι αυτή ανάποδο πιρούνι Showa SFF-BP στα 41 mm αντικαθιστώντας το συμβατικό πιρούνι του 2021, αλλά και 2 δίσκους 296 mm στον μπροστινό τροχό, που αντικαθιστούν τον μονό των 310 mm του απερχόμενου μοντέλου.

Νέο και ελαφρύτερο είναι το ψαλίδι, με βελτιωμένα χαρακτηριστικά flex (με υπολογισμένες ελαστικότητες), ενώ το πίσω αμορτισέρ έχει νέες ρυθμίσεις για να ταιριάξει η λειτουργία του με το νέο πιρούνι.

Επανασχεδιασμένοι είναι οι τροχοί, νέο το ψυγείο, και βελτιωμένος ο ψεκασμός για να βελτιωθεί ο χαρακτήρας του κινητήρα. Πιο δυνατός είναι ο LED προβολέας, ενώ τα φλας μπροστά που παραμένουν αναμμένα κάνουν πιο ορατή τη μοτοσυκλέτα.

Ο υγρόψυκτος και ψεκαστός δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας δεν έχει αλλάξει νούμερα απόδοσης από το 2021, με τη Honda να κάνει λόγο για 47 hp / 8.600 rpm και 4,4 kgm / 6.500 rpm.

Το ρεζερβουάρ είναι 17,1 λίτρων, το ύψος σέλας βρίσκεται στα 789 mm και το γεμάτο βάρος του CB500F ανακοινώνεται στα 189 κιλά.

Νέα είναι τα γραφικά για το 2022, και νέοι οι 3 από τους 4 χρωματικούς συνδυασμούς στους οποίους διατίθεται η μοτοσυκλέτα: σκούρο γκρι-μαύρο, γκρι, κίτρινο και το προϋπάρχον κόκκινο.

Gold Wing / Gold Wing Tour



Το Gold Wing Tour είχε ανανεωθεί πλήρως το 2018, με δραστική μείωση βάρους, ανάρτηση τύπου Hossack μπροστά, και ολοκαίνουργιο 6κύλινδρο boxer κινητήρα. Το 2022 η τουριστική ναυαρχίδα της Honda συνεχίζει να εντυπωσιάζει ενώ οι μόνες αλλαγές για τη νέα χρονιά αφορούν στα χρώματα του.

Ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε έκδοση με 6τάχυτο manual κιβώτιο ή σε 7τάχυτο DCT κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, ενώ υπάρχει και έκδοση με αερόσακο.

Ο εξοπλισμός κάνει πάρτι στο Gold Wing Tour, με έγχρωμη TFT οθόνη οργάνων μεγέθους 7 ιντσών, συνδεσιμότητα, Apple CarPlay, Android Auto, ηλεκτρική ζελατίνα, gyrocompass πλοήγηση, Smart Key, 4 Riding Modes, HSTC, Hill Start Assist, ABS και D-CBS, Cruise Control, Idling Stop στην έκδοση DCT, όπισθεν, suede δερμάτινες σέλες-θρόνους, ηχοσύστημα που ρυθμίζεται ανεξάρτητα και στον χώρο του συνεπιβάτη, top box 61 λίτρων, συνολική χωρητικότητα βαλιτσών 121 λίτρων, full LED φώτα, προβολάκια ομίχλης, 2 USB-C θύρες φόρτισης, και πολλά άλλα.

Για το 2022, το Gold Wing Tour στην manual έκδοση θα είναι διαθέσιμο σε Gunmetal Black Metallic με μαύρο κινητήρα.

Η βασική έκδοση Gold Wing θα διατίθεται πλέον μόνο σε έκδοση με 7 ταχύτητες και κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DCT, ενώ το χρώμα της μοτοσυκλέτας είναι επίσης ένα, το Mat Jeans Blue Metallic (εικονίζεται).

CMX1100 Rebel



Το στιλάτο μεγάλο cruiser της Honda με τον δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα των 1.084 κ.εκ. του Africa Twin συνεχίζει απαράλλαχτο την πορεία του και το 2022, με μόνη αλλαγή ένα νέο χρώμα.

Παρά τη μινιμαλιστική εμφάνιση της, η μοτοσυκλέτα έρχεται εξοπλισμένη με πλήρες πακέτο ηλεκτρονικών βοηθημάτων, που περιλαμβάνει τα Honda Selectable Torque Control, Wheelie Control, Cruise Control και 3 Riding Modes στον στάνταρ εξοπλισμό. Μην ξεχάσουμε και τη θύρα φόρτισης USB-C κάτω από τη σέλα.

Στις αναρτήσεις έχουμε συμβατικό πιρούνι ως είθισται στα 43 mm και δυο piggyback πίσω αμορτισέρ. Όλος ο φωτισμός έχει λαμπτήρες LED, ενώ μαύρο είναι το φόντο στην ψηφιακή οθόνη οργάνων.

Ο δίσκος μπροστά έχει ακτινική τετραπίστονη δαγκάνα, ενώ έχουμε και έκδοση DCT για όποιον θέλει κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.

Για το 2022 το Honda CMX1100 Rebel θα είναι διαθέσιμο σε ένα νέο καφέ χρώμα, καθώς και στο ήδη γνωστό μας μαύρο.

CMX500 Rebel



Το μεσαίο A2 cruiser της Honda που βρίσκεται κοντά μας από το 2017, παραμένει δίχως αλλαγές και το 2022, πέρα από ένα νέο χρώμα. Μιλάμε για έναν καθημερινό και οικονομικό σύντροφο, με τον γνωστό δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα των 471 κ.εκ. και 45 hp που βρίσκουμε και στα CB500F, CBR500R και CB500X, που συνδυάζει cruising στιλ, μικρό βάρος, χαμηλή σέλα και φιλική συμπεριφορά για όλους και για όλες.

Το Rebel 500 φέρει φουλ LED φωτισμό, συμπλέκτη περιορισμένης ολίσθησης με υποβοήθηση, ένδειξη ταχύτητας κιβωτίου, κ.α. στον στάνταρ εξοπλισμό, ενώ έρχεται και στην περαιτέρω εξοπλισμένη έκδοση S, με μασκάκι, μαύρα καλύμματα πιρουνιού, και σέλα με ραφή-διαμάντι.

Για το 2022 η Honda δεν άλλαξε τίποτα στο μικρό Rebel παρά μόνο προσέθεσε ένα νέο πράσινο χρώμα δίπλα στα προϋπάρχοντα μπλε, μαύρο και γκρι.





Η Honda παρουσίασε τις τελικές εκδόσεις των αερόψυκτων γυμνών μοντέλων CB1100 EX & CB1100 RS, που θα διατεθούν αποκλειστικά στην ιαπωνική αγορά σε περιορισμένη παραγωγή 1,600 μοτοσυκλετών.

Αμφότερες οι μοτοσυκλέτες κινούνται από έναν αερόψυκτο τετρακύλινδρο κινητήρα 1,140 κ.εκ., απόδοσης 88.7 hp / 7,500 rpm και 9.3 kgm / 5,500 rpm.

Το CB1100 EX Final Edition θα κυκλοφορήσει σε κόκκινο ή μαύρο χρώμα, με ρίγα στο ρεζερβουάρ, ενώ το CB1100RS Final Edition σε κόκκινο ή μπλε χρώμα.

Στο EX Final Edition τα φτερά είναι χρωμιωμένα, ενώ το μπλε RS διαθέτει καφέ σέλα και χρυσές ζάντες, αντί για τη μαύρη του κόκκινου.

Αμφότερες οι 2 εκδόσεις διαθέτουν την επιγραφή Final Edition στην κορυφή του ρεζερβουάρ.

X-ADV



Το 2021 η Honda προχώρησε σε μια πολύ γενναία ανανέωση του ξεχωριστού της X-ADV, του μοναδικού adventure σκούτερ με τον εντυπωσιακό εξοπλισμό και εμφάνιση.

Για το 2022 αναμενόμενα το X-ADV δεν αλλάζει, απλώς εμπλουτίζεται η γκάμα του με τρία νέα χρώματα, δίπλα τα υπάρχοντα γκρι και κόκκινο.

Forza 350 /125



Το 2021 ήταν χρονιά ολοκληρωτικής ανανέωσης στην οικογένεια Forza, με το νέο 750 να οδηγεί και το επίσης νέο 350 να συμπληρώνει τη μεσαία κατηγορία.

Με νέο μεγαλύτερο κινητήρα eSP+ 350 cc και πλουσιότατο εξοπλισμό – HSTC, ηλεκτρικά ρυθμιζόνενη ζελατίνα, παροχή USB Type-C, αποθηκευτικό χώρο για δύο full-face κράνη, πλήρως LED φώτα, Smart Key και συνδεσιμότητα με το νέο φωνητικό σύστημα Honda Smartphone Voice Control – το Forza 350 προφανώς και δεν χρειάζεται τίποτε επιπλέον για να διακριθεί και το 2022 στις αγορές. Κανείς δεν θα παραπονεθεί ωστόσο αν προσθέσουμε δύο νέες χρωματικές επιλογές.

Στη γκάμα του 2022 λοιπόν, το Honda Forza 350 προσθέτει έναν κόκκινο (Mat Carnelian Red Metallic) κι ένα μπλε (Mat Pearl Pacific Blue) χρωματισμό στους προϋπάρχοντες δύο γκρι κι ένα λευκό.

Όσο για το 125, αυτό φρεσκαρίστηκε πέρυσι εμφανισιακά για να ταιριάξει αρμονικότερα με τα δύο του μεγαλύτερα αδέλφια, και φέτος ακολουθεί την οικογενειακή ανανέωση με δύο νέα χρώματα: γρίζο (Pearl Falcon Grey) και μπλε (Mat Pearl Pacific Blue).

C125 Super Cub



Για το 2022, το σύγχρονο Super Cub 125 εισέρχεται στην Euro 5 εποχή, με έναν νέο, αερόψυκτο τετράχρονο κινητήρα 124 κ.εκ. με αλλαγές σε ECE, εισαγωγή και εξαγωγή και με αναβαθμισμένη μίζα ACG.

Εμφανισιακά δεν αλλάζει σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, όμως τώρα η Honda το διαθέτει με σέλα και μαρσπιέ συνεπιβάτη στον στάνταρ εξοπλισμό.

Ο κινητήρας των 124 κ.εκ. συνδυάζει το κάτω μέρος (με ξανασχεδιασμένα κάρτερ) του C110 της ιαπωνικής αγοράς, με την κεφαλή του ενός εκκεντροφόρου και των δύο βαλβίδων από το MSX Grom, για μέγιστη απόδοση 9.65 hp / 7,500 rpm και 1 kgm ροπής στις 6,250 rpm.

Νέο είναι το φίλτρο αέρα, νέα και η θέση του μπεκ του ψεκασμού, ενώ παρόλο που η εμφάνιση της εξάτμισης δεν αλλάζει, νέα είναι τα Euro 5 εσωτερικά της.

Νέος είναι ο προγραμματισμός της ECU, ενώ πιο δυνατή η γεννήτρια Alternating Current Generator (ACG).

Οι υπόλοιπες αλλαγές αφορούν στα νέα ελατήρια των 2 πίσω αμορτισέρ για καλύτερη απόδοση σε κακό οδόστρωμα, και στο νέο ματ σκούρο γκρι χρώμα.

Το C125 συνεχίζει να έρχεται με στρογγυλό πίνακα οργάνων που συνδυάζει ψηφιακές και αναλογικές ενδείξεις, αλλά και με σύστημα Smart Key στον στάνταρ εξοπλισμό του.


Πηγή


"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"


Offline African Boy

  • Τhe Professional
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7624
    • eGeorgalas
Reply #1 on: Δευτέρα 31 Ιανουάριος 2022, 17:52:32 μμ
Monkey 125



Το Monkey 125 εισέρχεται στην εποχή των Euro 5 με έναν κινητήρα που περιγράφεται ως «νέος». Στην ουσία πρόκειται για μια μονάδα με καταγωγή από το MSX 125 Grom, με έντονα υποτετράγωνες διαστάσεις 50 x 63.1 mm και απόδοση 9.25 hp στις 6,750 rpm και 1.1 kgm rpm.

Η σημαντική είδηση έδω αφορά στο 5-τάχυτο κιβώτιο που αντικαθιστά το 4-τάχυτο που χρησιμοποιούταν ως τώρα, γεγονός που έρχεται να προσφέρει ευκολότερες διαδρομές στον ανοικτό δρόμο και κοντά στην τελική ταχύτητα του Monkey, η οποία θεωρητικά ορίζεται στα 91 km/h.

Οι αλλαγές στο νέο μοντέλο περιλαμβάνουν επίσης νέα προοδευτικά ελατήρια δύο σταδίων πίσω.

Το νέο Monkey 125 θα διατεθεί στα γνωστά χρώματα Banana Yellow (κίτρινο) και Pearl Nebula Red (κόκκινο), ενώ προστίθεται μια νέα τρίτη επιλογή, Pearl Glittering Blue (μπλε).

MSX125 Grom



Πέρυσι άλλαξαν όλα για το μοτοσυκλετάκι της Honda, καθώς υιοθέτησε νέα κουστούμια σχεδιασμένα ειδικά για εύκολο customising.

Ο αερόψυκτος κινητήρας του με απόδοση περίπου 10 ίππων και πεντατάχυτο κιβώτιο είναι ό,τι πρέπει για την καθημερινότητα και πλέον στη νέα του μορφή το MSX125 Grom δε χρειάζεται τίποτα περισσότερο από λίγη παιχνιδιάρικη ποικιλία.

Ήταν ήδη διαθέσιμο σε μαύρο και κόκκινο, οπότε ήρθε η ώρα για ένα τρίτο χρώμα, το οποίο στην περίπτωσή μας περιγράφεται γλαφυρότατα ως Pearl Queen Bee Yellow.

SH350i



Μετά τη γενναία του αναβάθμιση για το 2021, το μεγάλο SH δεν αλλάζει σε τίποτε, αλλά αποκτά δύο Sporty εκδόσεις με εμφανισιακές μόνο διαφορές. Για τη νέα σεζόν αναμενόμενα η Honda διατηρεί το νέο της σκούτερ απαράλλαχτο, φροντίζοντας να εμπλουτίσει τη γκάμα με νέους χρωμστισμούς.

Έτσι το SH350i του 2022 θα διατίθεται στα γνωστά τέσσερα χρώματα – λευκό, ασημί, κόκκινο, μαύρο – ενώ αποκτά και δύο νέες Sporty εναλλακτικές που διαφοροποιούνται μόνο στυλιστικά.

Οι δύο νέες εκδόσεις είναι οι Pearl Falcon Gray (γκρι) και Mat Blacky Gray Metallic (γκρι μεταλλικό), οι οποίες βασίζουν τη διαφορετικότητά τους και στα εξής χαρακτηριστικά:

- γκρι ματ ζάντες, μπότες πιρουνιού, σχάρα και καπάκια κινητήρα
- κόκκινες ραφές στη σέλα
- κόκκινα σήματα Honda και SH

Η λιανική τιμή παραμένει στα €5,750 και €6,150 με Smart Top Box, ενώ η Sporty Edition κοστίζει €5,870 και €6,270 με Smart Top Box.

SH 125i / 150i



Τα δημοφιλέστατα SH 125i & 150i, κατασκευασμένα στο εργοστάσιο της Honda στην Atessa της Ιταλίας, διατηρούνται στην ανανεωμένη μορφή και τεχνολογία που απέκτησαν το 2οο στην πιο πρόσφατη μεγάλη τους αναβάθμιση.

Για το 2022 η Honda προσθέτει δύο νέα χρώματα στη γκάμα των δύο σκούτερ: λευκό Mat Pearl Cool White και γκρίζο Mat Rock Gray.

Σε αμφότερες τις περιπτώσεις η εμφάνιση ολοκληρώνεται με κόκκινα σήματα SH και μαύρες ζάντες.

CRF250R



Παραδοσιακά, έναν χρόνο μετά την τελευταία μεγάλη αναβάθμιση του CRF450R, η Honda προχωρά σε ανάλογη ανανέωση του CRF250R.

Η πρώτη μεγάλη αλλαγή αφορά στο νέο αλουμινένιο πλαίσιο δύο δοκών, το οποίο ακολουθεί τις αλλαγές που έγιναν πέρυσι στο πλαίσιο του 450 και είναι 3 κιλά ελαφρύτερο από αυτό του φετινού μοντέλου. Συνοδεύεται δε από αλλαγές στη γεωμετρία και τις αναρτήσεις. Ας τις δούμε πιο αναλυτικά:

- Πλαίσιο με στενότερες δοκούς
- Νέο υποπλαίσιο
- Νέα έδραση ψαλιδιού
- Νέες τιμονόπλακες με μικρότερη ακαμψία
- Ανεστραμμένο πιρούνι 49 mm Showa σεταρισμένο με νέες ρυθμίσεις στα πρότυπα των εργοστασιακών αγωνιστικών του Ιαπωνικού πρωταθλήματος ΜΧ
- Επανασχεδιασμένο αμορτισέρ Showa με μεγαλύτερο έμβολο και νέο Pro Link μοχλικό
- Σέλα στενότερη και 10 mm χαμηλότερη, με πιο εύκολη αφαίρεση
- Νέα γωνία κάστερ και ίχνος: 27.2 μοίρες και 115 mm (από 27.4 και 116 στο απερχόμενο μοντέλο)
- Επανασχεδιασμένο ρεζερβουάρ καυσίμου από τιτάνιο με χωρητικότητα 6.3 λίτρα

Το δεύτερο σημείο αιχμής αφορά στον κινητήρα, όπου η Honda έριξε πολλή δουλειά στην υπάρχουσα μονάδα του CRF250R για να καταλήξει σε απόδοση τονωμένη κατά 10% σε ισχύ και 15% σε ροπή. Δεκάδες αλλαγές έχουν γίνει στο μοτέρ, οι σημαντικότερες των οποίων είναι οι εξής:

- Νέες εισαγωγές αέρα
- 78% μεγαλύτερο φιλτροκούτι, πλέον στα 4.1 λίτρα χωρητικότητας
- Μπεκ ψεκασμού σε γωνία 60 μοιρών προς τη ροή (από 30 μοίρες στο απερχόμενο μοντέλο)
- Νέα εξάτμιση με μονό τελικό
- Επανασχεδιασμένο ψυγείο με 2% μεγαλύτερη επιφάνεια και 6% περισσότερη απαγωγή θερμότητας
- Επανασχεδιασμένος συμπλέκτης με έναν επιπλέον δίσκο, για σύνολο 9, στοχεύοντας σε ελαφρύτερη αίσθηση στο χέρι. Η Honda λέει πως η δύναμη που απαιτείται στον λεβιέ μειώθηκε κατά 4%, ενώ η αντοχή του στον χρόνο αυξήθηκε κατά
21%.
- Αλλαγές στο κιβώτιο: μακρύτερες 1η και 3η σχέση, κοντύτερες 2α, 4η και 5η.

Στα ηλεκτρονικά συναντάμε το σύστημα Launch Control του HRC που διαθέτει τρεις ρυθμίσεις ανάλογα με το πεδίο όπου θα τρέξει η μοτοσυκλέτα:

- Level 1: 8,250 rpm, αρχάριος αναβάτης / λάσπη
- Level 2: 8,500 rpm, στάνταρ ρύθμιση / ξηρές συνθήκες
- Level 3: 9,500 rpm, έμπειρος αναβάτης / ξηρές συνθήκες

Παράλληλα, διατηρείται και η επιλογή χαρτογραφήσεων κινητήρα με το κουμπί Engine Mode Select Button, μέσω του οποίου ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει μεταξύ των:

- Mode 1: Στάνταρ
- Mode 2: Απαλή
- Mode 3: Επιθετική

Η λιανική τιμή της Honda CRF250R του 2022 έχει ανακοινωθεί στα €9,100.

CRF250RX



Δίπλα στο νέο CRF250R του 2022 η Honda παρουσιάζει την cross-country εναλλακτική CRF250RΧ. Όπως συνέβη και πριν δύο χρόνια, στην προηγούμενη μεγάλη ανανέωση του μοντέλου, το RX ακολουθεί κατά πόδας το R στις αλλαγές που φέρει φέτος.

Έτσι το CRF250RΧ του 2022 φορά το νέο πλαίσιο που βασίζεται σε αυτό του CRF450R, με την τροποποιημένη γεωμετρία και προφίλ ακαμψίας, αλλά και την απώλεια 3 κιλών στο ζύγι.

Στις αναρτήσεις έχουμε το ίδιο ζεύγος της Showa, με διαφορετικές ρυθμίσεις για το μπροστινό ώστε να δουλεύει αποδοτικότερα στο πιο ποικιλόμορφο έδαφος της εντουράδικης χρήσης, ενώ και η διαδρομή του αυξήθηκε κατά 5 mm, φτάνοντας στα 310. Το δε αμορτισέρ εδράζει σε ένα νέο μοχλικό Pro Link.

Το ρεζερβουάρ καυσίμου στην έκδοση RX μετρά 8 λίτρα, δηλαδή είναι λίγο μεγαλύτερο σε χωρητικότητα από τα 6.3 λίτρα του R και είναι πλαστικό, όχι από τιτάνιο όπως στο MX μοντέλο.

Το ανανεωμένο CRF250RX φορά νέες χούφτες στο τιμόνι και στη ζυγαριά μετρά 108 κιλά με όλα τα υγρά του κι έτοιμο για δράση, 3 λιγότερα από το τρέχον μοντέλο – εν πολλοίς προερχόμενα από την αποτελεσματική δίαιτα του νέου πλαισίου.

Στον κινητήρα συναντάμε την ίδια ακριβώς μονάδα με το CRF250R, με τις ίδιες αλλαγές που έφεραν 10% περισσότερη μέγιστη ισχύ και 15% μέγιστη ροπή, ίδιες τροποποιήσεις στις σχέσεις του πεντατάχυτου κιβωτίου, βελτιωμένη ψύξη και προσθήκη ενός επιπλέον (9ου) δίσκου στον συμπλέκτη.

Αυτό που αλλάζει για την RX έκδοση αφορά στις ρυθμίσεις του κεντρικού εγκεφάλου (ECU), με χαρτογραφήσεις καλύτερα προσαρμοσμένες στην cross-country χρήση, δηλαδή με ομαλότερη απόδοση της δύναμης.

Τα ηλεκτρονικά του CRF250RX είναι ίδια με αυτά του R και περιλαμβάνουν τα HRC Launch Control, με τρία επίπεδα εμπλοκής και Engine Mode Select Button με τρεις επιλέξιμες χαρτογραφήσεις για τον κινητήρα.

Η λιανική τιμή του νέου Honda CRF250RX είναι €9,750.

CRF450R



H Honda αποφάσισε να ανακόψει ελαφρά τον καταιγιστικό ρυθμό αναβαθμίσεων που καλά κρατεί από το 2017, παρουσιάζοντας ένα πιο συντηρητικό φρεσκάρισμα για το 2022 για την κορυφαία της ΜΧ μοτοσυκλέτα και παγκόσμια πρωταθλήτρια MXGP του 2020 με τον Tim Gajser.

Έτσι, για τη νέα χρονιά η Honda προχώρησε σε re-valving στο 49άρι ανάποδο πιρούνι και στο αμορτισέρ της Showa με πιο σφιχτές ρυθμίσεις, για βελτιωμένο κράτημα, και για πιο ομοιογενή λειτουργεία εμπρός και πίσω.

Πλέον στο πιρούνι υπάρχουν 13 θέσεις ρύθμισης αντί για 15 για απόσβεση επαναφοράς και 15 για συμπίεση, όπως πριν.

Αντίστοιχα στο αμορτισέρ MKE AF2 υπάρχουν πλέον 11 θέσεις ρύθμισης απόσβεσης επαναφοράς αντί για 8 και 6 για τη συμπίεση (low-high) αντί για 12.

Σημειώστε πως η γεωμετρία παραμένει ίδια με του 2021, με γωνία κάστερ 27.1 μοίρες, ίχνος 114 mm και 336 mm ελάχιστη απόσταση από το έδαφος. Το στεγνό βάρος ανακοινώνεται στα 105,8 κιλά και το γεμάτο υγρά στα 110.6.

Ο κινητήρας των 449.7 κ.εκ. παραμένει ίδιος με του 2021, πέρα από κάποιες αλλαγές στην χαρτογράφηση της ECU, για πιο γραμμική απόκριση γκαζιού.

Στα ηλεκτρονικά διαθέτει launch control με 3 επιλογές, ρυθμιζόμενο traction control, 3 χάρτες, ενώ ο αναβάτης μπορεί να αλλάξει περαιτέρω τις ρυθμίσεις της ανάφλεξης με το εργαλείο HRC Setting Tool.

Σημειώστε πως σε εμφάνιση, παραδόξως το CRF450R του 2022 είναι ΙΔΙΟ με αυτό του 2021, δίχως αλλαγές σε χρώμα και γραφικά!

CRF450RX



Η δημιουργία του CRF450RX από τη Honda το 2017 ήρθε να προσφέρει μια μοτοσυκλέτα καλύτερα προσαρμοσμένη σε cross-country χρήση, ισορροπώντας μεταξύ motocross και enduro.

Το 2022 έρχεται με τα δύο CRF450 να συνεχίζουν την πορεία τους χέρι-χέρι, καθώς η περιορισμένη ανανέωση του R αντανακλάται και στο RX.

Οι αλλαγές για το νέο μοντέλο συμπυκνώνονται σε επαναρρύθμιση των αναρτήσεων για πιο σφικτή λειτουργία. Το ανεστραμμένο πιρούνι Showa AG2 με διάμετρο καλαμιών 49 mm, που βασίζεται στο εργοστασιακό μπροστινό που τρέχουν οι ομάδες της Honda στο Ιαπωνικό πρωτάθλημα ΜΧ, έχει περάσει από ένα revalving με στόχο σφικτότερες υδραυλικές αποσβέσεις.

Στην πορεία αυτή η διαδρομή του αυξήθηκε κατά 5 mm, στα 310, ενώ οι διαθέσιμες ρυθμίσεις για την επαναφορά φτάνουν στις 13 (από 14 στο προηγούμενο μοντέλο), ενώ για τη συμπίεση παραμένουν 14.

Στο αμορτισέρ Showa MKE AF2 αντίστοιχα οι αλλαγές φέρνουν μεγαλύτερο εύρος ρύθμισης για την επαναφορά, ενώ η συμπίεση προσφέρει ελαφρώς μειωμένο αριθμό ρυθμίσεων για αργή και γρήγορη συμπίεση.

Το πακέτο ηλεκτρονικών του παραμένει ως είχε, με 3 χαρτογραφήσεις του κινητήρα επιλέξιμες μέσω του κουμπιού Engine Mode Select Button, HSTC traction control που ρυθμίζεται σε 3 επίπεδα και Launch Control που επίσης προσαρμόζεται σε τρία επίπεδα, ανάλογα με το έδαφος στο οποίο θα γίνει η εκκίνηση.

CRF150RB



Το “μεγάλο” παιδικό μοντέλο της Honda στη γκάμα των CRF για το 2022 απευθύνεται σε μεγαλύτερης ηλικίας παιδιά.

Διαθέτει τον μοναδικό κινητήρα με τεχνολογία κεφαλής Unicam στην μίνι κατηγορία. Χτίζεται γύρω από ένα ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο και εξοπλίζεται με αναρτήσεις Showa – ανεστραμμένο πιρούνι 37 mm και αμορτισέρ με μοχλισμό Pro-Link.

Οι τροχοί του έχουν διαστάσεις 19 ίντσες μπροστά και 16 πίσω, διαθέτει μεγάλα δισκόφρενα 260 και 190 mm, χαμηλό ύψος σέλας (866 mm) και εμφάνιση που παραπέμπει στον πατριάρχη CRF450R.

CRF50F



Το μικρό μοτοκροσάκι παραμένει αναλλοίωτο για το 2022, με μόνη ανανέωση τα φρέσκα γραφικά που εναρμονίζονται με την υπόλοιπη φαμίλια CRF.

Βασίζεται σε έναν κινητήρα 49 cc με ημιαυτόματο κιβώτιο 3 σχέσεων, εξοπλισμένο με ρυθμιζόμενο περιοριστή στη γκαζιέρα ώστε οι μικροί πρωτάρηδες αναβάτες να ανακαλύπτουν το γκάζι σταδιακά.

Κυλά σε τροχούς 10 ιντσών και με ύψος σέλας 548 mm θα βολέψει ένα ικανό εύρος ηλικιών.

Πηγή



"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"


Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2757
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #2 on: Τρίτη 01 Φεβρουάριος 2022, 15:59:21 μμ
Μπράβο στη Χόνδα που ονόμασε το μπροστινό της Γκόλντγουινγκ Hossack, προς τιμήν του σχεδιαστή του. Η πατέντα είχε λήξει και όταν το χρησιμοποίησε η Μπεεμβέ, αλλά οι γερμανοί κάναν τον κινέζο, αν και ο Hossack είναι γερμανός.


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!