Hellas Transalp Forum

Νέο Daytona G155 SR by Zontes

African Boy · 139

Offline African Boy

  • Τhe Professional
  • HTC ΔΣ
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 7535
    • eGeorgalas
on: Τρίτη 02 Φεβρουάριος 2021, 12:55:25 μμ
Την νέα έκδοση του G155 μας παρουσιάζει η Daytona



Υπεροχή  DAYTONA by ZONTES

    Με σχεδιασμό που ξεχωρίζει για την πρωτοτυπία του και το νεωτερισμό
    Με επιδόσεις στα ανώτερα όρια της κατηγορίας
    Με άψογο φινίρισμα που προκαλεί με την τελειότητά του
    Με υπερπλήρη εξοπλισμό
    Με ανώτερης ποιότητας υλικά εξαρτήματα
    Η παραγωγή στο υπερσύγχρονο εργοστάσιο όπου παράγονται τα περισσότερα εξαρτήματα, με ειδίκευση στην κατεργασία αλουμινίου, αφενός, και η άριστη αξιοποίηση της κοινής πλατφόρμας και περιφερειακών μερών, στα διάφορα μοντέλα,  αφετέρου, δημιουργούν οικονομίες κλίμακας και μειώνουν  το κόστος παραγωγής.  Αποτέλεσμα να προσφέρονται τα προϊόντα της σειράς DAYTONA by ZONTES σε εκπληκτικές τιμές.


 
G155 SR
Στο τέλος του 2020 παρουσιάστηκε στη χώρα μας το νέο μοντέλο της σειράς DAYTONA by ZONTES, G155.  Ένα μοντέλο εξαιρετικής σχεδίασης στην κατηγορία scrambler. Η DAYTONA έρχεται να παρουσιάσει και μία 2η έκδοση της σειράς, την G155 SR. Πρόκειται για την retro έκδοση της  G με ακτινωτούς τροχούς.
 
Υψηλής Τεχνολογίας Κινητήρας
Η G155 εξοπλίζεται από ένα νέο, υψηλής τεχνολογίας, κινητήρα:
-155 κ.εκ.
-υγρόψυκτος
-4 βάλβιδος
-Ιπποδύναμη 18 ίππων
-μέγιστη ροπή 16 Nm
-σχέση συμπίεσης 12.5:1
-διπλή χαρτογράφηση, Eco/Sport
-6τάχυτο κιβώτιο
-συμπλέκτης ολίσθησης
-σύστημα EFI της BOSCH
-μεγάλο ψυγείο ψύξης με υψηλή απόδοση απαγωγής θερμότητας
-Euro 5
-κατανάλωση μόλις στα 2,3l/100km.
-δεξαμενή καυσίμου 20 λίτρων
-Αυτονομία μέχρι και 850km με ένα γέμισμα
 
Εξαιρετικές προδιαγραφές
Εμφανισιακά, η G155 δίνει την εντύπωση μοτοσυκλέτας μεγαλύτερης κατηγορίας. Παρά την εικόνα της, το κοντό μεταξόνιό της στα 1373mm, αυξάνει την ευελιξία της μέσα στην πόλη.
 


Η G155 φοράει ακτινωτούς τροχούς για μια ολοκληρωμένη ρετρό εμπειρία πετυχαίνοντας παράλληλα μείωση του βάρους, προσφέροντας υψηλή ανθεκτικότητα. Τα Tubeless All-terrain ελαστικά παντός εδάφους, με βαθύ πέλμα, διευρύνουν το πεδίο δράσης και σε off road διαδρομές και προσφέρουν μεγαλύτερη ασφάλεια στην οδήγηση κατά τις βροχερές μέρες.
 
Διαθέτει εξαιρετική δύναμη και αίσθηση πέδησης με μεγάλο δισκόφρενο 300mm εμπρός με  διπίστονη δαγκάνα και δισκόφρενο 230mm πίσω, ελεγχόμενα από δικάναλο σύστημα ABS της BOSCH.
 
Το σύστημα αναρτήσεων αποτελείται από ανεστραμμένο πιρούνι 136mm – 37mm εμπρός και monoshock ανάρτηση 30mm πίσω. Η κεντρική πίσω ανάρτηση έχει εσωτερικό δοχείο αζώτου υψηλής πίεσης με την συνολική σχεδίαση να είναι να προσανατολισμένη στην οδηγική άνεση με δυνατότητα μικρομετρικής προφόρτισης του ελατηρίου για την προσαρμογή στις ανάγκες του κάθε αναβάτη.


Το ψαλίδι είναι ασύμμετρο, κατασκευασμένο από χυτό αλουμίνιο, υιοθετώντας ένα σχήμα «τόξου» στη δεξιά πλευρά προσφέροντας χώρο στο κοντό τελικό της εξάτμισης. Λόγω του ειδικού κράματος αλουμινίου επιτυγχάνεται μείωση του βάρους του ψαλιδιού, παράλληλα με υψηλότερη στρεπτική ακαμψία και εξαιρετική σταθερότητα.
 




Κορυφαίος Εξοπλισμός
Η εξαιρετικής σχεδίασης εξάτμιση με διακριτική κοντή απόληξη προσδίδει ιδιαίτερο χαρακτήρα στη G155, κρατώντας παράλληλα χαμηλά το κέντρο βάρους της και επιτυγχάνοντας τη βέλτιστη κατανομή μάζας μεταξύ της αριστερής και δεξιάς πλευράς της μοτοσυκλέτας. Είναι κατασκευασμένη από ανοξείδωτο ατσάλι, ανθεκτικό σε υψηλές και χαμηλές θερμοκρασίες, εξασφαλίζοντας έτσι μεγάλη διάρκεια ζωής.
 
Η σέλα της G155 δημιουργεί δύο επίπεδα με το ενιαίο μαξιλάρι χυτής σχεδίασης να παραπέμπει σε retro στιλ. Η μοναδική τεχνολογία παραγωγής της, κάνει το σφουγγάρι μαλακό και αναπαυτικό χωρίς να παραμορφώνει.
 
Ιδιαίτερη προσοχή έχει δοθεί στις πλαϊνές προστατευτικές μπάρες καθώς και στα προστατευτικά μανέτας φρένου και συμπλέκτη, κατασκευασμένα από κράμα αλουμινίου με ενσωματωμένους καθρέπτες τύπου «café racer».
 
Σύγχρονη retro scrambler
 
Η retro σχεδίαση της G155 προτάσσει και τη χρήση κλασικού κλειδιού, με τον κεντρικό διακόπτη να διαθέτει μαγνητικό πορτάκι για ασφάλεια από πιθανή κλοπή. Τα φωτιστικά σώματα τύπου LED, αποτελούνται από ένα εντυπωσιακό στρογγυλό εμπρός προβολέα με DRL φώτα ημέρας σε σχήμα δακτυλίδι και ένα πίσω φανάρι που έρχεται σαν σε συνέχεια των χειρολαβών του συνεπιβάτη. Οι απαραίτητες πληροφορίες κατά την οδήγηση παρέχονται από την συνοπτική και ευδιάκριτη ψηφιακή Οθόνη υγρών κρυστάλλων, ενώ η διπλή θύρα USB με έξοδο 2.1Α, επιτρέπει τη γρήγορη φόρτιση δύο συσκευών ταυτόχρονα. Παράλληλα έχει δοθεί τεράστια προσοχή στους διακόπτες με διακριτικό κρυφό φωτισμό κατά τη διάρκεια της νύχτας.
 
Χρώματα
Black
Black - Gold
 
Τιμή
2.945 ευρώ

Πηγή


"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"


Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2617
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #1 on: Πέμπτη 04 Φεβρουάριος 2021, 15:34:18 μμ
Αναρωτιόμουνα σε ποιά κατηγορία παίζει, μέχρι που το είδα: Σύγχρονη ρετρό σκράμπλερ.


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline African Boy

  • Τhe Professional
  • HTC ΔΣ
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 7535
    • eGeorgalas
Reply #2 on: Πέμπτη 04 Φεβρουάριος 2021, 16:37:30 μμ
Αναρωτιόμουνα σε ποιά κατηγορία παίζει, μέχρι που το είδα: Σύγχρονη ρετρό σκράμπλερ.

Πανέμορφη έτσι Γιάννη ... ?

Αν ήμουν πιτσιρικάς σίγουρα θα την είχα βάλει ζεστά στο μάτι ...



"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"


Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9307
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #3 on: Πέμπτη 04 Φεβρουάριος 2021, 20:22:24 μμ
Αυτά τα ''μικρά'' με τα κυβικά τους μου θυμίζουν κάτι Jeep με 1000cc.  :2hysterical:

Είναι όμως πειρασμός .  :goofy:

Τι σου είναι όμως η εξέλιξη, το παπί μου 72cc  μοντέλο του 1986 με τεπόζιτο 5 λίτρων καίει κοντα στα 3 λιτρα στα 100χλμ,
αυτό  με 20 λίτρα τεπόζιτο , αντε να καίει  3λιτρα στα 100, δλδ βγάζει πάνω απο 600χλμ αυτονομία? Σούπερ .