Κινέζικο μεσαίο ψηλό...δικύλινδρο με ακτινωτούς τροχΟύς,19άρης μπροστά-17άρης πίσω, δύο κυματιστά δισκόφρενα στον μπροστινό τροχό, κλασική σχεδίαση με ρύγχος και ποδιά κάτω από τον κινητήρα.
Ο δικύλινδρος σε σειρά, οκταβάλβιδος κινητήρας είναι αντιγραφή του αντίστοιχου που χρησιμοποιεί το Honda CB 500X και είναι 471cc...έχει ψεκασμό της Bosch και αποδίδει 46,9 ίππους (35 kW) για να οδηγείται και με δίπλωμα Α2.
Αναρτήσεις της KYB, το μονό πίσω αμορτισέρ είναι ρυθμιζόμενο ως προς την προφόρτιση και την απόσβεση συμπίεσης και τα φρένα είναι της Nissin.
Βάρος: 178 κιλά , ύψος σέλας: 820 mm.
https://www.youtube.com/watch?v=nJydoJ_AlP8&t=39sΑν προσθέσουμε την τιμή του (5.950,00€), τον στάνταρ εξοπλισμό του, την οικονομία στα καύσιμα (500+ αυτονομία ) και τον όμορφο σχεδιασμό του (κάποιοι λένε ότι φέρνει σε GS) έχουμε ένα μοντέλο που ήρθε για να μείνει.