Ενημέρωση:
Δεν ξαναεμπιστεύομαι το μάτι. Μόνο φωτογραφία-ες που ζουμάρης και τις εξετάζεις με την ησυχία σου. Οι ρεγουλατόροι είναι οκ. Λίγο η κουραση, λίγο ο ήλιος (αν δουλεύεις στο πεζοδρόμιο) σε ξεγελάει.
Νέος έλεγχος έδειξε ότι τα διάκενα είναι στις σωστές τιμές. Θυμίζω ο ήχος που προέκυψε μετά την αρχική ρύθμιση μικρός αλλά ενοχλητικός.
Παρατήρησα ότι παρόλο που τα διάκενα είναι σωστά μου φαίνεται ότι όταν τα δοκιμάζω, δηλαδή τα κουνάω με το χέρι φαίνεται σα να είναι μεγαλύτερο το άνοιγμα και παράγουν θόρυβο , έτσι έκανα την εξής δοκιμή τα ρύθμισα περίπου στο 0,10 τις εισαγωγής (δηλαδή 0,3 λιγότερο από το κατώτερο όριο) και 0,15 την εξαγωγής επίσης 0,3 λιγότερο . Αυτά μόνο για τον εμπρός κύλινδρο. Τον άλλο τον άφησα με τις σωστές ρυθμίσεις.
Το αποτέλεσμα? Ο θόρυβος εξαφανίστηκε από τον μπροστά και παράγεται μόνο από τον πίσω κύλινδρο.
Ερώτηση:
Μήπως η φθορά των βαλβίδων , ελατηρίων κλπ που επέρχεται με τον χρόνο επηρεάζει το σωστό διάκενο? Γιατί δεν μπορώ να φανταστώ ότι είναι φυσιολογικός ο θόρυβος που παράγεται από το προτεινόμενο άνοιγμα 0,15 εισαγωγής και 0,20 εξαγωγής.
Πάντως το γεγονός ότι δεν υπήρχε και πριν (στην αρχή όταν βρήκα πολύ μικρό διάκενο) μειωμένη απόδοση κινητήρα ή κάτι άλλο, με κάνει να θέλω να ρυθμίσω και τον πίσω κυλίνδρο αντίστοιχα.....
Επίσης έλεγχος σε μηχανικό δεν παίζει λόγω κόστους την στιγμή που δεν έχω πρόβλημα .... Αν είναι να πάθει κάτι σοβαρό σε 5 ή 10 χρόνια το βλέπω τότε :
)) Αθάνατη τρανσαλπ βλέπεις...